eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Świadczenie z prawem opcjiusług telefonii komórkowej oraz usług Internetu mobilnego oraz dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami oraz dostawa fabrycznie nowych modemów w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Poznań: Świadczenie z prawem opcji: usług telefonii komórkowej oraz usług Internetu mobilnego oraz dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami oraz dostawa fabrycznie nowych modemów w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami
Numer ogłoszenia: 161648 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie z prawem opcji: usług telefonii komórkowej oraz usług Internetu mobilnego oraz dostawa fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami oraz dostawa fabrycznie nowych modemów w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest : a) świadczenie z prawem opcji : usług telefonii komórkowej dla 286 szt. kart SIM oraz usług Internetu mobilnego dla 45 szt. kart SIM oraz dostawa 286 szt. fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z akcesoriami (bateria, ładowarka, kabel umożliwiający przesył danych do komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP i nowszym) oraz dostawa 45 szt. fabrycznie nowych modemów w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami; b) świadczenie z prawem opcji usług: telefonii komórkowej dla max. 40 szt. kart SIM oraz usług Internetu mobilnego dla max. 10 szt. kart SIM oraz dostawa do 40 szt. fabrycznie nowych telefonów komórkowych w ramach świadczonej usługi wraz z akcesoriami (bateria, ładowarka, kabel umożliwiający przesył danych do komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows XP i nowszy) oraz dostawa do 10 szt. fabrycznie nowych modemów w ramach świadczonej usługi wraz z niezbędnymi akcesoriami 3.2. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr A do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia. 3.3. Oferowane warunki realizacji zamówienia nie mogą być gorsze niż bieżąca standardowa oferta Wykonawcy dla klientów biznesowych. 3.4. Wykonawca podaje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ modele oferowanych aparatów telefonicznych oraz oferowanych modemów. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opis proponowanych modeli telefonów oraz modemów zawierający parametry techniczne urządzeń. Na podstawie załączonego opisu Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanych modeli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w specyfikacji. 3.5. Wykonawca musi uwzględniać wszystkie koszty realizacji zamówienia w tym m. in. koszt aktywacji, koszt dostawy aparatów telefonicznych i kart SIM do siedziby Zamawiającego. 3.6. Zamawiający wskazuje, iż odnośnie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem , przewiduje prawo opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Prawo opcji dla niniejszego zamówienia polega na tym, iż Zamawiający jest zobowiązany do zakupu jedynie części dostaw lub usług objętych niniejszym zamówieniem, natomiast odnośnie pozostałego zakresu może dokonać zakupu tych dostaw lub usług, ale nie jest do tego zobowiązany. Jednocześnie Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru usług, z których korzysta, w ramach zakresu usług wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia, co oznacza, iż ostateczna ilość usług danego rodzaju (np. SMS, MMS, rozmowy krajowe, międzynarodowe do poszczególnych krajów itp.) wykorzystana przez Zamawiającego będzie uzależniona od jego rzeczywistych potrzeb..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.20.00 - Usługi telefonii komórkowej 32.25.00.00 - Telefony komórkowe 31.71.21.12 - Karty SIM 32.55.24.10 - Modemy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 13 000.00 zł (słownie: trzynaście tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. posiadają uprawnienia do świadczenia usług telekomunikacyjnych - zostali wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych zgodnie z ustawą z dn. 16.07.2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004 r., nr 171, poz. 1800 z późn. zm.). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę dokumentu oraz oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj. wykonali należycie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. 1 usługę polegająca na świadczeniu usług telefonii komórkowej oraz Internetu mobilnego o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto rocznie w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz załączą dowody potwierdzające, czy wykazana realizacja została wykonana lub jest wykonywana należycie. 1usługa oznaczausługę wykonaną na podstawie 1 umowy. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu głównych usług [załącznik nr 4 do SIWZ] i dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług oraz oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ]. Ocena będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik Pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.3., - jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie Dokument złożenia wadium Wykonawca do oferty załączy zgodnie z zapisami rozdz. 3.pkt 3.4 SIWZ: Wykonawca do oferty załączy zgodnie z zapisami rozdz. 3 pkt 3.4 SIWZ opis proponowanych modeli telefonów (po 3 modele w każdej grupie oraz 1 telefon z klawiaturą) oraz opis proponowanego modelu modemu, zawierający parametry techniczne urządzeń. Na podstawie załączonego opisu Zamawiający stwierdzi zgodność oferowanych modeli z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Wielkość pakietu danych - 1

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić wyłącznie w następujących przypadkach: 1. Zamawiający ma prawo żądania zmiany zawartej umowy w przypadku zmian regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dotyczących zmian cen, jeśli będą one korzystne dla Zamawiającego, a Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia aneksu w tym zakresie. Wykonawca zobowiązuje się do informowania Zamawiającego o zmianach regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych dotyczących zmian cen Zmiana stawek cen usług obowiązywać będzie od pierwszego dnia miesiąca następującego po złożeniu wniosku przez Zamawiającego (pismem złożonym u opiekuna wskazanego przez Wykonawcę do obsługi Zamawiającego). 2. W przypadku zmiany podwykonawcy o którym mowa w § 11 ust 1 istotnych posatnowieniach do umowy. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano. 3. W przypadku rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 11 ust.2 istotnych posatnowieniach do umowy. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano. 4. Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących naliczania podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie, z zastrzeżeniem § 8 istotnych posatnowieniach do umowy, 5. Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, z zastrzeżeniem § 8 istotnych posatnowieniach do umowy, 6. Zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z zastrzeżeniem § 8 istotnych posatnowieniach do umowy 7. Na wniosek zamawiającego możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy określonego w § 4 ust. 1 istotnych posatnowieniach do umowy , w przypadku gdy w terminie wskazanym w §. 4 ust. 1istotnych posatnowieniach do umowy nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto wskazana w § 6 ust. 3 istotnych posatnowieniach do umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić Umowę w następującym zakresie: termin obowiązywania niniejszej umowy ulegnie odpowiedniej zmianie - zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego jednak nie dłużej niż o 3 m-ce licząc od daty końcowej wskazanej w § 4 ust. 1 istotnych posatnowieniach do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/uam
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych , ul. Wienaiwskiego 1, Poznan, pokój nr 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych , ul. Wienaiwskiego 1, Poznan, pokój nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie : od dnia 01 września 2015 r. do dnia 31 sierpnia 2017 r., z zastrzeżeniem prawa wcześniejszego rozwiązania umowy w przypadku wykorzystania maksymalnej wartości umowy przed upływem 24 miesięcy od daty jej zawarcia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.