eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Remont cząstkowy tarasu wejściowego do budynku administracyjnego przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-07-27

Lublin: Remont cząstkowy tarasu wejściowego do budynku administracyjnego przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 160493 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie , ul. Uniwersytecka 4, 20-029 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 53 25, faks 81 532 50 78.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.znw.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa województwa samorządowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy tarasu wejściowego do budynku administracyjnego przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont cząstkowy tarasu wejściowego do budynku administracyjnego przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: - skucie odspojonych płytek gress okładzin schodów głównych i bocznych, - skucie części odspojonych płytek gress nawierzchni płyty tarasu, - skucie pozostałości zaprawy, - wykonanie warstwy wyrównawczej na płycie tarasu, - ułożenie nowej okładziny schodów i nawierzchni tarasu z płytek gress. Remont cząstkowy nawierzchni tarasu wejściowego polega na skuciu odspojonych płytek gress okładzin schodów głównych i bocznych, skuciu części odspojonych płytek gress nawierzchni płyty tarasu oraz skuciu pozostałości zaprawy, wykonaniu warstwy wyrównawczej na płycie tarasu i ułożeniu nowej okładziny schodów i nawierzchni tarasu z płytek gress. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymogi normy PN-63B-10145. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w dokumentach pn.: 1) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana, 2) Przedmiar robót - Remont cząstkowy nawierzchni tarasu wejściowego do budynku administracyjnego przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej - branża budowlana, 3) Inwentaryzacja elewacji - część rysunkowa, 4) Inwentaryzacja elewacji - część opisowa. Wizję lokalną obiektu do remontu można przeprowadzić po uzgodnieniu z pracownikami ZNW w Lublinie. Uwaga! Roboty będą wykonywane w obiekcie przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej w trakcie normalnego codziennego funkcjonowania instytucji i firm zlokalizowanych w budynku. 2. Podstawowe dane o budynku. Budynek przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej jest obiektem użyteczności publicznej, składa się z zespołów odrębnie funkcjonujących, o różnej powierzchni i różnej ilości kondygnacji, oznaczonych umownie A, B, C tworzących kształt kwadratu z wewnętrznym dziedzińcem. W budynku mieszczą się różne instytucje i firmy. Budynek został wybudowany w latach 80-tych XX wieku w technologii żelbetowej. Część A - 7 kondygnacji, Część B - 3 kondygnacje, Część C - 3 kondygnacje. Budynek posiada konstrukcję żelbetową składającą się z prefabrykowanych słupów oraz rygli i żeber wylewanych. W stropach zastosowano prefabrykowane, żelbetowe elementy kasetonowe wypełniające przestrzenie międzyżebrowe. Ściany nośne żelbetowe jako usztywniające oraz murowane na pełne spoiny obustronnie otynkowane. Stropodach o konstrukcji korytkowej na betonie. Klatki schodowe o konstrukcji żelbetowej monolityczne. Schody wylewane monolityczne, płyty stropowe tarasu żelbetowe prefabrykowane. Schody wraz z tarasem wejściowym zostały usytuowane przy części A budynku od strony ul. Warszawskiej.Warunki prowadzenia robót: 1. Zamawiający w terminie do 7 dni od podpisania umowy przekaże wykonawcy plac budowy. 2. Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających w budynku. 3. Na placu budowy nie mogą przebywać pracownicy firm nie działających na podstawie umów o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo zaakceptowanych przez ZNW. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób nie powodujący dewastacji pomieszczeń i terenu obiektu, zapewnić odgrodzenie i zabezpieczenie budynku w miejscach wykonywanych robót oraz zapewnić spełnienie wymaganych warunków techniczno-użytkowych. 5. Wykonawca zobowiązany jest: - odgrodzić strefę roboczą przed dostępem osób trzecich, poprzez ogrodzenie, oznakowanie, - zapewnić bezpieczne przejścia w zakresie uzgodnionym z administratorem i inspektorem nadzoru, - utrzymać w należytym porządku i czystości wspólnie użytkowane drogi komunikacyjne, - przestrzegać przepisów bhp i ppoż. w czasie realizacji robót, - utrzymać czystość i porządek w pomieszczeniach i w otoczeniu służącym do komunikacji Wykonawcy w trakcie wykonywania robót, - uzgodnić sukcesywne terminy wejścia na poszczególne części schodów i tarasu z pracownikami ZNW. 6. Materiały i urządzenia wbudowywane winne być o najwyższych parametrach technicznych i najlepszej jakości, odpowiadające potrzebom standardu wykonania pomieszczeń w obiektach użyteczności publicznej. Wszystkie materiały i urządzenia muszą posiadać atesty dopuszczające ich stosowanie w obiektach użyteczności publicznej. Parametry techniczne materiałów i wyrobów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia nie mogą być gorsze od przyjętych przykładowo w przedmiarach i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i winny odpowiadać obowiązującym normom oraz spełniać wymagania określone w ustawie Prawo budowlane i ustawie o wyrobach budowlanych. Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w przedmiarach robót nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych, równoważnych do podanych w dokumentacji materiałów i urządzeń spełniających wymagane parametry. 7. Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na wysypisko, składowisko lub złomowisko materiałów z demontażu, gruzu z rozbiórek, odpadów budowlanych i śmieci. Koszty wywozu, utylizacji i złomowania należy uwzględnić w wynagrodzeniu a dokumenty potwierdzające dokonanie w/w wywozu należy dostarczyć Zamawiającemu. 8. Urządzenie placu budowy Wykonawca wykona we własnym zakresie i na swój koszt. Zamawiający wskaże miejsca poboru wody i energii elektrycznej na cele budowlane. Na powyższy zakres Wykonawca zawrze z Zamawiającym stosowną umowę.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.26.90 - Remont starych budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do udziału w przetargu zobowiązany jest wnieść wadium. 2. Wadium wynosi 700,00 zł, (słownie zł: siedemset 00/100). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uważa się termin uznania rachunku zamawiającego. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust. 6 uPzp. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego w Banku PEKAO BP Lublin nr 34 1020 3147 0000 8602 0090 2411 tytułem: Remont cząstkowy tarasu wejściowego do budynku administracyjnego przy ul. Warszawskiej 14 w Białej Podlaskiej. 7. Kopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. 8. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć w oryginale do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że należycie zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem otwarcia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jako wykonawca, minimum 3 roboty ogólnobudowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł (każda) oraz udokumentuje, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W celu potwierdzenia wykazania spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, informacji i oświadczeń, według formuły spełnia-nie spełnia wymagane warunki. Za roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, uważa się roboty ogólno-budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie budynku (roboty wielobranżowe).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje: - co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budowlano-konstrukcyjnej - dysponuje co najmniej 2 osobami zatrudnionymi na umowę o pracę, które będą wykonywać przedmiotowe roboty budowlane. W celu potwierdzenia wykazania spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, informacji i oświadczeń, według formuły spełnia-nie spełnia wymagane warunki.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi: - wykazać się rocznym przychodem netto ze sprzedaży towarów i usług za każdy rok obrotowy w okresie trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie niższym niż 100 000 PLN, - posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniające wykonanie przedmiotu zamówienia, - posiadać ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia wykazania spełnienia opisanych wyżej warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia określone w pkt. III.4. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, informacji i oświadczeń, według formuły spełnia -nie spełnia wymagane warunki

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Minimum 3 roboty ogólnobudowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 PLN (każda). Za roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się roboty ogólno-budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie budynku (roboty wielobranżowe);;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony formularz oferty przetargowej - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Wypełnione formularze oświadczeń - zgodnie z załącznikami nr 2, nr 3 i nr 4 do SIWZ. 3. Dowód wniesienia wadium w wysokości 700,00 zł PLN. 4. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót. 5. Wykaz stawek i narzutów, zestawienie cen robocizny, materiałów i sprzętu. 6. Pełnomocnictwo (jeżeli jest konieczne) powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach i winno być sporządzone w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego. 7. Upoważnienie (w przypadku określonym w Dziale XI pkt. 11 Siwz) do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego powinno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - okres gwarancji - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Ze względu na wystąpienie okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy możliwe będzie zmniejszenie zakresu i ilości robót oraz zmiana terminu realizacji umowy. 2. Termin realizacji, o jakim jest mowa w § 2 umowy może ulec przedłużeniu w szczególności na skutek: a) konieczności przesunięcia terminu przekazania terenu budowy, o jakim mowa w § 3 pkt.2 umowy, d) zaistnienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w sposób należyty i zgodny z terminem realizacji umowy, c) wystąpienia przerw w dostawach energii elektrycznej lub wody mających istotny wpływ na termin realizacji umowy, d) konieczności udzielenia zamówienia na roboty dodatkowe, których wykonanie miałoby wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy. 3. O wystąpieniu okoliczności o jakich mowa jest w pkt 2 Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego na piśmie niezwłocznie po powzięciu informacji o wystąpieniu takich okoliczności, nie później niż w dniu w którym uzyskał taką informację. 