Jab³onka: Dowóz uczniów z terenu Gminy Jab³onka oraz Lipnica Wielka do Katolickiej Szko³y Podstawowej SPSK, Gimnazjum Integracyjnego SPSK w Czerwiennym, Liceum Integracyjnego w Czarnym Dunajcu w roku szkolnym 2016/2017
Numer og³oszenia: 162189 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jab³onka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jab³onka, woj. ma³opolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.jablonka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dowóz uczniów z terenu Gminy Jab³onka oraz Lipnica Wielka do Katolickiej Szko³y Podstawowej SPSK, Gimnazjum Integracyjnego SPSK w Czerwiennym, Liceum Integracyjnego w Czarnym Dunajcu w roku szkolnym 2016/2017.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów z terenu Gminy Jab³onka oraz Lipnica Wielka do Katolickiej Szko³y Podstawowej SPSK, Gimnazjum Integracyjnego SPSK w Czerwiennym, Liceum Integracyjnego w Czarnym Dunajcu w roku szkolnym 2016/2017 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: Katolicka Szko³a Podstawowa, Gimnazjum Integracyjne, Liceum Integracyjne; a) wykaz przystanków: - Lipnica Ma³a Szko³a Podstawowa Nr 3 - Lipnica Wielka Przywarówka Remiza - Lipnica Wielka Murowanica - Zubrzyca Górna w okolicach nr domu 440 - Zubrzyca Górna Zimna Dziura okolice kaplicy ¶w. Antoniego - Orawka okolice nr domu 115 oraz 179 - Jab³onka Za Gór± okolice ul. Uroczej - Czarny Dunajec Liceum Ogólnokszta³c±ce z Oddzia³ami Integracyjnymi Przystanek ostatni - Katolicka Szko³a Podstawowa oraz Gimnazjum w Czerwiennym b/ do wykonania 2 kursy dziennie (1- rano, 1- popo³udniu) c/ 1 kurs oko³o 85 km d/ przewóz 21 uczniów (w tym 2 dzieci na wózkach inwalidzkich) + 1 opiekun; wg harmonogramu zajêæ lekcyjnych - potrzebny 1 bus min. 25 miejsc z platform± najazdow± dla wózków inwalidzkich e/ dowóz uczniów na godz. 9.00, powrót miêdzy godz. 13.00-16.00 - zgodnie z harmonogramem zajêæ lekcyjnych 3. Uwaga: - Cena oferty powinna uwzglêdniaæ koszt dojazdu do miejsca rozpoczêcia wykonywania us³ugi!!! - Wskazano przystanki najdalsze - dzieci zabierane s± na odcinkach pomiêdzy przystankami 4. Wykonawca ma obowi±zek przed przyst±pieniem do opracowania oferty do zapoznania siê z dokumentacj± stanowi±c± przedmiot przetargu oraz dokonania wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Us³ugi wykonawca wykona sprzêtem przystosowanym do przewozu osób. 6. Wykonawca zobowi±zany jest wykonywaæ przedmiot zamówienia wy³±cznie pojazdami sprawnymi technicznie, dostosowanymi do ilo¶ci przewo¿onych dzieci i posiadaj±cymi ¶wiadectwo dopuszczenia do ruchu - wydane zgodnie z Prawem o ruchu drogowym. 7. Wykonawcy ponosz± wy³±czn± odpowiedzialno¶æ za zapoznanie siê z nale¿yt± staranno¶ci± z tre¶ci± specyfikacji istotnych warunków zamówienia dostêpn± na stronie internetowej Zamawiaj±cego oraz dostêpn± do wgl±du w siedzibie Zamawiaj±cego po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu wgl±du przez Wykonawcê. 8. Przewóz uczniów do placówek szkolnych odbywaæ siê bêdzie w dni nauki szkolnej, w oparciu o Rozporz±dzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. Nr 46, poz. 432 z 2002 r. z pó¼n. zm.) z wy³±czeniem przerw ¶wi±tecznych i innych dni wolnych od zajêæ wynikaj±cych z organizacji roku szkolnego. Wykonawca zobowi±zany bêdzie zapewniæ transport równie¿ w dni, w które uczniowie bêd± odrabiali inne dni zwolnione z nauki szkolnej. Zak³adana ilo¶æ dni nauki szkolnej wynosi 191 dni. 9. W przypadku odpracowania zajêæ szkolnych w innym dniu wolnym od zajêæ, Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ przewóz uczniów zgodnie z rozk³adem jazdy ustalonym z Zamawiaj±cym. 10. CPV - 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 60.14.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.06.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie ¿±da wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca musi posiadaæ odpowiednie zezwolenie (licencjê, zezwolenie, uprawnienia, koncesje) uprawniaj±c± do podejmowania i wykonywania transportu drogowego osób
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawcy wyka¿± siê dysponowaniem co najmniej: - 1 pojazd - bus minimum 25 miejsc (miejsca siedz±ce) przystosowany do przewozu dzieci niepe³nosprawnych poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich (z platform± najazdow± dla wózków inwalidzkich ) - 1 pojazd (zastêpczy) - bus minimum 25 miejsc (miejsca siedz±ce) - za³. nr 5 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty przetargowej (Za³±cznik nr 1 do SIWZ); 2. W przypadku Konsorcjum nale¿y do³±czyæ szczegó³ow± informacjê o Wykonawcach stanowi±cych Konsorcjum (Za³±cznik nr 2 do SIWZ) - je¶li dotyczy; 3. