Dęblin: dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania systemu centralnego wydruku, dostawa serwera oraz dzierżawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 162559 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie , ul. Dywizjonu 303 35, 08-521 Dęblin, woj. lubelskie, tel. 81 551 74 53, faks 81 551 74 52.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania systemu centralnego wydruku, dostawa serwera oraz dzierżawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : dzierżawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych, dostawa, instalacja i wdrożenie oprogramowania systemu centralnego wydruku oraz dostawa serwera szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawarte są w Formularzu ofertowym w dziale II SIWZ; główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48773100-8 - Pakiety oprogramowania buforującego dane do wydruku 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne 48820000-2 - Serwery 48821000-9 - Serwery sieciowe 48822000-6 - Serwery komputerowe 48823000-3 - Serwery plików 48824000-0 - Serwery drukarek 30232100-5 - Drukarki i plotery 30232110-8 - Drukarki laserowe 30232130-4 - Kolorowe drukarki atramentowe 30232150-0 - Drukarki atramentowe.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.77.31.00-8, 48.80.00.00-6, 48.82.00.00-2, 48.82.10.00-9, 48.82.20.00-6, 48.82.30.00-3, 48.82.40.00-0, 30.23.21.00-5, 30.23.21.10-8, 30.23.21.30-4, 30.23.21.50-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 16 0000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia: -oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty; -wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Należy wykazać co najmniej 2 realizacje wdrożenia przez Wykonawcę systemu centralnego wydruku (wg wzoru stanowiącego zał. Nr 4 do oferty) o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku Nr 1 do oferty, że Wykonawca może ubiegać się o zamówienie i spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
*Certyfikat potwierdzający posiadanie autoryzacji serwisowej marki proponowanego rozwiązania (urządzeń i systemu) *Certyfikat NCAGE nadany przez Wojskowe Centrum Normalizacji, Jakości i Kodyfikacji *Certyfikat bezpieczeństwa Common Criteria * Oświadczenie Producenta oferowanych urządzeń drukujących wielofunkcyjnych oraz oprogramowania - system centralnego wydruku lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem - dokumenty potwierdzające dołączyć do oferty * Certyfikat lub oświadczenie Producenta zaświadczające o posiadanej przez Wykonawcę autoryzacji handlowej i serwisowej w zakresie oferowanych urządzeń drukujących wielofunkcyjnych oraz oprogramowania - system centralnego wydruku.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty muszą być dołączone: a)wypełniony Formularz ofertowy z załącznikami; b)dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. 7 SIWZ; c)pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; d)pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwa. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostawy, wdrozenia, instalacji i przeszkolenia - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z par. 19 projektu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin ul. 2 Pułku Kraków budynek nr 22, pok. nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2016 godzina 11:00, miejsce: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie, 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 bud. 35 (Pałac Jabłonowskich), kancelaria jawna - pok. nr 116.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy płaszczyzny postojowej śmigłowców przy budynku nr 407 - hangar
- Usługi praktycznego szkolenia lotniczego na śmigłowcach, z podziałem na zadania
- Budowa domku pilota
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, z podziałem na zadania
- Wykonan.UsługiWykon.przeglądówTech.,Czyn.konserwacyjnych,NaprawiNaprawAwaryjnychSyst.SSP,oddymiania,oświetlEwakuacyj.,sys.DetekcjiGazówOrazStałychUrządzeńGaśniczych w bud.adm.Przez41.BLSz wDęblinie
- Dostawa materiałów papierniczych, papieru do ploterów, papieru do drukarni oraz pudeł archiwizacyjnych
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wdrożenia, konfiguracji, uruchomienia Systemu wydruku wraz z kompleksową obsługą serwisową w siedzibie Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (ul. Stawki 2B, Warszawa) w okresie 36 miesięcy
- Dostawa serwerów wraz z dyskami i zasilaczami
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania do Domu Pomocy Społecznej w Opolu
- Dostawa drukarek opasek, drukarek etykiet oraz sukcesywna dostawa opasek identyfikacyjnych dla pacjentów
- Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem systemowym i bazodanowym
- SZP/242-052/2024 Dostawa serwerów obliczeniowych w ramach potrzeb Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania
więcej: Drukarki i plotery »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.