eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Liszki › Opracowanie projektu budowlanego dla zadania pn. Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Rącznej, Gmina Liszki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 16293 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Liszki: Opracowanie projektu budowlanego dla zadania pn. Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Rącznej, Gmina Liszki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 348117-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350594-2016


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Liszki, krajowy numer identyfikacyjny 54319500000, ul.   , 32060   Liszki, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 280-62-34, faks 12 280-62-52, e-mail ug@liszki.pl
Adres strony internetowej (URL): www.liszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Opracowanie projektu budowlanego dla zadania pn. Rozbudowa i modernizacja Szkoły Podstawowej w Rącznej, Gmina Liszki

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlano - wykonawczego rozbudowy i modernizacji Szkoły Podstawowej w Rącznej, Gmina Liszki: 2. Stan istniejący: 1) Piętro: a) klasa I, II, III; b) świetlica; c) pokój nauczycielski; 2) Parter: a) sekretariat; b) gabinet dyrektora; c) biblioteka; d) sala zabaw; 3. Wytyczne dotyczące ww. zamówienia: 1) Zaprojektowanie dwukondygnacyjnego skrzydła szkoły zawierającego: a) salę gimnastyczną o wymiarach 12x24m, wysokość co najmniej 6 m z zapleczem; b) pokój nauczyciela w.f.; c) szatnie, przebieralnie dla uczniów; d) sanitariaty; e) magazyn pomocy sportowych; 2) Parter oraz poddasze: a) 5 sal lekcyjnych; b) korytarz; c) łazienki; d) pokój nauczycielski; - Wykonawca zaprojektuje inne niezbędne pomieszczenia towarzyszące dot. ust. 3 pkt.1) i 2). 4. Połączenie skrzydła ze szkołą od strony tarasu. 5. Zakres opracowania obejmuje wykonanie/uzyskanie: a) projektu rozbudowy i modernizacji Szkoły Podstawowej w Rącznej; b) podkładu geodezyjnego sytuacyjnego - wysokościowego w skali 1:500; c) opinii geologiczno - inżynierskiej podłoża gruntowego; d) decyzji o warunkach zabudowy; e) wstępnej koncepcji; f) raportu oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko; g) projektów: budowlanego, wykonawczego, konstrukcyjnego i branżowych (zgodnie z ustawą z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 poz. 1409, ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz. U. z 2012 poz. 462, ze zm.)) - w 5 egz. oraz 1 egz. w wersji elektronicznej po uzyskaniu pozwolenia na budowę; Wszystkie potrzebne uzgodnienia powinny być załączone do każdego egzemplarza projektu; h) przedmiarów robót (z podziałem na branże) z podaniem ilości jednostek przedmiarowych oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w 2egzemplarzach oraz 1 w wersji elektronicznej; i) kosztorysu inwestorskiego szczegółowego (z podziałem na branże) - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (...) (Dz. U. z 2004 Nr 130 poz. 1389) (dokument należy traktować jako poufny - nie powinien być ujawniony osobom trzecim) - 2 egzemplarzach oraz 1 w wersji elektronicznej; j) na podstawie kosztorysu inwestorskiego należy wykonać zestawienie kosztów materiałów wg branż (do uzgodnienia z Inwestorem); k) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; l) informacji BIOZ; m) wszelkie inne dokumenty potrzebne do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę; n) wizualizacje wewnętrzne i zewnętrzne; o) zestawienie parametrów materiałów (dokładny opis); 6. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji swoją koncepcję projektu. Po zatwierdzeniu koncepcji Wykonawca może przystąpić do dalszego projektowania. 7. Wszystkie zaproponowane w dokumentacji rozwiązania mają zapewnić ograniczenie kosztów realizacji inwestycji i eksploatacji obiektu przy jednoczesnym spełnieniu wymogów. 8. Wszelkie materiały niezbędne do opracowania projektu projektant pozyska we własnym zakresie. 9. Propozycje opracowanych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych wymagają akceptacji Zamawiającego w formie protokołu. 10. Zamawiający ma prawo wglądu w materiały projektowe oraz prawo wnoszenia uwag do proponowanych rozwiązań na każdym etapie realizacji umowy. 11. Wykonawca dokona wszystkich niezbędnych uzgodnień/decyzji potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 12. Zamawiający upoważnia, a Wykonawca zobowiązuje się do występowania w imieniu Zamawiającego o wymagane uzgodnienia oraz pozwolenie na budowę. 13. Nadzory autorskie na etapie wykonawstwa należy ująć w wycenie projektu. Nadzórautorski ma polegać na udzieleniu wszelkich wyjaśnień do dokumentacji na etapie procedury udzieleniazamówienia publicznego na wybórwykonawcy robót budowlanych a także do udzielenia odpowiedzi w terminie dwóch dni(zgodnie zzapisem w umowie w $2 ust' 2) od daty przekazaniapnez Zamawiającego Wnoszonych pytań uwag i zastrzeżeń' Nadzór autorskinie obejmuje zmian, które wprowadza inwesto 14. Projekt nie może zawierać nazw własnych, wszystkie ujęte materiały powinny być opisane co do parametrów. 15.Zamawiający podaje dane dotyczące szkoły: - powierzchnia działki 0,93 ha; - powierzchnia całkowita szkoły: 665,2 m2; - kubatura: 3 645,8 m3; 16.Zakres niniejszego zamówienia obejmuje zagospodarowanie terenu wokół szkoły. 17.Dodatkowo wykonawca zaprojektuje dwuoddziałowe przedszkole: ilość miejsc: 50. Proponowane miejsce - I Pietro w "nowej" części szkoły dotychczas wykorzystywane na cele mieszkaln 18.Wykonawca winien dobrać zakres opinii geologicznej zgodnie z wymaganiami dla przedmiotowej inwestycji. 19.Zakres prac związanych z ochroną środowiska należy dobrać do potrzeb projektu. 20.Zamawiający nie wskazuje ilości wizualizacji wewnętrznych i zewnętrznych. Wizualizacje wewnętrzne i zewnętrzne winny przedstawiać poglądowo zakres przewidywanych prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV: 71250000-5, 79933000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT60270.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert20
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 20
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Architektoniczne Przedsiębiorstwo Usługowo -Handlowe Budownictwa ARP Autorska Pracownia Projektowa MANECKI,  arp.manecki.biuro@gmail.com,  ul.Wie1opole 18 B,  31-072,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 60270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 54300.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 359008.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.