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postêpowaniu i do zawarcia umowy, je¿eli osoba reprezentuj±ca Wykonawcê w postêpowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upowa¿niona do jego reprezentowania we w³a¶ciwym rejestrze; 4. Oferta oraz wszystkie wymagane za³±czniki wymagaj± podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertê sk³ada kilka podmiotów wspólnie, ofertê oraz wszystkie za³±czniki musz± byæ podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania ka¿dego z podmiotów. 5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielnie zamówienia winni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postêpowania. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów za³±czonych przez Wykonawcê. 6. Sposób oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Ocena spe³nienia powy¿szych warunków bêdzie dokonywana metod± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o wymagane dokumenty i o¶wiadczenia do³±czone do oferty. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ Wykonawca spe³ni³ w/w warunki. 7. Uzupe³nienie wymaganych dokumentów jest mo¿liwe po up³ywie terminu sk³adania ofert na podstawie art. 26 ust. 3. 8. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt III.4.2, III.4.4. niniejszej czê¶ci dokumenty winien z³o¿yæ ka¿dy Wykonawca. Pozosta³e dokumenty wymagane w niniejszej czê¶ci winny byæ z³o¿one wspólnie przez Wykonawców. 9. Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolno¶ciach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówieñ publicznych). 10. Podmiot, który zobowi±za³ siê do udostêpnienia zasobów zgodnie z pkt 9. odpowiada solidarnie z wykonawc± za szkodê zamawiaj±cego powsta³± wskutek nieudostêpnienia tych zasobów, chyba ¿e za nieudostêpnienie zasobów nie ponosi winy. 11. Wykonawca mo¿e wystêpowaæ tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy te¿ jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 12. W celu potwierdzenia spe³nienia opisanych wy¿ej warunków Wykonawca musi za³±czyæ do oferty dokumenty okre¶lone w Rozdziale 12 SIWZ na podstawie, których zostanie dokonana ocena spe³nienia warunków okre¶lonych w Rozdziale 11 SIWZ. 13. Ocena spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu zostanie dokonana wg formu³y spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach (wymaganych przez Zamawiaj±cego i podanych w SIWZ) do³±czonych do oferty. 14. Zamawiaj±cy wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w okre¶lonym terminie nie z³o¿yli o¶wiadczeñ i dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub, którzy z³o¿yli dokumenty zawieraj±ce b³êdy, do ich uzupe³nienia w wyznaczonym terminie chyba, ¿e mimo ich uzupe³nienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne by³oby uniewa¿nienie postêpowania. 15. Zamawiaj±cy zwróci siê do wykonawcy o udzielenie w okre¶lonym terminie wyja¶nieñ dotycz±cych powi±zañ, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniej±cych miêdzy przedsiêbiorcami, w celu ustalenia, czy zachodz± przes³anki wykluczenia wykonawcy. 16. Zamawiaj±cy, oceniaj±c wyja¶nienia, bierze pod uwagê obiektywne czynniki, w szczególno¶ci wp³yw powi±zañ, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniej±cych miêdzy przedsiêbiorcami, na ich zachowania w postêpowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji. 17. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy nale¿±c do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pó¼n. zm.), z³o¿yli odrêbne oferty w tym samym postêpowaniu, chyba ¿e wyka¿±, ¿e istniej±ce miêdzy nimi powi±zania nie prowadz± do zachwiania uczciwej konkurencji pomiêdzy wykonawcami w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. 18. Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania o udzielenie zamówienia wykonawcê, który nie z³o¿y³ wyja¶nieñ, oraz wykonawcê, który nie z³o¿y³ listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Czas podstawienia pojazdu zastêpczego - 2
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiaj±cy przewiduje w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) niezgodno¶ci dokumentacji zgromadzonej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni siê w toku realizacji przez Wykonawcê zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczno¶ci niezawinionych przez Zamawiaj±cego; 2) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; 3) si³y wy¿szej, w wyniku, której nie jest mo¿liwe zachowanie przez Wykonawcê okre¶lonego umow± terminu realizacja zamówienia publicznego; 4) w wyniku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT. Nale¿ny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowi±zuj±cym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objêcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie by³ p³atnikiem VAT, obowi±zkiem podatkowym w zakresie tego; 5) zmiana osób, przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê, co najmniej takimi samymi uprawnieniami, jakie wymagane by³y w SIWZ; 6) przesuniêcia terminu prowadzenia zajêæ szkolnych; 7) zmiana liczby