eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu dwudziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Szczecin: Wykonanie remontu dwudziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części
Numer ogłoszenia: 160917 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych , ul. Mariacka 25, 70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu dwudziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dwudziestu siedmiu komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na dziewięć części: 1) Część 1 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Światowida 68/2; ul. Światowida 83/6; ul. Światowida 89/1; 2) Część 2 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Morska 4/2; ul. Nehringa 55/3; ul. Robotnicza 9/7; 3) Część 3 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Retry 6/36; ul. Retry 9/28; ul. Szarotki 1/25; 4) Część 4 zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Komuny Paryskiej 2,3/201; ul. Komuny Paryskiej 2,3/212; ul. Komuny Paryskiej 2,3/314; 5) Część 5 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Sławomira 7/14; ul. Sławomira 16/26; ul. Radogoska 15/10; 6) Część 6 zamówienia - remont lokali mieszkalnych przy ul. Pocztowa 37a/11; ul. 5 Lipca 29/2; ul. Wawrzyniaka 7g/6; 7) Część 7 zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Jagiellońska 26/18; ul. Jagiellońska 69/19; ul. Bogusława 25/32; 8) Część 8 zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Parkowa 63/18; ul. Swarożyca 11/23; ul. Swarożyca 15/9; ul. Sucharskiego 1/4 ; 9) Część 9 zamówienia - remont lokalu mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 38/18; ul. Pocztowa 41/13. 2. Zakres remontu poszczególnych lokali mieszkalnych: CZĘŚĆ 1 1) nr 2 w budynku przy ul. Światowida 68 (powierzchnia użytkowa lokalu - 16,00 m2): a) branża budowlana - naprawa tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, remont wc poza lokalem, mycie po robotach malarskich wywóz gruzu, b) branża elektryczna - montaż kuchenki elektrycznej, wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana zlewozmywaka, montaż wodomierza, 2) nr 6 w budynku przy ul. Światowida 83 (powierzchnia użytkowa lokalu - 48,04 m2): a) branża budowlana - naprawa tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, montaż czujnika czadu, przestawienie pieca kaflowego, remont w.c. poza lokalem, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, montaż grzejnika, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, opinia kominiarska, montaż wodomierza, wymiana zlewozmywaka, próba szczelności instalacji gazowej, 3) nr 1 w budynku przy ul. Światowida 89 (powierzchnia użytkowa lokalu - 37,54 m2 ) a) branża budowlana - naprawa tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wykonanie instalacji wyrównawczej, wymiana tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, opinia kominiarska, montaż wodomierza, wymiana baterii, wymiana zlewozmywaka, wymiana wanny, próba szczelności instalacji gazowej, wymiana grzejnika stalowego, CZĘŚĆ 2 4) nr 2 w budynku przy ul. Morska 4 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,33 m2) a) branża budowlana - naprawa tynków, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, montaż czujnika czadu, remont w.c. poza lokalem, mycie po robotach malarskich, opinia kominiarska, wywiezienie gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, montaż grzejnika, wymiana tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, montaż szafki kuchennej, zlewozmywaka, montaż wodomierza, próba szczelności instalacji gazowej, 5) nr 3 w budynku przy ul. Nehringa 55 (powierzchnia użytkowa lokalu - 43,95 m2): a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, mycie po robotach malarskich, opinia kominiarska, wywóz gruzu, b) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, szafki kuchennej, próba szczelności instalacji gazowej, c) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, montaż grzejnika, pomiary, 6) nr 7 w budynku przy ul. Robotnicza 9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 53,77 m2): a) branża budowlana - naprawa tynków, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie, wywóz gruzu, opinia kominiarska, b) branża elektryczna - wymiana osprzętu, pomiary, c) branża sanitarna - próba szczelności instalacji gazowej, CZĘŚĆ 3: 7) nr 36 w budynku przy ul. Retry 6 (powierzchnia użytkowa lokalu - 42,47 m2): a) branża budowlana - dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana osprzętu, wentylatora, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, wanny, baterii, próba szczelności instalacji gazowej, 8) nr 28 w budynku przy ul. Retry 9 (powierzchnia użytkowa lokalu - 29,01 m2): a) branża budowlana - naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, ustępu, wanny, zlewozmywaka, baterii, próba szczelności instalacji gazowej, 9) nr 25 w budynku przy ul. Szarotki 1 (powierzchnia użytkowa lokalu - 29,15 m2): a) branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, opinia kominiarska, montaż nawiewników okiennych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki drzwiowej, remont w.c. poza lokalem, naprawa posadzki, szklenie, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablic, montaż grzejnika elektrycznego, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, ustępu, baterii, montaż wodomierza, próba szczelności instalacji gazowej, CZĘŚĆ 4: 10) nr 201 w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 2,3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,66 m2): a) branża budowlana - przecierka tynków ścian wewnętrznych, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, naprawa posadzki, naprawa posadzki, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, ustępu, montaż wodomierza, wymiana baterii, , próba szczelności instalacji gazowej, 11) nr 212 w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 