Ogłoszenie nr 16152 - 2017 z dnia 2017-01-30 r.
Kraków: Modernizacja pomieszczeń biurowych i sanitarnych na I piętrze w budynku administracyjno-laboratoryjnym przy ul. Lipowej 3
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 313200
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 335105
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ceramiki i Materiałów Budowlanych Oddział Szkła i Materiałów Budowlanych w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
5637700020, ul.
ul. Cementowa
8,
31983
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 683 79 00, faks
12 683 79 01, e-mail
t.zajac@icimb.pl
Adres strony internetowej (URL): www.icimb.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytut badawczy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja pomieszczeń biurowych i sanitarnych na I piętrze w budynku administracyjno-laboratoryjnym przy ul. Lipowej 3
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SS/10/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Modernizacja pomieszczeń biurowych i sanitarnych na I piętrze w budynku administracyjno-laboratoryjnym przy ul. Lipowej 3 1.Zakres robót budowlanych zawiera projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót.
II.4) Główny kod CPV:
45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
Dodatkowe kody CPV:45421130-4,
45310000-3
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
2 miesiące
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 27/10/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane REMONT,
,
ul. Prandoty 6,
31-435,
Kraków, kraj/woj.
małopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
15/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiany zostały przewidziane w SIWZ
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
6) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zamawiający w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ przewidział udzielenie robót nie objętych zamówieniem podstawowym (dodatkowych) i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia , niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Zgodnie z protokołem konieczności Nr 1 z dnia 05.12.2016r niewykonanie tych prac skutkowałoby brakiem możliwości zakończenia umowy podstawowej i niemożliwością przekazania zmodernizowanych pomieszczeń budynku do użytkowania. Termin realizacji robót składających się na przedmiot umowy strony ustaliły następująco: termin rozpoczęcia robót- 15.12.2016r., termin wykonania robót - 23.01.2017r. Strony ustalają za wykonanie przedmiotu zamówienia wynagrodzenie netto - 36 003,78 zł,plus należny podatek VAT według stawki 23% razem brutto : 44 284,65 zł. (słownie: czterdzieści cztery tysiące dwieście osiemdziesiąt cztery 65 /100), na podstawie przedłożonego przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego na roboty dodatkowe, sprawdzonego przez inspektora nadzoru i zatwierdzonego przez Zamawiającego. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 p.z.p. i jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie na roboty budowlane na podstawie art. 144. ust. 1 pkt 6 p.z.p.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pn.: Budowa oświetlenia przy ul. Olsztyńskiej w rejonie mostu przy Bulwarach Białuchy
- Świadczenie usług rzecznika patentowego dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 2 części
- Remont wnętrz w Budynku C Zespołu Szkół i Placówek pn. Centrum dla Niewidomych i Słabowidzących w Krakowie przy ul. Tynieckiej 6
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla budowy miejsc parkingowych wokół Przychodni Rejonowej ul. Na Kozłówce wraz z odwodnieniem, oświetleniem oraz przekładkami kolidującego uzbrojenia
- Remont łazienek w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 5 w Krakowie na os. Oświecenia 30
- Opracowanie koncepcji budowy podziemnego przejścia pieszo-rowerowego pod układem drogowo-torowym w rejonie ul. Suchej w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
- II etap remontu łazienek w budynku internatu Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Głuchych przy ul. Łuckiej 17/23 w Warszawie
- Wyposażenie pomieszczeń domu kultury w Myśliwcu-etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury kulturalnej na terenie Gminy Puławy
- Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""
- prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.