eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Dostawa mebli metalowych, pracowniczych, konferencyjnych, kuchennych, biurek oraz mebli do siedzenia. Nr postępowania 099/PN/2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-06

Kielce: Dostawa mebli metalowych, pracowniczych, konferencyjnych, kuchennych, biurek oraz mebli do siedzenia. Nr postępowania 099/PN/2015
Numer ogłoszenia: 162547 - 2015; data zamieszczenia: 06.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach , ul. Seminaryjska 12, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3492930, faks 041 3492935.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli metalowych, pracowniczych, konferencyjnych, kuchennych, biurek oraz mebli do siedzenia. Nr postępowania 099/PN/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje sie w załączniku do nr 1 do SIWZ oraz w drukach ofert cenowych nr od 2 do 5..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.13.00.00-2, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 39.15.30.00-9, 39.11.31.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawcy w złożonej ofercie o spełnianiu tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Do Zadania nr 1 - Meble metalowe Dołączone do oferty Certyfikaty muszą być kompletne i zawierać wszystkie strony oryginału. Złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. - Certyfikat IMP dla szaf metalowych do przechowywania dokumentów niejawnych potwierdzający zgodność szaf metalowych z klasą A wg Mon nr 57 i Mon nr 58 spełniające wymagania Typ 1 wg Rozporządzenia Rady Ministrów z 29.05.2012 r w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczania informacji niejawnych podpisany przez wykonawcę za zgodność z oryginałem - poz 1, SIWZ. Dokument wystawiony przez producenta oferowanych regałów magazynowych określający dopuszczalne obciążenie półki min. 100 kg. Do Zadania nr 2 - Meble pracownicze Dołączone do oferty Certyfikaty muszą być kompletne i zawierać wszystkie strony oryginału. Złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Certyfikat potwierdzający zgodność oferowanych biurek,stołów z aktualnymi normami PN-EN 527-1,PN-EN 527-2 wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii). Certyfikat potwierdzający zgodność oferowanych (kontenerów szaf, szafek) z aktualnymi normami PN-EN 14 073-2 wystawiony przez niezależną jednostkę (polską lub innego kraju Unii) Karta katalogowa produktu (format min A-4) pozwalająca zweryfikować czy proponowany mebel spełnia opis SIWZ - zawierająca: 1.nazwę systemu meblowego 2.nazwę producenta, 3. rysunek lub zdjęcie 4.wymiary i grubość płyt mebla, kształt i gr nóg oraz rodzaj stelaża (opcje). Do Zadania nr 4 - Meble do siedzenia Dołączone do oferty Certyfikaty muszą być kompletne i zawierać wszystkie strony oryginału. Złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Certyfikat lub Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych krzeseł z normą PN 16139 wystawiony przez niezależną od producenta jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii) karta nr 1 i karata nr 2 do SIWZ. Certyfikat lub_Atest (Sprawozdanie) potwierdzający zgodność oferowanych foteli obrotowych z normą PN- EN 1335-1 i PN 1335-2 wystawiony przez niezależną od producenta jednostkę badawczą (polską lub innego kraju należącego do Unii) karata nr 3 do SIWZ. Protokół Oceny Ergonomicznej dla foteli obrotowych - Instytut Medycyny Pracy w Łodzi lub równoważnej jednostki z kraju należącego do Unii) karata nr 3 do SIWZ. Karta katalogowa krzesła format (min A-4) proponowanego (krzesła tapicerowanego, krzesła gościnnego - sklejki, fotela obrotowego) zawierająca: 1.rysunek lub zdjęcie 2.nazwę producenta krzesła 3. nazwę krzesła, model krzesła 4.wymiary oraz parametry techniczne pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia opis SIWZ. Karta katalogowa format (min A-4) proponowanego taboretu zawierającego: 1.rysunek lub zdjęcie 2.nazwę producenta taboretu 3.model/nazwa taboretu 4.wymiary wyszczególnione w SIWZ

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Zamawiający wyklucza z postepowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postepowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tekst jednolity Dz. U. z 2013 poz. 907 z późn. zm.). Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz (jeżeli dotyczy) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - Udzielona gwarancja - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swietokrzyska.policja.gov.pl/kie/zamownienia-publiczne/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Sekcja Zamówień Publicznych 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach Sekcja Zamówień Publicznych 25-045 Kielce, ul. J. Kusocińskiego 51, pok. 125.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Meble metalowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Udzielona gwarancja - 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Meble pracownicze, meble konferencyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.13.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Udzielona gwarancja - 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Meble kuchenne, biurka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.15.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Udzielona gwarancja - 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Meble do siedzenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 97
    • 2. Udzielona gwarancja - 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.