eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych) w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Łomża: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych) w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 160601 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży , ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. (086) 215 69 42, faks (086) 215 69 70.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.powiatlomzynski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu pn. Razem ku samodzielności - Integracja społeczna i zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym (osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych) w ramach Poddziałania 7.1.2 Działanie 7.1 Priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursów uczestników projektu Razem ku samodzielności (osoby niepełnosprawne, bezrobotne, nieaktywne zawodowo, wychowankowie placówek opiekuńczo-wychowawczych, opiekunowie dzieci niepełnosprawnych), kursów zawodowych wyszczególnionych poniżej: CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: I Kurs masażu klasycznego - ilość osób: 4 Termin realizacji usługi: II połowa VIII 2014 Uwagi: 60 godzin szkoleniowych, w tym nie mniej niż 50 godzin zajęć praktycznych CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: II Kurs pilarza-drwala - ilość osób: 3 Termin realizacji usługi: VIII - X 2014 Uwagi: 144 godziny dydaktyczne CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: III Kurs naprawy i serwisowania klimatyzacji - ilość osób: 3 Kurs naprawy i regeneracji pomp wtryskowych - ilość osób: 3 Kurs regeneracji turbosprężarek - ilość osób: 3 Termin realizacji usług: VIII - X 2014 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: IV Kurs inseminacji bydła - ilość osób: 1 Termin realizacji usługi: VIII - IX 2014 Uwagi: 50 godzin, w tym min. 25 godzin praktycznych CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: V Kurs pielęgnacji terenów zielonych - ilość osób: 5 Florystyka - bukieciarstwo- ilość osób: 5 Termin realizacji usługi: IX - X 2014 Uwagi: 50 godzin dydaktycznych CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: VI Kurs asystentka - sekretarka - ilość osób: 2 Termin realizacji usługi: VIII 2014 Uwagi: 50 godzin dydaktycznych CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: VII Profesjonalny catering i dekoracja stołu - ilość osób: 1 Termin realizacji usługi: I połowa VIII 2014 Uwagi: 70 godzin dydaktycznych, w tym nie mniej niż 60 godzin zajęć praktycznych CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: VIII Księgowość małych i średnich firm - ilość osób: 8 Uwagi: 120 godzin dydaktycznych Kadry i płace - ilość osób: 5 Uwagi: 100 godzin, w tym obsługa programów Symfonia Termin realizacji usług: IX-XI 2014 CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: IX Grafika i projektowanie stron www - ilość osób: 4 Termin realizacji usługi: VIII - 31 X 2014 Uwagi: 120 godzin CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: X Szkolenie okresowe dla służb BHP i osób wykonujących zadania tych służb - ilość osób: 1 Termin realizacji usługi: VIII - 31 X 2014 Uwagi: 30 godzin CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: XI Kurs podstawy komputera z telepracą - ilość osób: 5 Termin realizacji usługi: VIII - X 2014 Uwagi: 50 godzin, w tym 5 godzin telepracy CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA: XII Kurs opiekuna osób zależnych (opiekun osób starszych/chorych/niepełnosprawnych/ opiekunka dziecięca/ opiekun środowiskowy) - ilość osób: 1 Termin realizacji usługi: VIII 2014 Uwagi:120 godzin (w tym co najmniej 80 godzin praktycznych - 40 godzin w przedszkolu/ żłobku i 40 godzin w instytucji opiekującej się osobami starszymi). Zajęcia w godzinach 9.00 - 16.00 (codziennie).

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 12.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu zawodowego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 50.000 złotych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    co najmniej jedną usługę polegającą na zorganizowaniu i przeprowadzeniu kursu zawodowego;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy załączyć harmonogram kursu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana ilości uczestników kursu - rezygnacja, usunięcie, itp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.powiatlomzynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 - 400 Łomża.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 1/27, 18 - 400 Łomża, w sekretariacie..