eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem › Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem i ich zagospodarowanie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2015-01-22

Krościenko nad Dunajcem: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem i ich zagospodarowanie
Numer ogłoszenia: 16130 - 2015; data zamieszczenia: 22.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 0182623077 wew. 26.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kroscienko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem i ich zagospodarowanie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie całej masy odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem w okresie objętym umową (01.03.2015-31.12.2015) w łącznej ilości ok.990 Mg. 2. Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych dotyczy nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczanie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.) oraz aktualnie obowiązującymi aktami wykonawczymi do powyższej ustawy, a także zapisami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Małopolskiego Uchwałą nr XXV/397/12 z dnia 2 lipca 2012 roku. 3. Wykonawca będzie dokonywał przez cały okres obowiązywania umowy odbioru odpadów komunalnych zmieszanych z pojemników lub worków oraz odbioru zebranych selektywnie odpadów komunalnych w workach, oraz popiołu w pojemnikach z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Krościenko nad Dunajcem. 4. Zamówienie obejmuje również: 1) sukcesywną dostawę worków na odpady zbierane selektywnie do wszystkich odbiorców zadeklarowanych i wskazanych przez Zamawiającego; 2) zbiórkę w formie objazdowej i wywóz w terminie obowiązywania umowy, mebli i odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon oraz odpadów budowlanych 3) sporządzanie sprawozdań określonych w siwz. 5. Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 6 SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) stanowiący integralną część siwz. Zamawiający zaleca wizytę miejsc realizacji zamówienia, w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka świadczenia usług oraz uzyskania i zweryfikowania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy na wykonanie niniejszego zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 50.000,00zł, słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych. 3.Wadium wnosi się w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zakładu Gospodarki Komunalnej w Krościenku nad Dunajcem w Pienińskim Banku Spółdzielczym w Krościenku nad Dunajcem Nr 93 8817 0000 2001 0000 1687 0101 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert najpóźniej do dnia 28.01.2015 do godz.2400. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania na rachunku wskazanym w ust.3. 5. Nie dopuszcza się możliwości wpłaty gotówkowej w kasie Zamawiającego oraz w innej formie niż wymieniona w ust.3. 6. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 7. Z udziału w postępowaniu wyklucza się Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w terminie wskazanym w ust.4. Zasady zwrotu wadium określa rozdział XVIII siwz

