eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Wieluń: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń
Numer ogłoszenia: 161003 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wieluń , Plac Kazimierza Wielkiego 1, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 8860249, faks 43 8860260.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn. Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta i gminy Wieluń obejmujące: Zadanie 2 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (miasto szkoły) Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/226/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia Zadanie 3 -Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXIV/255/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 28 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia Zadanie 4 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia i wybranej części obszaru Gminy Wieluń, obejmującej obręb Dąbrowa wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/228/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia i wybranej części obszaru Gminy Wieluń, obejmującej obręb Dąbrowa, Zadanie 5 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze miasta Wielunia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (biogazownia); Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/231/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze miasta Wielunia (biogazownia), Zadanie 6 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze sołectwa Dąbrowa wraz z prognozą oddziaływania na środowisko; Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/232/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze sołectwa Dąbrowa. Dla zadania 4, 5, 6 wymagana jest zmiana Studium. Procedura obecnie jest na etapie uzgadniania i opiniowania projektu. Wykonawca otrzyma projekt Studium oraz będzie na bieżąco informowany o postępach w realizacji procedury. Planuje się uchwalenie zmiany Studium do 30 października 2016 r. Zakres rzeczowy usług: 1) przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Miejskiej w Wieluniu dotyczących planu zagospodarowania przestrzennego; 2) przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Burmistrza Wielunia związanych z procedurą planistyczną; 3) przygotowanie tekstu planu w postaci elektronicznej (w wersji do uchwalenia) sporządzonej w programie EAP XML Legislator w formacie pliku ZIPX i rysunku planu w formacie JPEG, dostosowanych do wymogów publikacji w Dzienniku Urzędowym; 4) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 5) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego; 6) uzyskanie opinii o projekcie planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 7) uzgadnianie projektu planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. b ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne jeżeli zachodzi taka potrzeba; 9) wykonanie analizy uwag wniesionych w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej; 10) udział we wszystkich prezentacjach projektu planu, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami oraz w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu; przygotowanie protokołów z ww. posiedzeń; 11) udział w przygotowywaniu stanowiska Burmistrza Wielunia i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wieluniu na skargi złożone po opublikowaniu planu i na skargi złożone do sądu; 12) protokolarne przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie przedmiotu umowy tj.: a) dwóch egzemplarzy dokumentacji planistycznej; b) czterech egzemplarzy planu w skali 1:1000 i jednego egzemplarza matrycy rysunku planu w wersji analogowej oraz jednego egzemplarza planu wykonanego w technice cyfrowej na nośniku CD (tekst Word, rysunki w rozszerzeniach JPG, PDF, DWG, lub w formacie SHAPE), - w terminie 3 dni od daty podjęcia przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały uchwalającej plan zagospodarowania przestrzennego.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, ewentualne zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w trybie przewidzianym w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli zostaną spełnione przesłanki ustawowe

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do dnia 9.08.2016 r. do godz. 13.00 w wysokości: Zadanie 2 - 225,00 zł (słownie: dwieście dwadzieścia pięć złotych 00/100), Zadanie 3 - 1050,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt złotych 00/100), Zadanie 4 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), Zadanie 5 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), Zadanie 6 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda udokumentowania posiadania wiedzy i doświadczenia. W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowanie co najmniej 3 usług polegających na wykonaniu miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego obejmujące obszar o powierzchni co najmniej 25 ha każdy, w tym co najmniej dwa dla terenów miejskich dla minimum 20 tys. mieszkańców - dla zadań 2, 3, 4, 5,6. Dodatkowo jako 4 usługa dla zadania 5 opracowanie co najmniej jednego miejscowego planu zagospodarowania dla biogazowni. Zamawiający uzna spełnienie warunku, dla zadania 5 jeżeli przynajmniej jedna ze wskazanych 3 usług, będzie również obejmować opracowanie miejscowego planu zagospodarowania dla biogazowni. