eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zagórów › Dowóz i odwóz dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Michalinowie Oleśnickim, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich, oraz dowozu i odwozu dzieci do klasy O do Szkoły Podstawowej im. Michała Okurzałego w Zagórowie i do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy , Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Trąbczynie w roku szkolnym 2016/2017

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Zagórów: Dowóz i odwóz dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Michalinowie Oleśnickim, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich, oraz dowozu i odwozu dzieci do klasy O do Szkoły Podstawowej im. Michała Okurzałego w Zagórowie i do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy , Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Trąbczynie w roku szkolnym 2016/2017
Numer ogłoszenia: 161293 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Kościelna 4, 62-410 Zagórów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2748800, 2748846, faks 063 2748811.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagorow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Michalinowie Oleśnickim, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich, oraz dowozu i odwozu dzieci do klasy O do Szkoły Podstawowej im. Michała Okurzałego w Zagórowie i do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy , Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Trąbczynie w roku szkolnym 2016/2017.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dowozu i odwozu dzieci do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Michalinowie Oleśnickim, w tym dzieci na wózkach inwalidzkich, oraz dowozu i odwozu dzieci do klasy O do Szkoły Podstawowej im. Michała Okurzałego w Zagórowie i do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy , Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego w Trąbczynie w roku szkolnym 2016/2017. Przebieg tras dowozu: 2.1. Do OREW Michalinów Oleśnicki ogółem (11 dzieci) Trasa I - liczba dzieci 9 w tym 1 dziecko na wózku dowóz na godzinę 7.30 do Ośrodka OREW Michalinów - wyjazd 7:00 Zagórów - Kopojno - Trąbczyn - Osiny - Łazy,- Michalinów Trąbczyński Łazińsk Drugi- Michalinów Oleśnicki 28,5 km . - powrót wyjazd 13:30 Michalinów Oleśnicki - Zagórów - Kopojno -Trąbczyn - Osiny - Łazy - Michalinów Trąbczyński - Łazińsk Drugi /28,5 km/. Trasa II - liczba dzieci 4 dowóz - Zagórów - Drzewce -Augustynów - Michalinów Ol. 8,5 km - powrót - Michalinów Ol. Drzewce - Augustynów - Zagórów 8,5 km 2.2. Do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy (13 uczniów) Rozpoczęcie zajęć szkolnych godzina 8:00 zakończenia planowana na 14:30 . - wyjazd godz. 7:00 Szetlew - Michalinów Trąbczyński - Łazińsk II, - Łukom - Myszakówek, - Imielno - Zagórów, -Wrąbczyn - Słupca ( 80 km) - powrót - wyjazd godz. 15:00 Słupca, - Zagórów - Wrąbczyn - Imielno - Łukom - Myszakówek -- Łazińsk Drugi, - Michalinów Trąbczyński, - Szetlew ( 80 km) 2.3. Do Zespołu Szkolno-Gimnazjalnego im. Unii Europejskiej w Trąbczynie Rozpoczęcie zajęć szkolnych godz. 8:00. Czas oczekiwania dziecka na zajęcia szkolne nie może być dłuższy niż 20 minut. DOWÓZ Trasa nr 1 - Trąbczyn Szkoła - Włodzimirów - Trąbczyn B - Łazińsk I - Łazińsk II - Michalinów Trąbczyński - Trąbczyn szkoła 21 km , uczniów 38. Trasa nr 2 - Trąbczyn szkoła - Nowa Wieś - Trąbczyn szkoła 5 km, uczniów 16 Trasa nr 3 - Trąbczyn szkoła - Podbiel - Szetlew - Szetlewek - Stanisławów Mariantów, Trąbczyn szkoła 9 km , uczniów 50. Trasa nr 4 - Trąbczyn szkoła Osiny - Łazy - Trąbczyn szkoła 11 km , 32 uczniów. Rozpoczęcie zajęć szkolnych godz. 10:30 Trasa nr 5 - Trąbczyn szkoła - Szetlew - Szetlewek - Stanisławów - Mariantów - Łazińsk remiza - Michalinów Trąbczyński - Osiny - Łazy - Trąbczyn szkoła 22 km , 13 uczniów. ODWÓZ Trasa nr 1 - wyjazd 12:40 Trąbczyn szkoła - Nowa Wieś - Włodzimirów - Łazińsk I - Łazińsk II - Michalinów Trąbczyński - Osiny - Łazy - Trąbczyn szkoła 24 km, uczniów 41 Trasa nr 2 - wyjazd 12:40 Trąbczyn szkoła - Podbiel - Szetlew - Szetlewek - Stanisławów - Mariantów - Trąbczyn szkoła - 24 km , uczniów 28. Trasa nr 3 - wyjazd 14:30 , Trąbczyn szkoła Nowa Wieś - Włodzimirów - Łazińsk I - Łazińsk II - Michalinów Trąbczyński - Osiny - Łazy - Trąbczyn szkoła 24 km, uczniów 50 Trasa nr 4 - wyjazd 14:30 Trąbczyn szkoła - Podbiel - Szetlew - Szetlewek -Stanisławów - Mariantów- Trąbczyn szkoła 9 km , uczniów 26. Trasa nr 5 - wyjazd 15:30 Trąbczyn szkoła - Szetlew - Szetlewek - Stanisławów - Mariantów - Łazińsk remiza - Michalinów Trąbczyński - Osiny - Łazy - Trąbczyn Szkoła 22 km, 13 uczniów. 3. Liczba dni dowozu w okresie trwania umowy - 185 4. Dzienna liczba kilometrów - 405 kilometrów.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wymagane jest posiadanie koncesji/licencji na przewóz osób

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże że w ostatnich 3 latach a jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem (dowóz uczniów do szkół/ przewóz dzieci) i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia ( wartość usługi nie mniejsza niż 20.000,00 zł brutto w okresie roku szkolnego

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę że dysponuje lub będzie dysponował pojazdem dostosowanym do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w pozycji siedzącej

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • -wymagane jest wykazanie przez wykonawcę że dysponuje kierowcą (kierowcami) z niezbędnymi uprawnieniami do prowadzenia pojazdów przewożących osoby

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oferent musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 25.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas podstawienia pojazdu zastępczego - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy, polegających na: 1.1. Zmianie trasy (tras) w przypadku konieczności dowozu nowych uczniów, lub zmiany miejsca prowadzenia zajęć. 1.2. Ulegnie zmianie urzędowa stawka należnych podatków i opłat, w szczególności zmiana stawki podatku VAT - w takim przypadku na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zmiana wynagrodzenia umowne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zagorow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zagórowie, ul. Kościelna 4, 62-410 Zagórów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zagórowie, ul. Kościelna 4, 62-410 Zagórów (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.