eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków dla Domu Pomocy Społecznej w Rzetni, polegająca na kompleksowym przygotowaniu całodziennego wyżywienia dla mieszkańców

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Kępno: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków dla Domu Pomocy Społecznej w Rzetni, polegająca na kompleksowym przygotowaniu całodziennego wyżywienia dla mieszkańców
Numer ogłoszenia: 160845 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Rzetni , Rzetnia 87, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 7914175, faks 62 7914175.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków dla Domu Pomocy Społecznej w Rzetni, polegająca na kompleksowym przygotowaniu całodziennego wyżywienia dla mieszkańców.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania i dostarczania posiłków dla Domu Pomocy Społecznej w Rzetni, polegająca na kompleksowym przygotowaniu całodziennego wyżywienia dla mieszkańców. Usługa obejmuje: 1) sporządzenie dziennych posiłków dla mieszkańców w ilościach wynikających ze stanu osobowego, 2) dostarczanie posiłków w systemie termosowym, w celu zapewnienia odpowiedniej temperatury Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ---------------------------------------------------

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia niniejszego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie złożone w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia niniejszego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie złożone w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia niniejszego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie złożone w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga wykazania spełnienia niniejszego warunku poprzez przedłożenie dokumentów innych niż oświadczenie złożone w trybie art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający określił wykazanie spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp poprzez przedłożenie dokumentu wskazanego w punkcie 6.1. lit. d), g). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) oświadczenie, iż jako Wykonawca składający ofertę należy/nie należy do grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5 Ustawy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50 poz.331 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, W przypadku złożenia oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej, Wykonawca na podstawie art. 26 ust.2d Ustawy zobowiązany jest do złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. c) wykaz elementów przedmiotu zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć do realizacji podwykonawcom (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) - dokument składany w przypadku wskazania w formularzu ofertowym faktu powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy/om. d) Oświadczenie o zatrudnieniu osób podczas realizacji zamówienia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). e) Oświadczenie o stosowaniu procedur na podstawie zasad HACCP (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkepno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Rzetni Rzetnia 87 63-600 Kępno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Ofertę można złożyć bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (sekretariat) albo listem poleconym lub kurierem na adres zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Rzetni, Rzetnia 87, 63-600 Kępno.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Informacja o zastosowanych przez Zamawiającego klauzulach społecznych. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 lit a) ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnionych było minimum 4 osoby bezrobotne. Osoby winny być zatrudnione w jednej z poniższych form: - na podstawie skierowania właściwego urzędu pracy zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz. 415 j.t. z późn. zm.) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracodawcy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub europejskiego Obszaru Gospodarczego, - w ramach zatrudnienia socjalnego, o którym mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 roku o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2011 r. Nr 122, poz. 143 j.t. z późn. zm.) lub odpowiadających mu programów lub form zatrudnienia określonych w przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać nie krócej niż do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego. Zatrudnienie osoby bezrobotnej realizującej zamówienie nie powinno nastąpić później niż 30 dnia po podpisaniu umowy przez strony i trwać do końca realizacji umowy. Wykonawca w ciągu 5 dni od faktu zatrudnienia, zawiadamia Zamawiającego o zatrudnieniu osoby bezrobotnej przesyłając kserokopie dokumentów: zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy; odpis skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę i winien złożyć pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie pozostawał z zatrudnianą osobą w stosunku pracy w okresie miesiąca poprzedzającego zawarcie umowy o udzielenie niniejszego zamówienia lub kserokopię dokumentu wykazującego odstępstwo od zatrudnienia wynikające z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. W przypadku braku możliwości zatrudnienia osoby bezrobotnej z przyczyn niezależnych od wykonawcy w terminie określonym w pkt. 7.2. i wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę (bezrobotną) wykonawca jest zobowiązany do podejmowania dalszych prób