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KURS MASAŻU KLASYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LICZBA UCZESTNIKÓW: 4 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : sierpień 2014 (II połowa), nie więcej niż 8 godzin dydaktycznych dziennie. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża CEL SZKOLENIA: jest nabycie wiedzy i umiejętności służących do wykonania masażu klasycznego Kurs masażu klasycznego stopnia I - 60 godzin szkoleniowych - w tym nie mniej niż 50 godzin zajęć praktycznych Program powinien zawierać następujące zagadnienia: Teoria masażu klasycznego, Zasady stosowania masażu klasycznego, Dobieranie środka poślizgowego pod względem ilościowym i jakościowym , Wykonywanie technik masażu klasycznego w odpowiedniej kolejności, Uzyskiwanie precyzji jednoczesności i naprzemienności ruchów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KURS PILARZA - DRWALA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LICZBA UCZESTNIKÓW: 3 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : VIII - IX 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: dopuszcza się organizacje kursu poza terenem miasta Łomża, w przypadku kursu odbywającego się co najmniej 50 km poza miastem Łomża należy do ceny kursu doliczyć koszty wyżywienia i zakwaterowania (wówczas kurs powinien być maksymalnie skumulowany), CEL SZKOLENIA: nabycie i opanowanie przez kandydatów podstawowych umiejętności z zakresu: zasady działania pilarki spalinowej, jej obsługi oraz konserwacji zapewniającej sprawne działanie urządzenia oraz bezpieczeństwo użytkowania; technik pracy pilarką spalinową przy pozyskaniu drewna. Kurs powinien obejmować min. 144 godziny. Zakres tematyczny kursu pilarza - drwala: Zasady bezpieczeństwa i higieny pracy pilarką spalinową; Paliwa, oleje i smary używane w eksploatacji pilarki; Budowa pilarki, przygotowanie do pracy oraz utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego; Narzędzia i sprzęt pomocniczy do pozyskania drewna; Techniki ścinki i obalania drzew normalnych i tzw. trudnych; Okrzesywanie drzew ściętych; Przerzynka drewna; Zasady organizacji procesu pozyskania drewna. Po ukończeniu kursu uczestnicy powinni otrzymać Certyfikat jest w języku polskim i angielskim/niemieckim, uprawniający do podjęcia pracy w zawodzie drwal-operator pilarki i jednoosobową ścinkę drzew. Wykonawca ma obowiązek pokryć koszt badań lekarskich. Wykonawca powinien opłacić koszty i zapewnić możliwość przystąpienia do egzaminu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MODUŁ I - KURS NAPRAWY I SERWISOWANIA KLIMATYZACJI MODUŁ II - KURS NAPRAWY I REGENERACJI POMP WTRYSKOWYCH MODUŁ III - KURS REGENERACJI TURBOSPRĘŻAREK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MODUŁ I - LICZBA UCZESTNIKÓW: 3 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : VIII - X 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: dopuszcza się organizacje kursu poza terenem miasta Łomża (po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu). W ramach szkolenia w sposób praktyczny i teoretyczny powinny zostać omówione zagadnienia związane z: budową i zasadą działania układu klimatyzacji diagnozowaniem najczęściej spotykanych usterek wymianą i montażem sprężarki w układzie klimatyzacji elektrycznym i elektronicznym układem sterowania klimatyzacją problemami z nowymi sprężarkami sterowanymi elektrozaworem serwisowaniem i profilaktyką obsługi układu klimatyzacji MODUŁ II - LICZBA UCZESTNIKÓW: 3 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : VIII - X 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: dopuszcza się organizacje kursu poza terenem miasta Łomża (po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu). W trakcie szkolenia powinny zostać omówione sposoby diagnostyki i obsługi mechanicznych układów wtryskowych z podziałem na zagadnienia dotyczące: zasilania systemu w paliwo, układów filtrowania i podgrzewania paliwa, rodzajów pomp wtryskowych VE, diagnostyki i naprawy wtryskiwaczy, dodatkowego wyposażenia pomp wtryskowych. MODUŁ III - LICZBA UCZESTNIKÓW: 3 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : VIII - X 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: dopuszcza się organizacje kursu poza terenem miasta Łomża (po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu). CEL SZKOLENIA Zaawansowana wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu budowy i działania turbosprężarek Kursanci powinni nabyć praktyczną wiedzę i umiejętność rozpoznawania typowych oraz nietypowych przyczyn usterek turbosprężarek: przygotowanie turbosprężarki do naprawy wykonywanie pomiarów oraz ocena zużycia części dobór części ze szczególnym naciskiem na umiejętność