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., w szczególności dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że: a) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Krościenko nad Dunajcem, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012r. poz. 391, ze zmianami) b) posiada zezwolenie na transport odpadami wydane przez właściwy organ na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013r. nr 21) lub odpowiadające mu zezwolenie na transport odpadami wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; c) posiada zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów na podstawie art. 32 ustawy o odpadach, jeżeli przekazuje selektywnie zebranych odpadów do własnej instalacji do odzysku i unieszkodliwiania d) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska; Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, dokumentów potwierdzających wpis do odpowiednich rejestrów oraz posiadanego zezwolenia na transport, zezwolenia na odzysk i unieszkodliwianie odpadów według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy powinni posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie poprzez wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w zakresie niezbędnym do wykazania warunku spełnienia wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3-ech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, w ramach których odbierał odpady komunalne zmieszane od mieszkańców nieruchomości w ilości co najmniej 1.000 Mg/rok oraz odpady komunalne gromadzone selektywnie (np. papier, szkło, makulatura, plastik) w ilości co najmniej 300 Mg/rok. Na potwierdzenie powyższego warunku, Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające usługi odbióru odpadów komunalnych zostały wykonanie należycie np. kopię sprawozdania GUS-u M-09 o wywozie i unieszkodliwianiu odpadów, kopię sprawozdania GUS-u G-06 o surowcach wtórnych za rok ostatni rok sprawozdawczy (2013). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu głównych usług oraz dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował: a) bazą magazynowo-transportową w odległości do 60 km od granic gminy, z odpowiednim wyposażeniem, określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z dnia 25 stycznia 2013 poz. 122), b) pojazdem typu (śmieciarka) o pojemności skrzyni załadowczej od 10m3 do 18m3, o dopuszczalnej masie całkowitej do 19ton, przystosowaną do załadunku pojemników o pojemności 110-1100 litrów - co najmniej 2 sztuki c)pojazdem z zabudową skrzyniową lub śmieciarką o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony - co najmniej 2 sztuki d)pojazdem z zabudową skrzyniową lub śmieciarka o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 tony i napędzie na dwie osie (4x4), przeznaczonym do odbioru odpadów z górskich, trudnodostępnych terenów - co najmniej 1 sztuka Wszystkie pojazdy muszą być w dyspozycji Wykonawcy, winny być trwale i czytelnie oznakowane (nazwa firmy, dane adresowe i numery telefonu), winny być zarejestrowane, dopuszczone do ruchu, posiadać aktualne badania techniczne i zamontowane sprawne urządzenia GPS do monitorowania tras przejazdów. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy i informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że dysponuje lub będzie dysponował zespołem osób, w skład którego wchodzi: a) co najmniej 2 osoby posiadające uprawnienia do prowadzenia pojazdów ciężarowych, wymagane przepisami prawa, znające topografię Gminy Krościenko nad Dunajcem b) co najmniej 3 osób do załadunku odpadów komunalnych, c) co najmniej jedna osoba sprawująca nadzór nad w/w zespołem osób, koordynująca prace związane z zakresem usługi oraz uprawniona do kontaktów i współpracy z Zamawiającym w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu osób uczestniczących w realizacji zamówienia, według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem zweryfikowania zdolności Wykonawcy do należytego wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie powyższego warunku Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 200000 tys. zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów i dowodów wymienionych w rozdziale XI SIWZ ust.1 pkt 8) SIWZ, według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy w.g Załącznika Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2)Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 3)Wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 4)Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 4 do SIWZ; 5)Podpisane oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika (jeżeli występuje) w.g Załącznika Nr 4a do SIWZ 6)Wykaz sprzętu do realizacji zadania wg Załącznika Nr 3 do SIWZ; 7)Informacja o podwykonawcach wg. Załącznika Nr 5; 10)Inne dokumenty i oświadczenia wynikające z zapisów SIWZ (np. polisa OC, dowód wniesienia wadium).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.95
  • 2 - częstotliwość odbioru odpadów wyższa niż wymagana (w opisie przedmiotu zamówienia) - 0.05

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 Ustawy Zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1.Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 2.Zmian podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 3.Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego. 4.Zmiany osoby / osób wskazanych w umowie, jako nadzorujących realizacje zamówienia - na wniosek Zamawiającego. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru, w szczególności: a) zmian w przepisach prawa mających wpływ na zasady odbierania i zagospodarowywania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, b) zmiany zakresu czynności, których realizację Wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone zostały w złożonej ofercie i niniejszej Umowie, c) zwiększenia lub zmniejszenia ilości właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Krościenku nad Dunajcem, z których będą odbierane odpady komunalne w zakresie do 2% d) zmiany osób przedstawionych w ofercie, uczestniczących w realizacji usługi, na inne osoby spełniające warunki przedstawione w SIWZ, za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego lub na żądanie Zamawiającego złożone w formie pisemnej, w przypadku gdy uzna on, że wskazane osoby nie wykonują swoich obowiązków należycie, f) zmiany terminu płatności wynagrodzenia wynikającej ze zmian wprowadzanych do Umowy, o ile zmiany te nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 6. Zmiany w postanowieniach Umowy, wymienione w ust. 5 niniejszego paragrafu, mogą być wprowadzone wyłącznie w formie aneksu do Umowy, pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku, w terminie 7 (siedmiu) dni kalendarzowych, od dnia pozyskania informacji o ich przyczynie. 7. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej w Krościenku n.Dunajcem, Rynek 32, 34-450 Krościenko n.D w godzinach 7 30-15 00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Krościenko nad Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.