eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tułowice › Konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Tułowice 2014 / 2015 S - 2710 - 5 / 2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Tułowice: Konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Tułowice 2014 / 2015 S - 2710 - 5 / 2014
Numer ogłoszenia: 161373 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Tułowice , ul. Parkowa 14/14a, 49-130 Tułowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4600109, faks 0-77 4600123.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Leśnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja dróg leśnych Nadleśnictwa Tułowice 2014 / 2015 S - 2710 - 5 / 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja nawierzchni dróg leśnych Nadleśnictwa Tułowice 2014 / 2015 S - 2710 - 5 / 2014 poprzez zakup , dostawę i wbudowanie kruszyw tj. wyrównanie istniejącej nawierzchni, usunięcie zakrzaczenia i traw, zakup , dostawę uzgodnionych rodzajów kruszyw, wyrównanie /rozplantowanie/ i uwałowanie nawierzchni . Projektowane zestawienie prac dotyczących utrzymania i konserwacji dróg Nadleśnictwa Tułowice - 2014/2015 rok 1. Leśnictwo Szydłowiec : - droga nr 20, oddz.79a, 250m*4,00m = 1000m2x 0,10m = 100m3* 1,80t/m3 = 180 t Niesort 0-63mm 2. Leśnictwo Głębocko : - droga nr 40, oddz.4j-12k uzupełnienie ubytków odcinek 2100m - 200t Niesort 0-63mm 3. Leśnictwo Gnojna : - droga nr 69 , 70, oddz.237a-226a, 900mx3m= 2700m2x0,10m = 270m3x1,8t/m3 = 500 ton Niesort 0-63mm 4. Leśnictwo Goszczowice : - droga nr 121, oddz.186a, 850mx3m=2550m2x0,10m=255m3x1,8t/m3 = 460 ton Niesort 0-63mm 5. Leśnictwo Grabin : - droga nr 146,144 , oddz. 112, 980m*3,5m=3430m2*0,1m=343m3*1,8t/m3=620t Tłuczeń 31,5-63mm, 3430m2*0,05m=172m3*1,8t/m3=310t Niesort 0-32mm 6. Leśnictwo Dębina : droga nr 202, oddz.96f, 500m - ok 1000t gruz budowlany 0-250mm, 500m*4m=2000m2*0,1m=200m3*1,8t/m3= 360t Niesort 0-63mm 7. Leśnictwo Św. Hubert : - droga nr 12, oddz.127,128, 700m*3m =2100m2*0,1m =210m3*1,8t/m3 = 380t tłuczeń 31,5-63mm , 700m*3m=2100m2*0,05m= 105m3*1,8t/m3 = 190t Niesort 0-32mm 8. Leśnictwo Tułowice : - droga nr 33, oddz.46fd, 700m*3m= 2100m2*0,1m=210m3*1,8t/m3=380t Niesort 0-63mm, 700m*3m=2100m2*0,05m=105m3*1,8t/m3=190t niesort0-32mm 9. Leśnictwo Przechód : - droga nr 46,28,11 o dł. 1800m , oddz.96,95 1800m*3m= 5400m2*0,1m= 540m3*1,8t/m3 = 970t tłuczeń 31,5-63mm 1800m*3m=5400m2*0,05m=270m3*1,8t/m3=485t Niesort 0-32mm 10. Leśnictwo Kuźnica Ligocka : - droga nr 57, oddz.209-218, dł. 2000m 2000m*3m = 6000m2*0,1m = 600m3*1,8t/m3= 1080t Niesort 0-63mm 11. Leśnictwo Sosnówka : - droga nr 2, oddz.285h 900m*3m=2700m2*0,1m=270m3*1,8t/m3= 490t Tłuczeń 31,5-63mm 900m*3m=2700m2*0,05m=135m3*1,8t/m3=245t Niesort 0-32mm Prace wg Wspólnego Słownika Zamówień: - 14.21.00.00-6 Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa - 14.21.20.00-0 Granulaty, odłamki, kamień sproszkowany, otoczaki, żwir, kamień rozłupany oraz pokruszony, mieszanki kamienia, mieszanki piasku i żwiru oraz inne kruszywo - 45.23.31.41-9 Roboty w zakresie konserwacji nawierzchni dróg . Oferty częściowe : Zamawiający przewiduje wykonanie prac poprzez wyrównanie istnie-jącej nawierzchni, usunięcie zakrzaczenia i traw, zakup , dostawę i wbudowanie uzgodnio-nych rodzajów kruszyw, wyrównanie i uwałowanie nawierzchni : PAKIET nr I Zakup, dostawa i wbudowanie tłucznia bazaltowego 31,5-63mm w ilości 2460 ton PAKIET nr II Zakup, dostawa i wbudowanie niesortu bazaltowego 0-63mm w ilości 3160 ton. PAKIET nr III Zakup, dostawa i wbudowanie niesortu bazaltowego 0-32mm w ilości 1420 ton. PAKIET nr IV Zakup, dostawa i wbudowanie gruzu budowlanego czystego o granulacji 0-250mm w ilości 1000 ton. / Wykonawca musi uzyskać decyzję Starosty na transport odpadów oraz odzysk odpadów innych niż niebezpieczne, polegający na wbudowaniu odpadów w postaci gruzu w konserwowane drogi na wskazane przez Zamawiającego działki ewidencyjne /. Oferty częściowe można składać na każde z wyżej wymienionych rodzajów kruszyw osobno lub na całość bądź kilka rodzajów kruszyw łącznie . Ilości poszczególnych rodzajów kruszyw są orientacyjne dla projektowanego do wykonania zakresu prac i mogą się one zmniejszyć bądź zwiększyć..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego .

