eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Usługa wykonania operatów szacunkowych określających odszkodowania za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości oraz wartości poniesionych wszelkich majątkowych szkód w związku z budową gazociągu wysokiego ciśnienia Legnica - Polkowice - Żary wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi na terenie woj. lubuskiego w trybie przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2009r. o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu (Dz. U. z 2014 poz. 1501)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-02

Gorzów Wielkopolski: Usługa wykonania operatów szacunkowych określających odszkodowania za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości oraz wartości poniesionych wszelkich majątkowych szkód w związku z budową gazociągu wysokiego ciśnienia Legnica - Polkowice - Żary wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi na terenie woj. lubuskiego w trybie przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2009r. o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu (Dz. U. z 2014 poz. 1501)
Numer ogłoszenia: 163138 - 2015; data zamieszczenia: 02.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wlkp. , ul Jagiellończyka 8, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 7115210, faks 95 7115380.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.lubuskie.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania operatów szacunkowych określających odszkodowania za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości oraz wartości poniesionych wszelkich majątkowych szkód w związku z budową gazociągu wysokiego ciśnienia Legnica - Polkowice - Żary wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi na terenie woj. lubuskiego w trybie przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2009r. o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu (Dz. U. z 2014 poz. 1501).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami operatów szacunkowych (po 2 egz. dla każdej działki oraz w wersji elektronicznej), określających odszkodowania za ograniczenie sposobu korzystania z nieruchomości oraz wartości poniesionych wszelkich majątkowych szkód w związku z budową gazociągu wysokiego ciśnienia Legnica - Polkowice - Żary wraz z infrastrukturą niezbędną do jego obsługi na terenie woj. lubuskiego w trybie przepisów ustawy z dnia 24 kwietnia 2009r. o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu ( Dz. U. z 2014. poz. 1501)Wykonanie przedmiotu umowy polega również na przeprowadzeniu wizji lokalnych: przed terminem rozpoczęcia budowy gazociągu, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 14 dni przed terminem rozpoczęcia prac budowlanych oraz wizji lokalnej po terminie zakończenia prac budowlanych, o którym to terminie wizji zostanie Wykonawca poinformowany najpóźniej na 7 dni po zakończeniu prac. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w zakresie 4 pakietów. Pakiet I dz. 327/2, 327/1, 326/1, 325/1, 328, 330/2, 571/1 (571), 571/2 (571), 571/3 (571), 378, 572/1 (572), 572/2 (572), 572/3 (572), 370/3, 366, 357, 356/2, 348, 391, 387, 386/2, 385, 384, 383 - obręb Nowa Jabłonna, gmina Niegosławice;dz. 733/13, 733/11, 733/3, 733/9, 733/2, 718, 206/1 ( 206), 607, 207, 208, 209/1, 741, 758, 781, 762/2, 566, 187/7, 186/1, 185/4, 185/1, 184/2, 183, 182/2, 181, 180, 592, 179, 178, 177/5, 176/3, 175/2, 690/4 - obręb Przecław, gmina Niegosławice. Pakiet II dz. 34, 33, 32/1, 32/3, 32/4, 31/2, 937, 29, 938, 26/1, 25/5, 105, 939, 22, 21/2, 20, 17, 18, 104, 16, 15, 14/1, 14/2, 11/5, 11/4, 11/3, 11/2, 570/21, 570/22, 570/4, 571/2, 574/6, 574/5, 574/4, 574/8, 574/7, 574/9, 574/10, 581/3, 582/2, 582/1, 583, 585/1 - obręb Niegosławice, gmina Niegosławice; dz. 928/1, 928/6, 926, 910, 982/1, 982/2, 906/2, 906/1, 905, 903, 902 - obręb Gościeszowice, gmina Niegosławice; dz. 253/4, 253/5, 253/1, 295/1 (295), 295/2 (295), 295/3 (295), 258/18, 258/42, 258/41, 260, 261/18, 261/19, 261/3 - obręb Sucha Dolna, gmina Niegosławice. Pakiet III dz. 173/20, 173/16, 173/13, 173/14, 173/11, 173/9 - obręb Cieciszów, gmina Szprotawa; dz. 292/1, 290, 334/2 - obręb Dzikowice, gmina Szprotawa; dz. 5/3, 4/2 - obręb Wiechlice, gmina Szprotawa; dz. 151/1, 131/1, 142, 143, 121/1, 93, 92, 90/1, 89, 84, 83, 81/2, 55/1, 52/1, 32, 31/1, 30/1, 24/1, 22/1, 21, 16, 14, 11, 10/1, 1/1 - obręb Henryków, gmina Szprotawa; dz. 215/1, 215/4, 214, 204, 207, 206, 205, 159, 179, 167/1, 172, 160, 147/3, 150, 231/5, 231/6 - obręb Kartowice, gmina Szprotawa. Pakiet IV dz. 510/8, 510/7, 510/6, 510/5, 499, 361/1, 498, 358, 357, 470, 308/3, 469, 453, 464, 452, 204/8, 204/5, 448, 203/1, 447, 438, 179/3, 178/6 - obręb Bobrzany, gmina Małomice; dz. 20/5, 297, 18, 222/1, 222/2, 222/3, 222/4, 223/1, 223/2, 223/3 - obręb Olszyniec, gmina Żary; dz. 553/4, 552, 551, 550, 541/6, 648/2, 515/1, 513/3, 513/2, 513/1, 512, 511/5, 510/1, 509, 647, 483/3, 659/1, 482/2, 481, 480, 479, 478, 477/1, 476/2, 656/1 - obręb Złotnik, gmina Żary; dz. 222, 227, 9/47, 239, 7/4, 6, 168/2, 168/3, 165, 214/3, 164/7 - obręb Lubomyśl, gmina Żary. Wykonawca zobowiązany jest do:1. przeprowadzenia wizji lokalnej w celu oceny zagospodarowania działek przed rozpoczęciem budowy gazociągu. Z wizji zostanie sporządzony protokół odrębnie dla każdej działki wg wzoru stanowiącego załącznik numer 1 do umowy. Protokół zawierać będzie m.in. wskazanie właściciela / użytkownika wieczystego działki z podaniem podstawy ustaleń w tym zakresie ( np. KW, ewidencja gruntów), szczegółowy opis stanu działki, w tym informacje terenowe o działce oraz przewidywane dane niezbędne do sporządzenia wyceny szkód, załączoną dokumentację fotograficzną w formie wydruku w kolorze wraz z datą sporządzenia zdjęć. Protokół będzie podpisany przez właścicieli i/lub użytkowników wieczystych działki bądź innej osoby upoważnionej wraz z podaniem numeru telefonu, kierownika budowy lub osoby przez niego wskazanej, uprawnionego geodetę i rzeczoznawcę majątkowego. W przypadku odmowy lub braku możliwości podpisania protokołu przez właściciela lub użytkownika wieczystego, Wykonawca umieści na protokole stosowną adnotację o tej okoliczności. Wykonawca przekaże Inwestorowi oryginały protokołów w terminie 7 dni od daty ich sporządzenia wraz z wykazem sporządzonych protokołów. Wykonawca na swoje potrzeby związane ze sporządzeniem operatów szacunkowych wykona kopie protokołów,2. przeprowadzenia wizji lokalnej w celu oceny zagospodarowania działki po zakończeniu budowy gazociągu. Z wizji zostanie sporządzony protokół odrębnie dla każdej działki wg wzoru stanowiącego załącznik numer 2 do umowy. Protokół zawierać będzie m.in. rozpoczęcia i zakończenia prac, szczegółowy opis stanu działki, w tym opis szkód, rzeczywista powierzchnię szkód, informacje terenowe dotyczące odtworzenia stanu pierwotnego, wskazanie planowanego zagospodarowania działki w okresie kolejnych 4 lat, załączoną dokumentację fotograficzną w formie wydruku w kolorze wraz z datą sporządzenia zdjęć. Protokół podpisany będzie przez właścicieli i/ lub użytkowników wieczystych działki bądź innej osoby upoważnionej, kierownika budowy lub osoby przez niego wskazanej, uprawnionego geodetę i rzeczoznawcę majątkowego. W przypadku odmowy lub braku możliwości podpisania protokołu przez właściciela lub użytkownika wieczystego, Wykonawca umieści na protokole stosowną adnotację o tej okoliczności. Wykonawca przekaże oryginały protokołów w terminie 7 dni od daty ich sporządzenia wraz z wykazem sporządzonych protokołów. Wykaz sporządzonych protokołów Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od jego sporządzenia. Wykonawca na swoje potrzeby związane ze sporządzeniem operatów szacunkowych wykona kopie protokołów. 