eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Dostawa wyposażenia wnętrz Wydziału Komunikacji i Centrum Multimedialnego wraz z montażem

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Trzebnica: Dostawa wyposażenia wnętrz Wydziału Komunikacji i Centrum Multimedialnego wraz z montażem
Numer ogłoszenia: 161269 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Trzebnicki , ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3120901 w. 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.trzebnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia wnętrz Wydziału Komunikacji i Centrum Multimedialnego wraz z montażem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I: Dostawa i montaż wyposażenia biurowego Wydziału Komunikacji w Trzebnicy, przy ul. Leśnej 1. Zadanie II: Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Multimedialnego w PZS nr 1 w Trzebnicy, przy ul. Wojska Polskiego 17. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- ZADANIE I 1. Stanowisko obsługi klienta 4 osobowe (proste, z nadstawką i blatem roboczym) o wymiarach pojedynczego stanowiska 1950x800-970x2400-600x750-1300 mm. Szerokość elementu podwyższanego do 1300 mm-850 mm, gł. 800mm. Szerokość elementu niskiego 1100 mm wys. 750 mm gł.970 mm wykonane z trójwarstwowej płyty wiórowej wykończony obrzeżem ABS w kolorze płyty. Boki z płyty widoczne od strony frontowej. Prawa i lewa noga do wysokości blatu nadstawki. W obydwu nogach od górnej krawędzi na głębokość 30 cm, zostanie zamontowane szkło bezpieczne. Blat roboczy wycięty w kształcie litery L nawieszający się od strony klienta wykonany z jednego kawałka płyty oklejonej dookoła obrzeżem. Połączenie blatu z nogami oraz panelem przednim wykonane powinno być na złącza mimośrodowe. Blat nadstawki zamontowany z jednej strony na nodze biurka, z drugiej na dodatkowej nodze nastawionej na blacie biurka, który częściowo przykrywa blat lady. Panel przedni wykonany z płyty laminowanej wyciętym w kształcie litery L. Pierwsza płyta stanowi bazę nośną, a druga jest boniowana na której osadzone są dwie listwy ozdobne wykonane z HPL szczotkowanego, umieszczone równolegle do siebie. Cokół cofnięty o grubość płyty względem panela frontowego oraz wyklejony HPL-em w kolorze blachy nierdzewnej szczotkowanej. Lada na nóżkach regulacyjnych. Do stanowiska głównego zamontowany jest kontener z przedłużonym blatem roboczym z płyty melaminowanej wykończonej PCV pod kątem prostym. Korpus kontenera oraz tył wykonany z płyty laminowanej oklejanej PCV, blat górny z płyty oklejanej PCV. Kontener wyposażony w 4 szuflady metalowe na prowadnicach kulkowych z wysuwem częściowym trzy czwarte i samoczynnym domykiem. Zamek centralny z możliwością wymiany wkładki. Szuflady wyposażone w blokadę wysuwu więcej niż jednej szuflady. Piórnik z tworzywa wkładany do pierwszej szuflady. Od zewnętrznej części tej dostawki panel tylni-z płyty melaminowanej, wykończony PCV. Panel licuje się z nogą biurka. Panel umieszczony na nóżkach regulacyjnych. Drzwi wahadłowe - 1 szt zamykane przy pomocy jednoskrzydłowych drzwi wahadłowych (tzw. kowbojki), zamocowanych do ściany za pomocą zawiasów wahadłowych grawitacyjnych. Panele drzwi wykonane z płyty melaminowej, na którym osadzona jest listwa ozdobna wykonane z HPL szczotkowanego umieszczona na takiej samej wysokości jak w stanowisku obsługi. Cokół cofnięty o grubość płyty względem panela frontowego oraz wyklejony HPL-em w kolorze blachy nierdzewnej szczotkowanej. Front drzwi wahadłowych ma być identyczny jak front lady. Na wysokości lady niskiej nad drzwiami zamontowana uchylna klapa z płyty ,elaminowanej wykończona PCV. Każde stanowisko wyposażone w szufladę na klawiaturę oraz uchwyt na komputer. Szuflada wykonana z płyty melaminowej wykończona PCV. Szuflada umieszczona na prowadnicach z profilem kątowym, z regulacją wysokości półki Uchwyt na komputer metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium. Kolorystyka stanowiska: front lady oraz korpus kontenera w kolorze beż piaskowy, pozostałe elementy w kolorze tabac. 2. Stanowisko obsługi klienta 2 os. (proste, z nadstawką i blatem roboczym) o wymiarach pojedynczego stanowiska 2000x800-970x2430-600x750-1300 mm. Wykonanie jak stanowiska 4 os. bez drzwi wahadłowych.3. Stanowisko obsługi klienta 1 os. (prosty, z nadstawką i blatem roboczym) o wymiarach pojedynczego stanowiska 1900x800-970x2430-600x750 -1300 mm. Opis wykonania jak stanowiska 4 os. z następującą modyfikacją. Noga elementu niskiego przy drzwiach wahadłowych dodatkowo wzmocniona profilem metalowym malowana proszkowo mocowana do nogi biurka. Nie dopuszcza się mocowania słupka na blacie roboczym. Bez panelu tylnego. 4. Krzesło obrotowe o wymiarach (14 szt.): z podłokietnikami z tworzywa w kolorze grafitowo-czarnym odpornymi na uszkodzenia i zadrapania, osadzonymi na dwóch prętach stalowych mocowanych do mechanizmu krzesła, regulowanymi na wysokość. Krzesło wyposażone w siłownik gazowy umożliwiający płynną regulację wysokości siedziska oraz mechanizm synchroniczny umożliwiający jednoczesną zmianę kąta nachylenia oparcia i siedziska z możliwością ustawiania ich w 4 pozycjach i możliwością regulacji siły nacisku w stosunku do ciężaru ciała.Wyprofilowane siedzisko z polipropylenu PP o zwiększonej wytrzymałości z dodatkowym użebrowaniem w części spodniej dającej większą elastyczność siedziska z tapicerowaną poduszką z pianki poliuretanowej typ wylewany o wysokich walorach użytkowych, z wyraźnie zaznaczonym kształtem części miednicowo-udowej. Oparcie z profilowanego tworzywa w kolorze białym, z trójkątnymi otworami ułatwiającymi cyrkulację powietrza między oparciem a plecami użytkownika, z nakładaną tapicerowaną poduszką z pianki poliuretanowej typ wylewany. Oparcie z możliwością regulacji wysokości Na tylnej części oparcia zamontowany jest metalowy wieszak na marynarkę Podstawa pięcioramienna wykonana z aluminium, malowana proszkowo wyposażona w podwójne rolki samohamowne do podłóg twardych. Mechanizm regulacji wysokości siedziska, pochylenia i wysokości oparcia oraz wysokości podłokietników powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze i tak usytuowane, aby regulację można było wykonać w pozycji siedzącej. 