Ogłoszenie z dnia 2016-07-27
Otwock: Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych w 2016 roku.
Numer ogłoszenia: 162999 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.otwock.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych w 2016 roku..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie Otwocka, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic, polegających na : 1) likwidacji wybojów w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych, 2) a) równaniu ulic o nawierzchniach ziemnych z zagęszczeniem i likwidacją nadmiaru gruntu po skraju równania z nadaniem jezdni przekroju poprzecznego daszkowego lub parabolicznego umożliwiającego powierzchniowe odprowadzenie wody na pobocza, b) doziarnianiu wraz z późniejszym wyrównaniem i zagęszczeniem fragmentów ulic gruntowych i nieulepszonych tłuczniem frakcjonowanym twardym, przy średniej grubości warstwy tłucznia ok. 10 cm, c) doziarnianiu wraz z późniejszym wyrównaniem i zagęszczeniem fragmentów ulic gruntowych i nieulepszonych kruszywem betonowym, przy średniej grubości warstwy ok. 10 cm 3) remoncie cząstkowym chodników, parkingów, jezdni z prefabrykatów betonowych, obiektów inżynierskich oraz innych elementów i urządzeń ulic 2. Opis przedmiotu zamówienia dla robót o których mowa w pkt. 4.1.1): Zamawiający wymaga, aby podczas wykonywania prac Wykonawca stosował masę asfaltową na gorąco. W zakres prac podczas likwidacji wybojów w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych wchodzi: wycięcie uszkodzonych fragmentów nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, wywóz rumoszu, posmarowanie naprawianego miejsca ogrzanym asfaltem bądź emulsją przeznaczoną do remontów cząstkowych, wypełnienie wyboju lub zagłębienia masą asfaltową z recyklera wraz z zagęszczeniem, posypanie piaskiem. Za wykonane prace Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowo-ilościowe stanowiące iloczyn ilości wbudowanej masy asfaltowej na gorąco i zaoferowanej stawki za wbudowanie 1 tony masy. Wynagrodzenie, o którym mowa powyżej, obejmuje wszystkie koszty robocizny, materiałów i sprzętu, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty oznakowania terenu robót. Termin przystąpienia do zleconych prac - w ciągu 2 dni roboczych lub 3 dni roboczych, a wybojów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego - nie później niż w ciągu 6 godzin, od czasu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. Z chwilą powzięcia wiadomości o wyboju zagrażającym bezpieczeństwu ruchu drogowego Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zabezpieczenia miejsca awarii. 3. Opis przedmiotu zamówienia dla robót o których mowa w pkt. 4.1.2): Doziarnianie, o którym mowa w pkt. 4.1.2)b) i c) następować będzie każdorazowo w miejscach i ilościach wskazywanych przez Zamawiającego. Doziarniane będą zarówno fragmenty ulic gruntowych, tłuczniowych jak i miejsca doziarniane w latach ubiegłych. Wykonane prace rozliczane będą na podstawie ilości wbudowanego materiału. Zamawiający wymaga, aby podczas doziarniania Wykonawca stosował tłuczeń lub kliniec frakcjonowany twardy o uziarnieniu 4 - 31,5 mm (bez miału i frakcji pylastej). Zamawiający wymaga aby podczas doziarniania Wykonawca stosował kruszywo betonowe o frakcji 31,5 - 63 mm lub w uzgodnieniu z Zamawiającym o frakcji 0 - 63 mm. Średnia grubość warstwy kruszywa wynosić będzie ok. 10 cm, przy możliwości zmniejszenia jej lub zwiększenia zależnie od potrzeb Zamawiającego. Za wykonane prace Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowo-ilościowe stanowiące iloczyn powierzchni wyrównanych lub ilości ton wbudowanego tłucznia bądź kruszywa betonowego oraz odpowiednich stawek jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. Wynagrodzenie, o którym mowa powyżej, obejmuje wszystkie koszty robocizny, materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Termin przystąpienia do zleconych prac - w ciągu 2 dni roboczych a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż w ciągu 6 godzin od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. 4. Opis przedmiotu zamówienia dla robót o których mowa w pkt. 4.1.3): Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o katalogi KSNR lub KNR uwzględniając jedynie te pozycje, których prace bezpośrednio dotyczą, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w katalogach, na podstawie rzeczywistych nakładów poniesionych przez Wykonawcę. Przy rozliczeniu, o którym mowa powyżej przyjmuje się wskaźniki (Rg, Kp, Z) podane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej oraz ceny materiałów (łącznie z kosztami zakupu) i ceny sprzętu nie wyższe niż średnie ceny opublikowane w aktualnym w dniu kosztorysowania wydaniu Sekocenbud. Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy stosować materiały spełniające odpowiednie normy i przepisy. Termin przystąpienia do zleconych prac: w ciągu 2 dni roboczych a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż w ciągu 6 godzin od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9.1 Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 5.000,- zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował jedną zadanie o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto polegające na remoncie ulicy i jedną robotę polegającą na równaniu i doziarnianiu dróg gruntowych o wartości minimum 100.000 zł brutto. Wykonawca załączy dowody potwierdzające, że ww. roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje/będzie dysponował co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlanej lub drogowej. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
w wykazie należy przedstawić zrealizowane co najmniej : jedno zadanie o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto polegające na remoncie ulicy i jedną robotę polegającą na równaniu i doziarnianiu dróg gruntowych o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto wraz z załączonymi poświadczeniami, wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
-Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. -W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin przystąpienia do realizacji zamówienia - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.otwock.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie
Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Świadczenie usług z zakresu transportu sanitarnego na rzecz osób ubezpieczonych, innych uprawnionych oraz przewóz materiału biologicznego z siedziby Zamawiającego do miejsca docelowego
- Dostawy gazów medycznych
- Stały nadzór i obsługa serwisowo-konserwacyjna urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych i chłodniczych, związanych z nimi systemów sterowania i automatyki w budynkach SPSK w Otwocku.
- Wykonanie przebudowy ulic w Gminie Otwock zgodnych z załączonymi wykazami do postępowania przetargowego w ramach zadania budżetowego "Poprawa bezpieczeństwa i warunków komunikacyjnych w Mieście (...)"
- Dostawy 20 000 kolumn szklanych z filtrem do generatora Mo/Tc
- Dostawy środków czystości, artykułów higienicznych i do utrzymania czystości do siedziby Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie gminy Lubin.
- Przebudowa skrzyżowania dróg gminnych nr 107957B i nr 107923B w miejscowości Jabłonka-Świerczewo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka - Łobozew polegającej na budowie chodnika
- "Modernizacja dróg gminnych usprawniająca system komunikacyjny w Gminie Busko-Zdrój"
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zagórz
- "Remont cząstkowy oraz likwidacja przełomów w nawierzchniach dróg gminnych zlokalizowanych na terenie miasta i gminy Ropczyce w 2024 roku"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.