eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa trzech zadaszonych kortów tenisowych w Ośrodku Przywodnym Rataje, w Poznaniu os. Piastowskie 106A

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Poznań: Budowa trzech zadaszonych kortów tenisowych w Ośrodku Przywodnym Rataje, w Poznaniu os. Piastowskie 106A
Numer ogłoszenia: 163081 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji Samorządowy Zakład Budżetowy , ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8357901, faks 61 8334651.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.posir.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa trzech zadaszonych kortów tenisowych w Ośrodku Przywodnym Rataje, w Poznaniu os. Piastowskie 106A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa trzech zadaszonych kortów tenisowych w Ośrodku Przywodnym Rataje, w Poznaniu os. Piastowskie 106A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: a) dokumentacja projektowa - zał. nr 1 do SIWZ, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 2 do SIWZ, c) przedmiary robót - zał. nr 3 do SIWZ. Załączona dokumentacja dotyczy realizacji zadania - Budowa trzech zadaszonych kortów tenisowych wraz z zapleczem szatniowym. Zamawiający podzielił zadanie na dwa etapy : I - Budowa trzech zadaszonych kortów tenisowych w Ośrodku Przywodnym Rataje, w Poznaniu os. Piastowskie 106A, II - Budowa zaplecza szatniowego dla trzech zadaszonych kortów tenisowych w Ośrodku Przywodnym Rataje, w Poznaniu os. Piastowskie 106A. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest tylko etap I: wykonanie 3 kortów zadaszonych lekką konstrukcją stalową złożoną z łukowych dźwigarów stalowych. Dźwigar zaprojektowano jak element łączony z trzech części. Całość jest powiązana systemem płatwi stalowych. Pokrycie zewnętrzne stanowi wysoko wytrzymała tkanina syntetyczna do wykonywania przekryć dwupowłokowych. Korty będą połączone między sobą za pomocą łączników o konstrukcji ze stalowych profili, przekrycie tkanina syntetyczna. Wymagane dokumenty potwierdzające zgodność oferowanej powłoki PCV do założeń projektowych: -karta techniczna powłoki potwierdzona przez jej producenta, -autoryzacja wystawione na oferenta przez producenta powłoki na realizowaną inwestycję, -atest PZH, -klasyfikacja w zakresie reakcji na ogień jako wyroby niezapalnego, nie kapiącego i nieopadającego pod wpływem ognia oraz nierozprzestrzeniającego ogień. Posadzkę kortu zaprojektowano z kruszywa ceramicznego i piasku ceglastego. Nawierzchnia z kruszywa ceramicznego i pisaku ceglastego o grubości 25-35 mm składa się z dwóch warstw; - dolna - układana maszynowo bezspoinowa warstwa elastyczna - mieszanina kruszywa ceramicznego połączonego lepiszczem elastycznym o grubości 25-30 mm, górna ( poślizgowa) - układana ręcznie - z kruszywa ceglastego 0-2 mm wraz z płynem absorbującym wilgoć z powietrza- o grubości ok. 2mm, lnie boiska z PCV w kolorze białym wklejane na stałe w warstwę dolną. Wymagane dokumenty potwierdzające zgodność oferowanej nawierzchni do założeń projektowych: -karta techniczna nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, -autoryzacja wystawione na oferenta przez producenta nawierzchni na realizowaną inwestycję, -atest PZH, -klasyfikacja odporności ogniowej minimum Bfl s1, -badania niezależnego instytutu badawczego wraz z raportem potwierdzające, że nawierzchnia nie powoduje obciążenia pyłem drobnym. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z wymienionymi wyżej dokumentami, obowiązującymi normami i przepisami prawa. Zamawiający wymaga sporządzenia dokumentacji powykonawczej wykonanych robót wraz z dokumentacją fotograficzną. Na oferowane i wyceniane w kosztorysie ofertowym materiały Wykonawca powinien posiadać dokumenty potwierdzające właściwości, parametry oraz zgodność z obowiązującymi w tym zakresie normami i innymi przepisami prawa oraz wymaganiami opisanymi w SIWZ. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający będzie żądać ich przedłożenia. Na czas realizacji zamówienia Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. Przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądał polisy, bądź innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie. Wymagana gwarancja : nie mniej niż 36 miesięcy na całość wykonanych robót i zamontowane urządzenia oraz 60 miesięcy na tkaninę syntetyczną zastosowaną do pokrycia zadaszenia.