eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Kłodzko: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych
Numer ogłoszenia: 161361 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kłodzko , pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074/8654600, faks 074 8674062.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.klodzko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko oraz jej jednostek organizacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest bankowa obsługa budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko w okresie 01.11.2016-31.10.2020 r. 2.Określenie przedmiotu zamówienia: - otwieranie, zamykanie i prowadzenie podstawowego rachunku i rachunków pomocniczych budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko w formie elektronicznej, - otwieranie, zamykanie i prowadzenie podstawowego rachunku i rachunków pomocniczych dla niżej wymienionych gminnych jednostek organizacyjnych w formie elektronicznej: 1. Urząd Miasta w Kłodzku 2.Zespół Przedszkolno- Żłobkowy nr 1 3.Zespół Przedszkolno- Żłobkowy nr 2 4.Przedszkole nr 4 5.Przedszkole nr 3 6.Szkoła Podstawowa nr 3 7.Szkoła Podstawowa nr 6 8.Gimnazjum z Oddziałami Dwujęzycznymi 9.Miejski Zespół Szkół 10.Zespół szkół Integracyjnych 11.Ośrodek Pomocy Społecznej 12.Straż Miejska 13.Żłobek nr 1 14.Żłobek nr 2 15.Muzeum Ziemi Kłodzkiej 16.Powiatowa i Miejska Biblioteka Publiczna 17.Kłodzkie Centrum Kultury Sportu i Rekreacji, -otwieranie nowych rachunków w zależności od potrzeb Zamawiającego, w tym rachunków walutowych (Zamawiający zastrzega, że liczba jednostek Gminy jak również ich forma organizacyjna w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie. W przypadku zwiększenia liczby jednostek gminy, bądź zmiany ich formy organizacyjnej, wybrany Wykonawca zawrze z tymi jednostkami umowy obsługi bankowej na warunkach wynikających z niniejszego postepowania oraz złożonej oferty.) - zakres bankowej obsługi budżetu: 1.Potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 2.Realizacja poleceń przelewów do innych banków w systemie bankowości elektronicznej złożonych najpóźniej do godz. 13:00 w tym samym dniu, złożonych po tej godzinie -realizacja w następnym dniu roboczym, 3. Dostęp do usług bankowości elektronicznej 24 godziny w każdym dniu roboczym, 4.Dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, tj. w momencie zatwierdzenia do realizacji, 5.Możliwość dokonywania przelewów bankowych, 6.Generowanie (wydruk) wyciągów bankowych oraz potwierdzeń przelewów zawierających pełną informację o dacie i godzinie operacji, 7.Przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, 8.Dostęp do systemu bankowości elektronicznej zabezpieczony chronionymi hasłami, 9.Udostępnianie elektronicznego podglądu operacji na rachunkach bankowych, 10.Realizacja przelewów zagranicznych w systemie bankowości elektronicznej, 11.Obsługa importu przelewów z systemu finansowo-księgowego Zamawiającego, 12.Możliwość wcześniejszego przygotowania i wysłania zleceń w terminie wcześniejszym niż termin realizacji, 13.Automatyczna identyfikacja masowych płatności (prowadzenie wirtualnych numerów Rachunków dla ok. 25.000 rachunków) dla Urzędu Miasta, 14.Możliwość przekazywania w formie elektronicznej dyspozycji wypłaty świadczeń beneficjentom bezpośrednio do kasy banku, 15.Realizacja wypłat świadczeń z zachowaniem szczególnych zasad ochrony danych osobowych beneficjentów, 16.Prowadzenie rachunku bankowego z zachowaniem tajemnicy wynagrodzeń, 17.Zapewnienie wielopoziomowego systemu uprawnień dla poszczególnych użytkowników, 18.W razie awarii naprawa systemu w dni robocze do 24 godzin od jej zgłoszenia, 19.Wymiana kluczy certyfikatów w nieprzekraczalnym terminie 72 godzin od zgłoszenia w dni robocze, 20.Przyjmowanie wpłat gotówkowych, 21.Dokonywanie wypłat gotówkowych, 22.Wydawanie blankietów czekowych, 23.Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych, 24.Lokowanie środków finansowych w lokaty weekendowe i lokaty w dni ustawowo wolne od pracy. Środki pieniężne mają być zwrócone następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 8:00, 25.Miesięczna kapitalizacja odsetek od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, 26.Przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie, 27. Gotowość do udzielenia kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy, który zostanie przeznaczony na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Gminy do wysokości 5.000.000,00 zł. Kredyt będzie miał charakter odnawialny w każdym roku budżetowym, każdorazowo będzie uruchamiany po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Miejskiej na dany rok budżetowy oraz podpisaniu umowy. Wykorzystanie kredytu będzie następowało poprzez obciążenie rachunku bieżącego Gminy. Każdorazowy wpływ środków na rachunek bieżący będzie automatycznie zmniejszało saldo kredytowe. Wykonawca nie będzie pobierał prowizji i opłat od salda niewykorzystanej części kredytu. Zamawiający zapłaci odsetki od rzeczywistego zadłużenia. Odsetki od niewykorzystanego kredytu naliczane będą w okresach miesięcznych i płatne ostatniego dnia miesiąca. