eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gronowo Elbląskie › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Jegłownik



Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 16250 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Gronowo Elbląskie: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Jegłownik
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak


Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 4.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie, krajowy numer identyfikacyjny 53442800000, ul. ul. Łączności  3, 82335   Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552 315 623, e-mail e.zajac@gminagronowo.pl, faks 552 315 623.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gminagronowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

tak
www.bip.gminagronowo.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
www.bip.gminagronowo.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
forma pisemna w języku polskim
Adres:
Urząd Gminy Gronowo Elbląskie, pokój nr 11, ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, powiat elbląskim, woj. warmińsko-mzurskie.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w miejscowości Jegłownik
Numer referencyjny: ZRGo.ZP.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Zespołu Szkół mieszczącego się przy ul. Malborskiej 43 w miejscowości Jegłownik. Zadanie realizowane będzie z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 4.3.1 "Efektywność energetyczna w budynkach publicznych" dla części budynku objętej dofinansowaniem (tj. koszty kwalifikowane) oraz dla części budynku nie objętej dofinansowaniem (koszty niekwalifikowane). 2.Zakres zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje m.in. roboty związane z wykonaniem następujących prac: 1.Docieplenie części dachu budynku od zewnątrz płytami styropianowymi EPS 100 gr. 20cmo współczynniku ?=0,038 W/mK (zgodnie z projektem). 2.Wymianę stolarki okiennej na nową o współczynniku U=1,1 W/m2K. 3.Wymianę stolarki drzwiowej na nową o współczynniku U=1,5 W/m2K. 4.Docieplenie ścian zewnętrznych budynku: a)S1 - styropianem fasadowym EPS 70 gr. 16cm o współczynniku ?=0,040 W/mK; b)S2 - styropianem fasadowym EPS 70 gr. 5cm o współczynniku ?=0,040 W/mK; 5.Docieplenie ścian zewnętrznych w gruncie płytami ze styroduru z ekstrudowanej piankipolistyrenowej XPS gr. 10cm o współczynniku ?=0,035 W/mK wraz z wykonaniem hydroizolacjipionowej i poziomej ścian. 6.Modernizację instalacji grzewczej poprzez: - zmianę źródła ciepła z kotła węglowego na układ pomp ciepła z instalacja gazową, - demontaż istniejącej instalacji c.o. oraz montaż nowej instalacji c.o. wraz z regulacją, 7.Modernizację instalacji elektrycznej poprzez: - budowę wewnętrznych instalacji elektrycznych 0,23/ 0,4 kV; - montaż opraw oświetleniowych, gniazd wtykowych, - modernizację instalacji odgromowej, - modernizację istniejących rozdzielnic, - pomiary elektryczne. 3.Budynek objęty robotami budowlanymi zlokalizowany jest przy ul. Malborskiej 43 w miejscowości Jegłownik, pełni on funkcję oświatową, w której znajduje się szkoła podstawowa i przedszkole publiczne. Budynek znajduje się na terenie działek o numerach: 388/1, 388/2, 387. W budynku na parterze zlokalizowane są sale przedszkolne oraz sale lekcyjne w części szkolnej. Ponadto na parterze znajduje się hol wejściowy, gabinet administracyjny, pomieszczenia nauczycieli, kuchnia wraz ze stołówką, węzeł sanitarny, sala gimnastyczna z szatniami i węzłami sanitarnymi oraz pomieszczenie konserwatora i pomieszczenie kotłowni. Na piętrze znajdują się sale lekcyjne oraz węzeł sanitarny. 4.Inwestycja realizowana będzie ze środków zewnętrznych dla części budynku objętej dofinansowaniem, mieszczącego się na działkach nr 387 oraz 388/1 obręb Jegłownik oraz ze środków własnych dla części nie objętej dofinansowaniem, mieszczącej się na działce nr 388/2 obręb Jegłownik. Roboty niezbędne do wykonania inwestycji określa projekt budowlany, który sporządzony jest kompleksowo dla całego budynku, a szczegółowy zakres prac dla poszczególnych części określają przedmiary robót z dopiskiem "koszty kwalifikowane" (dla części budynku objętej dofinansowaniem) oraz "koszty niekwalifikowane" (dla części budynku nie objętej dofinansowaniem). 5.Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w niżej wymienionych załącznikach do specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji: 1)projekt budowlano-wykonawczy. Branża architektoniczno-konstrukcyjna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku", ul. Malborska 43 (działki nr 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 1 do SIWZ, 2)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot - wymagania ogólne, roboty budowlane: architektura, konstrukcja. Branża architektoniczna, konstrukcyjna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku", ul. Malborska 43 (działki 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 2 do SIWZ, 3)projekt budowlano-wykonawczy. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku", ul. Malborska 43 (działki nr 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 3 do SIWZ, 4)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku", ul. Malborska 43 (działki 388/1, 388/2, 387 obręb 0006) załącznik nr 4 do SIWZ, 5)Projekt budowlany. Branża elektryczna. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo ul. Malborska 43 załącznik nr 5 do SIWZ, 6)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Branża elektryczna. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo ul. Malborska 43 załącznik nr 6 do SIWZ, 7)Audyt energetyczny Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku", ul. Malborska 43 - załącznik nr 7 do SIWZ, 8)Przedmiar - branża architektura, konstrukcja. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku" (roboty kwalifikowane),(pomocniczo) - załącznik nr 8 do SIWZ, 9)Przedmiar - branża architektura, konstrukcja. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku" (roboty niekwalifikowane),(pomocniczo) - załącznik nr 9 do SIWZ, 10)Przedmiar robót. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku" (roboty kwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 10 do SIWZ, 11)Przedmiar robót. Branża sanitarna. Nazwa inwestycji: "Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku" (roboty niekwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 11do SIWZ. 12)Przedmiar robót. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo, ul. Malborska 43 (roboty kwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 12 do SIWZ, 13)Przedmiar robót. Wymiana instalacji elektrycznej w budynku Zespołu Szkół w Jegłowniku gm. Gronowo, ul. Malborska 43 (roboty niekwalifikowane), (pomocniczo) - załącznik nr 13 do SIWZ. UWAGA Załączony przedmiar jest to materiał pomocniczy do wyliczenia wartości wynagrodzenia Wykonawcy i nie stanowi podstawy do rozliczeń finansowych pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą z tytułu realizacji zamówienia. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji która stanowi załącznik do SIWZ należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, za zgodą projektanta i pod warunkami złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć inspektorowi nadzoru odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 6.Wykonawca zapewni obsługę geodezyjną inwestycji, w tym między innymi poprzez, wytyczenie przebiegu budowlanego odcinaka instalacji gazowej oraz instalacji pomp ciepła, będących częścią składową nowo budowanej instalacji centralnego ogrzewania. 7.Przez cały okres realizacji umowy Wykonawca musi posiadać Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 8.Minimalny wymagany okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia 36 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, maksymalny 60 miesięcy od dnia podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 9.W przypadku, gdy Wykonawca wygra przetarg i będzie realizował roboty przy udziale podwykonawców zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143b-143d ustawy Pzp 10.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania firm podwykonawców. 12.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę minimum 4 osoby - pracowników fizycznych - ogólnobudowlanych, których praca jest niezbędna do prawidłowego wykonania zamówienia. Wyżej wymienione osoby powinny być zatrudnione w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2015 poz. 1066 ze zm.). Dla udokumentowania tego faktu w terminie 7 dni od daty podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę wyżej wymienionych osób przy realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobligowany przedstawić dokument potwierdzający zatrudnienie tych osób przy realizacji zamówienia tj. zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia pracowników na podstawie umów o pracę. Za niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań Zamawiającego określonych w niniejszym punkcie Wykonawca lub podwykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:1) 500,00 zł za każdą osobę, minimum 4 osoby - pracownicy fizyczni ogólnobudowlani zatrudnieni przy realizacji przedmiotowego zamówienia, a nie są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, 2) 500,00 zł za każdy dzień opóźnienia w przedstawieniu Zamawiającemu na żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wskazanych przez Zamawiającego. 13.Zamawiający przewiduje, że przedmiot zamówienia realizowany będzie z udziałem środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 4.3.1 "Efektywność energetyczna w budynkach publicznych". Podpisanie umowy i rozpoczęcie robót nastąpi po uzyskaniu dofinansowania. Jeżeli Zamawiający nie otrzyma dofinansowania, zamówienie nie będzie realizowane, a przetarg zostanie unieważniony. Jeżeli środki finansowe zostaną przyznane to przewidywany termin podpisania umowy z Wykonawcą ustala się na dzień 04.09.2017 r. 14.Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31/08/2018


