Bytom: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu. w sprawie 23 / 23 PN / 2014
Numer ogłoszenia: 162489 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny Nr 2 , ul. Stefana Batorego 15, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 32 7861400, faks 32 7861646.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2.bytom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu. w sprawie 23 / 23 PN / 2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup wraz z dostawą środków czystości określonych przez Zamawiającego według grup asortymentowo - cenowych zgrupowanych w Pakietach nr 1 - 21 stanowiących załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T Pakiet nr 16 - WYBIELACZ Pakiet nr 17 - ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6, 38.98.31.70-3, 33.76.30.00-6, 39.51.44.00-2, 39.83.00.00-9, 39.80.00.00-0, 19.00.00.00-6, 24.00.00.00-4, 24.00.00.00-4, 39.83.20.00-3, 39.50.00.00-7, 14.40.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium: w przypadku złożenia oferty na wszystkie pakiety wadium w wysokości 4 979,00 PLN (słownie: cztery tysiące dziewięćset siedemdziesiąt dziewięć zł ), w przypadku złożenia oferty na: Pakiet wadium w PLN Pakiet nr 1 MYDŁO W PŁYNIE 140,00 Pakiet nr 2 DOZOWNIKI MYDŁA W PŁYNIE 50,00 Pakiet nr 3 DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK 60,00 Pakiet nr 4 RĘCZNIKI JEDNORAZOWE 700,00 Pakiet nr 5 PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE 60,00 Pakiet nr 6 MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT 90,00 Pakiet nr 7 PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C 800,00 Pakiet nr 8 PROSZEK DO SZOROWANIA 20,00 Pakiet nr 9 MLECZKO DO CZYSZCZENIA 18,00 Pakiet nr 10 KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA 1 100,00 Pakiet nr 11 PASTY DO PODŁÓG 55,00 Pakiet nr 12 WORKI FOLIOWE 900,00 Pakiet nr 13 RĘKAWICE GOSPODARCZE 30,00 Pakiet nr 14 SODA AMONIAKALNA 100,00 Pakiet nr 15 CHLORAMINA T 160,00 Pakiet nr 16 WYBIELACZ 6,00 Pakiet nr 17 ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK 180,00 Pakiet nr 18 ŚCIERKI DO MYCIA 30,00 Pakiet nr 19 MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI 230,00 Pakiet nr 20 AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA 170,00 Pakiet nr 21 SÓL PASTYLKOWA 80,00
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 1 SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 2 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 4 SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 18 ust. 3 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ należy przedłożyć: a) Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ Informacja o Wykonawcy. b) Wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo - cenowym (stanowiącym załącznik A do SIWZ) dla każdego oferowanego pakietu. c) wpis do rejestru, oraz dokumenty dopuszczające do obrotu dla oferowanego przedmiotu zamówienia, d) dla produktów kwalifikowanych jako wyroby kosmetyczne - potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terytorium RP, e) dla produktów kwalifikowanych jako produkty biobójcze - pozwolenie o którym mowa w ustawie o produktach biobójczych (Dz. U. 175 -02 poz. 1433) - aktualne na dzień składania oferty, f) aktualne karty charakterystyki produktu niebezpiecznego. Jeżeli dany preparat nie został zakwalifikowany jako niebezpieczny i nie wymaga dostarczenia karty charakterystyki Wykonawca zobowiązany jest do złożenia stosownego oświadczenia. g) etykiety, foldery, karty katalogowe oferowanego w danym pakiecie przedmiotu zamówienia, h) w ramach pakietu nr 4 Ręczniki jednorazowe, do ofert należy dołączyć próbki oferowanego przedmiotu zamówienia (poz.1 - jedno opakowanie, poz. 2 - jedna rolka), i) w ramach pakietu nr 7 Proszek do prania 95 stopni C, dla zaoferowanego przedmiotu zamówienia do oferty należy dołączyć atesty, certyfikaty, oświadczenie o wdrożonym systemie ISO 9001, oświadczenie o zapewnieniu opieki technologicznej w okresie trwania umowy. j) w ramach pakietu nr 19 Mopy do sprzątania i dezynfekcji do oferty należy dołączyć instrukcję producenta dotyczącą prania mopów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
3. Zgodnie z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) Zamawiający dopuszcza zmiany umowy po jej zawarciu w przypadku okoliczności, gdy: a) zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego, b) konieczność wprowadzenia zmian wyniknie z okoliczności obiektywnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od woli stron, bez względu na to czy ich skutki są korzystne dla Zamawiającego, c) strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital2.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15