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel In blanco wraz z deklaracją wekslową. Zamawiający dopuszcza podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji. Oprocentowanie kredytu będzie opierało się o stopę WIBOR 1M pomniejszoną/powiększoną o zaoferowaną przez Wykonawcę stałą marżę. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia limitu kwoty kredytu do 50 % zamówienia. W ramach świadczonej obsługi bankowej budżetu Gminy Miejskiej Kłodzko i jej jednostek organizacyjnych, Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania przez wykonawcę prowizji i opłat z niżej wskazanych tytułów: 1) Otwieranie i zamykanie rachunków podstawowych i pomocniczych, 2) Prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych, 3) Potwierdzenia otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 4) Za przyjmowanie wszystkich wpłat gotówkowych, 5) Potwierdzenia sald na rachunkach bankowych, 6) Za wydanie blankietów czekowych, 7) Uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym, 8) Od wykorzystanego kredytu oraz niewykorzystanej linii kredytowej w ramach przyznanego kredytu w rachunku bieżącym, 9) Instalacji, udostepnienia, uruchomienia, użytkowania systemu bankowości elektronicznej i aktualizacji w siedzibie zamawiającego i jednostek organizacyjnych pełnego oprogramowania związanego z tym systemem oraz przeszkolenia wskazanych pracowników, 10) Od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego pomiędzy rachunkami Zamawiającego w banku prowadzącym obsługę bankowa Zamawiającego, 11) Za możliwość przekazywania w formie elektronicznej dyspozycji wypłaty świadczeń beneficjentom bezpośrednio do kasy banku, 12) Za zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych, zgodnie z dyspozycjami kierowników jednostek organizacyjnych Gminy, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach na wskazany rachunek Gminy Miejskiej Kłodzko, 13) Za przeksięgowanie skapitalizowanych odsetek od rachunków bankowych, zgodnie ze złożonymi dyspozycjami w tym zakresie 14) Za wydanie opinii zaświadczeń bankowych, 15) Za sporządzanie i udostępnianie wyciągów bankowych Gminy Miejskie Kłodzko i jej jednostek organizacyjnych. 16) Za wydanie kart płatniczych. Ewentualne inne usługi o charakterze incydentalnym, nie wymienione w pkt. 1 będą opłacane wg stawek nie wyższych od obowiązujących, w danym dniu dla takich usług stawek opłat i prowizji bankowych w wybranym banku. Zamawiający zastrzega sobie dokonywanie płatności tylko w systemie bankowości elektronicznej. W wyjątkowych sytuacjach, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie, Zamawiający zastrzega sobie prawo złożenia w Oddziale, Filii i Punkcie Banku Wykonawcy przelewu papierowego. Wykonawca gwarantuje Zamawiającemu na terenie miasta Kłodzka możliwości dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych, składania przelewów papierowych, odbierania książeczek czekowych, tokenów, loginów i haseł dostępu do bankowości elektronicznej. Wykonawca wraz z przystąpieniem do realizacji obsługi bankowej zobowiązuje się do uruchomienia w punkcie obsługi wpłat i wypłat gotówkowych w budynku Urzędu Miasta w Kłodzku przy pl. B. Chrobrego 1. Zestawienie operacji bankowych Lp Wyszczególnienie 1. Ilość rachunków bankowych 58 2. Wysokość środków finansowych wpływających na rachunek bankowy podstawowy 2013 142 292 718 2014 193 035 893 2015 174 196 612 3. Wysokość środków finansowych wpływających na pozostałe rachunki bankowe 2013 32 658 900 2014 47 996 649 2015 31 441 163 4. Wysokość wydatkowanych środków finansowych z rachunków bankowych podstawowych 2013 126 614 407 2014 183 821 683 2015 178 980 908 5. Ilość składanych przelewów miesięcznie w ramach banku jednostki 505 6. Ilość składanych przelewów miesięcznie do innych banku 3 877 Miesięczna kwota wpłat gotówkowych 111 079 Liczba miesięcznych operacji wpłat gotówkowych 87 Miesięczna kwota wypłat gotówkowych 552 994 Liczba miesięcznych operacji wypłat gotówkowych 45 Średniomiesięczny osad na rachunkach bankowych 3 406 055 Wykaz kredytów i pożyczek z uwzględnieniem kwot, terminów oraz nazwy instytucji kredytującej. Lp. Nazwa instytucji Aktualne zadłużenie na dzień 30.06.2016 r. Miesięczne obciążenia w PLN Ostateczny termin spłaty 1. BS Kłodzko 375 000,00 Kwartalnie 37 500,00 12.2018r. 2. BGK Wrocław 1 431 804,00 Kwartalnie 143 178,00 12.2018r. 3. BGK Wrocław 6 080 641,48 Kwartalnie 434 331,52 12.2019r. 4. Bank PKO BP Wałbrzych 3 131 100,90 Miesięcznie 57 983,35 12.2020r. 5. Bank Millennium 6 860 945,70 Miesięcznie 127 054,55 12.2020r. 6. GBS Strzelin 8 122 500,00 Miesięcznie 79 000,00 12.2024r. 7. GBS Strzelin 2 820 000,00 Miesięcznie 40 000,00 12.2024r..