5. Krzesło stacjonarne(12 szt.):Wyprofilowane siedzisko z polipropylenu PP o zwiększonej wytrzymałości z dodatkowym użebrowaniem w części spodniej dającej większą elastyczność siedziska, z tapicerowaną poduszką z pianki poliuretanowej typ wylewany o wysokich walorach użytkowych z wyraźnie zaznaczonym kształtem części miednicowo-udowej. Oparcie z profilowanego tworzywa (polipropylen), w kolorze pomarańczowym i zielonym, z trójkątnymi otworami nakładane na tragarz oparcia zintegrowany ze stelażem. Podstawa krzesła to stelaż 4-nożny wykonany z rurki stalowej precyzyjnej o podwyższonej wytrzymałości malowany proszkowo. Nogi stelaża zakończone stopkami samoregulującymi pochylnymi. Stopki do podłóg twardych. 6. Sofa (2szt.) System modułowych kanap ze stelażem w kształcie płozy. Sofy powinny składać się z trzech modułów każda. Sofy muszą być ze sobą połączone w sposób trwały. 7. Aneks kuchenny: powinien składać się z 4 szafek wiszących i 5 szafek dolnych wykonany z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1. Kolorystyka mebli do ustalenia z zamawiającym na etapie realizacji. 8. Biurko gabinetowe z przystawką o wymiarach +,-1%(1 szt.): szerokość biurka min 200cm, głębokość biurka 100cm, wysokość biurka 76cm, szerokość przystawki min 60cm, głębokość przystawki min 100cm, wysokość 76cm. Blat wielowarstwowy w kolorze tabac .Środkowa warstwa blatu w kolorze antracytu, cofnięta w stosunku do dwóch pozostałych. Krawędzie oklejone obrzeżem PVC ; Nogi płytowe , oklejone szeroką doklejka PVC ;Blenda wykonana z płyty wiórowej w kolorze blatu (tabac) oklejona obrzeżem PVC ; Blaty i nogi połączone ze sobą w sposób rozłączny za pomocą mimośrodów; Nogi wyposażone w regulator wysokości z możliwością regulacji poziomu, kolor tabac; Blenda łącząca blat z nogami za pomocą metalowych złączy mimośrodowych zapewniających stabilność konstrukcji, kolor tabac; Kształt blatu biurka jak na rzucie; Przystawka-blat w konstrukcji jak biurko. 9. Kontener gabinetowy 3-szufladowy + piórnik w kolorze tabac o wymiarach +,-1% (1 szt.): szerokość min 45cm, głębokości min 58cm i wysokości 60cm.Wieniec górny - wykonany z płyty, obrzeża PVC, boki zewnętrzne (okładziny) - wykonane z płyty. Kontener wyposażony w 3 szuflady z wkładami metalowymi na prowadnicach kulkowych z cichym domykiem oraz osobną szufladą piórnikową. Całość zamykana na zamek centralny z łamanym kluczem i blokadą wysuwu drugiej szuflady. 10. Stolik gabinetowy w kolorze tabac o wymiarach +,-1% (1szt.):szerokość 80cm średnicy, wysokość 70cm. Blat i nogi wykonane jak w biurku gabinetowym. Nogi na stelażu płytowym krzyżakowym. 11. Szafy gabinetowe o wymiarach +,-1% (2 szt.):szerokość szafy min 90cm, głębokość szafy 42cm, wysokość ogólna szafy 187cm.Wieniec górny - wykonany z płyty w kolorze tabac.Front płytowy wykonany z płyty tabac. Krawędzie oklejone obrzeżem PVC.Korpusy szaf wykonane z płyty w kolorze antracyt Półki oklejone od frontu doklejką 2mm mocowane za pomocą złącza, które zapobiega ich wypadaniu, 4 szt półek do każdej szafy. Podest wykonany z płyty, do którego przymocowano listwę cokołową wykonaną z płyty wyposażoną w regulatory poziomu. Od frontu zamocowano listwę poprzeczną, w której osadzono regulatory typu bulwa z możliwością regulacji od wnętrza szafy. Podest mocowany do wieńca dolnego. Uchwyt mocowany dwu punktowo w poziomie wykonany ze stopu ZnAl wykończony na chrom-mat. Szafy wyposażone w zamki baskwilowe. 12. Zestaw dla dzieci (1szt.): Stolik dziecięcy (1szt.) średnica 85cm, wysokość 48cm, stolik wykonany z tworzywa polipropylenowego, z wytrzymałego i łatwego do utrzymania w czystości plastiku w kolorze zielonym, Krzesełko dziecięce (2szt.) szerokość 39cm, wysokość 67cm, głębokość siedziska 26cm, wysokość siedziska 30cm, krzesełko wykonane z tworzywa polipropylenowego, z wytrzymałego i łatwego do utrzymania w czystości plastiku w kolorze zielonym. 13. Szafa ubraniowa o wymiarach (+,-1%) (2szt.): szerokość 60cm, głębokość 60cm, wysokość 183cm. Korpus wykonany z płyty me laminowanej, plecy z HDF, drzwi jednoskrzydłowe na zawiasach puszkowych z kątem otwarcia 110 st. Szafa wyposażona w jedną półkę oraz drążek na wieszaki ubraniowe, posadowiona na nóżkach typu bulwa z możliwością regulacji poziomu od wewnątrz szafy. 14. Krzesła do aneksu kuchennego (4szt.): Krzesło kubełkowe wykonane z plastiku na wysoki połysk, w kolorze zielonym (2 szt.) i pomarańczowym (2 szt.),stelaż chromowany, metalowy, czteronożny, minimalne wymiary krzesła: szer. 510mm, głębokość 475mm, wys. 830mm. 15. Stół do aneksu kuchennego (1szt.):blat wykonany z płyty melaminowej, wykończony PCV, podstawa stołu złożona z czterech nóg wykonanych z chromowanych rur oraz łączyn chromowanych stabilizujących podstawę. 