eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Wykonanie podziału działek położonych na terenie powiatu częstochowskiego -13 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Częstochowa: Wykonanie podziału działek położonych na terenie powiatu częstochowskiego -13 części
Numer ogłoszenia: 162022 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Częstochowski , ul. Jana III Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3229100, 3229126, faks 034 3229111.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-czestochowski.4bip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie podziału działek położonych na terenie powiatu częstochowskiego -13 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ 1 - obręb Zagórze, gm. Janów 1.Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w obrębie Zagórze, gmina Janów, oznaczonej numerem ewidencyjnym 6 k.m.1, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). ZĘŚĆ 2 - obręb Kuźnica Grodziska, gm. Koniecpol Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Kuźnica Grodziska, gmina Koniecpol, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 767 1 k.m.2 o pow.0,0121 ha, 773 1 k.m.2 o pow.0,0078 ha, 1045 1 k.m.2 o pow.0,0039 ha, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). CZĘŚĆ 3 - obręb Konin III, gm. Rędziny Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Konin III, gmina Rędziny, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 335, 336, 337 - k.m.6, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). CZĘŚĆ 4 - Konin II, gm. Rędziny Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w obrębie Konin II, gmina Rędziny, oznaczonej numerem ewidencyjnym 5_3 k.m.1, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). CZĘŚĆ 5 - obręb Czepurka, gm. Janów Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Czepurka, gmina Janów, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 314, 315 - k.m.6, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). CZĘŚĆ 6 - Wrzosowa, gm. Poczesna Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w obrębie Wrzosowa, gmina Poczesna, oznaczonej numerem ewidencyjnym 1154 k.m.3, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.). CZĘŚĆ 7 - obręb Biskupice, gm. Olsztyn Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w obrębie Biskupice, gmina Olsztyn, oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 750 1, 750 2 - k.m.12, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) CZĘŚĆ 8 - obręb Rudnik Wielki, gm. Kamienica Polska Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w obrębie Rudnik Wielki, gmina Kamienica Polska, oznaczonej numerem ewidencyjnym 736 2 k.m.6, zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. nr 133, poz.872 z późn. zm.) CZĘŚĆ 9 - obręb Bystrzanowice, gm. Janów Zadanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Bystrzanowice, gmina Janów oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 1080 k.m.7 o pow. 0,4230 ha, 1161 k.m.9 o pow.0,6120 ha, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), zgodnie z proponowanymi liniami podziału wkreślonymi na mapach ewidencyjnych, stanowiących załącznik do wytycznych technicznych. CZĘŚĆ 10 - obręb Wancerzów, gm. Mstów adanie polega na wykonaniu podziału działek położonych w miejscowości Wancerzów, gmina Mstów, oznaczonych w ewidencji gruntów numerami: 879 k.m.5,4 o pow. 1,3360 ha, 882 k.m.5,4 o pow.1,4280 ha, zajętych pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), zgodnie z proponowanymi liniami podziału wkreślonymi na mapach ewidencyjnych, stanowiących załącznik do wytycznych technicznych. CZĘŚĆ 11 - obręb Zarębice, gm. Przyrów Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w miejscowości Zarębice, gmina Przyrów oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 56 k.m.18 o pow. 0,8060 ha zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), zgodnie z proponowaną linią podziału wkreśloną na mapie ewidencyjnej stanowiącej załącznik do wytycznych technicznych. CZĘŚĆ 12 - obręb Borowno Kolonia, gm. Mykanów Zadanie polega na wykonaniu podziału działki położonej w miejscowości Borowno Kolonia, gmina Mykanów oznaczonej w ewidencji gruntów numerem 550 k.m.10 o pow.1,4980 ha zajętej pod drogę powiatową, w celu realizacji przepisu art.60 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz.U. nr 133, poz.872 z późn. zm.), zgodnie z proponowaną linią podziału wkreśloną na mapie ewidencyjnej stanowiącej załącznik do wytycznych technicznych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00 - Usługi pomiarowe 71.22.22.00 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 120.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia tj. osobami posiadającymi uprawnienia zawodowe z zakresu 1 i 2 w dziedzinie geodezji i kartografii. Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia dotyczącego wymaganych uprawnień osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, oraz Ocena będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie właściwego oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- druk oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), - pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 98
  • 2 - termin wykonania - 2

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Warunki takiej zmiany: zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści adnotacji umieszczonej na mapie z projektem podziału działki.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-czestochowski.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, pok. 229 lub drogą elektroniczną peryga@czestochowa.powiat.pl lub przetargi@czestochowa.powiat.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2015 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe , ul. Sobieskiego 9, 42-200 Częstochowa, pok. nr 3 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.