eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego nowego i poleasingowego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Kielce: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego nowego i poleasingowego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
Numer ogłoszenia: 160805 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102737 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Onkologii, ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego nowego i poleasingowego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego nowego i poleasingowego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach stosownie do: Pakiet nr 1: komputery /poleasingowe/. Pakiet nr 2: monitory /fabrycznie nowe/ Pakiet nr 3: laptopy /poleasingowe/ Pakiet nr 4: drukarka etykiet wraz z materiałami eksploatacyjnymi /fabrycznie nowa/ Pakiet nr 5: czytniki kodów kreskowych /fabrycznie nowe/..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1: komputery /poleasingowe/.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLBIT Bartosz Polender, ul. Słoneczny Sad 4h, Dołuje, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30832,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13468,50

  • Oferta z najniższą ceną: 13468,50 / Oferta z najwyższą ceną: 31356,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2: monitory /fabrycznie nowe/

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, Tarnów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12191,76

  • Oferta z najniższą ceną: 12191,76 / Oferta z najwyższą ceną: 16984,97

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3: laptopy /poleasingowe/

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Novicom Sp. z o.o. SK, ul. Konwaliowa 7, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9557,10

  • Oferta z najniższą ceną: 9557,10 / Oferta z najwyższą ceną: 9557,10

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Pakiet nr 4: drukarka etykiet wraz z materiałami eksploatacyjnymi /fabrycznie nowa/

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Novicom Sp. z o.o. SK, ul. Konwaliowa 7, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2150,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1758,90

  • Oferta z najniższą ceną: 1758,90 / Oferta z najwyższą ceną: 2067,32

  • Waluta: PLN .


Część NR: 5   

Nazwa: Pakiet nr 5: czytniki kodów kreskowych /fabrycznie nowe/.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, Tarnów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2105,76

  • Oferta z najniższą ceną: 2105,76 / Oferta z najwyższą ceną: 2384,04

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.