eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Włocławek: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku
Numer ogłoszenia: 161767 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku , ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 4116399, faks 054 4116399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.wloclawek.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.mopr.wloclawek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. 2. Szczegółowy opis potrzeb zamawiającego, zawierający typ urządzeń, jakimi dysponuje Zamawiający i rodzaj materiału eksploatacyjnego zalecanego przez producenta urządzenia oraz przewidywane ilości dostaw w czasie objętym zamówieniem, został zawarty w załączniku 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zawiadamia, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry. 3. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera/ wydajność i jakość wydruku) w stosunku do oryginału produkowanego przez producenta urządzenia. Ponad to zaproponowany produkt równoważny powinien w sposób poprawny współpracować ze sprzętem i oprogramowaniem urządzeń posiadanych przez Zamawiającego, a jego zastosowanie nie spowoduje konieczności częstszej konserwacji urządzeń (np. czyszczenie wnętrza drukarki spowodowane wysypywaniem się tonera lub wymianę materiałów eksploatacyjnych tj. rolek, wałków itp.) niż przewiduje to producent w instrukcji obsługi oraz realizuje wszelkie funkcje i posiada wszystkie cechy określone w specyfikacji technicznej. Wskaźnik poziomu atramentu drukarki musi prawidłowo współpracować z oryginalnymi lub równoważnymi materiałami eksploatacyjnymi. 4. Przedmiot zamówienia składa się z czterech zestawów: 1) Zestaw I - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW I zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 2) Zestaw II - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych finansowana z Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych dla Działu Rehabilitacji Zawodowej Osób Niepełnosprawnych w MOPR we Włocławku. Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW II zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 3) Zestaw III - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Świetlic Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie we Włocławku. Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW III zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 4) Zestaw IV - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych dla Klubu Integracji Społecznej. Dokładny opis artykułów składających się na ZESTAW IV zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ. 5. Wymagania stawiane produktom dostarczanym przez Wykonawcę: 1) Wymaga się, aby produkty dostarczane przez Wykonawcę były fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, tj. takich które zostały ponownie napełnione tonerem lub atramentem bez uprzedniego wyczyszczenia oraz wymiany zużytych części na nowe. 2) Wymaga się, aby produkty dostarczone przez Wykonawcę posiadały na opakowaniach zewnętrznych: logo producenta, nazwę (typ, symbol produktu) materiału, termin przydatności do użytku, nazwę urządzenia (drukarki, urządzenia wielofunkcyjnego lub faxu) do którego są przeznaczone, 3) Oferowane produkty nie mogą nosić śladów uszkodzenia, 4) Oferowane produkty nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzenia (drukarki/urządzenia wielofunkcyjnego/faxu) oraz jakości wydruku wyszczególnionych w warunkach technicznych producenta urządzenia, 5) Oferowane produkty nie mogą utrudniać współpracy z programem urządzenia monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, 6) Oferowane produkty muszą posiadać wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. 7) Oferowane produkty nie mogą w żadnym stopniu naruszać praw patentowych, ani innej własności intelektualnej 8) pojemność / wydajność (ilość uzyskanych kopii) nie może być mniejsza niż dla produktów zalecanych przez producenta urządzenia, zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych (do oferty wymagane jest załączenie stosownych dokumentów - testów). 6. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie przez okres obowiązywania umowy tj. do 31.12.2016 r., ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego. 7. Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne będą wysokiej jakości oraz zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, zapewniają należyte bezpieczeństwo oraz posiadają właściwe opakowanie i oznakowanie. 8. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie dostarczonych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia, do którego są przeznaczone. 9. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 24 miesięcy od dnia dostawy. 10. Wykonawca dostarczy do siedziby zamawiającego zamówione artykuły, swoim transportem, w ciągu 4 dni kalendarzowych od dnia przesłania zamówienia. Miejscem dostaw artykułów składających się na zamówienie jest biuro MOPR we Włocławku przy ul. Ogniowej 8/10. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca dostaw, o którym mowa w pkt 10. 12. Wielkość każdej dostarczanej partii materiałów będzie wynikać z jednostronnej dyspozycji osób odpowiedzialnych za realizacje przedmiotu umowy. 13. Potwierdzeniem dostarczenia materiałów eksploatacyjnych objętych przedmiotem umowy, będzie każdorazowo protokół odbioru, sporządzony przez Wykonawcę. 14. Składanie zamówień dotyczących dostaw będzie możliwe za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mailem), bądź faxu. Zamawiający może zamówić uzupełniającą dostawę doraźną w dniu zamówienia. 15. Oferowane materiały muszą spełniać warunek posiadania odpowiednich standardów i dokumentów gwarancyjnych, które szczegółowo opisane są w załączniku nr 1 do SIWZ. 16. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego odbioru pojemników po zużytych materiałach eksploatacyjnych przekazanych przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem odbioru. O terminach odbioru Zamawiający będzie informował Wykonawcę telefonicznie, e-mailem bądź faksem.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie do realizowania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca na potwierdzenie spełniania tego warunku musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia (dostawa materiałów eksploatacyjnych tuszy/tonerów) w postaci wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych o wartości minimum 100.000,00 zł brutto każda. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie o posiadanych przez artykuły okresach gwarancyjnych. 2) W przypadku zaoferowania równoważnych materiałów eksploatacyjnych Zamawiający wymaga dołączenia do oferty oświadczenia producenta materiału eksploatacyjnego o zgodności wszystkich parametrów z parametrami materiału producenta urządzenia lub materiałami dopuszczonymi przez producenta urządzenia. Wszystkie skutki za prawdziwość tego oświadczenia ponosi Wykonawca 3) Raporty z testów wydajności przeprowadzonych zgodnie z normami ISO/IEC 19752 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 dla wkładów do drukarek kolorowych, ISO/IEC 24711 oraz 24712 dla materiałów do drukarek atramentowych

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty (załączony wzór druku). 2. Formularz cenowy (załączony wzory druku). 3. Wykaz wykonanych/wykonywanych dostaw (załączony wzór druku) 4. Upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie, jeżeli nie wynika ono z odrębnych dokumentów). 5. Zaakceptowane Istotne Postanowienia Umowne/projekt umowy (według załączonej propozycji)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.7
  • 2 - Kryterium jakościowe - 0.3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) w przypadku zmiany danych adresowych stron Umowy, 2) w przypadku zmiany obowiązującego prawa w zakresie wykonania przedmiotu umowy, 3) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, 4) w przypadku innych okoliczności i zmian nieistotnych, o których wiedza o ich wprowadzeniu do Umowy na etapie postępowania nie wpłynęłaby na krąg podmiotów, ubiegających się o niniejsze zamówienie czy też na wynik postępowania

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.wloclawek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek (pok. nr 27 - parter lewe skrzydło budynku).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie we Włocławku, ul. Ogniowa 8/10, 87-800 Włocławek (pok. nr 27 - parter lewe skrzydło budynku).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.