eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r do 15 kwietnia 2017r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Będzin: Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r do 15 kwietnia 2017r.
Numer ogłoszenia: 160647 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowo-Usługowe INTERPROMEX Spółka z o.o. , ul. Paryska 11, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2675275 w. 29 267-55-15, faks 032 2673617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.interpromex.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r do 15 kwietnia 2017r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa polega na zimowym utrzymaniu dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r do 15 kwietnia 2017r. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego dla każdego z zadań - w wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 Ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym o udzielenie zamówienia jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości odpowiednio dla:Zadania 1 - 6 300,00 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta zł)Zadania 2 - 13 800,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy osiemset zł)Zadanie 3 - 17 100,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy sto zł) Wadium może być wniesione w: pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Oferent sam wybiera sobie formę wadium. W przypadku wyboru formy pieniężnej, wadium należy wpłacać na konto: ING Bank Śląski S.A. o-Będzin nr konta: 61 1050 1227 1000 0008 0156 1002 z dopiskiem: -Wadium na zadanie:ZP-11-2016 Zimowe utrzymanie wyznaczonych dróg lokalno miejskich na terenie miasta Będzina w okresie od 15 października 2016r. do15 kwietnia 2017r. - zadanie Wniesienia wadium należy dokonać najpóźniej do dnia. 05.09.2016r. do godz. 9:45, a dowód wniesienia dołączyć do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże główne usługi wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez główne usługi Zamawiający rozumie wykonanie co najmniej jednej usługi, polegającej na zimowym utrzymaniu odcinków dróg o długości nie mniejszej niż: - dla Zadania 1 - 18 km. - dla Zadania 2 - 40 km. - dla Zadania 3 - 50 km. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykaz wykonanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane. Dowody winny potwierdzać, że usługi (wykazane w wykazie) zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Spełnieniem ww. warunku jest przedstawienie przez Wykonawcę dokumentów spełniających wymagania Zamawiającego wymienione w pkt. 1 i 7 załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje bądź będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia, tj.: Dla realizacji zadania 1: 1. Samochód patrolowy do przeprowadzania objazdów i kontroli realizacji zamówienia - 1 szt 2. Samojezdna zamiatarka do czyszczenia ulic - 1 szt 3. Koparko - ładowarka - 2 szt 4. Pługo - piaskarka - 2 szt 5. Ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt 6. Pług wirnikowy - 1 szt Dla realizacji zadania 2: 1. Samochód patrolowy do przeprowadzania objazdów i kontroli realizacji zamówienia - 1 szt 2. Samojezdna zamiatarka do czyszczenia ulic - 1 szt 3. Koparko - ładowarka - 2 szt 4. Pługo - piaskarka - 2 szt 5. Ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt 6. Pług wirnikowy - 1 szt Dla realizacji zadania 3: 1. Samochód patrolowy do przeprowadzania objazdów i kontroli realizacji zamówienia - 1 szt 2. Samojezdna zamiatarka do czyszczenia ulic - 1 szt 3. Koparko - ładowarka - 2 szt 4. Pługo - piaskarka - 2 szt 5. Ciągnik z pługiem i rozrzutnikiem - 2 szt 6. Pług wirnikowy - 1 szt UWAGA: Przy składaniu oferty na więcej niż jedno zadanie, Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) sprzętem w ilości wynikającej z sumy ilości sprzętu dla poszczególnych zadań. Niespełnienie tego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z całego postępowania ( wszystkich zadań). W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku należy przedstawić dokument spełniający wymagania Zamawiającego wymieniony w pkt.1 i 13 załącznika nr 2 do SIWZ. 2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje bazą na której zlokalizowany będzie sprzęt wykorzystywany do realizacji przedmiotu zamówienia w odległości nie większej niż 15 km (15 km liczonych po trasie przejazdu/ nie w linii prostej) od siedziby Zamawiającego, wskazując jego lokalizację w oświadczeniu. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokumenty spełniające wymagania Zamawiającego wymienione w pkt. 1 i 15 załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. minimum 2 osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usług, posiadającymi doświadczenie (wymagane jest pełnienie funkcji dyspozytora w okresie co najmniej 1 sezonu zimowego) oraz kierowcami i operatorami urządzeń w ilości zapewniającej obsługę wymaganego w niniejszej specyfikacji sprzętu. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument spełniający wymagania Zamawiającego wymieniony w pkt. 1i 14 załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł. tzn. musi posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, spełnienie warunku oceniane jest łącznie. W celu potwierdzenia ww. warunku należy przedstawić dokument spełniający wymagania Zamawiającego wymieniony w pkt. 1i 15 załącznika nr 2 oraz do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zgodnie z dyrektywą UE formularz JEDZ (stanowiący załącznik nr 12 do SIWZ) powinien zawierać co najmniej następujące informacje: 1) oświadczenie Wykonawcy, że w stosunku do niego nie zachodzą przesłanki (podstawy) wykluczenia, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu przez niego warunków udziału w postępowaniu, 3) określenie organu publicznego lub osoby trzeciej odpowiedzialnej za wystawienie dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz w stosownych przypadkach spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 4) formalne oświadczenie Wykonawcy, z którego wynika, że Wykonawca będzie w stanie na żądanie i bez zwłoki przedstawić dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 5) informacje niezbędne w celu uzyskania przez Zamawiającego dokumentów potwierdzających bezpośrednio za pomocą bazy danych(na warunkach określonych w art. 59 ust. 5 dyrektyw). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, formularz JEDZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw do wykluczenia. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, polega na zasobach innych podmiotów, składa także formularz JEDZ dotyczący tych podmiotów. Formularz JEDZ powinien być wypełniony w zakresie, w jakim Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. Formularz JEDZ dotyczy zarówno sytuacji, gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, jak i w sytuacji gdy takim podwykonawcą będzie. 4. Wykonawca składający JEDZ wypełnia drugą kolumnę formularza w części: II - Identyfikacja Wykonawcy, III- Podstawy wykluczenia, IV- Kryteria kwalifikacji, V - Kwalifikowanie kandydata, VI- Oświadczenia końcowe - podpisy. UWAGA Zamawiający wskazuje, że złożenie oświadczenia w formie formularza JEDZ jest alternatywną formą w stosunku do dotychczas składanych oświadczeń i dokumentów. Oznacza to, iż złożenie wymienionych w załączniku 2 do SIWZ oświadczeń i dokumentów przez Wykonawcę rodzi analogiczne konsekwencje co złożenie formularza JEDZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.interpromex.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2016 godzina 09:45, miejsce: Przedsiębiorstwo Techniczno - Handlowo - Usługowe INTERPROMEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością. 42 - 500 Będzin, ul. Paryska 11 - SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: centrum, Syberka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 15 października 2016r. do 15 kwietnia 2017r. Zimowe utrzymanie obejmuje: a) mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (wykaz dróg), b) likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (częstotliwość może być ustalana przez Zamawiającego). - 18,594 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.06.20.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: Góra Zamkowa - Brzozowica, Ksawera - Koszelew, Małobądz - Górki Małobądzkie, Warpie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 15 października 2016r. do 15 kwietnia 2017r. Zimowe utrzymanie obejmuje: a) mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (wykaz dróg), b) likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (częstotliwość może być ustalana przez Zamawiającego). - 40,721.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg lokalno miejskich: Grodziec, Łagisza, Zamkowe - Gzichów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zimowe mechaniczne utrzymanie dróg, wykonywane będzie w terminie od 15 października 2016r. do 15 kwietnia 2017r. Zimowe utrzymanie obejmuje: a) mechaniczne usuwanie śniegu i błota pośniegowego z dróg lokalno-miejskich na terenie miasta Będzina zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (wykaz dróg), b) likwidację śliskości zimowej (gołoledzi, lodowicy) z dróg lokalno-miejskich za pomocą chlorku sodu, chlorku wapnia i piasku zgodnie z załącznikiem nr 13 do SIWZ (częstotliwość może być ustalana przez Zamawiającego)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.