2,3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 14,93 m2): a) branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, ustępu, baterii, zaworów grzejnikowych, próba szczelności instalacji gazowej, 12) nr 314 w budynku przy ul. Komuny Paryskiej 2,3 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,66 m2) a) branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, ustępu baterii, zaworów grzejnikowych, próba szczelności instalacji gazowej, CZĘŚĆ 5: 13) nr 14 w budynku przy ul. Sławomira 7 (powierzchnia użytkowa lokalu - 30,54 m2): a) branża budowlana - przestawienie pieca kaflowego, opinia kominiarska, wymiana stolarki okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, remont w.c. poza lokalem, wywóz gruzu, b) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, ustępu, montaż wodomierza, wymiana baterii, próba instalacji gazowej, c) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablic, montaż grzejnika elektrycznego, pomiary 14) nr 26 w budynku przy ul. Sławomira 16 (powierzchnia użytkowa lokalu - 8,38 m2): a) branża budowlana - opinia kominiarska, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, wymiana stolarki okiennej, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, remont w.c. poza lokalem, wywóz gruzu, b) branża sanitarna - wymiana zlewu, ustępu, montaż wodomierza, c) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, wymiana tablicy, pomiary 15) nr 10 w budynku przy ul. Radogoska 15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 36,81 m2): a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, montaż czujnika czadu, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża sanitarna - wymiana kuchni gazowej, zlewozmywaka, ustępu, baterii, próba instalacji gazowej, c) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika akumulacyjnego, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary, CZĘŚĆ 6: 16) nr 11 w budynku przy ul. Pocztowa 37a (powierzchnia użytkowa lokalu - 22,30 m2): a) branża budowlana - konserwacja stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika elektrycznego, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana baterii, zlewozmywaka, ustępu, opinia kominiarska, 17) nr 2 w budynku przy ul. 5 Lipca 29 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,55 m2): a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika konwektorowego, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, kotła gazowego, ustępu, baterii, zlewozmywaka, montaż brodzika, montaż wodomierza, opinia kominiarska, próba szczelności instalacji gazowej, 18) nr 6 w budynku przy ul. Wawrzyniaka 7g (powierzchnia użytkowa lokalu - 28,52 m2) a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, podgrzewacza gazowego, baterii, zlewozmywaka, umywalki, ustępu, opinia kominiarska, montaż wkładu kominowego, próba, montaż wodomierza, próba szczelności instalacji gazowej, CZĘŚĆ 7: 19) nr 18 w budynku przy ul. Jagiellońska 26 (powierzchnia użytkowa lokalu - 40,83 m2): a) branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, przecierka tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, wlz, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana, kuchenki gazowej, kotła gazowego, ustępu, zlewozmywaka, baterii, grzejników stalowych i zaworów grzejnikowych, montaż czujnika czadu, opinia kominiarska, montaż wodomierza, ora wkładu kominowego, 20) nr 19 w budynku przy ul. Jagiellońska 69 (powierzchnia użytkowa lokalu - 35,36 m2): a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, montaż grzejnika konwektorowego, czujnika czadu, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, opinia kominiarska, montaż wodomierza, próba szczelności instalacji gazowej, 21) nr 32 w budynku przy ul. Bogusława 25 (powierzchnia użytkowa lokalu - 27,65 m2): a) branża budowlana - wymiana stolarki okiennej , dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, przestawienie pieca kaflowego, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, wlz, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, ustępu, zlewu, montaż wodomierza, próba szczelności instalacji gazowej, montaż czujnika czadu, CZĘŚĆ 8: 22) nr 18 w budynku przy ul. Parkowa 63 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,60 m2): a) branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, opinia kominiarska, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, wlz, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana, kuchenki gazowej, termy elektrycznej, montaż czujnika czadu, próba szczelności instalacji gazowej, wymiana wodomierza, zlewozmywaka, wanny, ustępu, baterii, 23) nr 23 w budynku przy ul. Swarożyca 11 (powierzchnia użytkowa lokalu - 17,88 m2): a) branża budowlana - naprawa posadzki, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, przestawienie pieca kaflowego, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, roboty uzupełniające, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, baterii, wodomierza, próba szczelności instalacji gazowej, 24) nr 9 w budynku przy ul. Swarożyca 15 (powierzchnia użytkowa lokalu - 34,86 m2): a) branża budowlana - naprawa posadzki, wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, opinia kominiarska, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji i osprzętu, tablicy, pomiary, roboty uzupełniające, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, ustępu, baterii, wodomierza, próba szczelności instalacji gazowej, 25) nr 4 w budynku przy ul. Sucharskiego 1 a) branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, wlz, tablicy, pomiary, CZĘŚĆ 9; 26) nr 18 w budynku przy ul. Mickiewicza 38 (powierzchnia użytkowa lokalu - 21,83 m2): a) branża budowlana - wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, naprawa posadzki, przestawienie pieca kaflowego, montaż czujnika czadu, mycie po robotach malarskich, szklenie, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, zlewozmywaka, ustępu, baterii, opinia kominiarska, próba szczelności instalacji gazowej, 27) nr 13 w budynku przy ul. Pocztowa 41 (powierzchnia użytkowa lokalu - 39,76 m2): a) branża budowlana - naprawa posadzki, wymiana stolarki drzwiowej, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną tynków wewnętrznych, mycie po robotach malarskich, wywóz gruzu, b) branża elektryczna - wymiana instalacji elektrycznej i osprzętu, tablicy, pomiary, c) branża sanitarna - wymiana kuchenki gazowej, opinia kominiarska, zlewozmywaka, ustępu, baterii, montaż wodomierza,.