pomiarów oraz oceny jakości nowych części zamiennych składanie turbosprężarek wyważanie wszystkich elementów wirujących z szczególnym naciskiem na wyważanie każdej turbosprężarki na tzw. zero, składanie turbosprężarki oraz regulacji zmiennej geometrii jak także zaworu upustowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KURS INSEMINACJI BYDŁA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LICZBA UCZESTNIKÓW: 1 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : VIII - IX 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: dopuszcza się organizacje kursu poza terenem miasta Łomża, w przypadku kursu odbywającego się co najmniej 50 km poza miastem Łomża należy do ceny kursu doliczyć koszty wyżywienia i zakwaterowania (wówczas kurs powinien być maksymalnie skumulowany), CEL SZKOLENIA: przygotowanie kursantów do przeprowadzania zabiegów inseminacji bydła. Szkolenie powinno obejmować min 50 godzin szkoleniowych, w tym min 25 godzin praktycznych. Zajęcia powinny być prowadzone zgodnie z ustawą z dnia 29 czerwca 2007 o Organizacji hodowli i rozrodzie zwierząt gospodarskich. Kurs powinien obejmować następujące zagadnienia: teorię z zakresu anatomii i fizjologii zwierząt, selekcji i doboru buhajów do kojarzeń, interpretacji informacji zawartych w dokumentach hodowlanych oraz regulacji prawnych dotyczących organizacji hodowli i rozrodu. ćwiczenia praktyczne, w pełni przygotowane do przeprowadzania zabiegów inseminacji bydła..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MODUŁ I - KURS PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELONYCH MODUŁ II - FLORYSTYKA - BUKIECIARSTWO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MODUŁ I - LICZBA UCZESTNIKÓW: 5 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : IX - X 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Łomża CEL SZKOLENIA Celem zajęć jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania prac związanych z pielęgnacją terenów zieleni. Szkolenie powinno obejmować zagadnienia z zakresu: Podstawy prawne związane z funkcjonowaniem terenów zieleni Projekty urządzania terenów zieleni oraz metody ich realizacji Narzędzia i maszyny Zakładanie terenów zieleni Pielęgnacja roślin ozdobnych Ochrona roślin ozdobnych Program szkolenia powinien obejmować 40 godzin dydaktycznych MODUŁ II - LICZBA UCZESTNIKÓW: 5 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : IX - X 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża CEL SZKOLENIA: nabycie wiedzy i umiejętności w zakresie florystyki WYMAGANIA DODATKOWE: Program szkolenia powinien obejmować 40 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i praktycznych. W godzinach tych należy ująć ocenę końcową uczestnika szkolenia (np. w formie egzaminu, testu, itp.) Program szkolenia ma zawierać następujące zagadnienia: sztuka kupowania kwiatów i zieleni ciętej, przechowywanie i pielęgnacja roślin ciętych, zasady tworzenia kompozycji roślinnych, zasady i techniki układania bukietów okazjonalnych, zasady i techniki układania kwiatów w naczyniach, florystyka ślubna, florystyka pogrzebowa, zasady i techniki wykonywania stroików, wianków komunijnych i drobnych kwiatowych dekoracji, techniki suszenia roślin i ich przechowywanie, zasady i techniki wykonywania kompozycji z roślin zasuszonych i sztucznych, aranżacja wnętrz kwiaciarni i kalkulacja kosztów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KURS ASYSTENTKA - SEKRETARKA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LICZBA UCZESTNIKÓW: 2 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : VIII 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: ŁOMŻA CEL SZKOLENIA: przygotowanie do pełnienia pracy w charakterze asystentki-sekretarki Program powinien obejmować 50 godzin dydaktycznych kursu i zawierać następujące moduły: Wizerunek współczesnej sekretarki/asystentki Aranżacja biura Organizacja pracy własnej Prawo pracy Komunikacja interpersonalna Obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PROFESJONALNY CATERING I DEKORACJA STOŁU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LICZBA UCZESTNIKÓW: 1 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : I połowa VIII 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: ŁOMŻA Czas trwania szkolenia 50 godzin dydaktycznych przypadających na każdego uczestnika szkolenia, w tym nie mniej niż 40 godzin zajęć praktycznych. Kurs ma się odbywać w lokalu dostosowanym do prawidłowego przeprowadzenia zajęć praktycznych dla 1 osoby, gdzie dostępny jest sprzęt kuchenny niezbędny do zrealizowania programu kursu, każdemu uczestnikowi należy zapewnić samodzielne stanowisko pracy. Program