eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubartów › Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno, Wólka Rokicka - Kolonia, Brzeziny

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Lubartów: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno, Wólka Rokicka - Kolonia, Brzeziny
Numer ogłoszenia: 161371 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubartów , ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553586, faks 081 8545901.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno, Wólka Rokicka - Kolonia, Brzeziny.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno, Wólka Rokicka - Kolonia, Brzeziny Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące trzy części : Część I Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno i m. Wólka Rokicka - Kolonia - składająca się z 5 zadań: zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr 720, 746/2 - cz.I.1 w m. Rokitno, odc. od km 0+120 do km 0+303,33 o dł. 183,3 m. Zakres i lokalizacja zadania nr 1 obejmuje: -usunięcie istniejącej nawierzchni z kruszywa i gruzu -wykonanie koryta o głębokości 30- do 50cm -wykonanie konstrukcji nowej jezdni -wykonanie pobocza ziemnego -wykonanie robót porządkowych zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr 728/2, 729, 763, - zadanie 2 odc. A, łącznik, łącznik, odc. B w m. Rokitno Odc. A dz. 728/2 od km 0+000 do km 0+185,58 dł. 185,6 m Łącznik dz. 729 od km 0+000 do km 0+029,94 dł. 39,9 m Odc. B dz. 763 od km 0+000 do km 0+399,36 dł. 399,4 m o łącznej długości 564,9 m. Zakres i lokalizacja zadania nr 2 obejmuje: -usunięcie istniejącej nawierzchni z kruszywa i gruzu -wykonanie koryta o głębokości 30- do 50cm -wykonanie konstrukcji nowej jezdni -wykonanie robót porządkowych zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr 710, 1554 w m. Rokitno, na odcinku od km 0+013 do km 0+950 o długości 0,937 km. Zakres i lokalizacja zadania nr 3 obejmuje: -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z okrawężnikowaniem i obrzeżami -wykonanie nawierzchni w postaci potrójnego utrwalenia kruszywem i emulsją asfaltową. -wykonanie poboczy z klińca drogowego. zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr 674/3, 705/1 w m. Rokitno, na odcinku od km 0+017 do km 0+243,18 o długości 0,226 km. Zakres i lokalizacja zadania nr 4 obejmuje: -wykonanie nawierzchni asfaltowej na istniejącej nawierzchni z płyt betonowych. -wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na projektowanym placu manewrowym. -przełożenie istniejącego ogrodzenia i bramy wjazdowej w sąsiedztwie przepompowni. -wykonanie poboczy z klińca drogowego. zadanie 5 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 23/2 w m. Wólka Rokicka -Kolonia, na odcinku od km 0+013,82 do km 0+266,56 o długości 252,74 m. Zakres i lokalizacja zadania nr 5 obejmuje: -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm -utwardzenie do granicy pasa drogowego poboczy, kruszywem łamanym Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Część II -Przebudowa drogi powiatowej nr 1560 L w m. Rokitno, na odcinku od km 0+003 do km 0+529,07 o długości 0,519 km kilometraż roboczy polegających na: wzmocnieniu istniejącej drogi nowymi warstwami asfaltowymi i odtworzenie zdegradowanej krawędzi drogi opaska technologiczna bez zmiany geometrii oraz remoncie istniejącego zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 829 km 5+263 na drogę powiatową nr 1560 L. Dodatkowo w ramach przebudowy istniejącej drogi powiatowej nr 1560 L przewidziano przebudowę chodnika o szerokości 1,5 m w technologii z kostki betonowej oraz korektę wysokościową do góry zjazdów o nawierzchni twardej, polegającą na uzupełnieniu kruszywem łamanym o gr. 15 cm. Istniejące zjazdy o nawierzchni asfaltowej i betonowej dostosowano wyrównano do krawędzi drogi powiatowej w technologii warstw asfaltowych. Istniejące pobocze o szer. 0,75 m przewidziano do odtworzenia i utwardzenia kruszywem o gr.15 cm, Skarpy umocniono poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw. Przewidziano też wykonanie kompleksowego oznakowania pionowego i poziomego Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Część III - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, dz. nr 1484, dz. 1548 w m. Brzeziny gm. Lubartów, na odcinku A-B od km 0+000,00 do km 0+0437,80 o dł. 437,80 m, oraz odcinku C-D od km 0+000 do km 0+288,30 dł. 288,30 m Modernizowana droga przebiega po trasie drogi istniejącej. Trasa drogi składa się z dwóch odcinków prostych: A-B o długości 437,80 m i odcinka C- D o długości 288,30m. Całkowita długość 726,10 m. Przebieg drogi w planie przedstawiono na rysunku nr D2a i D2b stanowiącym załącznik do załączonej