eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Serwisowanie węzłów cieplnych oraz instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i grzewczo-wentylacyjnych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy oraz Oddział w Opolu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Wrocław: Serwisowanie węzłów cieplnych oraz instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i grzewczo-wentylacyjnych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy oraz Oddział w Opolu
Numer ogłoszenia: 162512 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych we Wrocławiu , ul. Pretficza 11, 50-930 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3606000, faks 071 3606497.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwisowanie węzłów cieplnych oraz instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i grzewczo-wentylacyjnych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy oraz Oddział w Opolu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie węzłów cieplnych oraz instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i grzewczo-wentylacyjnych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Legnicy oraz Oddział w Opolu. Przez serwisowanie należy rozumieć ogół działań prowadzonych w celu utrzymania w pełnej sprawności instalacji i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia. Zakresem serwisowania objęte są następujące działania prowadzone na urządzeniach i instalacjach objętych przedmiotem zamówienia: - wykonywanie przeglądów (w tym przeglądów doraźnych), - wykonywanie konserwacji, - diagnozowanie przyczyn awarii i usterek zgłoszonych przez Odbiorcę, - wykonywanie innych czynności zawartych w opisie przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych - liczba zadań: 8. 1) Zadania dotyczące Oddziału ZUS w Legnicy: Zadanie nr 1: Wykonywanie usługi serwisowania węzłów cieplnych zainstalowanych w budynkach Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Legnicy przy ul. Grabskiego 26. Zadanie nr 2: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i grzewczo-wentylacyjnych zainstalowanych w budynkach Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Legnicy oraz jednostkach terenowych. 2) Zadania dotyczące Oddziału ZUS w Opolu: Zadanie nr 3: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 4: Wykonywanie usługi serwisowania central wentylacyjnych MISTRAL, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 5: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych TOSHIBA, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 6: Wykonywanie usługi serwisowania centrali wentylacyjnej z odzyskiem ciepła typ BARTOSZ, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanej w obiekcie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 7: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych SAMSUNG, w okresie gwarancyjnym, zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. Zadanie nr 8: Wykonywanie usługi serwisowania instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych MITSUBISHI, zainstalowanych w obiektach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Opolu. 2. Realizacja przedmiotu zamówienia dotyczy następujących lokalizacji: Dla zadania nr 1, nr 2 (lokalizacja zależna od zadania objętego przedmiotem zamówienia): - Oddział ZUS w Legnicy przy ul. Wł. Grabskiego 26; - Inspektorat ZUS w Lubinie przy ul. Drzymały 12; - Inspektorat ZUS w Bolesławcu przy ul. Kwiatowej 2; - Inspektorat ZUS w Złotoryi przy ul. Basztowej 9; - Inspektorat ZUS w Głogowie przy ul. Morcinka 14; - Inspektorat ZUS w Jaworze przy ul. Gagarina 5; - Biuro Terenowe ZUS w Górze przy ul. Wrocławskiej 54; Dla zadania nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8 (lokalizacja zależna od zadania objętego przedmiotem zamówienia): - Oddział ZUS w Opolu przy ul. Wrocławskiej 24; - Oddział ZUS w Opolu przy ul. Obrońców Stalingradu 66; - Inspektorat ZUS w Głubczycach przy ul. Chrobrego 5; - Inspektorat ZUS w Kędzierzynie-Koźlu przy Al. Jana Pawła II nr 26; - Inspektorat ZUS w Kluczborku przy ul. Katowickiej 14; - Inspektorat ZUS w Nysie przy ul. Armii Krajowej 3; - Inspektorat ZUS w Oleśnie przy ul. Słowackiego 2; - Inspektorat ZUS w Prudniku przy ul. Powstańców Śląskich7b; - Inspektorat ZUS w Strzelcach Opolskich przy ul. Karola Miarki 2a; 3. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu oraz warunków realizacji określa część II SIWZ (Przedmiot zamówienia), na którą składają się następujące rozdziały: I - Przedmiot zamówienia, informacje ogólne; II - Warunki realizacji zamówienia; III - Szczegółowy zakres serwisowania; IV - Wykaz instalacji i urządzeń podlegających usłudze serwisowania oraz obiektów, w których są zainstalowane, ilość przeglądów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych 50.73.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wrunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, w sposób należyty, co najmniej: 1) Dotyczy zadania nr:1: jedną usługę polegającą na przeglądach konserwacyjnych minimum jednego węzła cieplnego wymiennikowego dwufunkcyjnego lub trzyfunkcyjnego, 2) Dotyczy zadań nr: 2; 3; 4; 6: jedną usługę polegającą na przeglądach konserwacyjnych minimum jednej centrali wentylacyjnej z termiczną obróbką powietrza, 3) Dotyczy zadań nr: 2; 3; 5; 7; 8: jedną usługę polegającą na przeglądach konserwacyjnych klimatyzatorów typu SPLIT, 4) Dotyczy zadania nr: 2: jedną usługę polegającą na przeglądach konserwacyjnych układów chłodzących działających w oparciu o układ instalacji wody lodowej; trwającą, w każdym ww. przypadku, co najmniej 12 kolejnych miesięcy u jednego Zleceniodawcy (licząc do terminu składania ofert). Wymienione usługi mogą występować w ramach jednego bądź wielu kontraktów. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz wykazu wykonanych/wykonywanych usług

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie niniejszego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik, b) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych, w przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 94
  • 2 - Czas reakcji w przypadku zgłoszenia awarii - 6

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W oparciu o art. 144 ustawy, zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadkach wymienionych w części III, § 11 SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11, pok. 421.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2015 godzina 11:00, miejsce: 50-930 Wrocław, ul. Pretficza 11, pok. 421 (Centrum Zamówień Publicznych).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy, do: a) dostarczenia dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z Przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia (gwarancyjną) na jedno i wszystkie zdarzenia, nie mniejszą niż wartość umowy brutto, ważnego w okresie obowiązywania umowy i zgodnego z wymaganiami określonymi w części III § 5 SIWZ, b) dostarczenia pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dla osoby (osób) podpisujących umowę, chyba że dokumenty takie są już w ofercie, c) dostarczenia, po wyborze oferty, pisemnego formularza cenowego, sporządzonego zgodnie ze wzorem formularza, stanowiącym załącznik nr 2 w części III SIWZ i spełniającego wymagania określone w części I, pkt XXII.4. ppkt 3 SIWZ, d) podania nr konta bankowego (w związku z koniecznością rejestracji wybranego Wykonawcy w SAP). 2. W przypadku, gdy zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 3. Formularz SIWZ można uzyskać na stronie internetowej ZUS (http://www.zus.pl/zampub); osobiście w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Pretficza 11, w pok. 421, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00 (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru); za zaliczeniem pocztowym (po przesłaniu wniosku na nr faxu: 71 36-06-497). Formularz SIWZ jest bezpłatny. 4. Miejsce i termin otwarcia ofert - otwarcie ofert nastąpi 10 lipca 2015r. o godz. 12.00 w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu, ul. Pretficza 11, w pok. nr 246. 5. Pracownicy uprawnieni do kontaktu z wykonawcami: - Lidia Fedeczko, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 421, tel. (71) 36-06-496, - Lesław Pluta, Wrocław, ul Pretficza 11, pok. 421, tel. (71) 36-06-421, od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 15.00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.