eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Adaptacja budynku MKS na przedszkole - dostawa mebli i wyposażenia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Lędziny: Adaptacja budynku MKS na przedszkole - dostawa mebli i wyposażenia
Numer ogłoszenia: 163211 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137733 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny, ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja budynku MKS na przedszkole - dostawa mebli i wyposażenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli i urządzeń dla Miejskiego Przedszkola Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Lędzinach w siedzibie przy ulicy Stadionowej zgodnie z załączonym wykazem (załącznik nr 1a do oferty), załączoną dokumentacją projektową budowlaną oraz ustaleniami z Zamawiającym. Asortyment będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany. Wykonawca jest zobowiązany zutylizować powstałe w trakcie prac odpady i opakowania. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik 1a - Zestawienie zbiorcze elementów wyposażenia. 2. Wymagania szczegółowe do przedmiotu zamówienia: 2.1 Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia wskazane jest by Wykonawca przeprowadził wizję lokalną oraz wykonania niezbędnych pomiarów w celu uzyskania informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty pod względem cenowym oraz technicznym. Wszystkie koszty związane z jej przeprowadzeniem ponosi Wykonawca. 2.2 Wszystkie szkody spowodowane przez Wykonawcę i powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się usunąć na własny koszt. 2.3 Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres 24 miesiące. 2.4 Serwis gwarancyjny wynosi: 2.4.1 Wykonawca wykona naprawy gwarancyjne zgodnie z § 5 wzoru umowy (załącznik nr 6). 2.4.2. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia kart gwarancyjnych dostarczonych mebli. 2.5. Wyspecyfikowanie w załączniku Nr 1a - Tabela wyposażenia i mebli, kalkulacja ceny ofertowej Zamawiający traktuje w sposób określony w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Dopuszcza złożenie oferty na dostawę wyposażenia i mebli, które są równoważne pod względem technicznym. Przez meble i urządzenia równoważne uważa się meble i urządzenia nie pochodzące od wskazanego w opisie producenta (pochodzące np. z produkcji licencyjnej oraz od innych wytwórców), spełniające wszystkie wymogi, normy i parametry techniczne, o wydajności odpowiadającej wskazanemu urządzeniu oraz wykonane w całości z nowych elementów. 2.6. Wszelakie wątpliwości powstałe w trakcie zamówienia winny być konsultowane i uzgadniane z Zamawiającym. 3. Oferta złożona przez Wykonawcę powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.12.11.00 - Biurka 39.14.11.00 - Regały 39.16.10.00 - Meble przedszkolne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k. ul., ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127987,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 161940,05

  • Oferta z najniższą ceną: 161940,05 / Oferta z najwyższą ceną: 161940,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.