eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogówek › Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów gminy Głogówek uczestniczących w projekcie Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - rok szkolny 2014/2015.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-28

Głogówek: Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów gminy Głogówek uczestniczących w projekcie Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - rok szkolny 2014/2015.
Numer ogłoszenia: 162819 - 2014; data zamieszczenia: 28.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głogówek , ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, woj. opolskie, tel. 77 4069900, 4069915, faks 77 4069906.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogowek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdów edukacyjnych dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów gminy Głogówek uczestniczących w projekcie Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych - rok szkolny 2014/2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Zorganizowanie wyjazdu edukacyjnego dla uczniów ze szkół podstawowych i gimnazjów gminy Głogówek uczestniczących w projekcie Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych. Przedmiot zamówienia dotyczy projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego; realizowanego przez Gminę Głogówek w ramach PO KL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych; w czterech szkołach: - Publicznym Gimnazjum nr 1 im. Króla Jana Kazimierz w Głogówku, - Publicznym Gimnazjum nr 2 im. Jana Pawła II w Głogówku, - Szkole Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Głogówku, - Publicznej Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Głogówku. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a)Zorganizowanie przewozu 45 uczniów oraz 4 opiekunów z Głogówka i Racławic Śląskich do Warszawy, przewozy uczestników po terenie Warszawy oraz przewóz z powrotem na miejsce wyjazdu jednym autokarem. b)Zorganizowanie czterodobowego zakwaterowania dla 45 uczniów i 4 opiekunów podczas pobytu w Warszawie (w miejscu do 15 km od Rynku Starego Miasta) (zakwaterowanie od ok.14:00 poniedziałek do ok.11:00 piątek). c)Zorganizowanie całodziennego wyżywienia podczas pięciodniowego pobytu w Warszawie wszystkich uczestników (45 uczniów + 4 opiekunów): - obiad (poniedziałek - po przyjeździe do Warszawy około 12:00) - śniadanie (wtorek, środa, czwartek, piątek ), - suchy prowiant (wtorek, środa, czwartek, piątek), - kolacja (poniedziałek) - obiadokolacja ( wtorek, środa, czwartek, piątek), - dodatkowo piątek prowiant na drogę powrotną, d)Zakup biletów do Centrum Nauki Kopernik: 45 biletów wstępu dla uczniów + 4 bilety dla opiekunów; e)Zakup biletów do laboratoriów Centrum Nauki Kopernik: - laboratorium fizyczne: 1 grupa, 15 uczniów + 1 opiekun, - laboratorium chemiczne: 1 grupa , 15 uczniów + 1 opiekunów, - laboratorium biologiczne: 2 grupy po 15 uczniów + 2 opiekunów. f)Zakup biletów do planetarium Centrum Kopernik dla 45 uczniów + 4 opiekunów. g)Zakup biletów do Muzeum Powstania Warszawskiego + bilety na seans filmowy: 45 biletów wstępu dla uczniów + 4 bilety dla opiekunów; h)Zakup biletów i opłata za przewodnika do Ogrodu Botanicznego Uniwersytetu Warszawskiego: 45 biletów wstępu dla uczniów + 4 biletów dla opiekunów; zakup zajęć dla 3 grup po 15 uczniów ( dla każdej grupy 3 rodzaje zajęć: zajęcia w parku; zajęcia w szklarni; warsztaty przyrodniczo- ekologiczne ). i)Przewożenie uczniów związane z zakwaterowaniem, spożywaniem posiłków oraz zwiedzaniem innych obiektów i miejsc w Warszawie (np. Powązki, Wilanów, Łazienki, Stare Miasto itd.) j)Ubezpieczenie wszystkich uczestników wyjazdu (uczniów i opiekunów) ubezpieczeniem NNW w wysokości min. 10 000,00 zł/osobę Informacje dodatkowe: a)termin wyjazdu: od 20 października 2014 r. do 24 października 2014 r. b)wyjazd do Warszawy z Głogówka (ul. Korfantego 1) i Racławic Śląskich (ul. Zwycięstwa 21) - 20 października 2014 r o godzinie 5:00 rano , c)wyjazd z Warszawy - 24 października 2014 r. około godziny 17:00; d)liczba uczestników: 45 uczniów (szkoła podstawowa klasy IV - VI 11 uczniów, i gimnazjum klasy I-III - 34 uczniów) oraz 4 opiekunów, e)przy obliczaniu ceny zorganizowania wyjazdu należy wziąć pod uwagę wszystkie koszty Oferenta (np. koszty parkingów, autostrad, wyżywienia i noclegu kierowców, postojowe, ubezpieczenie itp.). Oferent, uwzględniając wszystkie wymogi niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, powinien w cenie ofertowej ująć wszystkie inne koszty związane z prawidłową realizacją zamówienia. Cena ofertowa jest ostateczną ceną brutto. Wymagania jakościowe i materiałowe dotyczące zamówienia: a)Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135, poz. 1516 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 21 stycznia 1997 r. w sprawie warunków, jakie muszą spełniać organizatorzy wypoczynku dla dzieci i młodzieży szkolnej, a także zasad jego organizowania i nadzorowania (Dz. U. Nr 12, poz. 67 ze zmianami). b)Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę z wykorzystaniem środków transportu dopuszczonych do ruchu i odpowiadających wymaganiom ustawy o transporcie drogowym - aktualny przegląd i ubezpieczenie (kserokopię należy przedłożyć Zamawiającemu na 7 dni przed wyjazdem). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zbadania stanu technicznego pojazdów przed wyruszeniem w trasę. c)Usługi objęte zamówieniem mają być świadczone środkami transportu: -przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej, -spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa i kodeksu drogowego, -prowadzonymi przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług, -posiadającymi: nagłośnienie z mikrofonem, woreczki na nieczystości, klimatyzację, toaletę. d)Wykonawca musi zapewnić przewożonym uczniom oraz opiekunom odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny tj.: -zapewnić właściwą liczbę kierowców zgodnie z przepisami, -utrzymywać czystość i porządek w pojazdach, -przestrzegać przepisów p. poż. i BHP, -zaplanować odpowiednią liczbę postojów z dostępem do WC i bieżącej wody. e)Wymagania stawiane Wykonawcy: -wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, -w przypadku awarii środka transportowego Wykonawca zapewni zastępczy środek transportu, spełniający warunki, w taki sposób aby nie powodować opóźnień czasowych i nie powodować nadmiernego (ponad limit miejsc siedzących) zwiększenia liczby przewożonych uczestników wyjazdu. -wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo uczniów i opiekunów w czasie trwania wyjazdu. -wykonawca jest zobowiązany do: zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty, sprawdzenia i zweryfikowania dostarczonych materiałów oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach; Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia po upływie terminu zgłaszania uwag; -Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania zamówienia na podstawie umowy zawierającej warunki określone w SIWZ dla poszczególnych części oraz istotne dla stron postanowienia zawarte w punkcie 12 niniejszego dokumentu. f)Wykonawca musi zakwaterować uczestników wyjazdów w obiektach spełniających wymogi dotyczące bezpieczeństwa i higieny zgodnie z obowiązującymi przepisami. Uczestnicy wycieczki mogą zostać zakwaterowani w hotelu lub hostelu, , w pokojach wieloosobowych (max. czteroosobowych z pościelą). Pokoje dla opiekunów max. dwuosobowe. Nie dopuszcza się zakwaterowanie w dwóch odrębnych miejscach. g)Standard wyżywienia: obiadokolacje dwudaniowe, wszystkie posiłki spełniające normy obowiązujące w stołówkach szkolnych,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na prowadzenie działalności w zakresie objętym poszczególnymi częściami zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnił warunek, jeżeli złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumenty potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert w oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty wg. metody spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez upoważnioną osobę formularz oferty (wzór - załącznik nr 1 do SIWZ), 2. Pełnomocnictwo, które musi wynikać z umowy lub innej czynności prawnej, mieć formę pisemną, fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, pod warunkiem podpisania aneksu zaakceptowanego przez obie Strony. W szczególności Zamawiający dopuszcza: 1.1 aktualizację danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej itp., 1.2 zmianę terminów realizacji zamówienia lub zakresu z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego, które to przyczyny każda ze Stron musi udokumentować, pod warunkiem ,że takiej zgody udzieli instytucja dofinansowująca i, że Zamawiający nie straci dofinansowania 1.3 jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia 1.4 Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy robót lub wprowadzenia nowego podwykonawcy w zakresie nieprzewidzianym w formularzu oferty - może nastąpić za pisemną zgodą Zamawiającego, gdy Wykonawca wystąpi z takim wnioskiem do Zamawiającego; w przypadku gdy dotychczasowy podwykonawca swoimi zasobami potwierdzał spełnienie przez Wykonawcę opisanych warunków udziału w postępowaniu, nowy podwykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu w takim samym zakresie jak dotychczasowy podwykonawca. 2. Warunki dokonywania zmian: 2.1 inicjowanie zmian na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego 2.2 uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy 2.3 zmiany umowy, o których mowa powyżej muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 2.4 forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umowy 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Przyjęcie warunków niniejszego postępowania, tj. złożenie oferty jest jednoznaczne z przyjęciem istotnych warunków umowy proponowanych przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.glogowek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek, I piętro, pokój nr 13-sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia dotyczy projektu Głogówecka Szkoła Kompetencji Kluczowych- współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego; realizowanego przez Gminę Głogówek w ramach PO KL, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zamawiający nie przewiduje zawierania umowy ramowej oraz nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.