3. wykonania operatów szacunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z: - ustawą z dnia 24 kwietnia 2009 r. o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu (Dz. U. z 2014r. poz. 1501); - ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2015r. poz. 782);- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. Nr 207, poz. 2109 ze zm.).4. Operat szacunkowy dotyczący nieruchomości musi zawierać w szczególności nw. elementy: a. określenie przedmiotu i zakresu wyceny,b. określenie celu wyceny, c. podstawę prawną i formalną wyceny oraz źródła danych o nieruchomościach, d. wskazanie rodzaju określanej wartości, wyboru podejścia, metody i techniki szacowania, e. krótką część opisową - parametry inwestycji, powierzchnie zajęcia strefą kontrolowaną i placu budowy, okres zajęcia, f. informację z mpzp lub w przypadku braku - ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania gminy w celu ustalenia przeznaczenia nieruchomości przed wydaniem decyzji o lokalizacji inwestycji w zakresie terminalu przez wojewodę, g. informację o wydanych decyzjach ( ostatecznych lub nie ostatecznych) o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu przed wydaniem decyzji o lokalizacji inwestycji w zakresie terminalu przez wojewodę lub protokół z badania dokumentów zawartych w pkt f i g. h. obliczenie wartości szkód tymczasowych, w szczególności: - związanych z utratą pożytków z nieruchomości, - wynikających ze zmniejszenia zdolności produkcyjnej w okresie porekultywacyjnym, - związanych z przestojem zakładu produkcyjnego lub ograniczeniem produkcji, - związanych z utrudnieniami w korzystaniu z nieruchomości podczas realizacji inwestycji, - zobowiązań podatkowych obciążających nieruchomość w czasie braku możliwości korzystania z nieruchomości, - skutków finansowych związanych z czasowym wyłączeniem gruntów rolnych/ leśnych z użytkowania, zgłoszonych do pobierania dopłat obszarowych, z tytułu prowadzenia programów rolno/leśno - środowiskowych, o ile dopłaty te nie zostały uprawnionemu wypłacone. Odszkodowanie nie może przy tym obejmować kar nałożonych z tytułu braku zgłoszenia właściwemu organowi informacji o nie kwalifikowalności do płatności gruntu wyłączonego z produkcji rolnej/ leśnej. i. wartość szkód poniesionych przez dzierżawcę, w tym obliczenie szkód fizycznych np.(utraconych korzyści), j. obliczenie ewentualnych innych majątkowych szkód związanych z ograniczeniem na nieruchomości spowodowanym budową gazociągu, k. odpis księgi wieczystej lub protokół jej badania,l. opis ustanowionych ograniczonych praw rzeczowych na nieruchomości, m. opis ustanowionych hipotek, n. dokumentację fotograficzną. Dodatkowo operat będzie zawierał protokoły zdawczo - odbiorcze przekazania placu budowy z opisem stanu nieruchomości ( poszczególnych działek) tj. z uwzględnieniem stanu zagospodarowania i rodzaju prowadzonych upraw. 5. W razie stwierdzenia wad lub błędów w dostarczonych operatach szacunkowych w okresie min. 24 miesięcy, usunięcia ich zgodnie ze zgłoszonymi przez Zamawiającego zastrzeżeniami w terminie 7 dni, od dnia ich zgłoszenia (pisemnie, faxem lub drogą e- mailową), na własny koszt. 6. W przypadku konieczności potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego dołączenia do operatu szacunkowego stosownej klauzuli. Dokonania potwierdzenia aktualności operatu szacunkowego w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. W przypadku korekty wartości oszacowanych nieruchomości sporządzenia nowego operatu w terminie 14 dni. Wynagrodzenie z tego tytułu wynosić będzie 50% zamówienia jednostkowego. 7. Składania na żądanie zamawiającego pisemnych wyjaśnień w przedmiocie sporządzonego operatu szacunkowego w terminie 10 dni od daty doręczenia pisemnego żądania. 8. Uczestnictwa w ewentualnych rozprawach administracyjnych w siedzibie Zamawiającego oraz do złożenia stronom postępowania, w miarę konieczności, wszelkich wyjaśnień dotyczących wykonanej pracy. Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów ewentualnych przejazdów. Wykonawca zobowiązany jest również do udziału, w miarę konieczności, w postępowaniach przed organem odwoławczym, bądź sporządzenia odpowiedniej opinii, celem wykorzystania jej przez Zamawiającego w postępowaniach odwoławczych (sądowych), na pisemny wniosek Zamawiającego, bez dodatkowego wynagrodzenia, za zwrotem kosztów ewentualnych przejazdów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodowe rzeczoznawcy majątkowego nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. Wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z podaniem informacji dot. kwalifikacji zawodowych ( nr uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do siwz). Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach innych podmiotów. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą wraz z ofertą dokument o ustanowieniu przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. a) w przypadku spółki cywilnej - pisemne pełnomocnictwo uprawniające jednego ze wspólników do występowania w imieniu wszystkich wspólników w przeprowadzanym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; b) w przypadku konsorcjum - należy podać informacje o wszystkich podmiotach wchodzących w skład konsorcjum oraz załączyć dokument, w którym wszyscy wykonawcy wchodzący w skład konsorcjum ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania podmiotów w przedmiotowym postępowaniu lub do reprezentowania podmiotów w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy ( m .in. zmian podatku VAT), 2) zmian danych teleadresowych Stron umowy, 3) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę np. przesunięcie terminu budowy gazociągu. 4) z innych przyczyn, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisywania niniejszej umowy. 5) w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lubuskie.uw.gov.pl/zamowienia publiczne/ogloszenia_o_zamowieniach.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubuski Urząd Wojewódzki Wydział Gospodarki Nieruchomościami pokój 1118 ul. Jagiellończyka 98 66-400 Gorzów Wlkp..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Lubuski Urząd Wojewódzki Wydział Gospodarki Nieruchomościami pokój 1118 ul. Jagiellończyka 8 66-400 Gorzów Wlkp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dz. 327/2, 327/1, 326/1, 325/1, 328, 330/2, 571/1 (571), 571/2 (571), 571/3 (571), 378, 572/1 (572), 572/2 (572), 572/3 (572), 370/3, 366, 357, 356/2, 348, 391, 387, 386/2, 385, 384, 383 - obręb Nowa Jabłonna, gmina Niegosławice; dz. 733/13, 733/11, 733/3, 733/9, 733/2, 718, 206/1 ( 206), 607, 207, 208, 209/1, 741, 758, 781, 762/2, 566, 187/7, 186/1, 185/4, 185/1, 184/2, 183, 182/2, 181, 180, 592, 179, 178, 177/5, 176/3, 175/2, 690/4 - obręb Przecław, gmina Niegosławice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dz. 34, 33, 32/1, 32/3, 32/4, 31/2, 937, 29, 938, 26/1, 25/5, 105, 939, 22, 21/2, 20, 17, 18, 104, 16, 15, 14/1, 14/2, 11/5, 11/4, 11/3, 11/2, 570/21, 570/22, 570/4, 571/2, 574/6, 574/5, 574/4, 574/8, 574/7, 574/9, 574/10, 581/3, 582/2, 582/1, 583, 585/1 - obręb Niegosławice, gmina Niegosławice; dz. 928/1, 928/6, 926, 910, 982/1, 982/2, 906/2, 906/1, 905, 903, 902 - obręb Gościeszowice, gmina Niegosławice; dz. 253/4, 253/5, 253/1, 295/1 (295), 295/2 (295), 295/3 (295), 258/18, 258/42, 258/41, 260, 261/18, 261/19, 261/3 - obręb Sucha Dolna, gmina Niegosławice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dz. 173/20, 173/16, 173/13, 173/14, 173/11, 173/9 - obręb Cieciszów, gmina Szprotawa; dz. 292/1, 290, 334/2 - obręb Dzikowice, gmina Szprotawa; dz. 5/3, 4/2 - obręb Wiechlice, gmina Szprotawa; dz. 151/1, 131/1, 142, 143, 121/1, 93, 92, 90/1, 89, 84, 83, 81/2, 55/1, 52/1, 32, 31/1, 30/1, 24/1, 22/1, 21, 16, 14, 11, 10/1, 1/1 - obręb Henryków, gmina Szprotawa; dz. 215/1, 215/4, 214, 204, 207, 206, 205, 159, 179, 167/1, 172, 160, 147/3, 150, 231/5, 231/6 - obręb Kartowice, gmina Szprotawa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dz. 510/8, 510/7, 510/6, 510/5, 499, 361/1, 498, 358, 357, 470, 308/3, 469, 453, 464, 452, 204/8, 204/5, 448, 203/1, 447, 438, 179/3, 178/6 - obręb Bobrzany, gmina Małomice; dz. 20/5, 297, 18, 222/1, 222/2, 222/3, 222/4, 223/1, 223/2, 223/3 - obręb Olszyniec, gmina Żary; dz. 553/4, 552, 551, 550, 541/6, 648/2, 515/1, 513/3, 513/2, 513/1, 512, 511/5, 510/1, 509, 647, 483/3, 659/1, 482/2, 481, 480, 479, 478, 477/1, 476/2, 656/1 - obręb Złotnik, gmina Żary; dz. 222, 227, 9/47, 239, 7/4, 6, 168/2, 168/3, 165, 214/3, 164/7 - obręb Lubomyśl, gmina Żary.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długośc gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.