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje co najmniej zespołem, który będzie wykonywał zamówienie, w tym: - główny projektant: osoba z wykształceniem wyższym, posiadająca kwalifikacje zgodnie z art. 5 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, aktualne zaświadczenie o członkostwie w Okręgowej Izbie Urbanistów oraz z doświadczeniem w sporządzaniu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla miast lub ich zmiany - liczba opracowań, w sporządzaniu których uczestniczyła jako główny projektant: minimum 3. Osoba ta będzie pełniła funkcję koordynatora zespołu, - specjalista ds. przygotowania prognozy oddziaływania na środowisko: osoba z wykształceniem wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz oddziaływania na środowisko dla projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów - liczba prognoz, które sporządziła: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko, - specjalista ds. przygotowania prognozy skutków finansowych uchwalenia planu: osoba z wykształceniem wyższym oraz z doświadczeniem w opracowaniu prognoz skutków finansowych uchwalenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów - ilość prognoz, które sporządziła: minimum 3. Osoba ta będzie odpowiedzialna za sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu. Dopuszcza się łączenie funkcji przez jedną osobę pod warunkiem, że osoba ta będzie posiadała wymagane kwalifikacje i doświadczenie. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie załącznika nr 5 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie żąda udokumentowania sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zgodnie z treścią załącznika nr 8 do SIWZ - Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Brak dokumentu spowoduje wykluczenie Wykonawcy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Kserokopie dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez podmiot użyczający swoich zasobów. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zasobach innych podmiotów w zakresie wiedzy i doświadczenia, biorących udział w realizacji zamówienia jako Podwykonawca, Zamawiający żąda od Wykonawcy załączenia do oferty w odniesieniu do tych podmiotów: 1) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 9 do SIWZ w formie oryginału sporządzonego i podpisanego przez podmiot zobowiązany; 2) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez podmiot zobowiązany. W przypadku spółki cywilnej odpis składa każdy wspólnik

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin płatności faktur - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje się możliwość dokonania niżej wymienionych zmian: 1) w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, b) przedłużenia procedur administracyjnych na etapie wydawania opinii, uzgodnień, postanowień i decyzji administracyjnych, c) działania lub zaniechania osób trzecich, uniemożliwiające wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, d) wystąpienia okoliczności zewnętrznych, niezależnych od Wykonawcy, w szczególności leżących po stronie Zamawiającego (np. z okoliczności wynikających z uchwał podjętych przez Radę Miejską w Wieluniu w zakresie planowania przestrzennego), e) konieczności powtórzenia prac lub czynności z przyczyn proceduralnych, niezależnych od Wykonawcy, f) w przypadku nie wywiązania się Zamawiającego z obowiązków określonych w § 3 niniejszej umowy, g) w razie opóźnienia niezależnych od Wykonawcy czynności - uzgodnień oraz pojawienia się uwag w fazie wyłożenia planu do publicznego wglądu, h) innych okoliczności, których wystąpienia nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 2) zmiany wysokości wynagrodzenia - w przypadku zmiany: a) ustawowej stawki podatku od towarów i usług (VAT) - w takim przypadku obniżenie lub podwyższenie wynagrodzenia jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, b) wynagrodzenie może ulec zmniejszeniu w przypadku odstąpienia przez Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy oraz w przypadku odstąpienia od umowy przez Strony; 3) zamiany osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia na inną osobę o minimum tożsamych uprawnieniach w przypadku zdarzenia losowego (np. choroba, zgon osoby uczestniczącej w wykonaniu zamówienia); 4) zmiany danych adresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody; 5) zmian korzystnych dla Zamawiającego - na wniosek Zamawiającego pod warunkiem pisemnej akceptacji Wykonawcy. 2. Wykonawca zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz za pisemną zgodą Zamawiającego może zmienić Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, powierzyć wykonanie części przedmiotu umowy lub zmienić część zakresu wykonywania umowy przez Podwykonawcę. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania części przedmiotu umowy Podwykonawcy zostaną wprowadzone do treści umowy zapisy § 15 wzoru umowy - załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej umowy spowodowanych zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego. 4. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany 5. Nie jest dopuszczalna zmiana Wykonawcy za wyjątkiem sukcesji generalnej, w tym dziedziczenia prawa w spółkach handlowych, przekształcenia, sukcesji z mocy prawa. (dotyczy zadania 4, 6) 1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, o którym mowa w § 2 ust. 1 niniejszej umowy, w formie pisemnego aneksu, każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: 1) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 2) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - na zasadach i w sposób określony w ust. 2 - 12, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę. 2. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 3. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 1 pkt 2 lub 3, będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą wzrostowi kosztu Wykonawcy w związku ze zwiększeniem wysokości wynagrodzeń pracowników realizujących usługi do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników realizujących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 6. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o kwotę odpowiadającą zmianie kosztu Wykonawcy ponoszonego w związku z wypłatą wynagrodzenia pracownikom realizującym usługi. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników realizujących usługi, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 7. W celu zawarcia aneksu, o którym mowa w ust. 1, każda ze Stron może wystąpić do drugiej Strony z wnioskiem o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, wraz z uzasadnieniem zawierającym w szczególności szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie, oraz wskazaniem daty, od której nastąpiła bądź nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 8. W przypadku zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 lub pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Wykonawca, jest on zobowiązany dołączyć do wniosku dokumenty, z których będzie wynikać, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności: 1) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników realizujących usługi, wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 2, lub 2) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników realizujących usługi, wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3. 9. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 3, jeżeli z wnioskiem występuje Zamawiający, jest on uprawniony do zobowiązania Wykonawcy do przedstawienia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni roboczych, dokumentów, z których będzie wynikać w jakim zakresie zmiana ta ma wpływ na koszty wykonania umowy, w tym pisemnego zestawienia wynagrodzeń, o którym mowa w ust. 8 pkt 2. 10. W terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania wniosku, o którym mowa w ust. 7, Strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej Stronie informację o zakresie, w jakim zatwierdza wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 11. W przypadku otrzymania przez Stronę informacji o niezatwierdzeniu wniosku lub częściowym zatwierdzeniu wniosku, Strona ta może ponownie wystąpić z wnioskiem, o którym mowa w ust. 7. W takim przypadku przepisy ust. 8 - 10 oraz 12 stosuje się odpowiednio. 12. Zawarcie aneksu nastąpi nie później niż w terminie 10 dni roboczych od dnia zatwierdzenia wniosku o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wieluniu, ul. Piłsudskiego 14, Biuro Zamówień Publicznych, pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miejski w Wieluniu Wydział Organizacyjny (Plac Kazimierza Wlk.1 budynek ratusza) pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.09.2016.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (miasto szkoły).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/226/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta WieluniaZakres rzeczowy usług: 1) przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Miejskiej w Wieluniu dotyczących planu zagospodarowania przestrzennego; 2) przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Burmistrza Wielunia związanych z procedurą planistyczną; 3) przygotowanie tekstu planu w postaci elektronicznej (w wersji do uchwalenia) sporządzonej w programie EAP XML Legislator w formacie pliku ZIPX i rysunku planu w formacie JPEG, dostosowanych do wymogów publikacji w Dzienniku Urzędowym; 4) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 5) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego; 6) uzyskanie opinii o projekcie planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 7) uzgadnianie projektu planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. b ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne jeżeli zachodzi taka potrzeba; 9) wykonanie analizy uwag wniesionych w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej; 10) udział we wszystkich prezentacjach projektu planu, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami oraz w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu; przygotowanie protokołów z ww. posiedzeń; 11) udział w przygotowywaniu stanowiska Burmistrza Wielunia i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wieluniu na skargi złożone po opublikowaniu planu i na skargi złożone do sądu; 12) protokolarne przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie przedmiotu umowy tj.: a) dwóch egzemplarzy dokumentacji planistycznej; b) czterech egzemplarzy planu w skali 1:1000 i jednego egzemplarza matrycy rysunku planu w wersji analogowej oraz jednego egzemplarza planu