eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa transmisji danych na potrzeby połączenia jednostek terenowych Śląskiego OW NFZ

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Katowice: Usługa transmisji danych na potrzeby połączenia jednostek terenowych Śląskiego OW NFZ
Numer ogłoszenia: 160965 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa transmisji danych na potrzeby połączenia jednostek terenowych Śląskiego OW NFZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi transmisji danych na potrzeby połączenia jednostek terenowych Śląskiego OW NFZ. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w formularzu - opis przedmiotu zamówienia. Realizacja nastąpi na zasadach określonych w SIWZ oraz we wzorze umowy. Wykonawca, który zaproponuje rozwiązanie techniczne związane z montażem dodatkowej instalacji/urządzeń (np. na dachu, elewacji lub innych pomieszczeniach danego budynku) poza istniejącym w danej lokalizacji okablowaniem, zobowiązany jest przed złożeniem oferty, dokonać uzgodnień w tym zakresie z jedną z osób wymienionych w niniejszym punkcie. Wykonawca przygotuje, a następnie przedłoży, uproszczony projekt techniczny, zawierający propozycję, rozwiązanie techniczne uruchomienia usługi. Zamawiający wymaga, aby uproszczony projekt w szczególności zawierał: przebieg trasy kabla wewnątrz budynku, szczegóły przyłącza i wejścia do budynku, sposób umocowania (montażu) anteny na dachu budynku bądź elewacji, przejścia przez strefy pożarowe winny być zabezpieczone masą ognioodporną typu hilti EI 120. Projekt może składać się ze szkiców bądź fotografii z naniesionymi trasami. Wykonawca w formularzu oferty oświadczy (pkt 10), iż przed złożeniem oferty dokonał stosownych uzgodnień w kwestii przyjętych rozwiązań technicznych związanych z uruchomieniem usługi. Posiada pisemną akceptację pracownika Zamawiającego. Powyższa procedura będzie wymagana w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje dodatkowe rozwiązania techniczne w obiektach stanowiących własność Śląskiego OW NFZ. W przypadku natomiast obiektów, które nie stanowią własności NFZ, wszelkie uzgodnienia w zakresie rozwiązań technicznych związanych z uruchomieniem usługi wykonawca przeprowadza z właścicielem danego obiektu. Wszelkie koszty dokonania uzgodnień oraz wszelkie koszty związane z montażem dodatkowej instalacji lub urządzeń albo dokonania zmian w istniejącym obciążają wyłącznie wykonawcę. Wykonawca także ponosi koszty związane z ewentualnym utrzymaniem infrastruktury technicznej. Osoby do kontaktu w kwestii dokonywania uzgodnień po stronie Zamawiającego: Pan Adam Szymura, tel. 32 735 16 42 lub Pan Marcin Rzeszotarski, tel. 32 735 16 38, adres e-mai: inwestycje@nfz-katowice.pl , nr fax: 32 735 16 41, pokój 208 (II piętro), godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. od 8.00 do 16.00.Na wniosek wykonawcy, zgłoszony za pośrednictwem fax lub wiadomości e-mail, osoby wskazane powyżej udostępnią wszelkie dane kontaktowe do właścicieli nieruchomości najmowanej przez Śląski OW NFZ. Uzgodnienia winny być dokonane przed złożeniem oferty. Zamawiający zaopiniuje projekt w terminie do 3 dni roboczych od dnia przedłożenia przez wykonawcę. Uwaga: Zamawiający wymaga, by styki o przepustowości 80Mbps i 10Mbps były stykami zapasowymi do transmisji realizowanej w ramach umowy zawartej umowy z wykonawcą Netia S.A. o nr 70/WAG-II/07/2016 z dnia 07.07.2016 r. W związku z czym, wymagane jest użycie rozdzielnej infrastruktury w stosunku do wykorzystywanej do realizacji ww. umowy. Przez rozdzielną infrastrukturę Zamawiający rozumie wykorzystanie niezależnych kabli światłowodowych, brak wspólnych urządzeń aktywnych (np. przełączników) i innych pojedynczych punktów awarii( np. anteny, zasilanie). Termin wykonania zamówienia: Przedmiotowa usługa winna być świadczona w okresie od 21.10.2016 r. do 20.10.2018 r. Zakończenie wszelkich czynności, w tym instalacyjnych umożliwiających rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi nie później niż w dniu 14.10.2016 r..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do kwoty 80 000,00 zł netto. Przedmiot, usługa transmisji danych.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 21.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 złotych (słownie: pięć tysiące złotych zero groszy). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK oKatowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: GOSKPLPW oraz adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt XI ppkt 1 SIWZ. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin usunięcia awarii - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z korzystania z usług Wykonawcy w jednej lub kilku lokalizacjach objętych umową, w sytuacji likwidacji lokalizacji bądź zmiany tejże lokalizacji na inną, z zastrzeżeniem postanowień ust. 10 niniejszego paragrafu. O zamiarze rezygnacji z usługi Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie ze wskazaniem dnia, od którego winno nastąpić zaprzestanie świadczenia usługi przez Wykonawcę. Zamawiający zobowiązuje się poinformować Wykonawcę o niniejszym na co najmniej 30 dni przed wskazaną datą zaprzestania świadczenia usługi. Wykonawcy nie przysługują z tytułu rezygnacji z usługi przez Zamawiającego żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. W takiej sytuacji nastąpi obniżenie wynagrodzenia całkowitego umowy o wysokość opłaty dotyczącej danej/danych lokalizacji, odpowiednio do okresu pozostałego do realizacji umowy. Rozliczenie z tytułu opłaty nastąpi z uwzględnieniem zasady, że należność za 1 dzień odpowiada 1/30 wysokości opłaty miesięcznej brutto w danej lokalizacji. Ewentualne zmiany we wskazanym zakresie zostaną wprowadzone stosownym aneksem do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo czasowej rezygnacji z korzystania z usług Wykonawcy w jednej lub kilku lokalizacjach objętych umową. Postanowienia ust. 9 znajdą tu odpowiednie zastosowanie.W przypadku zmiany adresu siedziby na inny, Wykonawca wyraża gotowość, pod warunkiem dysponowania odpowiednimi możliwościami technicznymi z uwzględnieniem aspektu ekonomicznego, do bezpłatnego uruchomienia usługi w nowej lokalizacji przy jednoczesnym zachowaniu parametrów usługi nie gorszych niż określone dla pierwotnej lokalizacji oraz przy jednoczesnym zachowaniu warunków, w tym także warunków finansowych, określonych dla pierwotnej lokalizacji. Ewentualna zmiana we wskazanym zakresie zostanie wprowadzona stosownym aneksem do umowy ze wskazaniem daty rozpoczęcia świadczenia usługi w nowej lokalizacji. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji niniejszej umowy, do cen jednostkowych netto, o których mowa w załączniku nr 2 do umowy, zostanie doliczony podatek VAT w wysokości obowiązującej na skutek dokonanej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT będzie oznaczała zwiększenie wynagrodzenia całkowitego brutto umowy (ust. 1), Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nie posiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto równej cenie oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 23/pn/2016, tj. złotych brutto W przypadku skrócenia terminu realizacji umowy, rozliczenie nastąpi z uwzględnieniem zasady, że należność za 1 dzień odpowiada 1/30 wysokości opłaty miesięcznej brutto w danej lokalizacji. W konsekwencji suma wystawionych faktur VAT może być niższa od ceny brutto oferty. Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia brutto umowy i/lub skrócenia terminu realizacji umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2016 godzina 13:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia, ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 208A, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.