eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów › Przebudowa drogi powiatowej nr P01687R ul. Mazury, drogi gminnej nr104894R ul. A. Gołuchowskiego, nr 104898R ul. Jaworowej, nr 104898R ul. Ostrowieckiej realizowane w ramach Narodowego Programu Odbudowy Dróg Lokalnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Lubaczów: Przebudowa drogi powiatowej nr P01687R ul. Mazury, drogi gminnej nr104894R ul. A. Gołuchowskiego, nr 104898R ul. Jaworowej, nr 104898R ul. Ostrowieckiej realizowane w ramach Narodowego Programu Odbudowy Dróg Lokalnych
Numer ogłoszenia: 161532 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96976 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska w Lubaczowie (Burmistrz Miasta Lubaczowa), ul. Rynek 26, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 16 6328010, faks 16 6321191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi powiatowej nr P01687R ul. Mazury, drogi gminnej nr104894R ul. A. Gołuchowskiego, nr 104898R ul. Jaworowej, nr 104898R ul. Ostrowieckiej realizowane w ramach Narodowego Programu Odbudowy Dróg Lokalnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej nr P01687R ul. Mazury, drogi gminnej nr104894R ul. A.Gołuchowskiego, nr 104898R ul. Jaworowej, nr 104898R ul. Ostrowieckiej realizowana w ramach Narodowego Programu Odbudowy Dróg Lokalnych 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres: a) Przebudowa drogi powiatowej nr P01687R ul. Mazury, b) Przebudowa drogi gminnej nr104894R ul. A.Gołuchowskiego, c) Przebudowa drogi gminnej nr 104898R, ul. Jaworowej, d) Przebudowa drogi gminnej nr 104898R, ul. Ostrowieckiej. 3. Podstawowe parametry techniczne: 3.1. ul. Mazury w km 0+000 - 1+070 droga powiatowa nr 1687R (1,070 km), przebudowa istn. nawierzchni bitumicznej (nakładka) wraz z przebudową istn. chodnika po str. lewej na długości 400 mb i budową nowego chodnika na pozostałym odcinku: - jezdnia o szer. 6,00- 5,00 m bitumiczna, - krawężnik betonowy wibro-prasowany 15x30 cm na ławie betonowej z oporem,, - chodnik jednostronnie o szer. 1,85 m - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm (na zjazdach indywidualnych gr. 8 cm), całość na podbudowie z kruszywa o gr. 15 cm, - obrzeże za chodnikiem - 6 x 25 cm osadzone na betonie, - odwodnienie: kratki ściekowe (przebudowa istn. KD). 3.2. ul. Mazury droga gminna - 1,007 km przebudowa istn. nawierzchni gruntowej na: 1. nawierzchnię bitumiczną - 690 mb - przekrój półuliczny, nawierzchnia bitumiczna o szer. 5,00 m na podbudowie z kruszywa o łącznej grubości 25 cm, jednostronnie ograniczona krawężnikiem , chodnik po stronie prawej na odcinku 345 mb, odwodnienie: KD. 2. nawierzchnię z kostki betonowej wibroprasowanej - 317 mb - przekrój uliczny bez chodników, nawierzchnia o szer. 4,50 m na podbudowie z kruszywa o łącznej grubości 25 cm, z obu stron ograniczona krawężnikiem zatopionym, odwodnienie: poprzeczne na przyległy teren. 3.3 ul. Gołuchowskiego: km 0+000 - 0+367 (0,367 km), przebudowa istn. nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki betonowej wibro-prasowanej w przekroju ulicznym: - jezdnia o szer. 5,00m, kostka betonowa typu behaton gr. 8 cm szara na podbudowie z kruszywa o łącznej grubości 25 cm, - krawężnik betonowy wibro-prasowany 15x30 cm na ławie betonowej z oporem, - chodnik obustronnie o szer. 1,85 m - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm (na zjazdach indywidualnych gr. 8 cm), całość na podbudowie z kruszywa o gr. 15 cm - obrzeże za chodnikiem - 6 x 25 cm osadzone na betonie, - odwodnienie: kratki ściekowe (przebudowa istn. KD). 