eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych oraz innego wyposażenia dla Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-11-04

Warszawa: Dostawa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych oraz innego wyposażenia dla Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej
Numer ogłoszenia: 160901 - 2015; data zamieszczenia: 04.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska , Pl. Politechniki 1, 00-661 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2346206, 2346630, faks 022 2346217, 6286075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń biurowych i telekomunikacyjnych oraz innego wyposażenia dla Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej zlokalizowanego w Warszawie (00-614) przy ul. Rektorskiej 4, szczegółowo opisanego w OPZ stanowiącego załączniki nr 1.1 - 1.6 do SIWZ: część nr 1 - Urządzenia biurowe część nr 2 - Elektroniczna mobilna szafka na tablety część nr 3 - Urządzenia telekomunikacyjne część nr 4 - Wyposażenie biurowe część nr 5 - Małe AGD część nr 6 - Gry kreatywne..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8, 30.00.00.00-9, 42.99.11.00-0, 42.99.42.30-1, 30.23.74.10-6, 30.23.70.00-9, 32.32.20.00-6, 30.23.00.00-0, 44.42.17.20-0, 32.55.13.00-3, 32.23.20.00-8, 30.19.59.20-7, 30.19.59.13-5, 30.19.51.00-3, 31.52.32.00-0, 34.91.21.00-4, 31.50.00.00-1, 39.22.00.00-0, 39.22.43.40-3, 30.19.35.00-3, 37.52.44.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 3.2.1. w odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1 - 3.1.4 SIWZ, Zamawiający uzna je za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 3.2.1. w odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1 - 3.1.4 SIWZ, Zamawiający uzna je za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 3.2.1. w odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1 - 3.1.4 SIWZ, Zamawiający uzna je za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 3.2.1. w odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1 - 3.1.4 SIWZ, Zamawiający uzna je za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie spełnia/nie spełnia. Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy: 3.2.1. w odniesieniu do warunków, o których mowa w pkt. 3.1.1 - 3.1.4 SIWZ, Zamawiający uzna je za spełnione na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    3.5.1. Wypełniony formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 3.5.2. OPZ odpowiedniej części zamówienia z wypełnioną kolumną pn. Parametry oferowane;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3.5.3. Upoważnienie dla osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. 3.6.3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1) i III.4.3.2) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Postanowienia o terminach wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio, jak w przypadku tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 88
  • 2 - Wydłużenie okresu gwarancji - 12

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska Biuro Rozwoju i Projektów Strategicznych 00-644 Warszawa ul. Polna 50, VII piętro, pok. nr 715.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 12:30, miejsce: Politechnika Warszawska Biuro Rozwoju i Projektów Strategicznych 00-644 Warszawa ul. Polna 50, III piętro, pok. nr 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 w związku z realizacją projektu pn. Centrum Zarządzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Urządzenia biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Niszczarka - typ 1 - 2 szt.; - Niszczarka - typ 2 - 6 szt.; - Profesjonalna bindownica - 5 szt.; - Termobindownica - 5 szt.; - Gilotyna do cięcia papieru (format A3) - 5 szt.; - Laminator - 1 szt.; - Zestaw przewodowy do komputera: klawiatura i myszka - 27 szt.; - Wizualizer - 1 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-9, 30.19.14.00-8, 42.99.11.00-0, 42.99.42.30-1, 30.23.74.10-6, 30.23.70.00-9, 32.32.20.00-6, 30.23.00.00-0.