eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Dęba › Świadczenie usług pralniczych dla SPZ ZOZ w Nowej Dębie w latach 2014-2016

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Nowa Dęba: Świadczenie usług pralniczych dla SPZ ZOZ w Nowej Dębie w latach 2014-2016
Numer ogłoszenia: 160889 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie , ul. M. C. Skłodowskiej 1a, 39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie, tel. 15 8462651 w. 120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług pralniczych dla SPZ ZOZ w Nowej Dębie w latach 2014-2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług pralniczych dla SPZ ZOZ w Nowej Dębie w latach 2014-2016 (okres 24 miesięcy), w pralniach Wykonawcy, w zakresie: pościeli szpitalnej, odzieży ochronnej pracowników, koców, parawanów, piżam, firan, zasłon, obrusów, pokrowców na materace, mopy, poduszki z pierza, serwety, prześcieradła na kozetki, pieluchy, bielizna noworodka, ścierki, ręczniki itp. 2. Usługa opisana w pkt. 1 obejmuje: a) pranie, płukanie przy użyciu płynu antystatycznego w zależności od potrzeb, maglowanie, krochmalenie, prasowanie, suszenie, dezynfekcję wstępną prania zakaźnego oraz sterylizację bielizny noworodkowej; b) sortowanie asortymentowe po procesie prania i dezynfekcji; c) drobne naprawy polegające na uzupełnieniu guzików, szwów, troków, kieszeni, wszyciu łatek, obszyciu postrzępionych brzegów, wszyciu uszkodzonych zamków do pokrowców i spodni, uzupełnieniu gumek przy spodniach. 3. Pranie bielizny noworodków i dzieci młodszych kończy się procesem sterylizacji. Pakowanie bielizny noworodków i dzieci młodszych w jałowych pakietach asortymentowych po 10 szt. z podziałem na rozmiary. 4. Szacunkowa ilość prania w kg (czystego i suchego) w ciągu 2 lat to 105 600,00 kg/2lata. 5. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające - stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. 6. Zastrzega się, że wyżej wymienione ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu). 7. Usługa będzie wykonywana w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn i środków piorących Wykonawcy. 8. Świadczenie usług odbywać się będzie zgodnie z wymogami sanitarno epidemiologicznymi dla procesów prania i dezynfekcji w zależności od asortymentu, skażenia bielizny oraz zgodnie z technologią i warunkami obowiązującymi w placówkach służby zdrowia i z zastosowaniem dopuszczonych środków piorących i dezynfekcyjnych. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną w związku z wykonywaną usługą pralniczą w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna i inne). Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli warunków, w jakich realizowane jest zamówienie. 9. Odbiór i dostarczanie prania na wszystkich placówkach SPZ ZOZ w Nowej Dębie odbywać się będzie codziennie (z wyjątkiem niedzieli). 10. Przedmiot zamówienia Wykonawca odbiera i dostarcza do poszczególnych placówek (budynków) Zamawiającego na własny koszt i ryzyko. 11. Koszty transportu winny być zawarte w cenie jednostkowej za pranie, podanej w formularzu cenowym. 12. Samochód do przewozu bielizny musi posiadać podział na komorę do przewozu czystego prania i osobno brudnego prania oraz posiadać dopuszczenie do przewozu bielizny Szpitalnej wydane przez Inspektora Sanitarnego. W przypadku braku podziału na część czystą i brudną usługa winna być świadczona przez dwa różne środki transportu dla bielizny czystej i oddzielnie dla bielizny brudnej. 13. Sposób pakowania brudnej bielizny: a) bielizna przeznaczona do prania pakowana będzie przez Zamawiającego w worki foliowe jednorazowego użycia dostarczone przez Zamawiającego, b) bielizna będąca potencjalnie skażoną pakowana będzie przez Zamawiającego w oddzielne worki jednorazowego użycia koloru czerwonego. 14. Sposób pakowania czystej bielizny: sucha, odpowiednio złożona i posegregowana w worki jednorazowego użycia będzie dostarczana przez Wykonawcę do Zamawiającego. Nie dopuszcza się pakowania w worki wilgotnej, niedosuszonej bielizny. 15. Segregowanie wypranych artykułów powinno się odbywać z podziałem na asortyment oraz poszczególne jednostki organizacyjne szpitala. 16. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wykonane usługi pralniczej w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli, jak również za szkody wyrządzone z niewłaściwego wykonania umowy. 17. Wykonawca i Zamawiający zobowiązani będą do prowadzenia dokumentacji zdawczo odbiorczej brudnej i czystej bielizny wg kwitów przyjęcia i wydawania bielizny dostarczonych przez Zamawiającego, określających asortymentowe ilości bielizny oraz wagę ogólną. 18. Podstawą wystawienia faktur za wykonaną usługę będzie ilość kilogramów suchego i czystego prania szpitalnego, ważonego na wagach Wykonawcy przez przedstawiciela Wykonawcy i Zamawiającego, wykazana na drukach kwit przyjęcia i wydania bielizny potwierdzony każdorazowo własnoręcznym podpisem przez upoważnionego pracownika Zamawiającego i Wykonawcy w czasie odbioru prania. Waga do ważenia odbieranego prania może być umieszczona na samochodzie rozwożącym czystą bieliznę. Waga musi posiadać aktualną legalizację. 19. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 20. Zamawiający wymaga ciągłości dostaw. 21. Miejsce dostaw: a) Budynki SPZ ZOZ w Nowej Dębie, ul. M.C. Skłodowskiej 1a, b) Budynek 2 SPZ ZOZ w Nowej Dębie, ul. Kościuszki 1c, c) Budynek Rehabilitacji, ul. Rzeszowska 8..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających dotychczasowemu Wykonawcy, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 Ustawy, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen netto nie wyższych niż zaoferowanych w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełniania powyższego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ oraz opinii sanitarnej Państwowej Inspekcji Sanitarnej (PIS), potwierdzającej możliwość świadczenia usług pralniczych w zakresie prania bielizny dla jednostek służby zdrowia, wraz ze zgodą PIS na pranie bielizny ogólnoszpitalnej, noworodkowej oraz zakaźnej

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełniania powyższego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełniania powyższego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełniania powyższego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełniania powyższego warunku będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. VI SIWZ; Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz Ofertowy; Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy usług pralniczych; Parafowany na każdej stronie Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, 39-460 Nowa Dęba, ul. M. C. Skłodowskiej 1a, Budynek Administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie, 39-460 Nowa Dęba, ul. M. C. Skłodowskiej 1a, Budynek Administracji, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.