eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup telefonów IP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Warszawa: Zakup telefonów IP
Numer ogłoszenia: 162375 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup telefonów IP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Zakup telefonów IP Opis wykonywania czynności: Dostawa urządzeń końcowych do rozbudowy systemu telekomunikacyjnego Urzędu miasta stołecznego Warszawy. Urządzenia muszą spełniać wymagania funkcjonalne rozbudowywanego systemu telekomunikacyjnego IP firmy Cisco Unified Communications Manager w wersji 9.x..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.50.00.00 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zaoferowany Sprzęt został wycofany przez producenta z obrotu gospodarczego i jego dostawa będzie niemożliwa w terminach określonych umową. W przypadku takim Wykonawca może zaoferować Sprzęt spełniający wymogi Zamawiającego wynikające z opisu przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych, pod warunkiem, że zaoferowana cena nie ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.mokotow.waw.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi: a. wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem. b. formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę upoważnioną do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, c. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii d. pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę, zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, e. poprawki lub zmiany ,również przy użyciu korektora, we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek, f. dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów , g. dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej załącznik nr 1 do treści ogłoszenia dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: -posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu /Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy/, -być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM /są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7/, -posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, -posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. Minimalne postąpienie wynosi 2.500,00 zł brutto. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 300.000,00 zł brutto. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach /Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm./ oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego /Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm./. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu w/w dokumentu..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 30 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 04.08.2016 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 35A, wejście /E/.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszeń.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Zamawiający zamyka licytację po upływie 30 minut licząc od terminu otwarcia licytacji. Termin otwarcia licytacji nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Nie dotyczy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Umowa zawarta w dniu /wykropkowanie/ pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnica Mokotów z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 25/27, NIP: 525-22-48-481, REGON: 015259663-00050, zwanym dalej /Zamawiającym/, reprezentowanym, na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta m.st. Warszawy z dnia /wykropkowanie/przez: /wykropkowanie/a /wykropkowanie/z/wykropkowanie/siedzibą/wykropkowanie/w /wykropkowanie/zarejestrowaną w /wykropkowanie/pod numerem KRS /wykropkowanie/ /kapitał zakładowy w wysokości /wykropkowanie/zł, opłacony w całości/, NIP: /wykropkowanie/, REGON: /wykropkowanie/ reprezentowaną przez: /wykropkowanie/ zwaną w dalszej części /Wykonawcą/. zwanych dalej łącznie /Stronami/. § 1 Oświadczenia Stron 1. Strony oświadczają, że Umowa zostaje zawarta w związku z wyborem oferty Wykonawcy po przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych /Dz.U. 2015 poz. 2164/, zwana dalej /Umową/, o następującej treści: 2. Wykonawca oświadcza, że: 1) jest właścicielem dostarczanego sprzętu, o którym mowa w § 2 Umowy oraz że sprzęt ten jest wolny od wad prawnych i pochodzi od autoryzowanych przez producenta dystrybutorów i sprzedawców, 2) wykonanie Umowy nie naruszy praw podmiotów posiadających autorskie prawa majątkowe do systemu telekomunikacyjnego, o