41-902 Bytom ( pokój nr.19. I piętro , Zam. Publiczne , Budynek Dyrekcji ) lub bezpłatnie na stronie internetowej szpitala..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2014 godzina 09:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny numer 2 w Bytomiu , ul. St. Batorego 15 41-902 Bytom ( pokój nr.2 , parter , Kancelaria Głowna , Budynek Dyrekcji ).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 - MYDŁO W PŁYNIE załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 2 - DOZOWNIKI NA MYDŁO W PŁYNIE - MYDŁO W PŁYNIE załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.17.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 3 - DOZOWNIKI PRZEZNACZONE DO DOZOWANIA PREPARATÓW DO ODKAŹANIA I MYCIA RĄK załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się z 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 4 - RĘCZNIKI JEDNORAZOWE załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się z 2pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 5 - PODAJNIKI NA RĘCZNIKI SKŁADANE załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 1 2pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.44.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 6 - MYDŁO W KOSTKACH DLA NIEMOWLĄT załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 7 - PROSZEK DO PRANIA 95 stopni C załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 8 - PROSZEK DO SZOROWANIA Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 9 - MLECZKO DO CZYSZCZENIA Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 10 - KONCENTRATY DO MYCIA I CZYSZCZENIAZałącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 11 - PASTY DO PODŁÓG Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 12 - WORKI FOLIOWE Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 8 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.00.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 13 - RĘKAWICE GOSPODARCZE Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.90.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14 - SODA AMONIAKALNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 14 - WORKI FOLIOWE Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 15 - CHLORAMINA T Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16 - WYBIELACZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 16 - WYBIELACZ Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 1 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 - ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 17 - ŚRODKI CZYSTOŚCI DO ZMYWAREK Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 4 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.20.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 18 - ŚCIERKI DO MYCIA Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 4 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 19 - MOPY DO SPRZĄTANIA I DEZYNFEKCJI Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 2 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.50.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 20 - AKCESORIA DO WÓZKA SPRZĄTACZA Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 7pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 21 - SÓL PASTYLKOWA Załącznik A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia składa się 7pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.40.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- "Dostawa części zamiennych do aparatów regeneracyjnych tlenowych, aparatów ewakuacyjnych i przetłaczarek tlenu produkcji Faser dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział CZOK"
- Przebudowa zasilania elektroenergetycznego w ramach realizacji zadania "Modernizacja systemów zabezpieczeń ppoż. i systemu antywłamaniowego w budynku przy pl. Jana III Sobieskiego 2 w Bytomiu"
- Remont toalet wraz z ich wyposażeniem i przystosowaniem do potrzeb osób z niepełnosprawnościami z podziałem na dwie części
- "Dostawa rur wraz z osprzętem dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział KWK "Pokój I - Pokój II", Ruch "Pokój II".
- Dostawa blach i kształtowników dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń Część I: Dostawa blach Część II: Dostawa kształtowników stalowych
- Dostawa i montaż fabrycznie nowego dźwigu osobowego w istniejącym szybie windowym wraz z demontażem starego dźwigu na potrzeby realizacji projektu pod nazwą: "Dostępny DPS dla Dorosłych"
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków do utrzymania czystości i higieny dla Miejskiego Zakładu Komunalnego Sp. z o.o. w Stalowej Woli
- Zakup środków higienicznych i środków czystości na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Dostawa profesjonalnych środków czystości do systemu sprzątania, dozowników, drobnego sprzętu i dzierżawa stacjonarnych systemów dozowania
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Zakup sterylizatora parowego wraz z montażem i koniecznymi pracami budowlano- instalacyjnymi dostosowawczymi w Centralnej Sterylizatorni
- Dostawa środków czystości dla Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Łodzi w 2024 r.
więcej: Sole i czysty chlorek sodu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.