eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługa wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Usługa wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania
Numer ogłoszenia: 163089 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8103006, faks 022 8104688.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/zamowienia-publiczne/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wypłaty świadczeń emerytalno - rentowych do rąk świadczeniobiorców w ich miejscu zamieszkania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest doręczanie w formie gotówki świadczeń emerytalno - rentowych z ubezpieczenia społecznego rolników nadawanych przez KRUS OR w Warszawie wraz z wszelkimi dodatkami, do rąk świadczeniobiorców w miejscu ich zamieszkania w formie przekazu pocztowego o którym mowa w ustawie z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe lub w formie przekazu pieniężnego o którym mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, pod warunkiem, że udostępnienie (wypłata) świadczenia osobom uprawnionym będzie polegało na doręczeniu świadczenia na wskazany przez Zamawiającego adres, zwanego dalej przekazem. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) przedmiotem zamówienia jest usługa pośrednictwa finansowego polegająca na wypłacie świadczeń emerytalno-rentowych w terminach do 15-go dnia każdego miesiąca, w formie gotówki, bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców pod wskazanym adresem zamieszkania, zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat, za pokwitowaniem odbioru, b) świadczenia, o których mowa w pkt. a) nadawane będą na blankietach przekazów nakładu Zamawiającego, c) Wykonawca zobowiązuje się do wypłaty w imieniu Zamawiającego świadczeń emerytalno-rentowych osobom uprawnionym, na podstawie sporządzonych przez Zamawiającego spisu przekazów i indywidualnych przekazów wypłat. d) średnia wysokość wypłacanego świadczenia wynosi 1100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100). 3. Dokumenty powyższe będą odbierane przez Wykonawcę w siedzibie Oddziału Regionalnego KRUS w Warszawie ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, na 4 dni przed terminem wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych. 4. Wykonawca zapewni wypłatę świadczeń emerytalno-rentowych bezpośrednio do rąk świadczeniobiorców za pokwitowaniem odbioru pod wskazanym adresem zamieszkania zgodnie z indywidualnymi przekazami wypłat. Odbiór świadczenia potwierdzany będzie własnoręcznym podpisem odbiorcy, na odwrocie przekazu. 5. Wypłaty świadczeń można również dokonać osobie upoważnionej pisemnie do odbioru należnego świadczenia (upoważnienie musi być podpisane przez świadczeniobiorcę). W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od świadczeniobiorcy pełnomocnictwa na zasadach obowiązujących u Wykonawcy. W sytuacji gdy świadczeniobiorca jest na tyle niepełnosprawny, że nie może złożyć podpisu na pełnomocnictwie upoważniającym inną osobę do odbioru należnego świadczenia, dopuszcza się przekazanie świadczenia osobie pełnoletniej, zamieszkałej razem ze świadczeniobiorcą (jeżeli świadczeniobiorca nie złożył u wykonawcy zastrzeżenia w zakresie doręczania świadczenia). W takiej sytuacji musi być adnotacja na odwrocie przekazu zawierająca uzasadnienie przekazania świadczenia innej osobie oraz imię i nazwisko, nazwę i numer dokumentu tożsamości, a także własnoręczny podpis tejże osoby. 6. Zamawiający przekazywać będzie środki niezbędne do zabezpieczenia wypłaty świadczeń emerytalno-rentowych na rachunek Wykonawcy najpóźniej na 2 dni robocze przed terminem płatności świadczenia. 7. Wypłaty świadczeń będą dokonywane po otrzymaniu przez Wykonawcę środków pieniężnych, a nieprzekraczalnym terminem wypłaty będzie 15 dzień każdego dnia miesiąca. W przypadku, gdy wyżej określone dni będą dniami wolnymi od pracy, wypłata odbywać się będzie w dni poprzedzające wymienione terminy. 8. Wykonawca, najpóźniej do 8-go dnia po terminie wypłaty świadczeń, przekaże Zamawiającemu środki finansowe wraz z zestawieniem niezrealizowanych przekazów oraz odcinkiem dla odbiorcy z adnotacją o przyczynie niedoręczenia i niepobrania świadczenia. Jeżeli 8 dzień wypada w dzień wolny od pracy albo świąteczny, przekazanie środków finansowych nastąpi w najbliższym dniu roboczym. 9. Wykonawca dokonuje zwrotu do KRUS-u niepobranego świadczenia w następujących przypadkach: a. Śmierci świadczeniobiorcy, b. Zmiany miejsca zamieszkania świadczeniobiorcy, c. Przekazania przed terminem płatności faxem lub pisemnie polecenia zwrotu świadczenia wydanego przez osoby reprezentujące KRUS i wymienione na wstępie umowy oraz osoby upoważnione d. W sytuacji odmowy odbioru świadczenia złożonej upoważnionemu przedstawicielowi Wykonawcy e. W sytuacji nie pobrania przez świadczniobiorcę świadczenia, pomimo pobytu pracownika Wykonawcy w mieszkaniu świadczeniobiorcy, f. Niepobrania świadczeń w terminie 7 dni od dnia pozostawienia awiza w oddawczej skrzynce pocztowej lub drzwiach mieszkania adresata z informacją o miejscu i sposobie jego odbioru. W zakresie zwrotu postanowienia ust. 7 stosuje się odpowiednio. 10. Wykonawca gwarantuje ciągłość i terminowość wypłat świadczeń emerytalno-rentowych do wysokości otrzymanych środków. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania potwierdzenia odbioru świadczeń przez okres 5 lat oraz do udzielania nieodpłatnie informacji o dokonywanych wypłatach - w przypadku reklamacji Zamawiającego w terminie 3 dni od daty zgłoszenia reklamacji. 12. W przypadku opóźnienia w wypłacie świadczeń emerytalno-rentowych z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, Wykonawca zapłaci świadczeniobiorcy z własnych środków odsetki ustawowe za okres opóźnienia. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się również w Rozdziale II SIWZ - Wzór Umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 64.11.00.00 - Usługi pocztowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto, a czas trwania usługi wynosił nie mniej niż 12 miesięcy polegającej na wypłacie świadczeń w formie gotówki dla odbiorców w ich miejscu zamieszkania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego wymagania w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż miesięczna szacunkowa kwota wypłat

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Usługi polegające na wypłacie świadczeń w formie gotówki dla odbiorców w ich miejscu zamieszkania;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony Formularz Oferty, wg wzoru zawartego w SIWZ, Rozdział III - Formularze i Załączniki, 2. Pełnomocnictwo /upoważnienie/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub wystawcę pełnomocnictwa) [wymagane również, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), a oferta nie jest podpisana przez wszystkich członków konsorcjum], 3. Dokumenty potwierdzające zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku określonym w pkt. IV.3. SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Społeczne - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art.144 ust 1 i 2 - PZP, zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy - pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian z zastrzeżeniem § 4 ust. 7 oraz § 6 ust. 4, 5 i 6 wzoru umowy zawartego w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.krus.gov.pl/zadania-krus/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, I piętro pok. nr 113.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, parter pok. nr 2 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.