Wierzchosławice: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wierzchosławice w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018
Numer ogłoszenia: 161782 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzchosławice , Wierzchosławice 550, 33-122 Wierzchosławice, woj. małopolskie, tel. 014 6319030, faks 014 6319045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci i młodzieży z terenu Gminy Wierzchosławice w latach szkolnych 2015/2016, 2016/2017, 2017/2018.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Wierzchosławice do Gimnazjum im. Jana Pawła II w Wierzchosławicach, 2.Dowóz i odwóz dzieci z miejscowości Wierzchosławice - Dwudniaki do Szkoły Podstawowej im. 100 lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach 3. Dowóz i odwóz dzieci z miejscowości Komorów do Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Rudce. Usługa ta będzie świadczona przy sposobności dowozu i odwozu uczniów do Gimnazjum i nie podlega wycenie. 4. Dowóz i odwóz dzieci z miejscowości Bobrowniki Małe do Szkoły Podstawowej im. W. Witosa w Rudce. Usługa ta będzie świadczona przy sposobności dowozu i odwozu uczniów do Gimnazjum i zwiększona ilość km podlega wycenie. Usługa dowozu i odwozu uczniów świadczona będzie w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017 i 2017/2018. Rozkład jazdy (harmonogram przewozu) będzie ustalany i zatwierdzany przed rozpoczęciem każdego roku szkolnego. Opiekę w czasie przewozu uczniów zapewnia Wykonawca. Przewozy odbywać się będą od poniedziałku do piątku, każdego tygodnia dni nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno wychowawczych (ferie zimowe, letnie oraz zimowa i wiosenna przerwa świąteczna) w oparciu o rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej.Składający ofertę zobowiązany jest realizować przewóz uczniów zgodnie z przepisami prawa a w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 ze zm.) oraz zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.) Zamawiający ustala następujące trasy: Dowóz uczniów do Gimnazjum:Trasa 1. Ostrów - Bogumiłowice - Sieciechowice - Mikołajowice - Łętowice - Gimnazjum w Wierzchosławicach -2 kursy dziennie; -długość trasy - 14 km; -czas przejazdu ok. 35 minut ;-ilość przystanków - 12. Trasa 2. Gosławice pastwisko - Komorów - Rudka Sz. P. - Bobrowniki Małe - Rudka Sz. P. - Wierzchosławice Dwudniaki - Gimnazjum w Wierzchosławicach -2 kursy dziennie; -długość trasy - 18 km - czas przejazdu ok. 45 minut; -ilość przystanków - 18. Odwóz uczniów z Gimnazjum:Trasa 1. Gimnazjum w Wierzchosławicach - Ostrów - Bogumiłowice - Sieciechowice - Mikołajowice - Łętowice (2 kursy dziennie) Trasa 2. Gimnazjum w Wierzchosławicach - Wierzchosławice Dwudniaki - Rudka Sz. P. - Bobrowniki Małe - Rudka Sz. P. - Komorów - Gosławice pastwisko (2 kursy dziennie). Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Wierzchosławicach: Trasa 3. Wierzchosławice Dwudniaki - Szkoła Podstawowa w Wierzchosławicach -1 kurs dziennie; -długość trasy - 5 km; -czas przejazdu ok. 25 minut - ilość przystanków - 8. Odwóz uczniów: Trasa 3. Szkoła Podstawowa w Wierzchosławicach - Wierzchosławice Dwudniaki (2 kursy dziennie) Łączna długość tras dowozu i odwozu wynosi 143 km dziennie. Zamawiający wymaga aby Wykonawca był w stanie podstawić na jedną godzinę co najmniej 3 autobusy (tzn. zrealizować o jednej godzinie co najmniej 3 trasy. Jeden autobus powinien posiadać co najmniej 50 miejsc siedzących. Wykonawca jest zobowiązany do dowożenia uczniów autobusami sprawnymi technicznie, dopuszczonymi do ruchu i oznakowanymi stosownie do charakteru świadczonych przewozów. Ilość dni nauki w roku szkolnym: -2015/2016 - 188; -2013/2014 - 191, -2014/2015 - 191..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca posiada : 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2)aktualnej obowiązującej licencji, na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 1 podpisane przez każdego z nich, a pozostałe dokumenty składają tak aby wspólnie spełnić warunek.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do prawidłowego zrealizowania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży :1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2)wykaz usługi lub usług o charakterze ciągłym, przewozu osób taborem przystosowanym do usług transportu zbiorowego, przy czym łączny czas trwania usług musi wynosić co najmniej 10 miesięcy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru na załączniku nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 1 podpisane prze każdego z nich oraz jeden wspólny wykaz na załączniku nr 2 do SIWZ wraz z dowodem określającym, czy usługa została wykonana lub jest wykonywana w sposób należyty. Za dowód uważa się poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku usług Zamawiający za dowód uzna oświadczenie wykonawcy jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży :1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2)wykaz potencjału technicznego wraz z informacją, że dysponuje: minimum 3 pojazdami autobusami sprawnymi technicznie o dopuszczalnej liczbie miejsc siedzących co najmniej 50. Pojazdy muszą posiadać aktualne obowiązkowe ubezpieczenie OC i NW oraz aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. Do wykazu- wg wzoru na załączniku nr 3 do SIWZ, należy dołączyć kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodów rejestracyjnych wymienionych pojazdów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży :1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do realizacji zamówienia wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 1 oraz jedno oświadczenie na złączniku nr 4 do SIWZ podpisane przez każdego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej do wykonania zamówienia jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży : 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru na załączniku nr 1 do SIWZ, 2)opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 1 podpisane przez każdego z nich oraz polisę jednego Wykonawcy lub kilka polis, które łącznie potwierdzą spełnienie warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności faktur - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) Zmianę wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) cena jednostkowa za 1 kilometr przewozu określona przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego może ulec zmianie po okresach rocznych w przypadku zmiany cen detalicznych oleju napędowego o wartości przekraczające 15% w stosunku do ceny z daty otwarcia ofert, zmienionej zgonie z przepisami powyższymi. Każdorazowo przed wnioskiem o zmianę ceny Wykonawca zobowiązany jest przedstawić kalkulację rachunkową uzasadniającą wzrost kosztów. Postanowienia powyższe stosuje się odpowiednio w przypadku spadku cen.2) zmiany godzin dowozu i odwozu uczniów, 3) zmiany ilości dowożonych i odwożonych uczniów, 4) zmiany trasy dowozu i odwozu uczniów. 5) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 6) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie 7) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców. Warunki zmian: Wszystkie zmiany muszą być uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę oraz zaakceptowane przez Zamawiającego w szczególności spowodowane wnioskami rodziców, dyrektorów szkół.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wierzchoslawice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wierzchosławice,33 - 122 Wierzchosławice 550, pok. 10..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.07.2015 godzina 08:50, miejsce: Urząd Gminy Wierzchosławice,33 - 122 Wierzchosławice 550, pok. 29, Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Wykonywanie usług przewozowych uczniów do szkół podstawowych, na terenie Gminy Rewal, w roku szkolnym 2024/2025
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Zielonki do przedszkoli, szkół specjalnych oraz ośrodków szkolno-wychowawczych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2024/2025".
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.