eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iława › Bieżące utrzymywanie budynków administrowanych przez ITBS - ZGL Sp. z o.o. w Iławie w zakresie robót konserwacyjnych dachów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-03

Iława: Bieżące utrzymywanie budynków administrowanych przez ITBS - ZGL Sp. z o.o. w Iławie w zakresie robót konserwacyjnych dachów
Numer ogłoszenia: 16300 - 2009; data zamieszczenia: 03.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Iławskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Zarząd Gospodarki Lokalami Sp. z o.o. , ul. Jagiellończyka 16, 14-200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6484535, faks 089 6484535.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.itbs-ilawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymywanie budynków administrowanych przez ITBS - ZGL Sp. z o.o. w Iławie w zakresie robót konserwacyjnych dachów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wymiana, uzupełnienie, uszczelnienie i częściowe przełożenie dachówek w pokryciu dachowym, - naprawa, uzupełnienie i wymiana obróbek blacharskich, - naprawa, uzupełnienie i wymiana rur spustowych, - udrożnienie odpływów rur spustowych, - naprawa, uzupełnienie, oczyszczenie i wymiana rynien, - usuwanie przecieków połaci dachowych papowych, - naprawa, konserwacja i wymiana zniszczonych elementów łacenia i deskowania połaci dachowej oraz innych drewnianych elementów konstrukcyjnych dachu - naprawa z wymianą zniszczonych elementów ław kominiarskich, wyłazów dachowych, - przemurowanie kominów ponad dachem oraz w części strychowej z remontem czap kominowych i wykonaniem tynków, - oraz inne roboty wynikłe w trakcie trwania umowy dotyczące budynków mieszkalnych i gospodarczych, powstałe w czasie awarii lub innych zdarzeń losowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00 - Usługi budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: - podpisane przez wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków art. 24 ust. 1i2 oraz art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 3 i 4 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami i składkami na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - reprezentacja Wykonawcy - załącznik nr 2 do SIWZ 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (w tym wykonanie robót o łącznej wartości minimum 20.000,00 zł, odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiących przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy, którzy wykonywali roboty w zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia w w/w okresie na rzecz zamawiającego winni załączyć aktualne referencje (uzyskane po wykonaniu całości robót lub zakończenia okresu gwarancji). - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca ( w przypadku dzierżawy sprzętu należy załączyć umowę najmu lub oświadczenie właściciela sprzętu czy maszyny o jej wydzierżawieniu na potrzeby realizacji zadania) sporządzony wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ - wykaz kierownictwa i pracowników potrzebnych do realizacji zadania - sporządzony wg wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia - kserokopie uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzających pełnienie samodzielnych funkcji w budownictwie. Wykonawca winien posiadać lub zatrudniać osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami branży konstrukcyjnej - wykaz podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia , w tym również wykonawców robót specjalistycznych, np. : roboty zduńskie czy kominiarskie wraz z określeniem zakresu rzeczowego wraz z oświadczeniem o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania - informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 3.W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: - oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4.Wykonawca zamieszkały lub mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie według formuły: spełnia / nie spełnia. Ocena spełnienia warunków udziału w niniejszym przetargu dokonana będzie przez Komisję Przetargową na podstawie wymaganych specyfikacją dokumentów załączonych do oferty, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy -załącznik nr 1 2) reprezentacja Wykonawcy - załącznik nr 2 3) podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy -(wzór załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ); 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 5) oświadczenie wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami i składkami na rzecz Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych 6) w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy przez osobę, która podpisała ofertę, nie wynika z właściwego wypisu z rejestru sądowego lub wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, oferta powinna zawierać również dokument potwierdzający to upoważnienie, np. odpowiednie pełnomocnictwo. Zaleca się, aby pełnomocnictwo to było opatrzone dowodami uiszczonej opłaty skarbowej w wymaganej wysokości (np. znakami skarbowymi), itp., zgodnie z ustawą z dnia 9 września 2000 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. Nr 86, poz. 960 z późn. zm.).; 7) w przypadku, gdy ofertę składają podmioty występujące wspólnie winny one ustanowić pełnomocnika - do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ww. ustawy), pozostałe dokumenty należy złożyć odpowiednio; 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich dwóch lat usług o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (w tym wykonanie robót o łącznej wartości minimum 20.000,00 zł, odpowiadającym swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiących przedmiot zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz terminu i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, sporządzony wg wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy, którzy wykonywali roboty w zakresie takim samym lub podobnym do przedmiotu zamówienia w w/w okresie na rzecz zamawiającego winni załączyć aktualne referencje (uzyskane po wykonaniu całości robót lub zakończenia okresu gwarancji) 9) dokumenty potwierdzające, że roboty te, tj. wymienione w ww. wykazie, zostały wykonane należycie, 10) oświadczenie o akceptacji warunków gwarancji określonych w pkt III pkt 4 niniejszej SIWZ 11) wykaz kierownictwa i pracowników potrzebnych do realizacji zadania-sporządzony wg wzoru-załącznik nr 6 do SIWZ wraz z danymi na temat kwalifikacji osób zatrudnionych do wykonania zamówienia-kserokopie uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 12) dokumenty potwierdzające uprawnienia oraz przynależność do odpowiedniej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób sprawujących nadzór techniczny, 13)informacji na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 14) oświadczenie wykonawcy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz dysponuje potencjałem ludzkim zapewniającym wykonanie zamówienia; 15) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 16) wykaz podwykonawców przewidzianych do udziału w realizacji przedmiotu zamówienia, w tym również wykonawców robót specjalistycznych, np. : roboty zduńskie czy kominiarskie wraz z określeniem zakresu rzeczowego wraz z oświadczeniem o gotowości współpracy przy realizacji zamówienia bądź oświadczenie o samodzielnej realizacji zadania Należy przedłożyć dokumenty identyfikujące podwykonawcę (aktualny odpis z właściwego rejestru sadowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej).Podwykonawca winien również załączyć kserokopie uprawnień kierownictwa robót oraz wykaz pracowników potrzebnych do realizacji zadania. 17) informacja o zakresie robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie o samodzielnym wykonaniu przedmiotu zamówienia. 18) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakie posiada wykonawca (w przypadku dzierżawy sprzętu należy załączyć potwierdzenie dzierżawy właściciela sprzętu na rzecz wykonywania przedmiotu zamówienia) sporządzony wg wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ 19) oświadczenie o odpowiedzialności wykonawcy za prace wykonane przez podwykonawców 20) oświadczenie wykonawcy o akceptacji warunków przetargu, w tym również okres związania ofertą w czasie 30 dni od jej złożenia oraz o akceptacji warunków umownych zawartych w projekcie umowy - załącznik nr 8 do SIWZ 21) oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się z przedmiotem zamówienia oraz o posiadanej świadomości wykonawcy co do przedmiotu i zakresu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.itbs-ilawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na stronie internetowej zamawiającego lub w siedzibie zamawiającego: 14-200 Iława, ul. Jagiellończyka 16, pok. 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2009 godzina 11:00, miejsce: siedzibia zamawiającego: 14-200 Iława, ul. Jagiellończyka 16, pok. 103 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.