3.4 ul. Ostrowiecka i Jaworowa: km 0+000 - 0+402 (0,402 km), przebudowa istn. nawierzchni gruntowej na nawierzchnię z kostki betonowej wibro-prasowanej w przekroju ulicznym: - jezdnia o szer. 5,00m, kostka betonowa typu behaton gr. 8 cm szara na podbudowie z kruszywa o łącznej grubości 25 cm, - krawężnik betonowy wibro-prasowany 15x30 cm na ławie betonowej z oporem , - chodnik obustronnie o szer. 1,85 m - nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej gr. 6 cm (na zjazdach indywidualnych gr. 8 cm), całość na podbudowie z kruszywa o gr. 15 cm - obrzeże za chodnikiem - 6 x 25 cm osadzone na betonie, - odwodnienie: kratki ściekowe (przebudowa istn. studzienek ściekowych i przykanalików. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: 1) Przedmiary robót (załącznik nr 9 do SIWZ). 2) Projekty budowlane (załącznik nr 10 do SIWZ). 3) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SIWZ).Dodatkowe uwagi: Wykonawca zapewni kierownika budowy oraz kadrę kierowniczą, niezbędną do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia objęty będzie okresem gwarancji od 3 do 5 lat, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru robót. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy udziale podwykonawców, za wcześniejszą zgodą Zamawiającego, zgodnie z art. 6471 Kodeksu Cywilnego. 4. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania skutkującej zmianą dokumentacji technicznej. Wykonawca, który przewiduje do zastosowania materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 5. Kod CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45233140-2 Roboty drogowe 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45233222-1 Roboty w zakresie chodników 45233251-3 Wymiana nawierzchni 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.6 Wymagania dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: 7.6.1. Roboty muszą być wykonane zgodnie z zachowaniem wymagań i obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami prawa budowlanego, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonaniu robót budowlanych, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. z 2003 r. Nr 47 poz. 401) oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. 7.6.2. Użyte materiały/zabudowane urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 7.6.3. Wyroby budowlane powinny spełniać wymagania wynikające z PN przenoszących normy europejskie PN-EN ( normy zharmonizowane). 8. Wymagania organizacyjne 8.1. Zamawiający nie zapewnia dozoru mienia Wykonawcy robót. 8.2. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca dokona niezbędnych zabezpieczeń terenu. Za jakość i zgodność z wymogami techniczno-prawnymi wykonanych zabezpieczeń, jak również za ich stałą sprawność techniczną odpowiada Wykonawca ( kierownik budowy). 8.3. Złożenie materiałów rozbiórkowych (grunt z wykopów oraz gruz i tłuczeń którym utwardzone są tymczasowo nawierzchnie przebudowanych dróg) lub nadających się do ponownego wbudowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w stanie nienaruszonym. 8.4. Złom lub inne materiały rozbiórkowe nienadające się do ponownego wbudowania Wykonawca będzie systematycznie wywoził z terenu realizowanego obiektu, a po zakończeniu robót jest zobowiązany do całkowitego uporządkowania terenu. 9. Wymagania dotyczące gwarancji Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił na przedmiot zamówienia minimum 3 - letniej (36 miesięcy) gwarancji jakości, licząc od dnia bezusterkowego odbioru przedmiotu umowy. W przypadku zaproponowania przez Wykonawcę krótszego niż 3 lata (36 miesięcy) okresu gwarancji jego oferta zostanie odrzucona.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.40-2, 45.23.32.20-7, 45.23.32.22-1, 45.23.32.51-3, 45.23.32.52-0, 45.23.32.53-7, 45.33.20.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie zostanie współfinansowane z środków Budżetu Państwa w ramach Narodowego Programu Odbudowy Dróg Lokalnych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG, ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2372365,32 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2522944,55

  • Oferta z najniższą ceną: 2522944,55 / Oferta z najwyższą ceną: 3247261,84

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.