eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Usługi szkoleniowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-23

Bydgoszcz: Usługi szkoleniowe
Numer ogłoszenia: 16352 - 2015; data zamieszczenia: 23.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie , Rynek 8, 85-790 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3467090, faks 052 3472098.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi szkoleniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 kursów komputerowych, każdy dla grupy 10 uczestników. Beneficjentami są osadzeni odbywający karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Bydgoszczy - Fordonie. Kurs zostanie sfinansowany ze środków pochodzących z Funduszu Pomocy Pokrzywdzonym oraz Pomocy Postpenitencjarnej, w ramach aktywizacji zawodowej osadzonych. 2. Warunki szczegółowe: 1) CEL KURSU: nabycie podstawowych umiejętności z zakresu obsługi komputera oraz aplikacji biurowych (pakiet biurowy) 2) ILOŚĆ GODZIN (dotyczy 1 kursu): 32 godziny dydaktyczne (1 godzina = 45 minut), w tym: - zajęcia teoretyczne: 5 godzin dydaktycznych - zajęcia praktyczne: 27 godzin dydaktycznych 3) DZIENNY WYMIAR GODZIN: 8 godzin dydaktycznych Kurs odbywać się będzie w dni powszednie. 4) ILOŚĆ OSÓB (dotyczy 1 kursu): 10 5) ZAGADNIENIA: a) ELEMENTY BUDOWY KOMPUTERA: - Urządzenia wewnętrzne i zewnętrzne - Jednostka pamięci, pamięć masowa - Oprogramowanie b) WPROWADZENIE DO SYSTEMU WINDOWS: - Główne elementy systemu - Praca na plikach i folderach - Tworzenie, zapisywanie i usuwanie dokumentów - Pasek zadań, uruchamianie programów - Odnajdowanie plików i dokumentów - Dostosowanie do swoich potrzeb wyglądu ekranu c) PROGRAM TEKSTOWY: - Wprowadzanie tekstu, korzystanie z pasków zadań - Zaznaczanie, przenoszenie i kopiowanie tekstu - Otwieranie i zapisywanie dokumentów - Formatowanie tekstu - Wstawianie do tekstu rysunków, wzorów i innych obiektów - Podgląd wydruku, drukowanie dokumentów - Ustawianie marginesów, rozmiaru strony i jej położenia - Sprawdzanie pisowni i gramatyki - Tworzenie nagłówków i stopek - Tworzenie i formatowanie tabel d) ARKUSZ KALKULACYJNY: - Zapoznanie z oknem i paskami zadań - Wprowadzanie i usuwanie danych, kopiowanie i wklejanie - Projektowanie skoroszytu, nadawanie nazw, ustalanie szerokości kolumn i wierszy, formatowanie komórek i zakresów komórek - Przenoszenie, usuwanie komórek i arkuszy - Pisanie formuł dokonujących obliczeń na danych - Prezentowanie danych, tworzenie wykresów - Drukowanie całego arkusza oraz wybranych danych z arkusza 6) Kurs odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający posiada salę komputerową, wyposażoną w 10 zestawów komputerowych (z systemem Windows XP i oprogramowaniem Microsoft Office), drukarkę sieciową, laptop, rzutnik. 7) Przy prowadzeniu zajęć teoretycznych wymaga się od wykonawcy przygotowania materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie multimedialnej (w postaci prezentacji multimedialnej). 8) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z realizacją kursu tj.: usługę szkoleniową oraz zakup materiałów dydaktycznych i piśmienniczych, w tym materiały do drukarki. Wartość materiałów do realizacji zajęć praktycznych nie może przekroczyć 40% kosztu kursu. Wykonawca po zakończeniu kursu musi okazać kserokopie faktur lub rachunków potwierdzających zakup materiałów na kwotę zaoferowaną w formularzu ofertowym. 9) Wykonawca zapewnia prowadzenie zajęć przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą odpowiednie wykształcenie kierunkowe. 10) Kursy zostaną zrealizowane do 31 marca 2015 r. Termin realizacji kursu ustala Zamawiający, w porozumieniu z Wykonawcą, bezpośrednio po podpisaniu umowy. 3. Dokumentacja z przebiegu kursu: 1) Wykonawca na zakończenie kursu przeprowadzi ankietę ewaluacyjną oraz dokona analizy uzyskanych wyników, a wnioski z nich przekaże Zamawiającemu razem z protokołem odbioru usługi. 2) Po zakończeniu kursu wykonawca zobowiązany jest do wystawienia każdemu z uczestników zaświadczenia, według wzoru stanowiącego załącznik do rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186). 3) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia, zgodnie z zapisami § 21 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 186), dokumentacji z przebiegu kursu, w szczególności: a) programu nauczania, który zawiera: - nazwę formy kształcenia, - czas trwania, liczbę godzin kształcenia i sposób jego organizacji, - wymagania wstępne dla uczestników, - cele kształcenia i sposoby ich osiągania, z uwzględnieniem zastosowanych metod, - plan nauczania określający nazwę zajęć oraz ich wymiar, - treści nauczania w zakresie poszczególnych zajęć, - opis efektów kształcenia, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych. b) dziennika zajęć, zawierającego imiona i nazwiska uczestników, liczbę godzin oraz tematy zajęć, c) ewidencji wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu zawierającą: imię i nazwisko, adres zamieszkania oraz numer PESEL, datę wydania dokumentu, numer oraz potwierdzenie odbioru. 4) Wykonawca sprawuje bieżący nadzór nad frekwencją uczestników kursu poprzez sporządzenie imiennej listy obecności słuchaczy opatrzonej ich podpisami. 5) Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawowania nadzoru nad przebiegiem i obsługą organizowanego kursu przez cały okres jego trwania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu, na podstawie złożonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w SIWZ rozdział VIII tj.: podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz cenowy (załącznik nr 1 do specyfikacji), 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Materiały szkoleniowe - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w następujących sytuacjach: 1) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, 2) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania umowy, 3) zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a są one korzystne dla Zamawiającego. 2. Wszelkie zmiany umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Za zgodą Zamawiającego dopuszczalne jest dokonanie zmian wymagań dla kursu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Bydgoszczy - Fordonie, ul. Rynek 8, 85 - 790 Bydgoszcz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.02.2015 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.