eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup i dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu pn. Budowa użytecznych usług ePUAP oraz kreowanie świadomości mieszkańców w celu stworzenia elektronicznej administracji publicznej - II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-25

Opole: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu pn. Budowa użytecznych usług ePUAP oraz kreowanie świadomości mieszkańców w celu stworzenia elektronicznej administracji publicznej - II
Numer ogłoszenia: 162355 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski , ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole, woj. opolskie, tel. 77 54 15 101, faks 77 54 15 103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu pn. Budowa użytecznych usług ePUAP oraz kreowanie świadomości mieszkańców w celu stworzenia elektronicznej administracji publicznej - II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego, tej samej marki i modelu w ramach konkretnego asortymentu, sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia stanowi: 93 zestawy komputerów stacjonarnych wraz z monitorami, 25 komputerów przenośnych, 3 skanery, 1 serwer, 4 urządzenia firewall.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0, 32.42.00.00-3, 48.82.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 7000,00 zł na zadanie nr 1 oraz 1500,00 zł na zadanie nr 2. Jeżeli wykonawca składa ofertę na oba zadania sumuje wartość wadium z poszczególnych zadań. Termin ważności wadium musi obejmować pełny okres związania ofertą.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali jako główny Wykonawca: co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 250 000,00PLN każde, z potwierdzeniem, że dostawa ta została wykonana należycie i w ustalonym terminie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) należy: 1. dot. zadania nr 1 - Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć tabelę (formularz nr 1.3) stanowiącą opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. 2. dot. zadania nr 2 - Wraz z ofertą Wykonawca powinien złożyć tabelę (formularz nr 1.4) stanowiącą opis parametrów technicznych proponowanego sprzętu z podaniem nazwy producenta i modelu produktu, pozwalający zweryfikować przedstawioną ofertę ze wszystkimi minimalnymi parametrami technicznymi wymaganymi przez Zamawiającego. Z dołączonej dokumentacji musi wynikać w sposób jednoznaczny, że oferowany sprzęt komputerowy spełnia minimalne parametry techniczne wymagane przez Zamawiającego. 3. W przypadku, gdy Wykonawca zaoferuje procesory, których nie ma w zestawieniach publikowanych na stronach: http://www.cpubenchmark.net, ma on obowiązek załączyć do oferty wyniki testów CPU Passmark przeprowadzonych przy pomocy aktualnej wersji oprogramowania testującego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Wykonawca wprowadzi nową stawkę z dniem obowiązywania. 2. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 3. W przypadku, o którym mowa powyżej Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonanej części umowy. 4. Jeżeli zwłoka w realizacji umowy przekroczy 14 dni, Zamawiający ma prawo od umowy odstąpić, bez wyznaczenia terminu dodatkowego dla jej realizacji. 5. Odstąpienie od umowy następuje w formie pisemnej pod rygorem nieważności takiego oświadczenia i musi zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ze str. internetowej jak wyżej , pod adresem: Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole - po wcześniejszym zgłoszeniu zapotrzebowania..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 12:30, miejsce: Powiat Opolski ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole - kancelaria (parter, pok. nr 4).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dofinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego zgodnie z umową o dofinansowanie nr UDA-POKL.05.02.01-00-122/13-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery stacjonarne z monitorami, komputery przenośne, skanery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego, tej samej marki i modelu w ramach konkretnego asortymentu, sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Sprzęt komputerowy należy dostarczyć do: Siedziby Zamawiającego (ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole) oraz do siedzib partnerów w projekcie tj.: Urząd Gminy w Dobrzeniu Wielkim, ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki Urząd Miejski w Głubczycach, ul. Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce Urząd Gminy w Cisku, ul. Planetorza 52, 47-253 Cisek Starostwo Powiatowe w Prudniku, ul. Tadeusza Kościuszki 76, 48-200 Prudnik Urząd Miejski w Głogówku, ul. Rynek 1, 48-250 Głogówek Urząd Gminy w Lubszy, ul. Brzeska 16, 49-313 Lubsza Urząd Gminy w Olszance, Olszanka 16, 49-332 Olszanka Urząd Gminy w Popielowie, ul. Opolska 13, 46-090 Popielów Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew Urząd Miejski w Głuchołazach, ul. Rynek 15, 48-340 Głuchołazy Urząd Gminy w Branicach, ul. Słowackiego 3, 48-140 Branice Starostwo Powiatowe w Głubczycach, ul. Kochanowskiego 15, 48-100 Głubczyce Urząd Miasta i Gminy w Kłodawie, ul. Dąbska 17, 62-650 Kłodawa Starostwo Powiatowe w Złotoryi, Pl. Niepodległości 8, 59-500 Złotoryja.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Komputery stacjonarne z monitorami, urządzenia firewall, serwer.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego i nieużywanego, tej samej marki i modelu w ramach konkretnego asortymentu, sprzętu komputerowego o minimalnych parametrach technicznych i funkcjonalnych podanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Sprzęt komputerowy należy dostarczyć do: Siedziby Zamawiającego (ul. 1 Maja 29, 45-068 Opole) oraz do siedzib partnerów w projekcie tj.: Urząd Miejski w Głubczycach, ul. Niepodległości 14, 48-100 Głubczyce Urząd Miejski w Prudniku, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 48-200 Prudnik Urząd Gminy w Olszance, Olszanka 16, 49-332 Olszanka Urząd Gminy w Polskiej Cerekwi, ul. Raciborska 4, 47-260 Polska Cerekiew Starostwo Powiatowe w Głubczycach, ul. Kochanowskiego 15, 48-100 Głubczyce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 32.42.00.00-3, 48.82.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.