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 14.21.00.00-6, 14.21.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta dla całego zadania musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 9 000,00 zł (słownie złotych: dziewięć tysięcy gr. 00/100 ). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGZ S.A. 58 20 30 0045 1110 0000 0083 6850 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego po-stępowania dotyczy. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpiecze-niowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy załączyć kserokopię do oferty a oryginał przed terminem składania ofert zdeponować w kasie Nadleśnictwa . Z treści gwarancji /poręczenia/ musi jednoznacznie wynikać, jaki jest spo-sób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego /upełnomocnionego/ przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny /z podaniem imienia i nazwiska/. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium musi być wniesione przed terminem składania ofert tj. do 26.08.2014 r. do godz. 9:00 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie tj. do 26.08.2014 r. do godz. 9:00 /godzina składania ofert/ - znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego . 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . 9. Wykonawcy , którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . 10. Zamawiający żąda ponownie wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium , jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza . Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli : a/ Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni , że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. b/ Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c/ Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Pozostałe warunki dotyczące wadium - zgodnie z art.45 i 46 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia / art.22 ust.1 ustawy Pzp/ - zał. Nr 2 do SIWZ oraz oświadczenie o posiadanych uprawnieniach - zał. Nr 5a do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowano co najmniej dwa zamówienia dotyczące wykonania robót budowlanych polegających na wykonywaniu robót drogowych miedzy innymi konserwacji nawierzchni dróg , przy czym wartość każdego zamówienia nie może być mniejsza niż 100 000,00 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - zał. Nr 4 do SIWZ .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca złoży oświadczenie zał. Nr 7 oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (zał. Nr 5 do SIWZ) odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj. : - Kierownik budowy: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami ww. specjalności. Wymagane minimum dziesięcioletnie doświadczenie, jako kierownik budowy .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca złoży oświadczenie zał. Nr 7 oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - (zał. Nr 5 do SIWZ) odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i wykształcenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj. : - Kierownik budowy: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności drogowej lub odpowiadającymi im równoważnymi uprawnieniami ww. specjalności. Wymagane minimum dziesięcioletnie doświadczenie, jako kierownik budowy .

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca wykaże , że jest ubezpieczony i przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 200 000,00 zł., oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co wykaże informacją z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości minimum 100.000,00zł wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_katowice/nadl_tulowice/zamowienia_publiczne lub PGL LP Nadleśnictwo Tułowice, ul. Parkowa 14/14a , 49-130 Tułowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2014 godzina 09:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Tułowice, ul. Parkowa 14/14a , 49-130 Tułowice , pokój nr 8 /sekretariat/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i wbudowanie tłucznia bazaltowego 31,5-63 mm w ilości 2460 ton.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i wbudowanie tłucznia bazaltowego 31,5-63 mm w ilości 2460 ton.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 14.21.00.00-6, 14.21.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i wbudowanie niesortu bazaltowego 0-63 mm w ilości 3160 ton..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i wbudowanie niesortu bazaltowego 0-63 mm w ilości 3160 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 14.21.00.00-6, 14.21.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup, dostawa i wbudowanie niesortu bazaltowego 0-32mm w ilości 1420 ton..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i wbudowanie niesortu bazaltowego 0-32mm w ilości 1420 ton..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 14.21.00.00-6, 14.21.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup, dostawa i wbudowanie gruzu budowlanego czystego o granulacji 0-250 mm w ilości 1000 ton. / Wykonawca musi uzyskać decyzję Starosty na transport odpadów oraz odzysk odpadów innych niż niebezpieczne, polegający na wbudowaniu odpadów w postaci gruzu w konserwowane drogi na wskazane przez Zamawiającego działki ewidencyjne /.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup, dostawa i wbudowanie gruzu budowlanego czystego o granulacji 0-250 mm w ilości 1000 ton. / Wykonawca musi uzyskać decyzję Starosty na transport odpadów oraz odzysk odpadów innych niż niebezpieczne, polegający na wbudowaniu odpadów w postaci gruzu w konserwowane drogi na wskazane przez Zamawiającego działki ewidencyjne /.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 14.21.00.00-6, 14.21.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.