eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Wrocław: Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa
Numer ogłoszenia: 162323 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu , ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 356 39 19, faks 71 357 90 97.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty obiektów należących do Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielono na pięć odrębnych przedmiotów zamówienia: Przedmiot 1 - Remont dachu i klatki schodowej budynku mieszkalnego w miejscowości Stare Rochowice 14, gm. Bolków, powiat jaworski, posadowionego na działce nr 108, obręb Stare Rochowice Przedmiot 2 - Remont pomieszczeń gospodarczych w budynku mieszkalnym w miejscowości Kątki 6B, posadowionym na działce nr 136/16 obręb Kątki, gmina Marcinowice, powiat świdnicki oraz rozbiórka przybudówki gospodarczej do tego budynku Przedmiot 3 - Remont części dachu budynku mieszkalnego nad lokalem nr 3 w miejscowości Witanowice 21, posadowionego na działce nr 46/9, gmina Gaworzyce, powiat polkowicki Przedmiot 4 - Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 2 z budową instalacji C.O. (pustostan o powierzchni 87,97 m2) w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Lubin przy ul. Małomickiej 17c (działka nr 286/6) oraz remont pomieszczenia gospodarczego przynależnego do lokalu (komórki lokatorskiej) posadowionej w obrębie tej samej działki Przedmiot 5 - Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Szczawnie Zdrój przy ul. Baczyńskiego 1, zlokalizowanego na działce nr 604/2 obręb Szczawno Zdrój.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.11.11.00-9, 45.42.00.00-7, 45.31.57.00-5, 45.31.51.00-9, 45.26.10.00-4, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.26.14.20-4, 45.26.13.20-3, 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.26.25.22-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - to jest wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, dla przedmiotów od 1 do 4 przynajmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy, odbudowy, rozbudowy, nadbudowy, przebudowy lub remontów budynków lub lokali na kwotę (brutto) przynajmniej 100 tys. złotych oraz dla przedmiotu 5 przynajmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu robót remontowych na podobnych obiektach na kwotę (brutto) przynajmniej 200 tys. złotych, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wykaz wykonanych robót budowlanych, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. 2. Dowody potwierdzające, że roboty budowlane z wykazu określonego wg wzoru formularza ofertowego zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami potwierdzającymi czy robota została wykonana należycie są: - poświadczenie (referencje) lub inny dokument potwierdzający należyte wykonanie robót budowlanych jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest wstanie uzyskać poświadczenia. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz robót lub dowody potwierdzające czy roboty zostały wykonane należycie budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu 3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branży: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjno-sanitarnej, - elektrycznej, wraz z oświadczeniem o posiadaniu ważnego zaświadczenia o przynależności do izby zawodowej - wg wzoru formularza ofertowego. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, na jego wniosek, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności z wymienionych poniżej: 1) w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: - klęskami żywiołowymi, - udokumentowanymi niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi realizację przedmiotu umowy; b) zmiany spowodowane brakiem dostępu do lokali mieszkalnych, w szczególności w związku z: - wyjazdem lokatora bez wcześniejszego uprzedzenia i uzgodnienia terminu realizacji, - wypadkami losowymi, opóźniającymi realizację umowy; c) zmiany będące następstwem okoliczności, leżących po stronie Zamawiającego: - wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego, - konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, - opóźnienia w przekazaniu placu budowy przez Zamawiającego; d) zmiany będące następstwem działania osób trzecich, za które ani Zamawiający, ani Wykonawca nie ponoszą odpowiedzialności; e) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności przekroczenie określonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności; f) zmiany będące następstwem zdarzeń losowych, niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego; 2) w zakresie zmiany sposobu spełnienia świadczenia, w tym zmian technologicznych, spowodowanych: a) niedostępnością na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie Wykonawcy, dokumentacji projektowej lub technicznej, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń, b) pojawieniem się na rynku materiałów, części lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) koniecznością zrealizowania przedmiotu niniejszej umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych technologicznych lub materiałowych, niż wskazane w ofercie Wykonawcy, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacji projektowej lub technicznej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem tego przedmiotu, d) zmianą ilości robót budowlanych, wynikającą ze zmiany dokumentacji technicznej, której nie przewidziano w dniu zawarcia umowy, a która jest konieczna do uzyskania efektu końcowego, e) zmianą dokonaną na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy- Prawo budowlane, to jest zmianą w rozwiązaniach projektowych, jeżeli jest ona uzasadniona koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, f) zmianami, które zostały dokonane podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę, dopuszczalnymi na podstawie art. 36a ust. 5 ustawy- Prawo budowlane, z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 tej ustawy; 3) w zakresie zmian osobowych: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne, legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) zmiana osób, o których mowa w § 5 ust. 1 niniejszej umowy; 4) w zakresie pozostałych zmian: a) siła wyższa, uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej treścią, b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego, zmiana adresu, itp.) c) wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 pkt 2) nie stanowią podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3. Postanowienia ust. 1 stanowią zamknięty katalog zmian, na dokonanie których Zamawiający dopuszcza wyrażenie zgody; nie stanowią one jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP, udzielanie zamówień dodatkowych, określonych w przepisach o zamówieniach publicznych. 5. Wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany umowy musi być uzasadniony, a okoliczności, na które powołuje się Wykonawca muszą być udokumentowane.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 10:15, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy we Wrocławiu, ul. Mińska 60, 54-610 Wrocław, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont dachu i klatki schodowej budynku mieszkalnego w miejscowości Stare Rochowice 14, gm. Bolków, powiat jaworski, posadowionego na działce nr 108, obręb Stare Rochowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dachu i klatki schodowej budynku mieszkalnego w miejscowości Stare Rochowice 14, gmina Bolków, powiat jaworski, posadowionego na działce nr 108, obręb Stare Rochowice. Powierzchnia zabudowy 170,0m2, kąt nachylenia dachu 45st. W ramach robót należy między innymi naprawić uszkodzone elementy konstrukcji dachu lub wymienić na nowe, całą konstrukcję dachu oczyścić i zaimpregnować przed owadami, grzybami, przemurować z cegły pełnej kominy do poziomu podłogi strychu, wykonać nowe pokrycie z dachówki karpiówki ułożone w koronkę, zamontować nowe rynny i rury spustowe, wymienić uszkodzone deski podłogowe na poddaszu, wykonać nową posadzkę i instalację elektryczną na klatce schodowej wraz z nowymi tablicami elektrycznymi do mieszkań, wykonać izolację przeciwwilgociową ścian fundamentowych oraz schody wejściowe do budynku. Ponadto należy wymienić na nowe, okna lukarn oraz drzwi wejściowe do budynku i piwnicy. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany, - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont pomieszczeń gospodarczych w budynku mieszkalnym w miejscowości Kątki 6B, posadowionym na działce nr 136/16 obręb Kątki, gmina Marcinowice, powiat świdnicki oraz rozbiórka przybudówki gospodarczej do tego budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń gospodarczych w budynku mieszkalnym w miejscowości Kątki 6B, posadowionym na działce nr 136/16 obręb Kątki, gmina Marcinowice, powiat świdnicki oraz rozbiórka przybudówki gospodarczej do tego budynku. W ramach wykonywanych robót należy rozebrać przybudówkę do budynku mieszkalnego, usunąć gruz i wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. Do 3 pomieszczeń gospodarczych znajdujących się na parterze budynku, osobno do każdego pomieszczenia doprowadzić instalację elektryczną ze skrzynek przy lokalach nr 1,2,4 i zamontować oprawy oświetleniowe i gniazdka. W pomieszczeniu do lokalu nr 1 (parter)- 1 punkt oświetleniowy i 1 gniazdo prądowe, w pomieszczeniu do lokalu nr 2 (piętro) -4 punkty oświetleniowe i jedno gniazdo prądowe, w pomieszczeniu do lokalu nr 4 (piętro) - 2 punkty oświetleniowe i 1 gniazdo prądowe. Okna szt. 6 z parapetami i okapnikami i drzwi w pomieszczeniach (1 zewnętrzne, 2 wewnętrzne) należy wymienić na nowe. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt wykonawczy, - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-9, 45.42.00.00-7, 45.31.57.00-5, 45.31.51.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont części dachu budynku mieszkalnego nad lokalem nr 3 w miejscowości Witanowice 21, posadowionego na działce nr 46/9, gmina Gaworzyce, powiat polkowicki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont części dachu budynku mieszkalnego nad lokalem nr 3 w miejscowości Witanowice 21, posadowionego na działce nr 46/9, gmina Gaworzyce, powiat polkowicki. W ramach remontu należy rozebrać istniejące pokrycie z papy, wymienić uszkodzone elementy konstrukcyjne dachu i deskowania. Przemurować dwa kominy na wysokości 1,5m, otynkować, pobiałkować i wykonać ich obróbki blacharskie. Dach pokryć papą termozgrzewalną dwuwarstwowo. Zamontować nowy wyłaz dachowy. Ponadto należy zamontować nowe rury spustowe i rynny dachowe oraz wykonać instalacje odgromową. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.10.00-4, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.26.14.20-4, 45.26.13.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 2 z budową instalacji C.O. (pustostan o powierzchni 87,97 m2) w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Lubin przy ul. Małomickiej 17c (działka nr 286/6) oraz remont pomieszczenia gospodarczego przynależnego do lokalu (komórki lokatorskiej) posadowionej w obrębie tej samej działki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja lokalu mieszkalnego nr 2 z budową instalacji C.O. (pustostan o powierzchni 87,97m2) w budynku mieszkalnym położonym w miejscowości Lubin przy ul. Małomickiej 17c (działka nr 286/6) oraz remont pomieszczenia przynależnego do lokalu (tzw. komórki lokatorskiej). W ramach remontu należy wykonać nową instalację centralnego ogrzewania z montażem tzw. piecokuchnią na opał stały, wymienić instalację elektryczną i wodno-kanalizacyjną, zamontować kabinę natryskową, umywalki, zlewy i baterie. Ponadto należy wymienić stolarkę okienną i drzwiową, naprawić podłogi, ściany i pomalować. W ramach remontu pomieszczenia gospodarczego o powierzchni 12,2m2 (3,3mx 3,7m) należy wykonać konstrukcję dachu z deskowaniem i pokryć papą termozgrzewalną dwuwarstwowo. Wykonać posadzkę i otynkować ściany oraz zamontować drzwi zewnętrzne , rynny i rury spustowe. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany, - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41-1, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.42.10.00-4, 45.44.21.00-8, 45.33.11.00-7, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.26.13.20-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Szczawnie Zdrój przy ul. Baczyńskiego 1, zlokalizowanego na działce nr 604/2 obręb Szczawno Zdrój.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Baczyńskiego 1 w Szczawnie Zdrój. Działka nr 604/2 obręb Szczawno Zdrój, numer KW SW1W/00077579/8. Zakres remontu: - remont pokrycia dachowego i kominów wraz z obróbkami blacharskimi, - remont elewacji, - osuszenie ścian przyziemia, izolacja przeciwwilgociowa, pionowa, pozioma, drenaż opaskowy, - remont murów zewnętrznych piwnic, - wykonanie opaski żwirowej wokół budynku, - malowanie klatki schodowej. Szczegółowy zakres robót został opisany w dokumentacji technicznej stanowiącej: - Projekt budowlany, - Przedmiar robót, - Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Wyżej wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.anr.gov.pl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.