Przemyśl: Dostawa środków do mycia i utrzymania czystości
Numer ogłoszenia: 163183 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu , ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 16 6775065, faks 16 6775064.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wszp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do mycia i utrzymania czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zad. 1 - Papier toaletowy - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 2 - Ręczniki papierowe - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 3 - Szczotki do czyszczenia - 9 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 4 - Materiały do czyszczenia - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 5 - Preparaty do utrzymania czystości - 10 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 6 - Mydło - 6 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 7 - Dozowniki - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 8 - Odświeżacz powietrza - 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 9 - Środek do mycia i konserwacji powierzchni - 1 poz. asort. w ilości 36 szt.; Zad. 10 - Worki foliowe - 12 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 11 - Płyn do ręcznego mycia naczyń - 1 poz. asort. w ilości 50 szt.; Zad. 12 - Preparaty do utrzymania czystości - 4 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 13 - Detergenty - 11 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 14 - Akcesoria łazienkowe - 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 15 - Wycieraczki i inny asortyment - 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. 16 - Środki do automatycznego mycia basenów i kaczek - 2 poz. asort. w różnych ilościach.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0, 33.76.00.00-5, 39.81.11.10-4, 39.22.40.00-8, 33.71.19.00-6, 33.15.77.00-2, 18.93.00.00-7, 39.83.12.00-8, 39.83.12.10-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości j.n. oraz w terminie określonym w rozdziale XI w pkt 1 SIWZ. Zad. 1 - 574,00 PLN, Zad. 2 - 2 824,00 PLN, Zad. 3 - 70,00 PLN, Zad. 4 - 1 242,00 PLN, Zad. 5 - 683,00PLN, Zad. 6 - 500,00 PLN, Zad. 7 - 381,00 PLN, Zad. 8 - 405,00 PLN, Zad. 9 - 30,00 PLN, Zad. 10 - 1 712,00 PLN, Zad. 11 - 26,00 PLN, Zad. 12 - 1 176,00 PLN, Zad. 13 - 4 162,00PLN, Zad. 14 - 25,00 PLN, Zad. 15 - 247,00 PLN, Zad. 16 - 321,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy wykonawcy wg treści załącznika nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie - załącznik nr 2 SIWZ. 3. Zbiorcze zestawienie kosztów realizacji zamówienia wg treści załącznika nr 3 do SIWZ określającego przedmiot zamówienia. 4. Oświadczenie wykonawcy, że posiada aktualne dopuszczenia do obrotu i używania dotyczące oferowanych przedmiotów zamówienia oraz będą one oznakowane znakiem CE - zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2015 poz. 876) - w przypadkach wymaganych prawem. 5. Dowód wniesienia wadium umożliwiający stwierdzenie, że wadium zostało przekazane zamawiającemu do dnia określonego w rozdziale XI pkt 1 SIWZ. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, należy powyższy dokument w oryginale załączyć do oferty w osobnej kopercie (koszulce) a kopia ma stanowić załącznik do oferty potwierdzony za zgodność z oryginałem- rozwiązanie takie jest niezbędne ze względu na konieczność dokonania zwrotu dokumentu. 6. Ulotkę informacyjną w języku polskim zawierającą opis produktu, opis jego stosowania, przeznaczenie itp. informacje - na przedmiot zamówienia w zad. od 1 do 16 - stosownie do składanych ofert. 7. Oświadczenie wykonawcy, że produkty wymienione w zad. nr 5 mogą być stosowane w szpitalach. 8. Aktualna Karta charakterystyki preparatu - w przypadkach wymaganych prawem - dot. zad. 4 -9, 11-13 i 16. Jeżeli dany asortyment nie posiada karty charakterystyki, należy złożyć stosowne oświadczenie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy towaru - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wszp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - bud. D, pok. 225, Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. D, Biuro Podawcze - pok. 217.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Papier toaletowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ręczniki papierowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szczotki do czyszczenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 9 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Materiały do czyszczenia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparaty do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 10 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mydło.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dozowniki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.81.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odświeżacz powietrza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 8 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Środek do mycia i konserwacji powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 36 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Worki foliowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 12 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.77.00-2, 18.93.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Płyn do ręcznego mycia naczyń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 poz. asort. w ilości 50 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Preparaty do utrzymania czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 4 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Detergenty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.00-8, 39.83.12.10-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Akcesoria łazienkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wycieraczki i inny asortyment.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 5 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Środki do automatycznego mycia basenów i kaczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 poz. asort. w różnych ilościach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy towaru - 5
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- DOSTAWA I MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ W ZAKŁADZIE KARNYM W PRZEMYŚLU
- Wykonanie dokumentacji projekt.-koszt. dla zadania inwestycyjnego pn. '' Przebudowa, modernizacja, i doposażenie SOR oraz Zakładu Diagnostyki Obrazowej" w Woj Szpitalu im. Św. Ojca Pio w Przemyślu.
- Przebudowa dróg powiatowych ( 3 zadania)
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i poprawa funkcjonowania Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku Kolonia
- Zakup środków higienicznych i środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa specjalistycznych komponentów i technicznych środków materiałowych do samolotów C-295M, M28B/PT GC, silników turbośmigłowych oraz symulatora lotów CAE samolotu C-295M
- Sukcesywne dostawy środków do utrzymania czystości i higieny na potrzeby Akademii Pożarniczej w Warszawie
- DostawęŚr.DoPielęgnacjiCiała,PrzyborówToalet,Śr.Czyst.,SpecjalŚr.Chem.DoMech.Mycia i DezynfekcjiPowierzch roboczychSprzętuOrazUrządzeńGastronom i chłodniczych oraz drobn. sprzętu gospodar. w 2024r
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.