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.41 - Roboty budowlane w zakresie mieszkań 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 85.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Światowida 68/2, ul. Światowida 83/6,ul. Światowida 89/1) - 853,00 zł (słownie: osiemset pięćdziesiąt trzy złote), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Morska 4/2, ul. Nehringa 55/3, ul. Robotnicza 9/7), - 1.070,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemdziesiąt złotych), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Retry 6/36, ul. Retry 9/28, ul. Szarotki 1/25,) - 975,00 zł (słownie: dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych), 4) dla Części 4 zamówienia (ul. Komuny Paryskiej 2,3/201, ul. Komuny Paryskiej 2,3/212, ul. Komuny Paryskiej 2,3/314) - 987,00 zł (słownie: dziewięćset osiemdziesiąt siedem złoty), 5) dla Części 5 zamówienia (ul. Sławomira 7/14, ul. Sławomira 16/26, ul. Radogoska 15/10) - 1.140,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto czterdzieści złotych), 6) dla Części 6 zamówienia (ul. Pocztowa 37a/11, ul. 5 Lipca 29/2, ul. Wawrzyniaka 7g/6,) - 1 212,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście dwanaście złotych), 7) dla Części 7 zamówienia (ul. Jagiellońska 26/18, ul. Jagiellońska 69/19, ul. Bogusława 25/32) - 1.283,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście osiemdziesiąt trzy złote), 8) dla Części 8 zamówienia (ul. Parkowa 63/18, ul. Swarożyca 11/23, ul. Swarożyca 15/9, ul. Sucharskiego 1/4) - 1.220,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście dwadzieścia złotych), 9) dla Części 9 zamówienia (ul. Mickiewicza 38/18, ul. Pocztowa 41/13) - 841,00 zł (słownie: osiemset czterdzieści jeden złotych) w terminie do dnia 11.08.2016 r. do godziny 900. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 9, przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 6 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną. Za jedną najważniejszą robotę budowlaną zamawiający uzna, wykonanie remontu minimum jednego lokalu we wszystkich branżach

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. UWAGA: Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    opis produktów równoważnych - jeżeli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku o którym mowa w Rozdz. XV ust. 3 siwz)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I ust. 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I ust. 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III ust. 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca na 2 dni przed podpisaniem umowy przedłoży kosztorysy szczegółowe dla każdej z branż oddzielnie, dla każdego lokalu mieszkalnego, sporządzone zgodnie z postanowieniami Rozdziału X siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 5) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, potwierdzające, że wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż wysokość wynagrodzenia na czas trwania robót budowlanych. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - okres gwarancji - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. W związku z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmiany zawartej umowy w zakresie: 1) terminu wykonania zamówienia a) w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych i niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy, b) w przypadku wystąpienia okoliczności leżącej po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymania robót przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, c) w przypadku warunków pogodowych uniemożliwiających ze względów technologicznych prowadzenie robót - pomimo dołożenia przez Wykonawcę wszelkich starań, aby roboty mogły zostać zrealizowane, d) w przypadku wystąpienia robót zamiennych, przez które rozumie się roboty, które nie wykraczają poza przedmiot zamówienia, wprowadzające jedynie zmiany ulepszające, zapewniające osiągniecie celu procesu budowlanego, rozwiązanie zamienne w zakresie rodzaju zastosowanych materiałów w technologii wykonywanych robót, zmiana technologii wykonania robót, a ich wystąpienie będzie miało istotny wpływ na przesunięcie terminu zakończenia robót, e) w przypadku wystąpienia przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód. 2) osób przewidzianych do realizacji umowy po stronie Wykonawcy (ujętych w wykazie zawartym w ofercie), pod warunkiem, że nowe osoby będą posiadały kwalifikacje zgodne z wymogiem opisanym w siwz. Zmiana taka będzie dopuszczalna w przypadku choroby, wypadku, śmierci lub w sytuacji, gdy osoba przewidziana do realizacji umowy, nie wywiązuje się należycie ze swoich obowiązków lub z innej niezależnej od Wykonawcy przyczyny. Zmiana osób wymaga zgody Zamawiającego, pod rygorem odstąpienia od umowy lub zapłaty kary umownej wskazanej w § 12 ust. 1 pkt 5 umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pok. nr 9 I piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ul. Mariacka 25 70-546 Szczecin pok. nr 9 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, jeżeli Zamawiający przewidział taką możliwość wykluczenia Wykonawcy w ogłoszeniu o zamówieniu, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia lub w zaproszeniu do negocjacji. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.