którym mowa w § 2 Umowy. § 2 Przedmiot umowy 1. Przedmiotem umowy jest zakup telefonów IP dostosowanych do wykorzystywanego przez Zamawiającego systemu telekomunikacyjnego Cisco Unified Communications Manager w wersji 9.x., zgodnie z ofertą Wykonawcy z dnia /wykropkowanie/r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu Umowy określa Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do Umowy. § 3 Termin wykonania Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w terminie od daty podpisania Umowy do 16.09.2016 r. § 4 Realizacja Umowy 1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszt i własnym staraniem telefonów, o których mowa w § 2 Umowy, zwanych dalej łącznie i każdy osobno Sprzętem, do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na terenie m.st. Warszawy. 2. Dokładny termin dostawy Sprzętu zostanie przez Wykonawcę uzgodniony pisemnie z Zamawiającym z wyprzedzeniem wynoszącym 2 dni robocze i z zastrzeżeniem nieprzekroczenia terminu określonego w § 3 Umowy. 3. W przypadku stwierdzenia braków ilościowych w dostawie Sprzętu, bądź stwierdzenia podczas instalacji wadliwości Sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia brakującego Sprzętu lub wymiany wadliwego Sprzętu na wolny od wad w terminie 7 dni od dnia wykrycia braków w Sprzęcie lub stwierdzenia jego wadliwości. 4. Potwierdzeniem wykonania dostawy Sprzętu, w tym dostarczenia sprzętu w wyniku ujawnienia braków lub wad, o których mowa w ust. 3 , jest podpisany przez Strony, w tym bez zastrzeżeń przez przedstawiciela Zamawiającego, protokół odbioru, zgodny ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do Umowy, stanowiący podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 5. Podpisanie protokołu odbioru, o którym mowa w ust. 4, nie ogranicza uprawnień Zamawiającego wynikających z rękojmi lub gwarancji udzielanej przez Wykonawcę i/lub Producenta Sprzętu. § 5 Odstąpienie od Umowy 1. Zamawiający może odstąpić od Umowy niezwłocznie, bez wyznaczania dodatkowego terminu, jeżeli zajdzie przynajmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności: 1/dostarczony przez Wykonawcę Sprzęt jest niezgodny z parametrami określonymi w ofercie lub Opisie Przedmioty Zamówienia, 2/Wykonawca przekroczył termin dostawy Sprzętu, a opóźnienie przekroczy 10 dni, 3/Wykonawca nie wykonuje zobowiązań, o których mowa w § 4 Umowy. 2. Oświadczenie Zamawiającego o odstąpieniu od umowy wymaga formy pisemnej i powinno być złożone w terminie 5 dni od ujawnienia okoliczności stanowiących podstawę dla odstąpienia od Umowy 3. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, Zamawiający może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części Umowy. § 6 Wynagrodzenie 1. Strony ustalają łączne wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu Umowy na kwotę brutto /wykropkowanie/zł /słownie złotych: /wykropkowanie/zgodnie z formularzem cenowym stanowiącym integralny Załącznik nr 2 do Umowy. 1. Zapłata wynagrodzenia nastąpi na podstawie prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury. Faktura zostanie wystawiona po podpisaniu protokołu odbioru Sprzętu przez Wykonawcę i Naczelnika Wydziału Informatyki dla Dzielnicy Mokotów lub osobę zastępującą. Zapłata nastąpi przelewem w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, na rachunek bankowy Wykonawcy Nr /wykropkowanie/ 2. Zapłatę uważa się za dokonaną w dniu obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 3. Wykonawcy nie przysługują żadne inne roszczenia o dodatkowe wynagrodzenie, nie przewidziane w umowie, ani roszczenia o zwrot kosztów poniesionych w związku z zawarciem lub wykonaniem Umowy. 4. Faktura musi być wystawiana na: Nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa, Pl. Bankowy 3/5, 02-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481; a dostarczona do: Odbiorcy /płatnika/: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Dzielnica Mokotów, ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa. § 7 Gwarancje i serwis gwarancyjny 1. Wykonawca wraz ze Sprzętem przekaże Zamawiającemu dokumenty potwierdzające udzielenie gwarancji producenta Sprzętu, określające warunki, na których gwarancje zostały udzielone, z uwzględnieniem postanowień określonych poniżej. 2. Naprawy gwarancyjne muszą być świadczone przez autoryzowany serwis producenta Sprzętu. 