eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Wykonanie projektów rewaloryzacji Parku Wiosny Ludów oraz części Parku im. Mikołaja Kopernika wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Gorzów Wielkopolski: Wykonanie projektów rewaloryzacji Parku Wiosny Ludów oraz części Parku im. Mikołaja Kopernika wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.
Numer ogłoszenia: 161969 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów rewaloryzacji Parku Wiosny Ludów oraz części Parku im. Mikołaja Kopernika wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu projektu rewaloryzacji Parku Wiosny Ludów oraz części Parku im. Mikołaja Kopernika wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia składa się z 2 zamówień częściowych, tj.: 1. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 1 - opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej rewaloryzacji parku Wiosny Ludów obejmującej wszystkie elementy zagospodarowania terenu. 2. ZAMÓWIENIE CZĘŚCIOWE NR 2 - opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej rewaloryzacji części parku Kopernika obejmującej modernizację ciągów pieszych, budowę nowego placu zabaw, wymianę istniejących ławek i koszy na śmieci, rewaloryzację istniejącej zieleni. Zamawiający, na podstawie uzyskanych dokumentacji projektowych, będzie się starał o dofinansowanie prac inwestycyjnych na w/w terenach ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego LUBUSKIE 2020, OŚ Priorytetowa - 4 Środowisko i Kultura, Działanie 4.5 - Kapitał przyrodniczy regionu, TYP I - Udostępnianie zasobów przyrodniczych. W związku z powyższym, proponowane rozwiązania projektowe powinny uwzględniać: - zgodność projektu z obowiązującym Programem Ochrony Środowiska dla Województwa Lubuskiego, - dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, - budowę lub modernizację infrastruktury związanej z ochroną, przywróceniem właściwego stanu siedlisk przyrodniczych i/lub gatunków, np.: wylęgarnie jaj i ikry, azyle dla zwierząt, pogłębianie i oczyszczanie naturalnych zbiorników wodnych, budowę zastawek i innych urządzeń wodnych w celu poprawy siedlisk bytowania chronionych gatunków, urządzenia do inwentaryzacji i monitoringu gatunków, - ograniczenie negatywnego oddziaływania ruchu turystycznego - ograniczenie antropopresji na przyrodę (dewastacji i zanieczyszczenia środowiska) poprzez np. wytyczenie nowego szlaku/ścieżki spacerowej chroniącej przed niekontrolowanym ruchem turystycznym, wybudowanie kładki dla spacerowiczów/rowerzystów umieszczonej nad obszarem, który ma zostać ochroniony przed zadeptaniem, wybudowanie tarasu widokowego skupiającego odwiedzających w jednym miejscu, - ochronę kilku siedlisk i/lub gatunków cennych przyrodniczo..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 stawy Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.(dot. wszystkich zadań częściowych)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-8, 71.42.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Dla zadania częściowego nr 1: a) obowiązek dysponowania przez zespół projektowy opracowujący dokumentację projektową projektantami posiadającymi uprawnienia w specjalnościach: - architektonicznej - min. 1 osoba, - konstrukcyjno budowlanej - min. 1 osoba, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - min. 1 osoba - instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min. 1 osoba b) dla projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności architektonicznej wymaga się co najmniej trzyletniego doświadczenia zawodowego od dnia uzyskania uprawnień. c) dla projektantów posiadających uprawnienia w pozostałych specjalnościach wymaga się, co najmniej dwuletniego doświadczenia zawodowego od dnia uzyskania uprawnień. d) Obowiązek dysponowania przez zespół projektowy opracowujący dokumentację projektową projektantem branży zieleni z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub architektura krajobrazu lub kształtowanie terenów zielonych 2. Dla zadania częściowego nr 2: a) obowiązek dysponowania przez zespół projektowy opracowujący dokumentację projektową projektantami posiadającymi uprawnienia w specjalnościach: - architektonicznej - min. 1 osoba, - konstrukcyjno budowlanej - min. 1 osoba, b) dla projektanta posiadającego uprawnienia w specjalności architektonicznej wymaga się co najmniej trzyletniego doświadczenia zawodowego od dnia uzyskania uprawnień. c) dla projektantów posiadających uprawnienia w pozostałych specjalnościach wymaga się, co najmniej dwuletniego doświadczenia zawodowego od dnia uzyskania uprawnień. d) Obowiązek dysponowania przez zespół projektowy opracowujący dokumentację projektową projektantem branży zieleni z wykształceniem wyższym ogrodniczym lub architektura krajobrazu lub kształtowanie terenów zielonych. 3.Dopuszcza się łączenie uprawnień poszczególnych członków zespołu projektowego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upoważnienie dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców 2. Pisemne zobowiązanie osób lub podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - załączyć w przypadku polegania na zasobach innych podmiotów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji zadania - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: a. zmiany ustawowej stawki podatku VAT od towarów i usług, b. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, c. wystąpienia zdarzenia z powodu siły wyższej, za którą uważa się nieznane Stronom w chwili zawierania Umowy zdarzenia, zaistniałe niezależnie od woli Stron i na których zaistnienie Strony nie miały żadnego wpływu i które uniemożliwiają wykonanie umowy. d. Zamawiający dopuszcza dokonanie innych zmian w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a. wystąpienia konieczności zmiany zakresu dokumentacji, b. wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian do dokumentacji na skutek wydanych decyzj lub wymogu uzyskania decyzji/uzgodnienia pod warunkiem wprowadzenia określonej zmiany, c. działania osób trzecich, które to działania uniemożliwią wykonanie lub kontynuacje prac, d. zmiany regulacji prawnych obowiązujących po dniu zawarcia umowy. 3. Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem. 4. O wystąpieniu okoliczności, które mogą mieć wpływ na zmiany wprowadzane w umowie Wykonawca jest zobowiązany najpóźniej w terminie 7 dni od wystąpienia tych okoliczności poinformować pisemnie Zamawiającego. 5. Zmiany umowy będą wymagać formy pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4 66-400 Gorzów Wlkp. II piętro, pok. 315.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4 66-400 Gorzów Wlkp. Kancelaria ogólna parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający, na podstawie uzyskanych dokumentacji projektowych, będzie się starał o dofinansowanie prac inwestycyjnych na w/w terenach ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego LUBUSKIE 2020, OŚ Priorytetowa - 4 Środowisko i Kultura, Działanie 4.5 - Kapitał przyrodniczy regionu, TYP I - Udostępnianie zasobów przyrodniczych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej rewaloryzacji parku Wiosny Ludów obejmującej wszystkie elementy zagospodarowania terenu..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej rewaloryzacji parku Wiosny Ludów obejmującej wszystkie elementy zagospodarowania terenu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.42.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zadania - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej rewaloryzacji części parku Kopernika obejmującej modernizację ciągów pieszych, budowę nowego placu zabaw, wymianę istniejących ławek i koszy na śmieci, rewaloryzację istniejącej zieleni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej budowlano - wykonawczej rewaloryzacji części parku Kopernika obejmującej modernizację ciągów pieszych, budowę nowego placu zabaw, wymianę istniejących ławek i koszy na śmieci, rewaloryzację istniejącej zieleni..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7, 71.42.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zadania - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.