eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jordanów › Termomodernizacja budynku starej części Zespołu Szkół w Toporzysku - etap I.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-01

Jordanów: Termomodernizacja budynku starej części Zespołu Szkół w Toporzysku - etap I.
Numer ogłoszenia: 161130 - 2015; data zamieszczenia: 01.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 119820 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jordanów, ul. Rynek 2, 34-240 Jordanów, woj. małopolskie, tel. 18 2693510, faks 18 2693526.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku starej części Zespołu Szkół w Toporzysku - etap I..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: Termomodernizacja budynku starej części Zespołu Szkół w Toporzysku - etap I. Budynek szkoły jest budynkiem składającym się z piwnicy, parteru i I piętra. W budynku znajdują się pomieszczenia sal lekcyjnych, ciągów komunikacyjnych oraz zaplecza (kuchni i jadalni, szatni, wc, zaplecza). Budynek przewidziany do ocieplenia w etapie I składa się z trzech części: budynek parterowy i piętrowy oraz przewiązka do sali gimnastycznej (bez budynku sali gimnastycznej i jej zaplecza). Uwaga! Zakres zamówienia i robót budowlanych nie obejmuje budynku sali gimnastycznej i jej zaplecza. Zakres i rodzaj podstawowych robót: - docieplenie ścian zewnętrznych pomieszczenia piwnic nad i pod gruntem oraz docieplenie ścian zewnętrznych kontygnacji nadziemnych ocieplenie powierzchni 1069,29 m2, - docieplenie stropodachów wełną o powierzchni 897,71 m2, - wymiana okien drewnianych na nowe PCV, - wymiana drzwi zewnętrznych, - przełożenie opaski wokół budynku z kostki brukowej, płyt chodnikowych, płyt betonowych. Częściowo należy wykonać nową opaskę z kostki brukowej. - Wykonanie warstwy wykończeniowej elewacji, - Malowanie elementów stalowych (balustrady), - Demontaż i montaż instalacji odgromowej, - Rozbiórka rynien oraz rur spustowych, obróbek blacharskich i wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien i rur spustowych, montaż obróbek parapetowych oraz parapetów zewnętrznych, - Wykonanie izolacji stropodachów, - Wymiana lampy zewnętrznej na lampę energooszczędną LED. Uwaga: kolor tynku elewacyjnego należy uzgodnić z Dyrekcją Zespołu Szkół na etapie realizacji termomodernizacji. Szczegółowy zakres zadania określa przedmiar robót, projekt wykonawczy i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Szczegółowy zakres robót zawiera załączony projekt techniczny, specyfikacje techniczne oraz przedmiar robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowo-Usługowo-Produkcyjna KNAPCZYK, Stanisława Knapczyk, ul. 1-go Maja 39, 34-480 Jabłonka, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 334460,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 328000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 328000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 381580,96

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.