II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagać w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagać w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, wykonanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto dla każdej z robót, polegających na wykonaniu remontu, przebudowy lub budowy obiektu budowlanego obejmujących swoim zakresem co najmniej jedną z wymienionych robót: termomodernizację, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji elektrycznej, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował niżej podanymi osobami mającymi następujące kwalifikacje zawodowe: a)Kierownik robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, b)Kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej, c)Kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych Uwaga! Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016r., poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1.Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 ust. 1 ustawy Pzp. UWAGA: a)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b)w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł brutto dla każdej z robót, polegających na wykonaniu remontu, przebudowy lub budowy obiektu budowlanego obejmujących swoim zakresem co najmniej jedną z wymienionych robót: termomodernizację, wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, wykonanie instalacji elektrycznej, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. 2.Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowania robotami budowlanymi tj. Kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, Kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej, Kierownika robót instalacyjnych w zakresie instalacji sanitarnych, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1)Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp (informacja dotycząca otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ(oryginał). Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2)Formularz oferty, 3)Pełnomocnictwo(jeżeli dotyczy), 4) zobowiązanie innych podmiotów(jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

nie


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
okres gwarancji40


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego: 1.Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu zakończenia zamówienia o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: a)działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy w należyty sposób, b)wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających Wykonawcy wykonanie robót, c)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, d)działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. e)zaistnienie siły wyższej powinno być udokumentowane przez stronę powołującą się na nią, f)wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy. 2.Zmiany kierownika robót wskazanego w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwe pod warunkiem zaproponowania innej osoby spełniającej warunki specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 4.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w przypadku zmiany przepisów podatkowych, które będą powodowały zmianę stawki VAT. W takim przypadku podatek VAT naliczony zostanie nowej stawki i w takim zakresie spowoduje zmianę wynagrodzenia brutto. 5.Powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony. 6.Zmiany podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 7.Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego 8.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 07/08/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.