eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Modernizacja pomieszczeń biurowych i sanitarnych na I piętrze w budynku administracyjno-laboratoryjnym przy ul. Lipowej 3

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2017-01-30

Ogłoszenie nr 16152 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.

Kraków: Modernizacja pomieszczeń biurowych i sanitarnych na I piętrze w budynku administracyjno-laboratoryjnym przy ul. Lipowej 3
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 313200

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: tak
Numer ogłoszenia: 335105

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny 5637700020, ul. ul. Cementowa  8, 31983   Kraków, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 683 79 00, faks 12 683 79 01, e-mail t.zajac@icimb.pl
Adres strony internetowej (URL): www.icimb.pl/bip

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja pomieszczeń biurowych i sanitarnych na I piętrze w budynku administracyjno-laboratoryjnym przy ul. Lipowej 3

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

SS/10/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Modernizacja pomieszczeń biurowych i sanitarnych na I piętrze w budynku administracyjno-laboratoryjnym przy ul. Lipowej 3 1.Zakres robót budowlanych zawiera projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.


II.4) Główny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
Dodatkowe kody CPV:45421130-4, 45310000-3

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2 miesiące

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/10/2016
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane REMONT,  ,  ul. Prandoty 6,  31-435,  Kraków,  kraj/woj. małopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 381033.70 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Informacje dodatkowe:



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/12/2016


V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp: zmiany zostały przewidziane w SIWZ
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp: 6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.


V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ przewidział udzielenie robót nie objętych zamówieniem podstawowym (dodatkowych) i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia , niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zgodnie z protokołem konieczności Nr 1 z dnia 05.12.2016r niewykonanie tych prac skutkowałoby brakiem możliwości zakończenia umowy podstawowej i niemożliwością przekazania zmodernizowanych pomieszczeń budynku do użytkowania. Termin realizacji robót składających się na przedmiot umowy strony ustaliły następująco: termin rozpoczęcia robót- 15.12.2016r., termin wykonania robót - 23.01.2017r. Strony ustalają za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie netto - 36 003,78 zł,plus należny podatek VAT według stawki 23% razem brutto : 44 284,65 zł. (słownie: czterdzieści cztery tysiące dwieście osiemdziesiąt cztery 65 /100), na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego na roboty dodatkowe, sprawdzonego przez inspektora nadzoru i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p. i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie na roboty budowlane na podstawie art. 144. ust. 1 pkt 6 p.z.p.


V.4) INFORMACJE DODATKOWE:


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.