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające będą polegały na udzieleniu kredytu w rachunku bieżącym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych 0 100) 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust 6 ustawy PZP. Wadium wniesione w pieniądzach Wykonawca wpłaca przelewem przed terminem składania ofert na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Strzelinie o w Kłodzku 28 9588 0004 7100 1010 2000 0050 , z adnotacją Wadium - bankowa obsługa budżetu. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, musi je wpłacić odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 3. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem. Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji i poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie prawidłowo zabezpieczona wniesionym wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium przez Zamawiającego określa art.46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe (Dz.U. z 2015 r. poz.128), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, powyższy warunek musi spełniać każdy z wykonawców odrębnie, w ten sposób, że wykonawca, który będzie wykonywał zamówienie publiczne, do wykonywania której, ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, jest obowiązany te uprawnienia posiadać.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, główne usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tzn. min. 1 odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia - usługę polegającą na kompleksowym prowadzeniu rachunku bankowego dla jednostki samorządu terytorialnego, wraz z podaniem ich/jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączy dowody czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie(lub załączy do oferty pisemne zobowiązanie (oryginał) innych podmiotów do udostępniania wiedzy i doświadczenia, zgodnie z zapisami B.1.pkt 2 SIWZ). Dowodami, o których mowa są poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert lub oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada (lub załączy do oferty pisemne zobowiązanie (oryginał) innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego, zgodnie z zapisami B.1.pkt 2 SIWZ): 1) co najmniej 1 placówkę ( oddział lub filia) na terenie miasta Kłodzka, która będzie przygotowana do obsługi zamawiającego i świadczyć będzie usługi objęte przedmiotem zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i osobowy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią zał. nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie na druku zał. nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z treścią zał. nr 2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie to składa i podpisuje ustanowiony przez nich pełnomocnik w imieniu wszystkich wykonawców lub wszyscy wykonawcy wspólnie na druku zał. nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tzn. min. 1 odpowiadającą swoim rodzajem usługę stanowiącą przedmiot zamówienia -usługę polegającą na kompleksowym prowadzeniu rachunku bankowego dla jednostki samorządu terytorialnego, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, (zał. nr 3), zgodnie z B.1.1. pkt b siwz.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełnione i podpisane formularze i załączniki wymagane w siwz. 2) Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, ze nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Wysokość oprocentowania rachunków bieżących - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zgodnie z projektem umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bip.klodzko.pl Przetargi/zamówieniapubliczne/zamówieniapublicznepowyżej30.000euro2016r.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko pok. 231 w godzinach 7.30-15.30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Kłodzka pl. Bolesława Chrobrego 1, 57-300 Kłodzko pok. 101 Biuro Obsługi Ludności w godzinach 7.30-15.30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.