eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wierzchosławice › Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wierzchosławice w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Wierzchosławice: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wierzchosławice w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
Numer ogłoszenia: 161782 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzchosławice , Wierzchosławice 550, 33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie, tel. 014 6319030, faks 014 6319045.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wierzchosławice w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Wierzchosławice do Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wierzchosławicach, 2.Dowóz i odwóz dzieci z miejscowości Wierzchosławice - Dwudniaki do Szkoły Podstawowej im. 100 lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach 3. Dowóz i odwóz dzieci z miejscowości Komorów do Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Rudce. Usługa ta będzie świadczona przy sposobności dowozu i odwozu uczniów do Gimnazjum i nie podlega wycenie. 4. Dowóz i odwóz dzieci z miejscowości Bobrowniki Małe do Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Rudce. Usługa ta będzie świadczona przy sposobności dowozu i odwozu uczniów do Gimnazjum i zwiększona ilość km podlega wycenie. Usługa dowozu i odwozu uczniów świadczona będzie w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018. Rozkład jazdy (harmonogram przewozu) będzie ustalany i zatwierdzany przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego. Opiekę w czasie przewozu uczniów zapewnia Wykonawca. Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno wychowawczych (ferie zimowe, letnie oraz zimowa i wiosenna przerwa świąteczna) w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej.Składający ofertę zobowiązany jest realizować przewóz uczniów zgodnie z przepisami prawa a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) Zamawiający ustala następujące trasy: Dowóz uczniów do Gimnazjum:Trasa 1. Ostrów - Bogumiłowice - Sieciechowice - Mikołajowice - Łętowice - Gimnazjum w Wierzchosławicach -2 kursy dziennie; -długość trasy - 14 km; -czas przejazdu ok. 35 minut ;-ilość przystanków - 12. Trasa 2. Gosławice pastwisko - Komorów - Rudka Sz. P. - Bobrowniki Małe - Rudka Sz. P. - Wierzchosławice Dwudniaki - Gimnazjum w Wierzchosławicach -2 kursy dziennie; -długość trasy - 18 km - czas przejazdu ok. 45 minut; -ilość przystanków - 18. Odwóz uczniów z Gimnazjum:Trasa 1. Gimnazjum w Wierzchosławicach - Ostrów - Bogumiłowice - Sieciechowice - Mikołajowice - Łętowice (2 kursy dziennie) Trasa 2. Gimnazjum w Wierzchosławicach - Wierzchosławice Dwudniaki - Rudka Sz. P. - Bobrowniki Małe - Rudka Sz. P. - Komorów - Gosławice pastwisko (2 kursy dziennie). Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wierzchosławicach: Trasa 3. Wierzchosławice Dwudniaki - Szkoła Podstawowa w Wierzchosławicach -1 kurs dziennie; -długość trasy - 5 km; -czas przejazdu ok. 25 minut - ilość przystanków - 8. Odwóz uczniów: Trasa 3. Szkoła Podstawowa w Wierzchosławicach - Wierzchosławice Dwudniaki (2 kursy dziennie) Łączna długość tras dowozu i odwozu wynosi 143 km dziennie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca był w stanie podstawić na jedną godzinę co najmniej 3 autobusy (tzn. zrealizować o jednej godzinie co najmniej 3 trasy. Jeden autobus powinien posiadać co najmniej 50 miejsc siedzących. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. Ilość dni nauki w roku szkolnym: -2015/2016 - 188; -2013/2014 - 191, -2014/2015 - 191..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca posiada : 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2)aktualnej obowiązującej licencji, na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 1 podpisane przez każdego z nich, a pozostałe dokumenty składają tak aby wspólnie spełnić warunek.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowego zrealizowania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży :1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2)wykaz usługi lub usług o charakterze ciągłym, przewozu osób taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego, przy czym łączny czas trwania usług musi wynosić co najmniej 10 miesięcy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 1 podpisane prze każdego z nich oraz jeden wspólny wykaz na załączniku nr 2 do SIWZ wraz z dowodem określającym, czy usługa została wykonana lub jest wykonywana w sposób należyty. Za dowód uważa się poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku usług Zamawiający za dowód uzna oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży :1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2)wykaz potencjału technicznego wraz z informacją, że dysponuje: minimum 3 pojazdami autobusami sprawnymi technicznie o dopuszczalnej liczbie miejsc siedzących co najmniej 50. Pojazdy muszą posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Do wykazu- wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, należy dołączyć kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych wymienionych pojazdów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży :1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 1 oraz jedno oświadczenie na złączniku nr 4 do SIWZ podpisane przez każdego.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży : 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 1 podpisane przez każdego z nich oraz polisę jednego Wykonawcy lub kilka polis, które łącznie potwierdzą spełnienie warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin płatności faktur - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) Zmianę wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) cena jednostkowa za 1 kilometr przewozu określona przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego może ulec zmianie po okresach rocznych w przypadku zmiany cen detalicznych oleju napędowego o wartości przekraczające 15% w stosunku do ceny z daty otwarcia ofert, zmienionej zgonie z przepisami powyższymi. Każdorazowo przed wnioskiem o zmianę ceny Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kalkulację rachunkową uzasadniającą wzrost kosztów. Postanowienia powyższe stosuje się odpowiednio w przypadku spadku cen.2) zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów, 3) zmiany ilości dowożonych i odwożonych uczniów, 4) zmiany trasy dowozu i odwozu uczniów. 5) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 6) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie 7) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. Warunki zmian: Wszystkie zmiany muszą być uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego w szczególności spowodowane wnioskami rodziców, dyrektorów szkół.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchoslawice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wierzchosławice,33 - 122 Wierzchosławice 550, pok. 10..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 08:50, miejsce: Urząd Gminy Wierzchosławice,33 - 122 Wierzchosławice 550, pok. 29, Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.