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, do 50% wartości zamówienia podstawowego w przypadku pozyskania środków finansowych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy 45.21.22.25 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.22.31.00 - Montaż konstrukcji metalowych 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.23.61.12 - Wyrównywanie nawierzchni kortów tenisowych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.31.00 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert to jest do: 12.08. 2016r. do godz. 11:00.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane o wartości nie niższej niż 1 000 000,00 zł brutto każda, polegające na budowie zadaszonych lekką konstrukcją stalową z pokryciem tkaniną syntetyczną obiektów sportowych, np. hal tenisowych lub innych obiektów budowlanych o wskazanej konstrukcji i pokryciu, o powierzchni zabudowy nie mniejszej niż 1 000,00 m2 oraz wykonał co najmniej dwa korty tenisowe wewnętrzne o nawierzchni bezpyłowej wykonanej na bazie z kruszywa ceramicznego i mączki ceglanej, o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł każdy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami: 1 osoba; kierownik budowy - wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1 osoba - wymagane uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1 osoba - wymagane uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w specjalności wodno - kanalizacyjej wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, 1 osoba - wymagane uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w specjalności wentylacyjnej wraz z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2014r., poz. 1278), w przypadku legitymowania się uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje szczegółowo tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Ponadto Zamawiający uzna wykonawcę za niezdolnego do wykonania zamówienia z należytą starannością w sytuacji stwierdzenia, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, podczas realizacji jakiejkolwiek poprzedniej umowy, której wartość była równa lub przekraczała wyrażoną w złotych równowartość kwoty 50 000,00 zł brutto, a przedmiot obejmował roboty budowlane, doszło do rozwiązania albo wypowiedzenia tej umowy albo odstąpienia od takiej umowy z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    1) Opis zastosowanej tkaniny pokryciowej wraz z kartą techniczną, 2) Opis zastosowanej nawierzchni kortu wraz z kartą techniczną, 3)Oświadczenie wykonawcy, że oferowane roboty, zastosowane materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zastrzeżonego w § 2 ust. 2 umowy, terminu wykonania robót w następujących przypadkach: 1. Wystąpienia przyczyn niezależnych od obu stron lub z powodu działania siły wyższej. 2. Wprowadzenia przez Zamawiającego zmian np. w dokumentacji projektowej, sposobie wykonania przedmiotu umowy, w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 3.W razie wystąpienia robót dodatkowych warunkujących wykonanie robót podstawowych. 4. W razie wystąpienia konieczności przeprowadzenia imprez na terenie Oddziału Golęcin, które spowodują wstrzymanie robót. 5. Wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zamówienia. Okoliczność wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych winien udokumentować Wykonawca. 6.Błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, oraz aktualizacji decyzji administracyjnej. Zmiana terminu wykonania umowy z ww. przyczyn następuje tylko i wyłącznie o okres uwzględniający faktyczną niemożność wykonywania prac 6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmiany stawki podatku VAT, na dostawy będące przedmiotem niniejszej umowy, jeśli zmiana nastąpi w trakcie realizacji przedmiotu umowy. Zmiana stawek podatku VAT, spowoduje zmianę kwot podatku VAT i ceny brutto wynikającej z umowy, cena netto pozostanie niezmienna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.posir.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, III piętro, pok. 301, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 11:00, miejsce: w sekretariacie Zamawiającego, III piętro, ul. Chwiałkowskiego 34, 61-553 Poznań.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.