eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pabianice › PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - III POSTĘPOWANIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2014-07-24

Pabianice: PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - III POSTĘPOWANIE
Numer ogłoszenia: 160791 - 2014; data zamieszczenia: 24.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli i Doradztwa Metodycznego , ul. Kazimierza 8, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 42 215 42 42, faks 42 215 04 31.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://wwww.podn-pabianice.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. NOWY SYSTEM DOSKONALENIA NAUCZYCIELI POWIATU PABIANICKIEGO - III POSTĘPOWANIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający w imieniu Starostwa Powiatowego w Pabianicach jest realizatorem projektu pn. Nowy system doskonalenia nauczycieli powiatu pabianickiego - współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Głównym celem projektu jest poprawa spójności i efektywności organizacji działań ukierunkowanych na doskonalenie nauczycieli powiatu pabianickiego poprzez opracowanie i wdrożenie Powiatowego Programu Wspomagania w latach 2014 - 2015. 2. Do projektu zostało zakwalifikowanych 28 placówek oświatowych: 4 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 6 gimnazjów oraz 6 zespołów szkół ponadgimnazjalnych. Zamawiający przewiduje podział placówek biorących udział w projekcie na 7 grup - do każdej zostaną zakwalifikowane po cztery jednostki. Szczegółowy przydział jednostek zostanie określony w późniejszym czasie. 3. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest kompleksowe wspomaganie w/w placówek oświatowych biorących udział w projekcie poprzez wybór 5 Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji (SORE). Wybór 2 SORE został już dokonany w wyniku przeprowadzenia poprzednich postępowań. W ramach każdej z 28 placówek przewidziana jest realizacja usługi w wymiarze 93 godzin. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych według poniższego podziału. 4. Podział na części: 4.1. Część I: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.2. Część II: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.3. Część III: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.4. Część IV: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 4.5. Część V: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli. 5. Do zadań każdego z SORE będzie należało: 5.1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 5.2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 5.3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. 6. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły 7. Wymagane jest, aby SORE posiadał m.in.: - podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy, - umiejętność komunikacji interpersonalnej, - umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej. 8. Kody CPV: 80.00.00.00-4 usługi edukacyjne. 9. Termin realizacji zamówienia (dla wszystkich części przedmiotu zamówienia): od 01.09.2014 roku do 30.06.2015 roku. 10. W ramach realizacji usługi, Wykonawca winien spotkać się co najmniej raz w tygodniu z koordynatorem projektu w siedzibie Zamawiającego. 11. Warunki finansowe rozliczeń: a. Rozliczenia wieloetapowe, będą następowały w systemie miesięcznym - miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe - płatne z dołu. b. Wartość miesięcznego wynagrodzenia będzie ustalana na podstawie ilości wypracowanych w danym miesiącu godzin. c. Podstawą wystawienia faktury (rachunku) będzie podpisany protokół, potwierdzający realizację przedmiotu zamówienia za dany miesiąc. d. Każdorazowo faktura (rachunek) będzie przekazywany Zamawiającemu do 7 dnia kolejnego miesiąca za miesiąc poprzedni, z zastrzeżeniem iż za miesiąc grudzień 2014 roku, faktura (rachunek) zostanie wyjątkowo przekazany do 24 grudnia 2014 roku. e. Każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie do 14 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku). f. Podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. g. Wynagrodzenie zawiera również wszelkie koszty, jakie Wykonawca będzie zobowiązany ponieść z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności kosztów dojazdu, zakwaterowania, rozmów telefonicznych komórkowych, itd. Ponadto podane przez Wykonawcę wynagrodzenie zawiera również inne koszty wynikające z realizacji zadania, bez których wykonanie zadania byłoby niemożliwe - podatek VAT, podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę, który nie prowadzi działalności gospodarczej, wszelkie zobowiązania, takie jak podatek dochodowy, opłaty na rzecz organów ZUS, Urzędu Skarbowego, będą potrącane przez Zamawiającego i wnoszone w imieniu Wykonawcy na rzecz odpowiednich instytucji..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których jest mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień o tym samym charakterze

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia oraz przedstawienie dokumentów potwierdzających dysponowanie min. jedną osobą posiadającą łącznie następujące kwalifikacje zawodowe (wymóg dla każdej z części jednakowy): - ukończone co najmniej studia wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, - uzyskany stopień awansu zawodowego minimum nauczyciel mianowany, - ukończone szkolenie dla SORE potwierdzone certyfikatem, ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o sprawdzenie oświadczenia, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie, które Wykonawca złoży w ofercie, ocena nastąpi według formuły spełnia - nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wykaz (wzór w SIWZ) osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - do wykazu należy dołączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; b) formularz cenowy (wzór w SIWZ). c) oświadczenie (wzór w SIWZ) potwierdzające: - podstawową znajomość lokalnego środowiska oświatowego, - umiejętności z zakresu moderowania grupy, - umiejętność komunikacji interpersonalnej, - umiejętność obsługi komputera i umiejętność pracy na platformie cyfrowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wwww.podn-pabianice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pabianice, ul. Kazimierza 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Pabianice, ul. Kazimierza 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu III Wysoka jakość systemu oświaty Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pełnienie funkcji SORE dla 4 szkół/przedszkoli..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do zadań każdego z SORE będzie należało: 1. Koordynacja procesów rozwojowych podopiecznych szkół/przedszkoli poprzez: a) pomoc w przeprowadzeniu diagnozy potrzeb rozwojowych, b) opracowanie rocznych planów wsparcia każdej szkoły/przedszkola (jednego na rok szkolny), c) wybór i dostosowanie oferty doskonalenia do potrzeb każdej szkoły/przedszkola, d) pomoc w opracowaniu szczegółowego zakresu zadań i wymagań ekspertów do prowadzenia spotkań edukacyjnych uwzględnionych w planie wsparcia i ofercie doskonalenia, e) monitorowanie procesu doskonalenia, w tym: prowadzenie spotkań, konsultacji zbiorowych i indywidualnych z dyrektorami, nauczycielami, ekspertami, f) utrzymywanie stałego kontaktu z dyrektorami i nauczycielami, g) udział w konsultacjach indywidualnych dla nauczycieli, h) przygotowanie sprawozdania z rocznego planu wsparcia, i) ewaluację procesu wsparcia, według wskazań Zamawiającego. 2. Prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym karty czasu pracy według wskazań Zamawiającego i dostarczanie prowadzonej dokumentacji w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Wszelka dokumentacja sporządzona w ramach realizacji zamówienia powinna być prowadzona na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu. 3. Współpraca z personelem projektu i uwzględnianie w działaniach wskazań Zamawiającego. W ramach realizacji projektu przewidywana jest następująca tematyka zagadnień: a) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? b) Ocenianie kształtujące c) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się e) Wykorzystanie EWD w ewaluacji wewnętrznej szkoły f) Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej g) Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła h) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? i) Budowa koncepcji pracy szkoły j) Praca z uczniem młodszym k) Praca z uczniem zdolnym l) Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych m) Wykorzystanie TIK na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet n) Projekt edukacyjny w szkole o) Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym p) Rodzice są partnerami szkoły q) Nauczyciel 45+ r) Szkoła promuje wartość edukacji s) Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole t) Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich u) Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych v) Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? w) Jak i po co prowadzić ewaluacje wewnętrzną? x) Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.