16. Biurka pracownicze (7szt.) o wymiarach: 4 szt-szerokość biurka min 160cm, głębokość biurka 80cm, wysokość biurka 75cm, 2 szt-szerokość biurka min 120cm, głębokość biurka 80cm, wysokość biurka 75cm, 1 szt-szerokość biurka min 120cm, głębokość biurka 70cm, wysokość biurka 75cm, Blat z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieniczności E1, o grubości min 25mm w kolorze tabac wykończony PCV, stelaż metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium, nogi metalowe o profilu prostokątnym, połączone belką spinającą nogi, oraz belka wzmacniająca, biegnąca wzdłuż blatu, 17. Osłona dolna (1szt) blenda wykonana z płyty melaminowej o gr. 18mm, o wymiarach: szer. 105cm, wys. 40cm. 18. Szuflady na klawiaturę (7szt.): szer. min. 70cm, gł. 35mm, wykonana z płyty melaminowej , wykończona PCV,szuflada umieszczona na prowadnicach z profilem kątowym, z regulacją wysokości półki, zakres regulacji od 64 do 108 mm, udźwig do 25kg. 19. Uchwyt na komputer (7szt.): wymiary szer. 24cm, gł. 50, wys. 62cm metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium. 20. Kontener 3-szufladowy (5szt) o wymiarach: szerokość 43cm, głębokość 58cm, wysokość 59cm.Wykonany z płyty melaminowanej, klasa higieniczności E1. Oklejany obrzeżem PCV odpornym na uderzenia mechaniczne. Wkłady szuflad metalowe na prowadnicach kulkowych z cichym domykiem wytrzymujące obciążenie 35kg zapewniające łatwy 75% wysuw szuflady bez obawy jej wypadnięcia, kontener powinien posiadać wkładany piórnik do dowolnej szuflady. Każdy kontener wyposażony jest w dwa klucze. Uchwyty w kontenerze wykończone galwanicznie na srebrny mat przykręcane za pomocą 2 śrub. Wyposażony w cztery kółka, w tym dwa z hamulcem. Wszystkie szuflady zamykane zamkiem centralnym. 21. Kontener cargo-4szt o wymiarach szerokość 400 mm gł 800 mm wys. 1100 mm Wieniec górny oraz dolny wykonany z płyty melaminowanej. Krawędzie wykończone PCV w kolorze tabac. Korpus i plecy z płyty melaminowanej. W kolorze beż piaskowy. Krawędzie wykończone PCV. Front płyta w kolorze tabac wykończona PCV. Wnętrze stanowi wysuwane dwie półki tworzące 2 przestrzenie segregatora A4 z dostępem z jednej strony. Korpus półek umieszczony na prowadnicach kulkowych z pełnym wysuwem. Pod frontem umocowane kółko zabezpieczające przed przewróceniem się kontenera przy pełnym wysuwie. Kontener zamykany zamkiem patentowym. 22. Szafa z drzwiami przesuwnymi o wymiarach:120x43x183 szerokość x głębokość x wysokość. Korpus z płyty, krawędzie oklejone PCV, korpus w kolorze beż piaskowy. Półki z płyty oklejone z 4 stron PCV, regulacja półek trzystopniowa, podpórki typu SECURA zabezpieczające przed przypadkowym wysunięciem, półki w kolorze beż piaskowy.Top i front w kolorze tabac, front z płyty umieszczony na prowadnicach zgodnie z systemem wykonawcy, zapewniający łatwy przesuw drzwi.Szafa wyposażona w bulwy o średnicy 50mm, zakres regulacji 0-20mm, regulacja od wewnątrz szafy. Ściana tylna z płyty, w kolorze beż piaskowy. Szafa z podziałem wewnętrznym pionowym, dzieląca szafę na dwie części. 23. Stoliki na korytarz (3szt) o wymiarach: 2 szt.-szerokość min 160cm, głębokość 70cm, wysokość 75cm, 1 szt.-szerokość min 80cm, głębokość 70cm, wysokość 75cm, Blat z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieniczności E1, o grubości min 25mm w kolorze tabac wykończony 2mm PCV, stelaż metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium, nogi metalowe o profilu rurowym fi 50, połączone belką spinającą nogi oraz belka wzmacniająca, biegnąca wzdłuż blatu . 24. Regał na drukarkę (1 szt.): o wymiarach szerokość 70cm, głębokość 60cm, wysokość 60cm. Regał otwarty z miejscem na drukarkę, korpus z płyty w kolorze beż piaskowy, top z płyty oklejane PCV w kolorze tabac, regał z jedną półką w kolorze beż piaskowy, umieszczoną na podpórkach typu SECURA zabezpieczające przed przypadkowym wysunięciem, ściana tylna z płyty w kolorze beż piaskowy. 25. Szafki (5szt): szerokość 79cm, głębokość 39cm, wysokość 79cm.Korpus z płyty, krawędź oklejona PCV w kolorze beż piaskowy.Półki z płyty oklejone z 4 stron PCV, regulacja półek trzystopniowa, podpórki typu SECURA zabezpieczające przed przypadkowym wysunięciem, półki w kolorze beż piaskowy. Top i front w kolorze tabac. Szafa wyposażona w nóżki aluminiowe o wysokość 5cm z możliwością wypoziomowania mebla. Ściana tylna z płyty w kolorze beż piaskowy. W szafie metalowe uchwyty, dwupunktowe oraz zamki patentowe. 26. Szafa aktowa (1szt.) o wymiarach:szerokość 80cm, głębokość 39cm, wysokość 183cm. Korpus z płyty, krawędź oklejona PCV , korpus w kolorze beż piaskowy. Półki z płyty, oklejone z 3 stron PCV, regulacja półek trzystopniowa, podpórki metalowe zabezpieczające przed przypadkowym wysunięciem, półki w kolorze beż piaskowy. Top i front w kolorze tabac, top płyta wykończona PCV. Szafa wyposażona w stopki fi 50mm o zakresie regulacji 0-20mm, regulacja od wewnątrz szafy. Ściana tylna z płyty w kolorze beż piaskowy. W szafie metalowe uchwyty, dwupunktowe. 27. Regał na formularze (1 szt.) o wymiarach: szerokość 120cm, głębokość 42cm, wysokość 180cm.Top i front w kolorze tabac, wykończona PCV. Korpus z płyty oklejony PCV 2mm, w kolorze beż piaskowy. Półki z płyty w kolorze beż piaskowy, ustawione pod kątem jak na rysunku. Ściana tylna z płyty w kolorze beż piaskowy. Regał posadowiony na cokole 10cm 28. Gabloty informacyjne, wewnętrzne (8 szt.): Wykonana z bezpiecznego szkła akrylowego. Rama aluminiowa anodowana w kolorze srebrnym, narożniki plastikowe. Drzwi uchylne zamykane na dwa zamki. Zawiasy montowane na dłuższym boku. Możliwość zawieszenia w pionie lub w poziomie. Wersja magnetyczna z kompletem minimum 15 magnesów. Grubość gabloty ok. 3,5cm. Przestrzeń użytkowa ok. 2cm. 29. Foliowanie drzwi - wg projektu: Wysokość paska folii na naświetlu 18cm, wysokość liter 14cm, pasek na drzwiach - wysokość 20cm, litery 16cm. Folia w kolorze żółtym. Wzór poniżej. Napis na każdych drzwiach różny - do ustalenia z zamawiającym. Drzwi podwójne - 4szt.,drzwi pojedyncze - 3szt. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE II 1. Krzesło obrotowe o wymiarach (1 szt.):wys. siedziska 43 do 52cm, głęb. siedziska 45cm (+,-0,5), szer. siedziska 48cm (+,-0,5), ogólna wysokość 100 do 116cm, ogólna głębokość 64cm (+,-0,5), ogólna szerokość 66cm (+,-0,5). Krzesło obrotowe z podłokietnikami z tworzywa , krzesło wyposażone w siłownik gazowy oraz mechanizm synchroniczny umożliwiający jednoczesną zmianę kąta nachylenia oparcia i siedziska z możliwością ustawiania ich w 4 pozycjach i możliwością regulacji siły nacisku w stosunku do ciężaru ciała. 2.Krzesło stacjonarne o wymiarach (6 szt.):wys. siedziska 45cm (+,-0,5), głęb. siedziska 45cm (+,-0,5), szer. siedziska 48cm (+,-0,5), ogólna wysokość 83cm (+,-0,5), ogólna głębokość 56cm (+,-0,5), ogólna szerokość 56cm (+,-0,5). Wyprofilowane siedzisko z polipropylenu PP o zwiększonej wytrzymałości z dodatkowym użebrowaniem w części spodniej dającej większą elastyczność siedziska, z tapicerowaną poduszką z pianki poliuretanowej typ wylewany o wysokich walorach użytkowych, o grubości ok. 20 mm z wyraźnie zaznaczonym kształtem części miednicowo-udowej. 3.Biurko proste 160x70x75 kolor klon, dąb ( jasny) blat z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieniczności E1, stelaż metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium, nogi metalowe o profilu prostokątnym połączone belką spinającą nogi oraz belka wzmacniająca, biegnąca wzdłuż blatu,biurko wyposażone w osłonę dolną. 4. Biurka: kątowe 180x137x75 prawe 1 szt, lewe 1 szt.; kątowe 180x110 x 75 lewe 1 szt ,prawe 1 szt.; proste z wycięciem na filar - lewe 1 szt , prawe 1 szt. Blaty z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieniczności E1, stelaż metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium, nogi metalowe o profilu prostokątnym, połączone belką spinającą nogi oraz belka wzmacniająca, biegnąca wzdłuż blatu, wymaga się aby stelaż został tak wykonany aby biurko było stabilne i nie występowało miejsce gdzie blat może się uginać.Biurka dopasowane są do pomieszczenia, a wymiary należy sprawdzić przed wykonaniem zamówienia. 5. Regał ( 1 szt) 120x35x183 szerokość x głębokość x wysokość kolor klon, dąb (jasny) Korpus z płyty, krawędzie oklejone PCV, półki z płyty, oklejone z 4 stron PCV, regulacja półek trzystopniowa, podpórki typu SECURA zabezpieczające przed przypadkowym wysunięciem, Regał wyposażony w bulwy, zakres regulacji 0-20mm, regulacja od wewnątrz .Ściana tylna z płyty.Regał z podziałem wewnętrznym pionowym, dzieląca go na dwie części. 6. Kontener 3 - szufladowy (1szt) o wymiarach: szerokość 43cm, głębokość 58cm, wysokość 59cm. Wykonany z płyty melaminowanej klasa higieniczności E1. Oklejany obrzeżem PCV odpornym na uderzenia mechaniczne.Wkłady szuflad metalowe na prowadnicach kulkowych z cichym domykiem wytrzymujące obciążenie 35kg zapewniające łatwy 75% wysuw szuflady bez obawy jej wypadnięcia. Kontener powinien posiadać wkładany piórnik do dowolnej szuflady. Uchwyty w kontenerze wykończone galwanicznie na srebrny mat przykręcane za pomocą 2 śrub.Wyposażony w cztery kółka, w tym dwa z hamulcem. Wszystkie szuflady zamykane zamkiem centralnym. 7. Siedzisko ( 5 szt) o wymiarach około : Wysokość siedziska - 40 cm , szerokość siedziska - 50 cm, głębokość siedziska - 55 cm, wysokość całkowita - 90 cm, ogólna szerokość 50 cm, ogólna głębokość - 84 cm. Pufa w całości wykonana z pianki poliuretanowej wzmocnionej stelażem sklejkowym, pokrytej tapicerką o wysokich parametrach użytkowych, kształt z wyraźnym wyprofilowaniem w części lędźwiowej pozwalającym na wygodne użytkowanie. Boki pufy wyposażone w wzmocnione kieszenie pozwalające na przechowywanie np. prasy oraz kieszenie na łączniki (spinacze). Podstawa pufy ma być zabezpieczona dodatkowym filcem przemysłowym o grubości min. 3 mm, na stałe przymocowanym do pufy, pozwalającym na wygodne i łatwe przemieszczanie pod podłożu . Łączniki wykonane z pręta stalowego chromowanego w kształcie spinacza biurowego pozwalającego na łączenie pojedynczych puf w ciągi siedzisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacjach technicznych (zał. nr 1 i 1a), rzutach pomieszczeń oraz formularzach cenowych (zał. nr 3 i 3a ). Dostawa wyposażenia obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na dostarczone wyposażenie, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi 36 miesięcy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zakres zamówień uzupełniających stanowi nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polega na rozszerzeniu dostawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie I: 1.600,00 (słownie: jeden tysiąc sześćset złotych) Zadanie II: 500,00 (słownie: pięćset złotych) W przypadku złożenia oferty na dwa zadania Wykonawca wnosi wadium w wysokości 2.100,00 (słownie: dwa tysiące sto złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust.6 ustawy pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Trzebnicy Nr 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: w Starostwie Powiatowym w Trzebnicy przy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 Wydział Finansowy pok. 25 , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru określonego w formularzu nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał 2 dostawy wraz z montażem: - dla Zadania I polegające na dostawach wraz z montażem wyposażenia biurowego na kwotę minimum 100.000,00 zł brutto oraz/lub - dla Zadania II polegające na dostawach wraz z montażem wyposażenia biurowego na kwotę minimum 20.000,00 zł brutto Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca przedkłada odrębnie dla każdego zadania wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru określonego w formularzu nr 7. Dowodami, o których mowa wyżej są: 1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. UWAGA: W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania wyżej wymienionych dowodów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru określonego w formularzu nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru określonego w formularzu nr 6 do SIWZ. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę: - co najmniej 70 000 zł dla Zadania I - co najmniej 30.000 zł dla Zadania II - co najmniej 100.000 zł w przypadku złożenia oferty na Zadanie I i Zadanie II, Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca przedkłada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia a jeżeli z polisy lub innego dokumentu nie wynika, że polisa została opłacona, również kopię dowodu wpłaty składki. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, formularze cenowe, dowód wniesienia wadium, wzór umowy z dokumentem gwarancyjnym, atesty i dokumenty (wymienione w specyfikacjach technicznych)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

A. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1. Przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, w szczególności: a) brak możliwości montażu spowodowany trwającymi robotami budowlanymi b) przerwa w dostawie energii elektrycznej, trwająca dłużej niż 1 dzień, w rejonie obejmującym miejsce montażu. UWAGA: W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. B. Pozostałe zmiany 1. rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. C. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana dokumentów potwierdzających uregulowanie płatności wobec podwykonawców); 2. zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; 3. udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 55-100 Trzebnica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Trzebnicy ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6 55-100 Trzebnica sekretariat pokój nr 27.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia biurowego Wydziału Komunikacji w Trzebnicy, przy ul. Leśnej 1..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- ZADANIE I 1. Stanowisko obsługi klienta 4 osobowe (proste, z nadstawką i blatem roboczym) o wymiarach pojedynczego stanowiska 1950x800-970x2400-600x750-1300 mm. Szerokość elementu podwyższanego do 1300 mm-850 mm, gł. 800mm. Szerokość elementu niskiego 1100 mm wys. 750 mm gł.970 mm wykonane z trójwarstwowej płyty wiórowej wykończony obrzeżem ABS w kolorze płyty. Boki z płyty widoczne od strony frontowej. Prawa i lewa noga do wysokości blatu nadstawki. W obydwu nogach od górnej krawędzi na głębokość 30 cm, zostanie zamontowane szkło bezpieczne. Blat roboczy wycięty w kształcie litery L nawieszający się od strony klienta wykonany z jednego kawałka płyty oklejonej dookoła obrzeżem. Połączenie blatu z nogami oraz panelem przednim wykonane powinno być na złącza mimośrodowe. Blat nadstawki zamontowany z jednej strony na nodze biurka, z drugiej na dodatkowej nodze nastawionej na blacie biurka, który częściowo przykrywa blat lady. Panel przedni wykonany z płyty laminowanej wyciętym w kształcie litery L. Pierwsza płyta stanowi bazę nośną, a druga jest boniowana na której osadzone są dwie listwy ozdobne wykonane z HPL szczotkowanego, umieszczone równolegle do siebie. Cokół cofnięty o grubość płyty względem panela frontowego oraz wyklejony HPL-em w kolorze blachy nierdzewnej szczotkowanej. Lada na nóżkach regulacyjnych. Do stanowiska głównego zamontowany jest kontener z przedłużonym blatem roboczym z płyty melaminowanej wykończonej PCV pod kątem prostym. Korpus kontenera oraz tył wykonany z płyty laminowanej oklejanej PCV, blat górny z płyty oklejanej PCV. Kontener wyposażony w 4 szuflady metalowe na prowadnicach kulkowych z wysuwem częściowym trzy czwarte i samoczynnym domykiem. Zamek centralny z możliwością wymiany wkładki. Szuflady wyposażone w blokadę wysuwu więcej niż jednej szuflady. Piórnik z tworzywa wkładany do pierwszej szuflady. Od zewnętrznej części tej dostawki panel tylni-z płyty melaminowanej, wykończony PCV. Panel licuje się z nogą biurka. Panel umieszczony na nóżkach regulacyjnych. Drzwi wahadłowe - 1 szt zamykane przy pomocy jednoskrzydłowych drzwi wahadłowych (tzw. kowbojki), zamocowanych do ściany za pomocą zawiasów wahadłowych grawitacyjnych. Panele drzwi wykonane z płyty melaminowej, na którym osadzona jest listwa ozdobna wykonane z HPL szczotkowanego umieszczona na takiej samej wysokości jak w stanowisku obsługi. Cokół cofnięty o grubość płyty względem panela frontowego oraz wyklejony HPL-em w kolorze blachy nierdzewnej szczotkowanej. Front drzwi wahadłowych ma być identyczny jak front lady. Na wysokości lady niskiej nad drzwiami zamontowana uchylna klapa z płyty ,elaminowanej wykończona PCV. Każde stanowisko wyposażone w szufladę na klawiaturę oraz uchwyt na komputer. Szuflada wykonana z płyty melaminowej wykończona PCV. Szuflada umieszczona na prowadnicach z profilem kątowym, z regulacją wysokości półki Uchwyt na komputer metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium. Kolorystyka stanowiska: front lady oraz korpus kontenera w kolorze beż piaskowy, pozostałe elementy w kolorze tabac. 2. Stanowisko obsługi klienta 2 os. (proste, z nadstawką i blatem roboczym) o wymiarach pojedynczego stanowiska 2000x800-970x2430-600x750-1300 mm. Wykonanie jak stanowiska 4 os. bez drzwi wahadłowych 3. Stanowisko obsługi klienta 1 os. (prosty, z nadstawką i blatem roboczym) o wymiarach pojedynczego stanowiska 1900x800-970x2430-600x750 -1300 mm. Opis wykonania jak stanowiska 4 os. z następującą modyfikacją. Noga elementu niskiego przy drzwiach wahadłowych dodatkowo wzmocniona profilem metalowym malowana proszkowo mocowana do nogi biurka. Nie dopuszcza się mocowania słupka na blacie roboczym. Bez panelu tylnego. 