3. Gwarancje, o których mowa w ust. 1 nie mogą zawierać następujących warunków: a. ograniczać okresu gwarancji poprzez uwzględnienie naturalnego zużycia elementów wchodzących w skład zamawianego Sprzętu, b. postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego lub powodujących jego obciążenie dodatkowymi kosztami związanymi z dostawą Sprzętu, c. postanowień innych płatnych działań nie ujętych w umowie, d. postanowień dotyczących ponoszenia przez Zamawiającego opłat z tytułu przygotowania Sprzętu przekazywanego do serwisu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłaszania do Wykonawcy wadliwego działania Sprzętu podczas jego eksploatacji, w terminie gwarancji, telefonicznie: /wykropkowanie/, faksem /wykropkowanie/ lub e-mailem: /wykropkowanie/ Zgłoszenie do Wykonawcy, awarii Sprzętu dokonane faksem lub pocztą elektroniczną uważać się będzie za doręczone. Zgłoszenie, w miarę możliwości, będzie zawierać opis uszkodzenia. 5. Ewentualne naprawy gwarancyjne Sprzętu, zgłoszone do Wykonawcy, będą odbywały się w miejscu instalacji Sprzętu, zgodnie z wymogami gwarancyjnymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Gwarancja nie wyklucza możliwości zastosowania przez Zamawiającego środków prawnych przysługujących mu z tytułu rękojmi na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. § 8 Kary umowne 1. W razie opóźnienia w dostarczeniu Sprzętu Wykonawca zobowiązany jest zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,2% wynagrodzenia brutto umowy, o której mowa w §6 ust.1 umowy, za każdy rozpoczęty dzień opóźnienia licząc od terminu o którym mowa w §3 do dnia odbioru Sprzętu przez przedstawiciela Zamawiającego. 2. W przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Wykonawcę, bądź gdy Zamawiający odstąpi od Umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 20% wynagrodzenia brutto umowy, o którym mowa w § 6 ust.1. 3. Naliczenie kar umownych nie upoważnia Wykonawcy do pomniejszenia wartości wystawionej faktury o ich wysokość. 4. Wykonawca wyraża zgodę na potrącenie kar z należnego mu wynagrodzenia, bez dodatkowych wezwań do zapłaty. 5. Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego za poniesioną szkodę przekraczającą wysokość naliczonych kar umownych, na zasadach ogólnych przewidzianych w kodeksie cywilnym. § 9 Bezpieczeństwo i ochrona danych osobowych Wykonanie niniejszej Umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których Administratorem Danych jest Prezydent m.st. Warszawy, a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do systemów informatycznych Urzędu m.st. Warszawy. § 10 Postanowienia końcowe 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zaoferowany Sprzęt został wycofany przez producenta z obrotu gospodarczego i jego dostawa będzie niemożliwa w terminach określonych umową. W przypadku takim Wykonawca może zaoferować Sprzęt spełniający wymogi Zamawiającego wynikające z opisu przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych i funkcjonalnych, pod warunkiem, że zaoferowana cena nie ulegnie zmianie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w zakresie danych adresowych, nazwy firmy, zmiany numeru NIP, zmiany numeru REGON, zmiany numeru KRS, zmiany numeru konta bankowego. 3. Zmiana danych adresowych firmy, konta bankowego nie wymaga aneksowania umowy i o takiej zmianie Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie powiadomić Zamawiającego w formie pisemnej 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 5. Wszystkie informacje przekazywane pomiędzy stronami umowy dla skuteczności muszą mieć formę pisemną. 6. Zamawiający nie dopuszcza przeniesienia praw lub obowiązków z umowy na inny podmiot niż Wykonawca. 7. Zamawiający informuje, że Urząd pracuje w dni powszednie od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00 - 16.00. 8. W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową zastosowanie mają odpowiednie przepisy: 1/ ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych /Dz.U. 2015 poz. 2164/, 2/ Ustawy z dnia 23.04.1964 - Kodeks Cywilny /Dz.U. z 2016, poz. 380/. 9. Strony zgodnie oświadczają, że w wypadku powstania sporu wynikającego z realizacji niniejszej umowy właściwym do jego rozstrzygnięcia będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. Umowę niniejszą sporządzono w 3 jednobrzmiących egzemplarzach, 2 dla Zamawiającego i 1 dla Wykonawcy.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy wykonawca. -W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej - wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ musi złożyć każdy wykonawca. -Zamawiający zgodnie z art. 24 ust 2a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.