eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Katowice: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ
Numer ogłoszenia: 163505 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy , ul. Kościuszki 30, 40-048 Katowice, woj. śląskie, tel. 0 32 757 33 61.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWEJ W ŚRODKACH KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej w środkach komunikacji publicznej, promującej działania wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 1. Opis przedmiotu zamówienia Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących tylko na obszarze województwa śląskiego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Plakaty wewnątrz komunikacji publicznej Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego Miejsce ekspozycji plakatów: - w autobusach i-lub tramwajach i-lub trolejbusach komunikacji publicznej kursujących w co najmniej 3 różnych miastach województwa śląskiego ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego. Plakaty eksponowane będą w 230 autobusach i-lub trolejbusach i-lub tramwajach przez cały okres trwania kampanii. Rodzaj i format reklam: - plakat A4 lub A3 (w zależności od standardu wielkości plakatu umieszczanego w pojeździe, który obowiązuje u danego operatora) , - papier błyszczący, - gramatura papieru co najmniej 130 g, - plakaty w pełnym kolorze. Liczba plakatów - łącznie 230. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj, trolejbus) do akceptacji Zamawiającego. Łącznie eksponowany będzie 1 rodzaj tematyczny plakatu. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału nośników na poszczególne miasta woj. śląskiego oraz szczegółowej propozycji punktów, w których umieszczone będą nośniki (z uwzględnieniem nr bocznego pojazdu oraz trasy na której kursuje). Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. Plakaty eksponowane w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju, trolejbusu lub przyklejone folią pokrywająca powierzchnię całego plakatu. Plakaty umieszczone w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Okres ekspozycji reklamy wewnętrznej nieprzerwanie od 15.09.2014 r. do 15.10.2014 r. Usługa obejmie również montaż i demontaż plakatów oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii. Wszystkie plakaty oznaczone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach (WUP), Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem pt. Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania plakatów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy co najmniej 3 różne projekty plakatu, z których Zamawiający dokona wyboru jednego wzoru. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Dopuszcza się możliwość przekazania przez zamawiającego gotowego projektu graficznego plakatu, którego prawami autorskimi dysponuje Zamawiający. Ostateczna decyzja w sprawie użycia takiego projektu zależy od Zamawiającego. Koszt zaprojektowania i wydruku eksponowanych plakatów uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego 5 plakatów po zrealizowanej kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: a) papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował); b) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z wyeksponowanych plakatów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi); c) pisemnych oświadczeń przedsiębiorstw komunikacyjnych, w treści których musi znajdować się informacja na temat: - faktycznej ekspozycji plakatów w środku komunikacji danego przedsiębiorstwa; - liczba autobusów lub trolejbusów lub tramwajów, w których zostały umieszczone plakaty; - numery linii ww. pojazdów. Oświadczenia muszą być przedstawione w oryginale. Część II Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej w środkach komunikacji publicznej, promującej Europejskie Targi Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji, które odbywać będą się 9 października 2014r. jednocześnie w 3 różnych miastach: Katowicach, Częstochowie i Bielsku-Białej. 2. Opis przedmiotu zamówienia Ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Plakaty wewnątrz komunikacji publicznej Miejsce ekspozycji plakatów: - w autobusach i-lub tramwajach komunikacji publicznej kursujących w 3 różnych miastach województwa śląskiego: Katowicach, Częstochowie i Bielsku Białej (dopuszcza się, aby trasa przebiegała częściowo również poza wymienionymi miastami; ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego). Plakaty eksponowane będą w autobusach i-lub tramwajach przez cały okres trwania kampanii od 15.09.2014r. do 09.10.2014r. Rodzaj i format reklam: - plakat A3 dwustronnie drukowany - dostarczony przez Zamawiającego Liczba plakatów - łącznie 120szt., przy czym 60szt. na terenie miasta Katowice oraz po 30szt. w Częstochowie i Bielsku-Białej. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj) do akceptacji Zamawiającego. Łącznie eksponowany będzie 1 rodzaj tematyczny plakatu z dwustronnym zadrukiem z trzema różnymi lokalizacjami Targów. Wykonawca zobowiązuje się do ekspozycji plakatów w 3 różnych miastach, zgodnie z lokalizacją targów wskazaną na plakatach W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału nośników na poszczególne miasta oraz szczegółowej propozycji punktów, w których umieszczone będą nośniki (z uwzględnieniem nr bocznego pojazdu oraz trasy na której kursuje). Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. Plakaty eksponowane w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju lub przyklejone folią pokrywająca powierzchnię całego plakatu. Plakaty umieszczone w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Usługa obejmie również montaż i demontaż plakatów oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: d) papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował); e) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z wyeksponowanych plakatów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III.4.4.1., zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie , w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem Oświadczenie powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 305 - Zespół ds. Zamówień Publicznych, III piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2014 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach, ul. Kościuszki 30 , pok. 210- Kancelaria Urzędu, II piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pomoc Techniczna PO KL na rok 2014.