szkolenia powinien uwzględniać zagadnienia z zakresu: zajęcia teoretyczne: działalność cateringowa, zagadnienia higieny w procesie produkcji żywności i obrocie żywnością, planowanie posiłków i układnie menu na tzw szwedzki stół sporządzanie różnymi technikami i metodami podstawowego asortymentu potraw i napojów serwowanych najczęściej na tzw szwedzkim stole min 15 dań , w tym: przystawki, np. babeczki koktajlowe, kaneczki dekoracyjne, roladki, tartinki, ryby i mięsa w galarecie itp. lunch w podgrzewaczach np. zupy-krem z kuleczkami mięsnymi, roladki ze schabu, sałaty i surówki słodkie desery porcjowanie potraw dekorowanie potraw dekorowanie stołu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: MODUŁ I - KSIĘGOWOŚĆ MAŁYCH I ŚREDNICH FIRM MODUŁ II - KADRY I PŁACE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MODUŁ I - ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 8 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : IX - XI 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Łomża CEL SZKOLENIA: Celem szkolenia jest zdobycie podstawowych umiejętności niezbędnych do prowadzenia ewidencji kadrowej i finansowej małych i średnich przedsiębiorstw z zastosowaniem użytkowych programów finansowo - księgowych. ORGANIZACJA SZKOLENIA: wykonawca może dołączyć uczestnika szkolenia do grupy szkoleniowej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, zajęcia powinny odbywać się 2-3 razy w tygodniu, w systemie popołudniowym, od godz. 15:00 WYMAGANA LICZBA GODZIN: przynajmniej 120 godzin dydaktycznych Program kursu powinien zawierać moduły tj.: Rachunkowość finansowa Prawo podatkowe Ubezpieczenia społeczne Podstawy prawa cywilnego i gospodarczego Obsługa programów finansowo-księgowych MODUŁ II - ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 5 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : IX - XI 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Łomża CEL SZKOLENIA: Praktyczne przygotowanie do pracy w charakterze pracownika ds. kadr i płac. ORGANIZACJA SZKOLENIA: wykonawca może dołączyć uczestnika szkolenia do grupy szkoleniowej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, zajęcia powinny odbywać się 2-3 razy w tygodniu, w systemie popołudniowym, od godz. 15:00 WYMAGANA LICZBA GODZIN: przynajmniej 100 godzin dydaktycznych. Program kursu powinien zawierać moduły tj.: Prawo pracy (rodzaje umów o pracę, dokumentacja związana z zatrudnieniem, rozwiązywanie umów o pracę, świadectwo pracy, czas pracy), Płace: przychody ze stosunku pracy na podst. ustawy o podatku dochodowym (nieodpłatne świadczenie, zaliczki, koszty uzyskania przychodu, PIT 2, PIT 4R, PIT 11, składki ZUS). Wynagrodzenia (pojęcia, składniki wynagrodzenia, wynagrodzenia za czas nieobecności w pracy, wynagrodzenia za czas choroby, ekwiwalent za urlop, naliczanie wynagrodzeń, ewidencja wynagrodzenia, wynagrodzenie z umów cywilno-prawnych, system wynagrodzeń za pracę (miesięczne, godzinowe, prowizyjne, akordowe, zadaniowe, w systemie mieszanym), Ubezpieczenia (wypełnianie formularzy ubezpieczeniowych, ubezpieczenia społeczne i zdrowotne) Obsługa programu Symfonia..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GRAFIKA I PROJEKTOWANIE STRON WWW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 4 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : VIII - 31.X.2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża CEL SZKOLENIA: nabycie praktycznych umiejętności z zakresu grafiki komputerowej i tworzenia stron www ORGANIZACJA SZKOLENIA: szkolenie zostanie przeprowadzone w dni powszednie, w godz. od 9:00 do 17:00, zajęcia skumulowane, nie mniej niż 4 razy w tygodniu. Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 120 godzin dydaktycznych na każdego uczestnika szkolenia. Szkolenie powinno obejmować zagadnienia z zakresu: obsługę graficznych programów wektorowych (tworzenie i obróbka grafiki wektorowej - np. CorelDraw, Illustrator), obsługę graficznych programów rastrowych (tworzenie grafiki bitmapowej i komputerowa obróbka zdjęć - np. Photoshop, Photopaint), animacje wektorowe i bitmapowe (np. Flash, Corel RAVE, Image Rady), tworzenie stron internetowych (optymalizacja grafiki www - HTML, Flash). Wykonawca zapewnieni każdemu uczestnikowi szkolenia stanowisko komputerowe z dostępem do Internetu (1 osoba - 1 komputer)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: SZKOLENIE OKRESOWE DLA SŁUŻB BHP I OSÓB WYKONYJĄCYCH ZADANIA TYCH SŁUŻB.