4. Krzesło obrotowe o wymiarach (14 szt.): z podłokietnikami z tworzywa w kolorze grafitowo-czarnym odpornymi na uszkodzenia i zadrapania, osadzonymi na dwóch prętach stalowych mocowanych do mechanizmu krzesła, regulowanymi na wysokość. Krzesło wyposażone w siłownik gazowy umożliwiający płynną regulację wysokości siedziska oraz mechanizm synchroniczny umożliwiający jednoczesną zmianę kąta nachylenia oparcia i siedziska z możliwością ustawiania ich w 4 pozycjach i możliwością regulacji siły nacisku w stosunku do ciężaru ciała.Wyprofilowane siedzisko z polipropylenu PP o zwiększonej wytrzymałości z dodatkowym użebrowaniem w części spodniej dającej większą elastyczność siedziska z tapicerowaną poduszką z pianki poliuretanowej typ wylewany o wysokich walorach użytkowych, z wyraźnie zaznaczonym kształtem części miednicowo-udowej. Oparcie z profilowanego tworzywa w kolorze białym, z trójkątnymi otworami ułatwiającymi cyrkulację powietrza między oparciem a plecami użytkownika, z nakładaną tapicerowaną poduszką z pianki poliuretanowej typ wylewany. Oparcie z możliwością regulacji wysokości Na tylnej części oparcia zamontowany jest metalowy wieszak na marynarkę Podstawa pięcioramienna wykonana z aluminium, malowana proszkowo wyposażona w podwójne rolki samohamowne do podłóg twardych. Mechanizm regulacji wysokości siedziska, pochylenia i wysokości oparcia oraz wysokości podłokietników powinny być łatwo dostępne i proste w obsłudze i tak usytuowane, aby regulację można było wykonać w pozycji siedzącej. 5. Krzesło stacjonarne o wymiarach (12 szt.):Wyprofilowane siedzisko z polipropylenu PP o zwiększonej wytrzymałości z dodatkowym użebrowaniem w części spodniej dającej większą elastyczność siedziska, z tapicerowaną poduszką z pianki poliuretanowej typ wylewany o wysokich walorach użytkowych z wyraźnie zaznaczonym kształtem części miednicowo-udowej. Oparcie z profilowanego tworzywa (polipropylen), w kolorze pomarańczowym i zielonym, z trójkątnymi otworami nakładane na tragarz oparcia zintegrowany ze stelażem. Podstawa krzesła to stelaż 4-nożny wykonany z rurki stalowej precyzyjnej o podwyższonej wytrzymałości malowany proszkowo. Nogi stelaża zakończone stopkami samoregulującymi pochylnymi. Stopki do podłóg twardych. 6. Sofa (2szt.) System modułowych kanap ze stelażem w kształcie płozy. Sofy powinny składać się z trzech modułów każda. Sofy muszą być ze sobą połączone w sposób trwały. 7. Aneks kuchenny: powinien składać się z 4 szafek wiszących i 5 szafek dolnych wykonany z płyty wiórowej obustronnie laminowanej o klasie higieniczności E1. Kolorystyka mebli do ustalenia z zamawiającym na etapie realizacji. 8. Biurko gabinetowe z przystawką o wymiarach +,-1%(1 szt.): szerokość biurka min 200cm, głębokość biurka 100cm, wysokość biurka 76cm, szerokość przystawki min 60cm, głębokość przystawki min 100cm, wysokość 76cm. Blat wielowarstwowy w kolorze tabac .Środkowa warstwa blatu w kolorze antracytu, cofnięta w stosunku do dwóch pozostałych. Krawędzie oklejone obrzeżem PVC ; Nogi płytowe , oklejone szeroką doklejka PVC ;Blenda wykonana z płyty wiórowej w kolorze blatu (tabac) oklejona obrzeżem PVC ; Blaty i nogi połączone ze sobą w sposób rozłączny za pomocą mimośrodów; Nogi wyposażone w regulator wysokości z możliwością regulacji poziomu, kolor tabac; Blenda łącząca blat z nogami za pomocą metalowych złączy mimośrodowych zapewniających stabilność konstrukcji, kolor tabac; Kształt blatu biurka jak na rzucie; Przystawka-blat w konstrukcji jak biurko. 9. Kontener gabinetowy 3-szufladowy + piórnik w kolorze tabac o wymiarach +,-1% (1 szt.): szerokość min 45cm, głębokości min 58cm i wysokości 60cm.Wieniec górny - wykonany z płyty, obrzeża PVC, boki zewnętrzne (okładziny) - wykonane z płyty. Kontener wyposażony w 3 szuflady z wkładami metalowymi na prowadnicach kulkowych z cichym domykiem oraz osobną szufladą piórnikową. Całość zamykana na zamek centralny z łamanym kluczem i blokadą wysuwu drugiej szuflady. 10. Stolik gabinetowy w kolorze tabac o wymiarach +,-1% (1szt.):szerokość 80cm średnicy, wysokość 70cm. Blat i nogi wykonane jak w biurku gabinetowym. Nogi na stelażu płytowym krzyżakowym. 11. Szafy gabinetowe o wymiarach +,-1% (2 szt.):szerokość szafy min 90cm, głębokość szafy 42cm, wysokość ogólna szafy 187cm.Wieniec górny - wykonany z płyty w kolorze tabac.Front płytowy wykonany z płyty tabac. Krawędzie oklejone obrzeżem PVC.Korpusy szaf wykonane z płyty w kolorze antracyt Półki oklejone od frontu doklejką 2mm mocowane za pomocą złącza, które zapobiega ich wypadaniu, 4 szt półek do każdej szafy. Podest wykonany z płyty, do którego przymocowano listwę cokołową wykonaną z płyty wyposażoną w regulatory poziomu. Od frontu zamocowano listwę poprzeczną, w której osadzono regulatory typu bulwa z możliwością regulacji od wnętrza szafy. Podest mocowany do wieńca dolnego. Uchwyt mocowany dwu punktowo w poziomie wykonany ze stopu ZnAl wykończony na chrom-mat. Szafy wyposażone w zamki baskwilowe. 12. Zestaw dla dzieci (1szt.): Stolik dziecięcy (1szt.) średnica 85cm, wysokość 48cm, stolik wykonany z tworzywa polipropylenowego, z wytrzymałego i łatwego do utrzymania w czystości plastiku w kolorze zielonym, Krzesełko dziecięce (2szt.) szerokość 39cm, wysokość 67cm, głębokość siedziska 26cm, wysokość siedziska 30cm, krzesełko wykonane z tworzywa polipropylenowego, z wytrzymałego i łatwego do utrzymania w czystości plastiku w kolorze zielonym. 13. Szafa ubraniowa o wymiarach (+,-1%) (2szt.): szerokość 60cm, głębokość 60cm, wysokość 183cm. Korpus wykonany z płyty me laminowanej, plecy z HDF, drzwi jednoskrzydłowe na zawiasach puszkowych z kątem otwarcia 110 st. Szafa wyposażona w jedną półkę oraz drążek na wieszaki ubraniowe, posadowiona na nóżkach typu bulwa z możliwością regulacji poziomu od wewnątrz szafy. 