wykonanego w technice cyfrowej na nośniku CD (tekst Word, rysunki w rozszerzeniach JPG, PDF, DWG, lub w formacie SHAPE), - w terminie 3 dni od daty podjęcia przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały uchwalającej plan zagospodarowania przestrzennego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 -Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXIV/255/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 28 czerwca 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia. Zakres rzeczowy usług: 1) przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Miejskiej w Wieluniu dotyczących planu zagospodarowania przestrzennego; 2) przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Burmistrza Wielunia związanych z procedurą planistyczną; 3) przygotowanie tekstu planu w postaci elektronicznej (w wersji do uchwalenia) sporządzonej w programie EAP XML Legislator w formacie pliku ZIPX i rysunku planu w formacie JPEG, dostosowanych do wymogów publikacji w Dzienniku Urzędowym; 4) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 5) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego; 6) uzyskanie opinii o projekcie planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 7) uzgadnianie projektu planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. b ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne jeżeli zachodzi taka potrzeba; 9) wykonanie analizy uwag wniesionych w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej; 10) udział we wszystkich prezentacjach projektu planu, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami oraz w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu; przygotowanie protokołów z ww. posiedzeń; 11) udział w przygotowywaniu stanowiska Burmistrza Wielunia i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wieluniu na skargi złożone po opublikowaniu planu i na skargi złożone do sądu; 12) protokolarne przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie przedmiotu umowy tj.: a) dwóch egzemplarzy dokumentacji planistycznej; b) czterech egzemplarzy planu w skali 1:1000 i jednego egzemplarza matrycy rysunku planu w wersji analogowej oraz jednego egzemplarza planu wykonanego w technice cyfrowej na nośniku CD (tekst Word, rysunki w rozszerzeniach JPG, PDF, DWG, lub w formacie SHAPE), - w terminie 3 dni od daty podjęcia przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały uchwalającej plan zagospodarowania przestrzennego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin płatności faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia i wybranej części obszaru Gminy Wieluń, obejmującej obręb Dąbrowa wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/228/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranych terenów w obszarze miasta Wielunia i wybranej części obszaru Gminy Wieluń, obejmującej obręb Dąbrowa. Dla zadania wymagana jest zmiana Studium. Procedura obecnie jest na etapie uzgadniania i opiniowania projektu. Wykonawca otrzyma projekt Studium oraz będzie na bieżąco informowany o postępach w realizacji procedury. Planuje się uchwalenie zmiany Studium do 30 października 2016 r. Zakres rzeczowy usług: 1) przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Miejskiej w Wieluniu dotyczących planu zagospodarowania przestrzennego; 2) przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Burmistrza Wielunia związanych z procedurą planistyczną; 3) przygotowanie tekstu planu w postaci elektronicznej (w wersji do uchwalenia) sporządzonej w programie EAP XML Legislator w formacie pliku ZIPX i rysunku planu w formacie JPEG, dostosowanych do wymogów publikacji w Dzienniku Urzędowym; 4) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 5) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego; 6) uzyskanie opinii o projekcie planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 7) uzgadnianie projektu planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. b ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne jeżeli zachodzi taka potrzeba; 9) wykonanie analizy uwag wniesionych w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej; 10) udział we wszystkich prezentacjach projektu planu, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami oraz w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu; przygotowanie protokołów z ww. posiedzeń; 11) udział w przygotowywaniu stanowiska Burmistrza Wielunia i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wieluniu na skargi złożone po opublikowaniu planu i na skargi złożone do sądu; 12) protokolarne przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie przedmiotu umowy tj.: a) dwóch egzemplarzy dokumentacji planistycznej; b) czterech egzemplarzy planu w skali 1:1000 i jednego egzemplarza matrycy rysunku planu w wersji analogowej oraz jednego egzemplarza planu wykonanego w technice cyfrowej na nośniku CD (tekst Word, rysunki w rozszerzeniach JPG, PDF, DWG, lub w formacie SHAPE), - w terminie 3 dni od daty podjęcia przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały uchwalającej plan zagospodarowania przestrzennego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze miasta Wielunia wraz z prognozą oddziaływania na środowisko (biogazownia).