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej w środkach komunikacji publicznej, promującej działania wdrażane przez Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących tylko na obszarze województwa śląskiego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Plakaty wewnątrz komunikacji publicznej Przygotowanie, wykonanie i ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego Miejsce ekspozycji plakatów: - w autobusach i-lub tramwajach i-lub trolejbusach komunikacji publicznej kursujących w co najmniej 3 różnych miastach województwa śląskiego ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego. Plakaty eksponowane będą w 230 autobusach i-lub trolejbusach i-lub tramwajach przez cały okres trwania kampanii. Rodzaj i format reklam: - plakat A4 lub A3 (w zależności od standardu wielkości plakatu umieszczanego w pojeździe, który obowiązuje u danego operatora) , - papier błyszczący, - gramatura papieru co najmniej 130 g, - plakaty w pełnym kolorze. Liczba plakatów - łącznie 230. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj, trolejbus) do akceptacji Zamawiającego. Łącznie eksponowany będzie 1 rodzaj tematyczny plakatu. W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału nośników na poszczególne miasta woj. śląskiego oraz szczegółowej propozycji punktów, w których umieszczone będą nośniki (z uwzględnieniem nr bocznego pojazdu oraz trasy na której kursuje). Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. Plakaty eksponowane w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju, trolejbusu lub przyklejone folią pokrywająca powierzchnię całego plakatu. Plakaty umieszczone w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Okres ekspozycji reklamy wewnętrznej nieprzerwanie od 15.09.2014 r. do 15.10.2014 r. Usługa obejmie również montaż i demontaż plakatów oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii. Wszystkie plakaty oznaczone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach (WUP), Śląskie - pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, a także danymi teleadresowymi WUP, adresem strony internetowej www.wup-katowice.pl, do uzgodnienia na etapie projektowania z Zamawiającym, zastosowane zgodnie z dokumentem pt. Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwych do wykorzystania podczas projektowania plakatów. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia umowy co najmniej 3 różne projekty plakatu, z których Zamawiający dokona wyboru jednego wzoru. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Dopuszcza się możliwość przekazania przez zamawiającego gotowego projektu graficznego plakatu, którego prawami autorskimi dysponuje Zamawiający. Ostateczna decyzja w sprawie użycia takiego projektu zależy od Zamawiającego. Koszt zaprojektowania i wydruku eksponowanych plakatów uwzględniony w cenie usługi. Wykonawca dostarcza do siedziby Zamawiającego 5 plakatów po zrealizowanej kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: a) papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował); b) zapisanych na płycie DVD/CD zdjęć każdego z wyeksponowanych plakatów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi); c) pisemnych oświadczeń przedsiębiorstw komunikacyjnych, w treści których musi znajdować się informacja na temat: - faktycznej ekspozycji plakatów w środku komunikacji danego przedsiębiorstwa; - liczba autobusów lub trolejbusów lub tramwajów, w których zostały umieszczone plakaty; - numery linii ww. pojazdów. Oświadczenia muszą być przedstawione w oryginale..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 31.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej w środkach komunikacji publicznej, promującej Europejskie Targi Pracy, Przedsiębiorczości i Edukacji, które odbywać będą się 9 października 2014r. jednocześnie w 3 różnych miastach: Katowicach, Częstochowie i Bielsku-Białej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ekspozycja plakatów wewnątrz pojazdów komunikacji publicznej kursujących na obszarze województwa śląskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1 Plakaty wewnątrz komunikacji publicznej Miejsce ekspozycji plakatów: - w autobusach i-lub tramwajach komunikacji publicznej kursujących w 3 różnych miastach województwa śląskiego: Katowicach, Częstochowie i Bielsku Białej (dopuszcza się, aby trasa przebiegała częściowo również poza wymienionymi miastami; ostateczna lokalizacja do akceptacji Zamawiającego). Plakaty eksponowane będą w autobusach i-lub tramwajach przez cały okres trwania kampanii od 15.09.2014r. do 09.10.2014r. Rodzaj i format reklam: - plakat A3 dwustronnie drukowany - dostarczony przez Zamawiającego Liczba plakatów - łącznie 120szt., przy czym 60szt. na terenie miasta Katowice oraz po 30szt. w Częstochowie i Bielsku-Białej. Ostateczna liczba reklam w każdej z lokalizacji i ich podział na środki komunikacji (autobus, tramwaj) do akceptacji Zamawiającego. Łącznie eksponowany będzie 1 rodzaj tematyczny plakatu z dwustronnym zadrukiem z trzema różnymi lokalizacjami Targów. Wykonawca zobowiązuje się do ekspozycji plakatów w 3 różnych miastach, zgodnie z lokalizacją targów wskazaną na plakatach W dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia podziału nośników na poszczególne miasta oraz szczegółowej propozycji punktów, w których umieszczone będą nośniki (z uwzględnieniem nr bocznego pojazdu oraz trasy na której kursuje). Każdy plakat będzie eksponowany wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Nie dopuszcza się eksponowania w tym samym pojeździe więcej niż jednego plakatu. Plakaty eksponowane w odpowiedniej ramce zainstalowanej wewnątrz autobusu, tramwaju lub przyklejone folią pokrywająca powierzchnię całego plakatu. Plakaty umieszczone w miejscu dobrze widocznym dla pasażerów znajdujących się wewnątrz danego środka komunikacji publicznej. Usługa obejmie również montaż i demontaż plakatów oraz bieżący serwis podczas trwania kampanii. Warunkiem zapłaty za wykonaną usługę jest dostarczenie Zamawiającemu po zakończeniu kampanii: d) papierowej wersji podpisanego przez Wykonawcę zestawienia wyeksponowanych plakatów w każdej z lokalizacji (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi, ze wskazaniem miast, na obszarze których pojazd kursował); e) zapisanych na płycie DVD-CD zdjęć każdego z wyeksponowanych plakatów wykonanych w takim miejscu, aby możliwa była ich jednoznaczna identyfikacja (konkretne pojazdy oznaczone numerami bocznymi)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 25.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.