eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH (W NAJMIE) W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-10

Tychy: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH (W NAJMIE) W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH.
Numer ogłoszenia: 163475 - 2015; data zamieszczenia: 10.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.tychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W LOKALACH MIESZKALNYCH (W NAJMIE) W BUDYNKACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W TYCHACH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych (w najmie) znajdujących się w zasobach gminy, którymi w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjne zwane dalej ROM- ami, a to: - ROM Nr I z siedzibą w Tychach przy ul. Arkadowej 9c - ROM Nr II z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41 - ROM Nr III z siedzibą w Tychach przy ul. Cyganerii 43 - ROM Nr IV z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 76 - ROM Nr V z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41 2. Wymiana okien w lokalach mieszkalnych będzie realizowana na podstawie harmonogramu robót uzgodnionego z pracownikiem ROM-u odpowiedzialnym za realizację przedmiotu umowy. 3. Zamówienie podzielone jest na 5 (pięć) części zwanych zadaniami: ZADANIE Nr 1 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w najmie w budynkach administrowanych przez ROM Nr I ZADANIE Nr 2 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w najmie w budynkach administrowanych przez ROM Nr II ZADANIE Nr 3 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w najmie w budynkach administrowanych przez ROM Nr III ZADANIE Nr 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w najmie w budynkach administrowanych przez ROM Nr IV ZADANIE Nr 5 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w najmie w budynkach administrowanych przez ROM Nr V Szczegółowy zakres robót zawierają przedmiar robót dla poszczególnych zadań, które stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.42.11.12-2, 45.42.11.31-8, 45.41.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium. Wadium należy wnieść na wybrane zadanie - na czas związania ofertą. 2. Wymagane kwoty wadium w podziale na zadania: ZADANIE NR 1 - wadium wynosi: 1 400,00 zł ; ZADANIE NR 2 - wadium wynosi: 1 400,00 zł ; ZADANIE NR 3 - wadium wynosi: 1 300,00 zł ; ZADANIE NR 4 - wadium wynosi: 2 700,00 zł ; ZADANIE NR 5 - wadium wynosi: 3 000,00 zł ; 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao SA Nr rachunku bankowego: 16 1240 2975 1111 0010 6080 0764 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.). 5. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4),

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2) ustawy PZP), Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania - w którym należy wykazać: a) dla ZADANIA Nr 1 - co najmniej dwie roboty budowlane (zrealizowane w ramach dwóch odrębnych umów) w zakresie wymiany lub montażu stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (brutto) - każda z robót. b) dla ZADANIA Nr 2 - co najmniej dwie roboty budowlane (zrealizowane w ramach dwóch odrębnych umów) w zakresie wymiany lub montażu stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (brutto) - każda z robót. c) dla ZADANIA Nr 3 - co najmniej dwie roboty budowlane (zrealizowane w ramach dwóch odrębnych umów) w zakresie wymiany lub montażu stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi - o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (brutto) - każda z robót. d) dla ZADANIA Nr 4 - co najmniej dwie roboty budowlane (zrealizowane w ramach dwóch odrębnych umów) w zakresie wymiany lub montażu stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi - o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (brutto) - każda z robót. e) dla ZADANIA Nr 5 - co najmniej dwie roboty budowlane (zrealizowane w ramach dwóch odrębnych umów) w zakresie wymiany lub montażu stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi - o wartości nie mniejszej niż 55 000,00 zł (brutto) - każda z robót. Wykaz robót należy sporządzić odrębnie na każde wybrane zadanie - wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie w/w warunki udziału Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 2) Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót , określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami , o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) powyżej; c) w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a) powyżej. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania poświadczeń, o których mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3) ustawy PZP) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (do kierowania robotami). Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten może spełniać co najmniej jeden z Wykonawców).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4) ustawy PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 1) opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż: 1) 50 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 1 2) 50 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 2 3) 48 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 3 4) 99 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 4 5) 100 000,00 zł - dla ZADANIA Nr 5 Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu. Jeżeli fakt opłacenia polisy potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela). Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy PZP).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) kosztorys ofertowy ze zbiorczym zestawieniem materiałów , sprzętu i robocizny, 5) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać: - jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, - jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem, - jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien być podpisany wyłącznie przez osoby upoważnione na piśmie lub wpisane w odpowiednich dokumentach rejestrowych w imieniu reprezentowanego podmiotu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Termin płatności - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1) zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy; 2) zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację robót, o których mowa w § 4 umowy; 3) zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT; 4) zmiany podwykonawcy robót w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego. 5) zmiany terminu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, a leżących wyłącznie po stronie najemcy lokalu mieszkalnego przewidzianego do remontu; 6) zmniejszenia zakresu robót w przypadku nieudostępnienia przez najemcę lokalu przewidzianego do remontu; 7) wykonania robót zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.tychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE Nr 1 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w najmie w budynkach administrowanych przez ROM Nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. 2) Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ. 3) Oferowana stolarka winna odpowiadać parametrom technicznym określonym w załączniki do przedmiaru robót. 4) Wykaz lokali gminnych przewidzianych do wymiany stolarki okiennej zawiera załącznik nr 1/ ROM nr I do wzoru umowy. 5) Wymiana okien w lokalach mieszkalnych będzie realizowana na podstawie harmonogramu robót uzgodnionego z pracownikiem ROM Nr I odpowiedzialnym za realizację przedmiotu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.42.11.12-2, 45.42.11.31-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE Nr 2 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w najmie w budynkach administrowanych przez ROM Nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. 2) Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ. 3) Oferowana stolarka winna odpowiadać parametrom technicznym określonym w załączniki do przedmiaru robót. 4) Wykaz lokali gminnych przewidzianych do wymiany stolarki okiennej zawiera załącznik nr 1/ ROM nr II do wzoru umowy. 5) Wymiana okien w lokalach mieszkalnych będzie realizowana na podstawie harmonogramu robót uzgodnionego z pracownikiem ROM Nr 2 odpowiedzialnym za realizację przedmiotu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.42.11.12-2, 45.41.11.31-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE Nr 3 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w najmie w budynkach administrowanych przez ROM Nr III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. 2) Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ. 3) Oferowana stolarka winna odpowiadać parametrom technicznym określonym w załączniki do przedmiaru robót. 4) Wykaz lokali gminnych przewidzianych do wymiany stolarki okiennej zawiera załącznik nr 1/ ROM III do wzoru umowy. 5) Wymiana okien w lokalach mieszkalnych będzie realizowana na podstawie harmonogramu robót uzgodnionego z pracownikiem ROM-u odpowiedzialnym za realizację przedmiotu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.42.11.12-2, 45.42.11.31-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE Nr 4 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w najmie w budynkach administrowanych przez ROM Nr IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. 2) Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ. 3) Oferowana stolarka winna odpowiadać parametrom technicznym określonym w załączniki do przedmiaru robót. 4) Wykaz lokali gminnych przewidzianych do wymiany stolarki okiennej zawiera załącznik nr 1/ ROM IV do wzoru umowy. 5) Wymiana okien w lokalach mieszkalnych będzie realizowana na podstawie harmonogramu robót uzgodnionego z pracownikiem ROM Nr IV odpowiedzialnym za realizację przedmiotu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.42.11.12-2, 45.42.11.31-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE Nr 5 - Wymiana stolarki okiennej w lokalach mieszkalnych w najmie w budynkach administrowanych przez ROM Nr V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zakres zamówienia obejmuje wymianę stolarki okiennej z wykonaniem wszystkich niezbędnych prac, które towarzyszą niniejszemu zamówieniu. 2) Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, który stanowi załącznik do SIWZ. 3) Oferowana stolarka winna odpowiadać parametrom technicznym określonym w załączniki do przedmiaru robót. 4) Wykaz lokali gminnych przewidzianych do wymiany stolarki okiennej zawiera załącznik nr 1/ ROM V do wzoru umowy. 5) Wymiana okien w lokalach mieszkalnych będzie realizowana na podstawie harmonogramu robót uzgodnionego z pracownikiem ROM Nr V odpowiedzialnym za realizację przedmiotu umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.25.22-6, 45.41.11.12-2, 45.42.11.31-8, 45.41.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Termin płatności - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.