eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i elektronicznego które stanowią obudowę dydaktyczną projektu pn Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Biłgoraj: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i elektronicznego które stanowią obudowę dydaktyczną projektu pn Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju.
Numer ogłoszenia: 163553 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Biłgoraj , Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6869600, faks 84 6869665.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bilgoraj.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i elektronicznego które stanowią obudowę dydaktyczną projektu pn Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i elektronicznego, zwanych dalej asortymentem, która stanowi obudowę dydaktyczną projektu Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju, nr POKL.09.01.02-06-342/13 współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX , Działania 9.1. 2. Przedmiot zamówienia podzielonych został na 2 części Część 1 zamówienia - dostawa pomocy dydaktycznych, Część 2 zamówienia - dostawa sprzętu komputerowego i elektroniki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na części zawiera załącznik nr 1a,1b.1c,1d,1e,1f do SIWZ-dla części 1 zamówienia oraz oraz załącznik nr 1g do SIWZ- dla części 2 zamówienia. 3. Zaoferowany przez Wykonawcę asortyment powinny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego lub posiadać parametry lepsze od określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załączniki jw do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nieużywany, znajdował się w stanie nieuszkodzonym, był technicznie sprawny, kompletny i gotowy do użytkowania użycia oraz spełniał wymagane polskim prawem normy i był wolne od wad prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę asortymentu powystawowego. 5. Miejscem dostawy przedmiotu zamówienia są siedziby jednostek szkolnych zlokalizowanych na terenie miasta Biłgoraj. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wybrany asortyment wg opisów zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 7. Wskazanie przez Zamawiającego w opisie marki lub nazwy handlowej służy ustaleniu standardu asortymentu, a nie wskazuje na konkretny asortyment lub konkretnego producenta. Nazewnictwo lub symbolika podana została w celu określenia opisania przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Przez asortyment równoważny należy rozumieć zaoferowanie asortymentu o parametrach technicznych i jakości nie gorszych niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.22.00-7, 39.16.10.00-8, 39.16.20.00-5, 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8, 39.16.21.00-6, 38.65.21.00-1, 22.11.10.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień - Zamawiający nie wyznacza więc szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a) w razie wystąpienia okoliczności niezależnych od Stron umowy, które spowodują konieczność zmiany terminu realizacji umowy, b) zaistnieje siła wyższa, rozumiana jako zdarzenie, którego wystąpienie jest niezależne od Stron umowy oraz którego Strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy i któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wprowadzonych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawcą stroną, w szczególności Instytucją Pośredniczącą i Instytucją Zarządzającą, e) wystąpi uzasadniona potrzeba dokonania zmiany w sposobie wykonania przedmiotu umowy, jeżeli ta zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: umbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16,23-400 Biłgoraj..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Biłgoraj, Plac Wolności 16, 23-400 Biłgoraj, sekretariat-pokój nr 13..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa pomocy dydaktycznych oraz sprzętu komputerowego i elektronicznego które stanowią obudowę dydaktyczną projektu pn Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów szkół podstawowych i gimnazjów w Biłgoraju nr POKL. 09.01.02-06-342/13 jest współfinansowana przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitału Ludzkiego, Priorytet IX, Działanie 9.1, Poddziałanie 9.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocy dydaktycznych - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dla części 1 zgodnie z zał.1a,1b,1c,1d,1e, 1f, stanowiącymi załączniki do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.20.00-5, 39.62.20.00-7, 22.11.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i elektroniki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawiera załącznik nr 1g do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.33.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 40.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.