eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oborniki › ZPD/05/16 Dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej oraz preparatów do pielęgnacji dłoni

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Oborniki: ZPD/05/16 Dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej oraz preparatów do pielęgnacji dłoni
Numer ogłoszenia: 163549 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2973600, faks 061 2960079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.oborniki.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZPD/05/16 Dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej oraz preparatów do pielęgnacji dłoni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów higienicznych, bielizny pościelowej i noworodkowej oraz preparatów do pielęgnacji dłoni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy. 3. Zaoferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie o wyrobach medycznych; posiadać potwierdzenie dokonania zgłoszenia/powiadomienia albo złożony wniosek o przeniesienie danych wyrobów medycznych (w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych Dz. U. z dnia 17.06.2010r). W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości co do zaoferowanego wyrobu Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy w wyznaczonym terminie do przedstawienia ww. dokumentów. 4. Dostarczony przez Wykonawcę materiały higieniczne muszą posiadać odpowiednie okresy ważności, które pozwolą Zamawiającemu na swobodne użytkowanie przez okres minimum 6 miesięcy liczonych od terminu dostawy towaru. 5. Zamawiający wymaga przesyłania faktury za dostarczony towar na adres poczty elektronicznej: szpital@szpital.oborniki.info. 6. Podane jest średnie zużycie materiałów higienicznych przez okres 12 miesięcy. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość wyceny asortymentu w innym opakowaniu niż wskazany w SIWZ. Należy wówczas ilość opakowania przeliczyć tak, aby liczba sztuk była zgodna z SIWZ, podając wartość do dwóch miejsc po przecinku zgodnie z zasadą matematyczną -) ułamek kończący się cyfrą od 1 do 4 zaokrąglić należy w dół, -) ułamek kończący się cyfrą od 5 do 9 zaokrąglić należy w górę. 8. W przypadku, gdy z treści opisu przedmiotu zamówienia wynika, że Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający przyjmuje w ofercie te przedmioty lub równoważne, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy Pzp.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.75.00.00-2, 33.77.12.00-1, 39.51.80.00-6, 33.19.90.00-1, 33.77.00.00-8, 39.52.00.00-3, 18.44.40.00-3, 39.51.20.00-4, 39.51.25.00-9, 33.71.13.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 27.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi wymagany dokument - oświadczenie z art. 22

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ b) Formularz cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ c) Podpisany wzór umowy - załącznik nr 3 lub 3A SIWZ d) Oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 4 do SIWZ e) Oświadczenie na temat powiązań kapitałowych - załącznik nr 6 do SIWZ f) Pełnomocnictwo do potwierdzania dokumentów i składania oświadczeń (jeśli dotyczy) g) Opis zaoferowanego przedmiotu zamówienia (np. katalogi, ulotki itp.) h) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków i składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin dostawy - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszystkie ustalenia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 3 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.oborniki.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Budynek F, wejście B, pokój nr 16 lub klossowskamagdalena@szpital.oborniki.info.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat (pokój nr 2) Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Obornikach, ul. Szpitalna 2, 64-600 Oborniki, Budynek F, wejście B.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert odbędzie się w Siedzibie Zamawiającego, Budynek F, wejście B w sali konferencyjnej nr 17, dnia 04.08.2016r. o godz. 11:00..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosmetyki dla niemowląt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.75.00.00-2, 33.77.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula operacyjna jednorazowego użytku dla pacjenta. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch przedni wzmocniony, fartuch dla odwiedzających, podkłady włókninowe, higieniczne prześcieradła nieprzemakalne, poszwa włókninowa, jednorazowe pokrycie higieniczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1, 39.51.80.00-6, 33.77.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy podkład chłonny na stół operacyjny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podkład wysokochłonny, foliowe ochraniacze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Majtki do kolonoskopii jednorazowego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Komplet bielizny operacyjnej wykonany z włókniny bawełnopodobnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowy sterylny podkład porodowy, jednorazowa mata absorbcyjna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylny, jednorazowy worek dla noworodka chroniący przed hipotermią. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwety sterylne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw serwet uniwersalnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta z wyciągiem w kształcie U, osłona na przewody, leginsy chirurgiczne, kieszeń i taśma samoprzylepna. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna osłona na ramię C. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna serweta do operacji kończyny górnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do operacji kończyn, zestaw do operacji stawu biodrowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zabiegów urologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.51.80.00-6, 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do cesarskiego cięcia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.51.80.00-6, 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do zabiegów ginekologicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.51.80.00-6, 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do operacji ortopedycznych i do operacji biodra. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fartuch chirurgiczny sterylny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bluza i spodnie operacyjne bawełniane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czepki chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież operacyjna wielokrotnego użytku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna pościelowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.20.00-4, 39.51.25.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna noworodkowa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparaty do pielęgnacji dłoni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.13.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.