dokumentacji uproszczonej. Zadanie obejmuje remont cząstkowy dotychczasowej jezdni, która stanowić będzie dolną warstwę podbudowy, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego oraz wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych zawarty został : - dla części I - w załączniku nr 7.1. do SIWZ; - dla części II - w załączniku nr 7.2. do SIWZ; - dla części III- w załączniku nr 7.3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z w/w załącznikami dla poszczególnych części zmówienia na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym: załącznik nr 4 a do SIWZ - dla I części przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 b do SIWZ - dla II części przedmiotu zamówienia załącznik nr 4 c do SIWZ - dla III części przedmiotu zamówienia Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub trzy (wszystkie) części przedmiotu zamówienia. Każda część zamówienia będzie oceniana oddzielnie. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą dla poszczególnej części. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w dokumentacji projektowej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - załącznik nr 7.1,7.2,7.3 do siwz, stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji. Przedmiar robót został dołączony do SIWZ pomocniczo i nie może stanowić jedynej podstawy wyceny oferty, co oznacza, że przy wykonywaniu zamówienia Wykonawca nie może powoływać się na braki ilościowe, rodzajowe w przedmiarze robót i na tej podstawie żądać dodatkowej zapłaty za roboty konieczne do wykonania, których nie przewidywał przedmiar robót. Wszystkie nazwy producentów i nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej służą jedynie do określenia parametrów technicznych tych urządzeń i materiałów, co oznacza, że zamawiający dopuszcza materiały i urządzenia równoważne. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje konkretna norma, aprobata, specyfikacja techniczna i techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się na miejscu z warunkami wykonywania robót, ich charakterem i dokonał pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia.. Oferta Wykonawcy powinna obejmować wszystkie niezbędne elementy do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zapewniające właściwe i efektywne jego funkcjonowanie. W przypadku dostrzeżenia rozbieżności pomiędzy poszczególnymi elementami dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany jest do wystąpienia do Zamawiającego o ich wyjaśnienie przed złożeniem oferty. Zamawiający oczekuje wykonania w ramach wynagrodzenia za realizację zamówienia wszystkich robót koniecznych dla prawidłowego wykonania zamówienia, w szczególności w sytuacji gdy w którymkolwiek z dokumentów przetargowych roboty te zostały przewidziane lub ich wykonanie wynika z przyjętej technologii albo z innych powodów jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia. Projekty budowlane przedmiary oraz specyfikacje techniczne (stanowiące zał. do SIWZ) , znajdują się na stronie internetowej Zamawiającego http://uglubartow.bip.lubelskie.pl w katalogu zamówienia publiczne. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej znajduje się ponadto do wglądu w siedzibie Zamawiającego. UWAGA! Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał poglądowy, nie stanowi samodzielnego opisu przedmiotu zamówienia. Załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiaru nie należy wypełniać ani załączać do oferty. Wykonawca ma obowiązek zgodnie z zapisem § 10 ust.2 pkt.2 projektu umowy przekazania Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy o roboty budowlane wypełnionego: zestawienia cen jednostkowych dla każdej z części przedmiotu umowy przygotowanego na podstawie pozycji ujętych w przedmiarach robót załącznik do SIWZ oraz zawierającego pozycje wprowadzone przez Wykonawcę uwzględniające kalkulację własną Wykonawcy wykonaną w oparciu o: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, projekty budowlane, projekty wykonawcze, SIWZ, projekt umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Ustala się kwotę wadium dla poszczególnych części zamówienia w wysokości: dla części I zamówienia: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno, Wólka Rokicka - Kolonia, Brzeziny Część I - Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno i m. Wólka Rokicka - Kolonia -24 000,00 zł ( słownie złotych : dwadzieścia cztery tysiące złotych 00/100) dla części II zamówienia : Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno, Wólka Rokicka - Kolonia, Brzeziny Część II -Przebudowa drogi powiatowej nr 1560 L w m. Rokitno, na odcinku od km 0+003 do km 0+529,07 o długości 0,519 km (kilometraż roboczy) -4 500,00 zł ( słownie złotych : cztery tysiące pięćset złotych 00/100) dla części III zamówienia : Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno, Wólka Rokicka - Kolonia, Brzeziny Część III - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, dz. nr 1484, dz. 1548 w m. Brzeziny gm. Lubartów, na odcinku A-B od km 0+000,00 do km 0+0437,80 o dł. 437,80 m, oraz odcinku C-D od km 0+000 do km 0+288,30 dł. 288,30 m -9 000,00 zł ( słownie złotych : dziewięć tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 12.08.2014 r. do godz. 10.00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9 c) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) UWAGA! Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy p.z.p, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Gminy Lubartów przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego w w Banku Polska Kasa Opieki S.A. 95 1240 2409 1111 0010 2025 9043 Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach , dokumenty te należy dołączyć do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, przypadków zatrzymania wadium, terminu zwrotu wadium zawarto w art.45-46 ustawy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla części I zamówienia: - co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 900 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. dla części II zamówienia: co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 180 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. dla części III zamówienia: co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 350 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. W przypadku składania oferty na trzy części zamówienia, dopuszcza się również możliwość wykazania co najmniej jednego zadania obejmującego zakresem: przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 1 430 000,00 zł. brutto wykonanego zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonego. Podmioty występujące wspólnie mogą spełnić ww. warunek łącznie. W przypadku gdy rozliczenia za wykonane zadania przedstawione przez Wykonawcę na potwierdzenie ww. warunku dokonane zostały w innej walucie niż w złotych polskich, przeliczenie wartości zadań dokonane zostanie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych . Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na zasadzie: spełnia - nie spełnia, w oparciu o: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-zgodnie z pkt. 6.1.1. SIWZ, wykaz robót budowlanych wraz z dowodami o których mowa w paragrafie 1 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2013 r. poz. 231) - zgodnie z pkt. 6.1.2. SIWZ, pisemnego zobowiązania innego podmiotu lub inny dowód - zgodnie z pkt 6.7 SIWZ (jeżeli dotyczy).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane wykazanie dysponowania odpowiednio wykwalifikowanym personelem w celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy branży drogowej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej wydane zgodnie z odnośnymi przepisami (zgodnie z art. 14 ustawy Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. nr 243/2010 r., poz. 1623, z późniejszymi zmianami oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. nr 83/2006 r. poz. 578, z późn. zmianami) i należącą do organu samorządu zawodowego; Zamawiający określając wymogi zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy umieścić co najmniej najważniejsze roboty budowlane oraz złożyć dotyczące ich dowody. Za najważniejsze roboty uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt III.3.2) Wiedza i doświadczenie Ogłoszenia o zamówieniu oraz pkt 6.1.2. siwz; Zamawiający nie wymaga wykazania robót niewykonanych lub wykonanych nienależycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo w przypadku wykonawców występujących wspólnie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się zmiany niniejszej umowy w następujących przypadkach : 1) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy, 2) zmiana osób wskazanych do wykonania zamówienia, pod warunkiem, że nowa osoba spełnia warunek określony w siwz i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczący kwalifikacji i uprawnień osoby zmienianej oraz zmiana inspektorów nadzoru, 3) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z dokumentacją przetargową, 4) zmiany stawki podatku VAT, 5) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na : a) dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń, b) zlecenie robót dodatkowych w rozumieniu art. 67 pzp, c) warunki atmosferyczne lub nieprzewidziane okoliczności niezależne od stron umowy powodujące przerwę w wykonaniu umowy, przy czym powody tej przerwy muszą być potwierdzone odpowiednim zapisem w dzienniku budowy. 3. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://uglubartow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów biuro podawcze parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno i m. Wólka Rokicka - Kolonia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Przebudowa dróg na terenie Gminy Lubartów w m. Rokitno i m. Wólka Rokicka - Kolonia - składająca się z 5 zadań: zadanie 1 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr 720, 746/2 - cz.I.1 w m. Rokitno, odc. od km 0+120 do km 0+303,33 o dł. 183,3 m. Zakres i lokalizacja zadania nr 1 obejmuje: -usunięcie istniejącej nawierzchni z kruszywa i gruzu -wykonanie koryta o głębokości 30- do 50cm -wykonanie konstrukcji nowej jezdni -wykonanie pobocza ziemnego -wykonanie robót porządkowych zadanie 2 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr 728/2, 729, 763, - zadanie 2 (odc. A, łącznik, łącznik, odc. B) w m. Rokitno Odc. A (dz. 728/2) od km 0+000 do km 0+185,58 dł. 185,6 m Łącznik (dz. 729 ) od km 0+000 do km 0+029,94 dł. 39,9 m Odc. B (dz. 763 ) od km 0+000 do km 0+399,36 dł. 399,4 m o łącznej długości 564,9 m. Zakres i lokalizacja zadania nr 2 obejmuje: -usunięcie istniejącej nawierzchni z kruszywa i gruzu -wykonanie koryta o głębokości 30- do 50cm -wykonanie konstrukcji nowej jezdni -wykonanie robót porządkowych zadanie 3 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr 710, 1554 w m. Rokitno, na odcinku od km 0+013 do km 0+950 o długości 0,937 km. Zakres i lokalizacja zadania nr 3 obejmuje: -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej wraz z okrawężnikowaniem i obrzeżami -wykonanie nawierzchni w postaci potrójnego utrwalenia kruszywem i emulsją asfaltową. -wykonanie poboczy z klińca drogowego. zadanie 4 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działkach nr 674/3, 705/1 w m. Rokitno, na odcinku od km 0+017 do km 0+243,18 o długości 0,226 km. Zakres i lokalizacja zadania nr 4 obejmuje: -wykonanie nawierzchni asfaltowej na istniejącej nawierzchni z płyt betonowych. -wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego na projektowanym placu manewrowym. -przełożenie istniejącego ogrodzenia i bramy wjazdowej w sąsiedztwie przepompowni. -wykonanie poboczy z klińca drogowego. zadanie 5 - Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej na działce nr 23/2 w m. Wólka Rokicka -Kolonia, na odcinku od km 0+013,82 do km 0+266,56 o długości 252,74 m. Zakres i lokalizacja zadania nr 5 obejmuje: -wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm -utwardzenie do granicy pasa drogowego poboczy, kruszywem łamanym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 1560 L w m. Rokitno, na odcinku od km 0+003 do km 0+529,07 o długości 0,519 km (kilometraż roboczy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na na: wzmocnieniu istniejącej drogi nowymi warstwami asfaltowymi i odtworzenie zdegradowanej krawędzi drogi (opaska technologiczna) bez zmiany geometrii oraz remoncie istniejącego zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 829 (km 5+263) na drogę powiatową nr 1560 L. Dodatkowo w ramach przebudowy istniejącej drogi powiatowej nr 1560 L przewidziano przebudowę chodnika o szerokości 1,5 m w technologii z kostki betonowej oraz korektę wysokościową do góry zjazdów o nawierzchni twardej, polegającą na uzupełnieniu kruszywem łamanym o gr. 15 cm. Istniejące zjazdy o nawierzchni asfaltowej i betonowej dostosowano (wyrównano) do krawędzi drogi powiatowej w technologii warstw asfaltowych. Istniejące pobocze o szer. 0,75 m przewidziano do odtworzenia i utwardzenia kruszywem o gr.15 cm, Skarpy umocniono poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw. Przewidziano też wykonanie kompleksowego oznakowania pionowego i poziomego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, dz. nr 1484, dz. 1548 w m. Brzeziny gm. Lubartów, na odcinku A-B od km 0+000,00 do km 0+0437,80 o dł. 437,80 m, oraz odcinku C-D od km 0+000 do km 0+288,30 dł. 288,30 m.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizowana droga przebiega po trasie drogi istniejącej. Trasa drogi składa się z dwóch odcinków prostych: A-B o długości 437,80 m i odcinka C- D o długości 288,30m. Całkowita długość 726,10 m. Przebieg drogi w planie przedstawiono na rysunku nr D2a i D2b stanowiącym załącznik do załączonej dokumentacji uproszczonej. Zadanie obejmuje remont cząstkowy dotychczasowej jezdni, która stanowić będzie dolną warstwę podbudowy, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie oraz warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego oraz wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.32.22-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.