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/231/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze miasta Wielunia (biogazownia). Dla zadania wymagana jest zmiana Studium. Procedura obecnie jest na etapie uzgadniania i opiniowania projektu. Wykonawca otrzyma projekt Studium oraz będzie na bieżąco informowany o postępach w realizacji procedury. Planuje się uchwalenie zmiany Studium do 30 października 2016 r. Zakres rzeczowy usług: 1) przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Miejskiej w Wieluniu dotyczących planu zagospodarowania przestrzennego; 2) przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Burmistrza Wielunia związanych z procedurą planistyczną; 3) przygotowanie tekstu planu w postaci elektronicznej (w wersji do uchwalenia) sporządzonej w programie EAP XML Legislator w formacie pliku ZIPX i rysunku planu w formacie JPEG, dostosowanych do wymogów publikacji w Dzienniku Urzędowym; 4) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 5) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego; 6) uzyskanie opinii o projekcie planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 7) uzgadnianie projektu planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. b ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne jeżeli zachodzi taka potrzeba; 9) wykonanie analizy uwag wniesionych w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej; 10) udział we wszystkich prezentacjach projektu planu, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami oraz w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu; przygotowanie protokołów z ww. posiedzeń; 11) udział w przygotowywaniu stanowiska Burmistrza Wielunia i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wieluniu na skargi złożone po opublikowaniu planu i na skargi złożone do sądu; 12) protokolarne przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie przedmiotu umowy tj.: a) dwóch egzemplarzy dokumentacji planistycznej; b) czterech egzemplarzy planu w skali 1:1000 i jednego egzemplarza matrycy rysunku planu w wersji analogowej oraz jednego egzemplarza planu wykonanego w technice cyfrowej na nośniku CD (tekst Word, rysunki w rozszerzeniach JPG, PDF, DWG, lub w formacie SHAPE), - w terminie 3 dni od daty podjęcia przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały uchwalającej plan zagospodarowania przestrzennego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktur - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze sołectwa Dąbrowa wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obszar opracowania określony został w Uchwale Nr XXI/232/16 Rady Miejskiej w Wieluniu z dnia 19 kwietnia 2016 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wybranego terenu w obszarze sołectwa Dąbrowa Dla zadania wymagana jest zmiana Studium. Procedura obecnie jest na etapie uzgadniania i opiniowania projektu. Wykonawca otrzyma projekt Studium oraz będzie na bieżąco informowany o postępach w realizacji procedury. Planuje się uchwalenie zmiany Studium do 30 października 2016 r. Zakres rzeczowy usług: 1) przygotowanie projektów wszystkich uchwał Rady Miejskiej w Wieluniu dotyczących planu zagospodarowania przestrzennego; 2) przygotowanie wszelkich pism i dokonywanie czynności w imieniu Burmistrza Wielunia związanych z procedurą planistyczną; 3) przygotowanie tekstu planu w postaci elektronicznej (w wersji do uchwalenia) sporządzonej w programie EAP XML Legislator w formacie pliku ZIPX i rysunku planu w formacie JPEG, dostosowanych do wymogów publikacji w Dzienniku Urzędowym; 4) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko, uwzględniającej ustalenia studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy; 5) opracowanie prognozy skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego; 6) uzyskanie opinii o projekcie planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 7) uzgadnianie projektu planu zgodnie z art. 17 pkt 6 lit. b ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym; 8) uzyskanie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne jeżeli zachodzi taka potrzeba; 9) wykonanie analizy uwag wniesionych w trakcie i po wyłożeniu do publicznego wglądu wraz z propozycją ich rozpatrzenia w formie tekstowej i graficznej; 10) udział we wszystkich prezentacjach projektu planu, w dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie rozwiązaniami oraz w posiedzeniach komisji i sesjach Rady Miejskiej w Wieluniu; przygotowanie protokołów z ww. posiedzeń; 11) udział w przygotowywaniu stanowiska Burmistrza Wielunia i Przewodniczącego Rady Miejskiej w Wieluniu na skargi złożone po opublikowaniu planu i na skargi złożone do sądu; 12) protokolarne przekazanie Zamawiającemu w jego siedzibie przedmiotu umowy tj.: a) dwóch egzemplarzy dokumentacji planistycznej; b) czterech egzemplarzy planu w skali 1:1000 i jednego egzemplarza matrycy rysunku planu w wersji analogowej oraz jednego egzemplarza planu wykonanego w technice cyfrowej na nośniku CD (tekst Word, rysunki w rozszerzeniach JPG, PDF, DWG, lub w formacie SHAPE), - w terminie 3 dni od daty podjęcia przez Radę Miejską w Wieluniu uchwały uchwalającej plan zagospodarowania przestrzennego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2017.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin płatności faktur - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.