14. Krzesła do aneksu kuchennego (4szt.): Krzesło kubełkowe wykonane z plastiku na wysoki połysk, w kolorze zielonym (2 szt.) i pomarańczowym (2 szt.),stelaż chromowany, metalowy, czteronożny, minimalne wymiary krzesła: szer. 510mm, głębokość 475mm, wys. 830mm. 15. Stół do aneksu kuchennego (1szt.):blat wykonany z płyty melaminowej, wykończony PCV, podstawa stołu złożona z czterech nóg wykonanych z chromowanych rur oraz łączyn chromowanych stabilizujących podstawę. 16. Biurka pracownicze (7szt.) o wymiarach: 4 szt-szerokość biurka min 160cm, głębokość biurka 80cm, wysokość biurka 75cm, 2 szt-szerokość biurka min 120cm, głębokość biurka 80cm, wysokość biurka 75cm, 1 szt-szerokość biurka min 120cm, głębokość biurka 70cm, wysokość biurka 75cm, Blat z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieniczności E1, o grubości min 25mm w kolorze tabac wykończony PCV, stelaż metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium, nogi metalowe o profilu prostokątnym, połączone belką spinającą nogi, oraz belka wzmacniająca, biegnąca wzdłuż blatu, 17. Osłona dolna (1szt) blenda wykonana z płyty melaminowej o gr. 18mm, o wymiarach: szer. 105cm, wys. 40cm. 18. Szuflady na klawiaturę (7szt.): szer. min. 70cm, gł. 35mm, wykonana z płyty melaminowej , wykończona PCV,szuflada umieszczona na prowadnicach z profilem kątowym, z regulacją wysokości półki, zakres regulacji od 64 do 108 mm, udźwig do 25kg. 19. Uchwyt na komputer (7szt.): wymiary szer. 24cm, gł. 50, wys. 62cm metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium 20. Kontener 3-szufladowy (5szt) o wymiarach: szerokość 43cm, głębokość 58cm, wysokość 59cm.Wykonany z płyty melaminowanej, klasa higieniczności E1. Oklejany obrzeżem PCV odpornym na uderzenia mechaniczne. Wkłady szuflad metalowe na prowadnicach kulkowych z cichym domykiem wytrzymujące obciążenie 35kg zapewniające łatwy 75% wysuw szuflady bez obawy jej wypadnięcia, kontener powinien posiadać wkładany piórnik do dowolnej szuflady. Każdy kontener wyposażony jest w dwa klucze. Uchwyty w kontenerze wykończone galwanicznie na srebrny mat przykręcane za pomocą 2 śrub. Wyposażony w cztery kółka, w tym dwa z hamulcem. Wszystkie szuflady zamykane zamkiem centralnym. 21. Kontener cargo-4szt o wymiarach szerokość 400 mm gł 800 mm wys. 1100 mm Wieniec górny oraz dolny wykonany z płyty melaminowanej. Krawędzie wykończone PCV w kolorze tabac. Korpus i plecy z płyty melaminowanej. W kolorze beż piaskowy. Krawędzie wykończone PCV. Front płyta w kolorze tabac wykończona PCV. Wnętrze stanowi wysuwane dwie półki tworzące 2 przestrzenie segregatora A4 z dostępem z jednej strony. Korpus półek umieszczony na prowadnicach kulkowych z pełnym wysuwem. Pod frontem umocowane kółko zabezpieczające przed przewróceniem się kontenera przy pełnym wysuwie. Kontener zamykany zamkiem patentowym. 22. Szafa z drzwiami przesuwnymi o wymiarach:120x43x183 szerokość x głębokość x wysokość. Korpus z płyty, krawędzie oklejone PCV, korpus w kolorze beż piaskowy. Półki z płyty oklejone z 4 stron PCV, regulacja półek trzystopniowa, podpórki typu SECURA zabezpieczające przed przypadkowym wysunięciem, półki w kolorze beż piaskowy.Top i front w kolorze tabac, front z płyty umieszczony na prowadnicach zgodnie z systemem wykonawcy, zapewniający łatwy przesuw drzwi.Szafa wyposażona w bulwy o średnicy 50mm, zakres regulacji 0-20mm, regulacja od wewnątrz szafy. Ściana tylna z płyty, w kolorze beż piaskowy. Szafa z podziałem wewnętrznym pionowym, dzieląca szafę na dwie części. 23. Stoliki na korytarz (3szt) o wymiarach: 2 szt.-szerokość min 160cm, głębokość 70cm, wysokość 75cm, 1 szt.-szerokość min 80cm, głębokość 70cm, wysokość 75cm, Blat z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieniczności E1, o grubości min 25mm w kolorze tabac wykończony 2mm PCV, stelaż metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium, nogi metalowe o profilu rurowym fi 50, połączone belką spinającą nogi oraz belka wzmacniająca, biegnąca wzdłuż blatu . 24. Regał na drukarkę (1 szt.): o wymiarach szerokość 70cm, głębokość 60cm, wysokość 60cm Regał otwarty z miejscem na drukarkę, korpus z płyty w kolorze beż piaskowy, top z płyty oklejane PCV w kolorze tabac, regał z jedną półką w kolorze beż piaskowy, umieszczoną na podpórkach typu SECURA zabezpieczające przed przypadkowym wysunięciem, ściana tylna z płyty w kolorze beż piaskowy. 25. Szafki (5szt): szerokość 79cm, głębokość 39cm, wysokość 79cm.Korpus z płyty, krawędź oklejona PCV w kolorze beż piaskowy.Półki z płyty oklejone z 4 stron PCV, regulacja półek trzystopniowa, podpórki typu SECURA zabezpieczające przed przypadkowym wysunięciem, półki w kolorze beż piaskowy. Top i front w kolorze tabac. Szafa wyposażona w nóżki aluminiowe o wysokość 5cm z możliwością wypoziomowania mebla. Ściana tylna z płyty w kolorze beż piaskowy. W szafie metalowe uchwyty, dwupunktowe oraz zamki patentowe. 26. Szafa aktowa (1szt.) o wymiarach:szerokość 80cm, głębokość 39cm, wysokość 183cm Korpus z płyty, krawędź oklejona PCV , korpus w kolorze beż piaskowy. Półki z płyty, oklejone z 3 stron PCV, regulacja półek trzystopniowa, podpórki metalowe zabezpieczające przed przypadkowym wysunięciem, półki w kolorze beż piaskowy. Top i front w kolorze tabac, top płyta wykończona PCV. Szafa wyposażona w stopki fi 50mm o zakresie regulacji 0-20mm, regulacja od wewnątrz szafy. Ściana tylna z płyty w kolorze beż piaskowy. W szafie metalowe uchwyty, dwupunktowe. 