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 1 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : VIII - 31 X 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża CEL SZKOLENIA: Aktualizacja i uzupełnienie wiedzy i umiejętności z zakresu: przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, analizy i oceny zagrożeń oraz metod oceny ryzyka związanego z tymi zagrożeniami, organizacji i metod kształtowania bezpiecznych i higienicznych warunków pracy, pomocy w rozwiązywaniu trudnych problemów z dziedziny bezpieczeństwa i higieny pracy. ORGANIZACJA SZKOLENIA: szkolenie zostanie przeprowadzone w dni powszednie, w godz. od 9:00 do 17:00, min. 30 godzin dydaktycznych. Zakres tematyczny: wybrane regulacje prawne z zakresu prawa pracy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy; problemy ergonomii w kształtowaniu warunków pracy; metody identyfikacji, analizy i oceny zagrożeń oraz oceny ryzyka związanego z tymi zagrożeniami; metody likwidacji lub ograniczenia oddziaływania na pracowników czynników szkodliwych dla zdrowia, uciążliwych i niebezpiecznych występujących w procesach pracy; nowoczesne rozwiązania techniczno-organizacyjne wpływające na poprawę bezpieczeństwa i higieny pracy; ustalanie okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy; analiza przyczyn wybranych wypadków przy pracy i związana z nimi profilaktyka; nowoczesne metody pracy służby bhp; nowoczesne metody szkolenia w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy; zasady postępowania w razie wypadku w czasie pracy i w sytuacjach zagrożeń (np. pożaru, awarii), w tym zasady udzielania pierwszej pomocy w razie wypadku; problemy ochrony przeciwpożarowej oraz ochrony środowiska naturalnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KURS PODSTAWY KOMPUTERA Z TELEPRACĄ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ILOŚĆ UCZESTNIKÓW: 6 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : VIII - X. 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Łomża ORGANIZACJA SZKOLENIA: wykonawca może dołączyć uczestnika szkolenia do grupy szkoleniowej, po wcześniejszym uzgodnieniu z Wykonawcą, 2-3 razy w tygodniu, od godz. 900 do 1500 Czas trwania kształcenia Łączną liczbę godzin zaplanowano na 50 godzin dydaktycznych, w tym 15 godzin telepracy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: KURS OPIEKUNA OSÓB ZALEŻNYCH (opiekun osób starszych/chorych/niepełnosprawnych, opiekunka dziecięca, opiekun środowiskowy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: LICZBA UCZESTNIKÓW: 1 TERMIN REALIZACJI USŁUGI : VIII 2014 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: miasto Łomża CEL SZKOLENIA: przygotowanie uczestników do udzielania pomocy i świadczenia usług opiekuńczych w odniesieniu do osób przewlekle chorych, samotnych i niesamodzielnych oraz opieki nad dzieckiem ORGANIZACJA SZKOLENIA: szkolenie winno odbywać się w miesiącu sierpień 2014, w dni robocze od 9:00 do16:00 (codziennie) WYMAGANIA DODATKOWE: Program szkolenia powinien obejmować 120 godzin dydaktycznych zajęć teoretycznych i praktycznych. (w tym co najmniej 80 godzin praktycznych - 40 godzin w przedszkolu/ żłobku i 40 godzin w instytucji opiekującej się osobami starszymi )W godzinach tych należy ująć ocenę końcową uczestnika szkolenia (np. w formie egzaminu, testu, itp.) szkolenie powinno obejmować zagadnienia z zakresu: roli i zadań opiekuna, etyki opiekuna, form opieki i pomocy ludziom starszym, chorym, niesamodzielnym organizowania i planowania pracy zgodnie z przepisami i zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy pielęgnowania podstawowego i opieki nad ludźmi przewlekle chorymi i niepełnosprawnymi przepisów prawa dotyczących działań pomocowych i realizacji opieki nad podopiecznymi zasad udzielania pierwszej pomocy w przypadkach zagrożenia zdrowia i życia podopiecznego pomagania podopiecznemu w codziennych czynnościach domowych aktywizowania podopiecznego do zwiększania jego samodzielności życiowej mobilizowania podopiecznego do aktywnego spędzania czasu wolnego i rozwijania jego zainteresowań pomocy przy usprawnianiu ruchowym chorego i niepełnosprawnego (elementy rehabilitacji i gimnastyki) podejmowania współpracy ze środowiskiem podopiecznego, zespołami opiekuńczymi i terapeutycznymi doradzanie w zakresie planowania i organizacji gospodarstwa domowego, kontaktowanie się z różnego rodzaju instytucjami w celu rozwiązywania problemów zdrowotnych, materialnych, mieszkaniowych, rodzinnych i prawnych podopiecznego, inicjowanie pozytywnych relacji międzyludzkich w najbliższym otoczeniu podopiecznego, a zwłaszcza z członkami jego rodziny stosowanie podstawowych zasad i metod wychowania stosowanie wybranych zabaw i gier wpływających na rozwój dziecka..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.