przewo¿onych dzieci; 8) dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; 9) konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego, 10) wyst±pienia utrudnieñ w ruchu z powodu robót drogowych, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; 11) wyst±pienia takich warunków atmosferycznych, które ze wzglêdów obiektywnych uniemo¿liwiaj± wykonanie us³ugi zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia; gdy zaistnieje inna, niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron nie ponosi odpowiedzialno¶ci, skutkuj±ca brakiem mo¿liwo¶ci nale¿ytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacj± istotnych warunków zamówienia - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy, w szczególno¶ci terminu realizacji zamówienia 12) wyst±pienie zdarzeñ niezale¿nych od stron umowy, powoduj±cych potrzeb wprowadzenia do tre¶ci umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiaj±cego, bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia. 13)gdy zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego bez zwiêkszenia ustalonego wynagrodzenia 14) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy- na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiaj±cego 15) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiaj±cego 16) pozosta³e zmiany okre¶lone w umowie (projekcie umowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Gminy Jab³onka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jab³onka, pok. 206.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Urz±d Gminy Jab³onka, ul. 3 Maja 1, 34-480 Jab³onka, pok. nr 1(sekretariat). Otwarcie ofert nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego dnia 04.08.2016 roku, godz. 12:05, pok. 110 (sala obrad)..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: 1. Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami: a) Kryterium cena(Kc) - 98 pkt b) Kryterium czas podstawienia pojazdu zastêpczego (Kpz) - 2 pkt Lp. Kryterium Znaczenie procentowe kryterium Maksymalna ilo¶æ punktów jakie mo¿e otrzymaæ oferta za dane kryterium 1 Cena (Kc) 98% 98 punktów 2 Czas podstawienia pojazdu zastêpczego (Kpz) 2% 2 punkty 2. Zasady przyznawania punktów dla poszczególnych kryteriów: a) Cena /Kc/ - kryterium temu przypisuje siê wagê nie wiêcej ni¿ 98 pkt. Kryterium ceny dotyczy ceny brutto okre¶lonej w formularzu ofertowym, wyra¿onej w z³otych polskich. Liczba punktów jak± otrzyma ka¿da z ofert zostanie ustalona w nastêpuj±cy sposób: oferta, która zawiera najni¿sz± cenê otrzyma maksymaln± liczbê punktów przewidzian± dla tego kryterium (98pkt) ilo¶æ punktów jak± otrzymaj± pozosta³e oferty zostanie ustalona wg wzoru:Kc=(Cn/Cb)x98 Gdzie: Kc - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy Cn - najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert nie podlegaj±cych odrzuceniu Cb - cena zaoferowana w ofercie badanej b) Czas podstawienia pojazdu zastêpczego /Kpz/ - kryterium temu przypisuje siê wagê nie wiêcej ni¿ 2 pkt Kryterium czas podstawienia pojazdu zastêpczego dotyczy okre¶lonego w formularzu oferty czasu podstawienia pojazdu zastêpczego w przypadku wyst±pienia awarii liczonego od czasu powziêcia informacji o wyst±pieniu awarii wyra¿onego w pe³nych minutach. Pojazd zastêpczy ma posiadaæ parametry nie gorsze ni¿ wymagane w SIWZ. Ilo¶æ punktów w kryterium zostanie przyznana w nastêpuj±cy sposób: Czas podstawienia pojazdu zastêpczego powy¿ej 30 minut - 0 pkt, Czas podstawienia pojazdu zastêpczego do 30 minut - 2 pkt. 3. £±czna ilo¶æ punktów (W) jak± otrzyma oferta, zostanie ustalona w nastêpuj±cy sposób: W = Kc + Kt 4. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± liczbê punktów. 5. Ocena ofert dokonywana bêdzie z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. 6. Do kontaktowania siê z Wykonawcami Zamawiaj±cy upowa¿nia: mgr Lidia Czerwonka, Bogdan Kowalczyk, Dyrektor ZEAS mgr Maria Staszkiewicz.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JAB£ONKA
- Dostawa kruszywa loco plac inwestycji gminnych prowadzonych na terenie Gminy Jab³onka
- "INI do zadañ ; Budowa o¶wietlenia ulicznego w miejscowo¶ci Jab³onka ulica Ks. Juliana £yska oraz ulica Kurzaków. Modernizacja infrastruktury o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Jab³onka".
- Modernizacja infrastruktury o¶wietlenia ulicznego na terenie gminy Jab³onka.
wiêcej: przetargi JAB£ONKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Us³ugi Spo³eczne w Mie¶cie Ja¶le" objêtych wsparciem us³ug asystenckich
- Realizacja indywidualnego transportu (door-to-door) dla Uczestników/Uczestniczek projektu "Us³ugi Spo³eczne w Mie¶cie Ja¶le" objêtych wsparciem us³ug asystenckich
- Dowóz uczniów niepe³nosprawnych do szkó³ i placówek w Gminie Miasto Szczecin i w Gminie Police.
- dowóz dzieci niepe³nosprawnych do szkó³ w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.