27. Regał na formularze (1 szt.) o wymiarach: szerokość 120cm, głębokość 42cm, wysokość 180cm.Top i front w kolorze tabac, wykończona PCV. Korpus z płyty oklejony PCV 2mm, w kolorze beż piaskowy. Półki z płyty w kolorze beż piaskowy, ustawione pod kątem jak na rysunku. Ściana tylna z płyty w kolorze beż piaskowy. Regał posadowiony na cokole 10cm 28. Gabloty informacyjne, wewnętrzne (8 szt.): Wykonana z bezpiecznego szkła akrylowego. Rama aluminiowa anodowana w kolorze srebrnym, narożniki plastikowe. Drzwi uchylne zamykane na dwa zamki. Zawiasy montowane na dłuższym boku. Możliwość zawieszenia w pionie lub w poziomie. Wersja magnetyczna z kompletem minimum 15 magnesów. Grubość gabloty ok. 3,5cm. Przestrzeń użytkowa ok. 2cm. 29. Foliowanie drzwi - wg projektu: Wysokość paska folii na naświetlu 18cm, wysokość liter 14cm, pasek na drzwiach - wysokość 20cm, litery 16cm. Folia w kolorze żółtym. Wzór poniżej. Napis na każdych drzwiach różny - do ustalenia z zamawiającym. Drzwi podwójne - 4szt.,drzwi pojedyncze - 3szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej (zał. nr 1 ), rzucie pomieszczeń oraz formularzu cenowym (zał. nr 3). Dostawa wyposażenia obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na dostarczone wyposażenie, licząc od daty odbioru przedmiotu dostawy wynosi 36 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż wyposażenia Centrum Multimedialnego w PZS nr 1 w Trzebnicy, przy ul. Wojska Polskiego 17..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZADANIE II 1. Krzesło obrotowe o wymiarach (1 szt.):wys. siedziska 43 do 52cm, głęb. siedziska 45cm (+,-0,5), szer. siedziska 48cm (+,-0,5), ogólna wysokość 100 do 116cm, ogólna głębokość 64cm (+,-0,5), ogólna szerokość 66cm (+,-0,5). Krzesło obrotowe z podłokietnikami z tworzywa , krzesło wyposażone w siłownik gazowy oraz mechanizm synchroniczny umożliwiający jednoczesną zmianę kąta nachylenia oparcia i siedziska z możliwością ustawiania ich w 4 pozycjach i możliwością regulacji siły nacisku w stosunku do ciężaru ciała. 2.Krzesło stacjonarne o wymiarach (6 szt.):wys. siedziska 45cm (+,-0,5), głęb. siedziska 45cm (+,-0,5), szer. siedziska 48cm (+,-0,5), ogólna wysokość 83cm (+,-0,5), ogólna głębokość 56cm (+,-0,5), ogólna szerokość 56cm (+,-0,5). Wyprofilowane siedzisko z polipropylenu PP o zwiększonej wytrzymałości z dodatkowym użebrowaniem w części spodniej dającej większą elastyczność siedziska, z tapicerowaną poduszką z pianki poliuretanowej typ wylewany o wysokich walorach użytkowych, o grubości ok. 20 mm z wyraźnie zaznaczonym kształtem części miednicowo-udowej. 3.Biurko proste 160x70x75 kolor klon, dąb ( jasny) blat z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieniczności E1, stelaż metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium, nogi metalowe o profilu prostokątnym połączone belką spinającą nogi oraz belka wzmacniająca, biegnąca wzdłuż blatu,biurko wyposażone w osłonę dolną 4. Biurka: kątowe 180x137x75 prawe 1 szt, lewe 1 szt.; kątowe 180x110 x 75 lewe 1 szt ,prawe 1 szt.; proste z wycięciem na filar - lewe 1 szt , prawe 1 szt. Blaty z płyty dwustronnie melaminowanej w klasie higieniczności E1, stelaż metalowy, malowany proszkowo w kolorze aluminium, nogi metalowe o profilu prostokątnym, połączone belką spinającą nogi oraz belka wzmacniająca, biegnąca wzdłuż blatu, wymaga się aby stelaż został tak wykonany aby biurko było stabilne i nie występowało miejsce gdzie blat może się uginać.Biurka dopasowane są do pomieszczenia, a wymiary należy sprawdzić przed wykonaniem zamówienia. 5. Regał ( 1 szt) 120x35x183 szerokość x głębokość x wysokość kolor klon, dąb (jasny) Korpus z płyty, krawędzie oklejone PCV, półki z płyty, oklejone z 4 stron PCV, regulacja półek trzystopniowa, podpórki typu SECURA zabezpieczające przed przypadkowym wysunięciem, Regał wyposażony w bulwy, zakres regulacji 0-20mm, regulacja od wewnątrz .Ściana tylna z płyty.Regał z podziałem wewnętrznym pionowym, dzieląca go na dwie części. 6. Kontener 3 - szufladowy (1szt) o wymiarach: szerokość 43cm, głębokość 58cm, wysokość 59cm. Wykonany z płyty melaminowanej klasa higieniczności E1. Oklejany obrzeżem PCV odpornym na uderzenia mechaniczne.Wkłady szuflad metalowe na prowadnicach kulkowych z cichym domykiem wytrzymujące obciążenie 35kg zapewniające łatwy 75% wysuw szuflady bez obawy jej wypadnięcia. Kontener powinien posiadać wkładany piórnik do dowolnej szuflady. Uchwyty w kontenerze wykończone galwanicznie na srebrny mat przykręcane za pomocą 2 śrub.Wyposażony w cztery kółka, w tym dwa z hamulcem. Wszystkie szuflady zamykane zamkiem centralnym. 7. Siedzisko ( 5 szt) o wymiarach około : Wysokość siedziska - 40 cm , szerokość siedziska - 50 cm, głębokość siedziska - 55 cm, wysokość całkowita - 90 cm, ogólna szerokość 50 cm, ogólna głębokość - 84 cm. Pufa w całości wykonana z pianki poliuretanowej wzmocnionej stelażem sklejkowym, pokrytej tapicerką o wysokich parametrach użytkowych, kształt z wyraźnym wyprofilowaniem w części lędźwiowej pozwalającym na wygodne użytkowanie. Boki pufy wyposażone w wzmocnione kieszenie pozwalające na przechowywanie np. prasy oraz kieszenie na łączniki (spinacze). Podstawa pufy ma być zabezpieczona dodatkowym filcem przemysłowym o grubości min. 3 mm, na stałe przymocowanym do pufy, pozwalającym na wygodne i łatwe przemieszczanie pod podłożu . Łączniki wykonane z pręta stalowego chromowanego w kształcie spinacza biurowego pozwalającego na łączenie pojedynczych puf w ciągi siedzisk. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w specyfikacji technicznej (zał. nr 1a), rzucie pomieszczeń oraz formularzu cenowym (zał. nr 3a ). Dostawa wyposażenia obejmuje również ich montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Warunki wykonania zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji i rękojmi na dostarczone wyposażenie, licząc od daty odbioru przed-miotu dostawy wynosi 36 miesięcy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.