mających na celu zatrudnienie osoby bezrobotnej. W związku z powyższym wykonawca w trakcie wykonywania zamówienia jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu przynajmniej 1 raz na trzy miesiące (do 10-go dnia kolejno przypadającego miesiąca) do końca upływu terminu związania umową kserokopie: zgłoszenia ofert pracy przedstawione powiatowemu urzędowi pracy a w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej również odpisu skierowania bezrobotnych przez powiatowy urząd pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę i pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie pozostawał z zatrudnianą osobą w stosunku pracy w okresie miesiąca poprzedzającego zawarcie umowy o udzielenie niniejszego zamówienia albo kserokopię dokumentu wykazującego, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.2. i 7.3. przedstawia: zgłoszenie ofert pracy przedstawione odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w kraju pochodzenia wykonawcy lub w kraju, w którym wykonawca ma swoją siedzibę, odpis wystawionego przez ten organ dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy oraz umowę o pracę i pisemne oświadczenie, że Wykonawca nie pozostawał z zatrudnianą osobą w stosunku pracy w okresie miesiąca poprzedzającego zawarcie umowy o udzielenie niniejszego zamówienia albo kserokopię dokumentu wykazującego, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (w szczególności braku na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną); Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji dotyczącej zatrudnienia skierowanych bezrobotnych a w przypadku, o którym mowa w pkt. 7.3. również dokumentów potwierdzających brak osób bezrobotnych, które mogłyby zostać zatrudnione przy realizacji zamówienia, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu; W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby bezrobotnej przez wykonawcę, przez okres realizacji umowy, w wyznaczonych powyżej terminach, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia ustalonego dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia, w czasie których ww. obowiązek nie był realizowany, chyba, że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie; za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie uznany w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę bezrobotną. Za wykonanie obowiązku zatrudnienia, osoby zarejestrowanej we właściwym urzędzie pracy jako osoby bezrobotnej, nie uważa się zatrudnienia przez Wykonawcę osoby uprzednio przez niego zwolnionej, jeżeli ww. zwolnienie nastąpiło w okresie 1 miesiąca poprzedzającego zawarcie niniejszej umowy. Ponadto na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 1 lit b) Zamawiający wymaga, aby spośród wymienionych powyżej osób bezrobotnych skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej dwie posiadały status osoby niepełnosprawnej (niepełnosprawność w stopniu umiarkowanym) w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej Obszaru Gospodarczego. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania zatrudnienia osób niepełnosprawnych, poprzez przedstawienie Zamawiającemu: umów o pracę, raportów ZUS RMUA, ewidencji czasu pracy przy wykonaniu zamówienia, ze wskazaniem ilości godzin przepracowanych każdego dnia danego miesiąca i czynności. Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania statusu zatrudnionych osób poprzez przedstawienie Zamawiającemu orzeczenia o niepełnosprawności wydanego przez zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności lub orzeczenia o całkowitej lub częściowej niezdolności do pracy wystawionego przez lekarza orzecznika ZUS lub właściwego dokumentu określonego w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentacji, o której mowa w dwóch powyższych punktach, Wykonawca jest zobowiązany składać Zamawiającemu wraz z fakturą za dany miesiąc. Wraz z pierwszą fakturą Wykonawca przedkłada dodatkowo dokumenty potwierdzające posiadanie statusu osoby niepełnosprawnej przez osoby wykonujące przedmiot zamówienia. W przypadku zmiany osób dedykowanych do wykonania zadania dokumenty potwierdzające zatrudnienie i status niepełnosprawności Wykonawca przedstawia wraz z pierwszą fakturą obejmującą pracę tych osób. Zatrudnienie wszystkich osób wskazanych przez Zamawiającego (bezrobotnych i niepełnosprawnych) jak wskazano powyżej swoim zakresem musi obejmować cały okres realizacji przedmiotu umowy w wymiarze całego (pełnego) etatu dla każdej z wymienionych osób: osób bezrobotnych (wymiar etatu: 8 godzin na dobę), osób niepełnosprawnych (wymiar etatu: 7 godzin na dobę). W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej przez wykonawcę, przez okres realizacji umowy, w wyznaczonych powyżej terminach, wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia zamawiającemu kary umownej w wysokości iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia ustalonego dla pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz liczby miesięcy w okresie realizacji zamówienia, w czasie których ww. obowiązek nie był realizowany, chyba, że wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób niepełnosprawnych nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie; za przyczynę nieleżącą po stronie wykonawcy będzie uznany w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji, osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych zdolnych do wykonania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez takie osoby..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.