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elektroniczna mobilna szafka na tablety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektroniczna mobilna szafka na tablety - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.42.17.20-0.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Urządzenia telekomunikacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Aparat telefoniczny analogowy 1 - 50 szt.; - Aparat telefoniczny analogowy 2 - 100 szt.; - Aparat telefoniczny analogowy na ścianę - 1 szt.; - Aparat telefoniczny do recepcji - 1 szt.; - Aparat telefoniczny systemowy - 5 szt.; - Aparat telefoniczny - telefon audiokonferencyjny - 3 szt.; - Aparat telefoniczny - system wideokonferencyjny - 1 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.13.00-3, 32.23.20.00-8.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie biurowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Tablica magnetyczna-suchościeralna na ścianę - 41 szt.; - Tablica jezdna suchościeralna - 11 szt.; - Flipchart - 40 szt.; - Tablica magnetyczna - planer miesięczny - 2 szt.; - Gablota ogłoszeniowa korkowa - 6 szt.; - Tablica magnetyczna - mobilny tryptyk parawanowy - 2 szt.; - Mobilny tryptyk parawanowy-tekstylny - 2 szt.; - Tablica korkowa kolorowa - 40 szt.; - Wózek platformowy magazynowy transportowy - 1 szt.; - Uniwersalny, galwanizowany elektrolitycznie wózek - 2 szt.; - Wózek 3 półkowy ze stali nierdzewnej (kelnerski) - 6 szt.; - Lampa podłogowa - 3 szt.; - STÓŁ składany przenośny cateringowy - 8 szt.; - okrągły, stolik kawowy, przenośny - 30 szt.; - Kosz betonowo-drewniany z daszkiem - 4 szt.; - Stojak Reklamowy (Potykacz) - 10 szt.; - Stojak na broszury na 20 broszur A4 - 10 szt.; - Ramy magnetyczne - 6 szt.; - Gablota na klucze z podwójnym dnem - 1 szt.; - Szafka na klucze - 6 szt.; - Ścianka działowa z nóżkami (do biurka) - 3 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.59.20-7, 30.19.59.13-5, 30.19.51.00-3, 31.52.32.00-0, 34.91.21.00-4.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Małe AGD.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Zaparzacz do kawy termos podwójne ścianki 6 l - 12 szt.; - Termos z kranem do napojów 15 litrów - 12 szt.; - Termos konferencyjny z pompką 2,5 l - 10 szt.; - Termos konferencyjny z pompką 5 l - 12 szt.; - Czajnik elektryczny - 10 szt.; - Ekspres do kawy - 9 szt.; - Wyciskarka do owoców i warzyw - 4 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.22.43.40-3, 30.19.35.00-3.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Gry kreatywne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Gra z obszaru: WSPÓŁPRACA, KOMUNIKACJA, ZARZĄDZANIE CZASEM - 1 szt.; - Gra z obszaru: KREATYWNOŚĆ, KOMUNIKACJA, WSPÓŁPRACA - 1 szt.; - Gra z obszaru: DZIELENIE SIĘ WIEDZĄ, KOMUNIKACJA - 1 szt.; - Gra z obszaru: KREATYWNOŚĆ - 1 szt.; - Gra z obszaru: ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW, COACHING - 1 szt.; - Gra z obszaru: ZAUFANIE, KOMUNIKACJA - 1 szt.; - Gra symulacyjna projektowana na zamówienie - 1 szt.; - Gra z obszaru: KOMUNIKACJA, NEGOCJACJE - 1 szt.; - Gra z obszaru: BURZA MÓZGÓW, STRATEGIA, DO ROZWOJU STARTUPóW - 5 szt.; - Gra z obszaru: KREATYWNOŚĆ, INNOWACJE - 1 szt.; - Gra z obszaru: NEGOCJACJE, BUDOWANIE RELACJI, INTERAKTYWNOŚĆ - 1 szt.; - Gra z obszaru: KOMUNIKACJA, PLANOWANIE PROCESU - 1 szt.; - Gry z obszaru: INTERAKTYWNA, OUT OF THE BOX - 1 szt.; - Gra z obszaru: KOMUNIKACJA, SPRZEDAŻ, OBSŁUGA KLIENTA - 1 szt.; - Instruktaż - 2 dni;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.52.44.00-1, 37.52.45.00-2.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.