4. Na okoliczność wystąpienia przesłanek mogących mieć wpływ na przedłużenie terminów realizacji umowy, o jakich mowa jest w pkt. 1 i 2 strony umowy sporządzą pisemny protokół, który po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie stanowił podstawę do przedłużenia terminu realizacji umowy. 5. Zakres przedmiotu umowy, o jakim jest mowa w § 1 umowy, może ulec zmianie w szczególności na skutek: a) zaistnienia warunków faktycznych na terenie budowy wpływających na zakres lub sposób wykorzystania przedmiotu umowy, c) wprowadzeniu w życie regulacji prawnych po dniu podpisania umowy skutkujących potrzebą zmiany umowy. 6. Wnioski o zmianę treści umowy, na skutek okoliczności określonych w pkt. 5 Zamawiający lub Wykonawca winien zgłosić drugiej stronie umowy na piśmie w terminie 3 dni od momentu wystąpienia powyższych przesłanek. 7. Zmiana postanowienia umowy dotyczącego osoby na stanowisku kierownika budowy może nastąpić, jeżeli Zamawiający zostanie poinformowany o przyczynach tej zmiany z 3 dniowym wyprzedzeniem. 8. W przypadku zmiany inspektorów nadzoru Zamawiający poinformuje na piśmie o tym fakcie Wykonawcę w terminie 3 dni i wskaże osoby sprawujące z jego strony formalny nadzór inwestorski. W trakcie realizacji przedmiotu umowy mogą być zastosowane pozostałe zmiany: - w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego (powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie wartości zamówienia), - dotyczące obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy spowodowane rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku Zamawiający zapłaci Wykonawcy za wszystkie wykonane roboty, - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie ustalone z uwzględnieniem stawki podatku wynikającej z obowiązujących przepisów; zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie robót wykonanych po dacie podpisania aneksu, - w przypadku zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z realizacją przedmiotu umowy przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę, - zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu Cywilnego z uwzględnieniem faktu, że za rażącą zostanie uznana strata w wysokości, o której mowa w art. 397 Ksh. Informacja o podwykonawstwie: Wykonawca wskaże w ofercie czy zamierza część zamówienia powierzyć podwykonawcom (nazwy firm i adresy) a jeśli tak, to w jakim zakresie: 1) Wykonawca nie może zlecić całości robót objętych przedmiotem zamówienia podwykonawcom. 2) Zlecenie wykonania części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawców i ich pracowników jak za działania, uchybienia lub zaniedbania własne. 3) Do zawarcia umowy o roboty budowlane przez Wykonawcę z podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego. 4) Jeżeli Zamawiający w terminie 14 dni od przedstawienia mu przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącą wykonania robót określonych w umowie o podwykonawstwo, nie zgłosi na piśmie sprzeciwu lub zastrzeżeń - uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. 5) Do zawarcia umowy przez podwykonawcę z dalszym podwykonawcą wymagana jest zgoda Zamawiającego i Wykonawcy. Ustalenia pkt. 2, 3 i 4 stosuje się odpowiednio. 6) Umowy, o których mowa w pkt. 3 i 5 winny być zawarte w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 7) Odmienne postanowienia umów, o których mowa powyżej, są nieważne. 8) Zamawiający nie wyrazi zgody na zawarcie umowy z podwykonawcą, której treść będzie sprzeczna z treścią umowy o wykonanie przedmiotu zamówienia. 9) W przypadku zawarcia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub podwykonawcy z dalszym podwykonawcą, zmiany lub zatrudnienia nowego podwykonawcy, zmiany warunków umowy z podwykonawcą bez zgody Zamawiającego oraz w przypadku nieuwzględnienia sprzeciwu lub zastrzeżeń do umowy zgłoszonych przez Zamawiającego zgodnie z ustaleniami pkt. 4, będą stosowane postanowienia uPzp. 10) W sytuacji określonej w pkt. 9 Zamawiającemu przysługuje uprawnienie w postaci odmowy podpisania protokołu odbioru robót z tytułu realizacji umowy przez Wykonawcę do czasu dostosowania warunków umów z podwykonawcami do ustaleń określonych w niniejszej umowie. 11) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu - najpóźniej w dniu podpisania protokołu końcowego odbioru robót - pisemnego potwierdzenia przez podwykonawcę otrzymania zapłaty należnego wynagrodzenia. Potwierdzenie winno zawierać zestawienie kwot, które otrzymał podwykonawca. 12) W przypadku niedostarczenia potwierdzenia, o którym mowa w pkt. 11, Zamawiający wstrzyma płatność należności Wykonawcy w kwocie odpowiadającej wynagrodzeniu podwykonawcy, do czasu otrzymania tego potwierdzenia. 13) Do podwykonawstwa stosuje się art. 143b, 143c, 143d ustawy Prawo zamówień publicznych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.znw.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, 20-029 Lublin, ul. Uniwersytecka 4, pok. 106a (pierwsze piętro), tel. 81 532-53-25, 81 532-61-92, 81 743-63-52, fax. 81 532-50-78.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie, 20-029 Lublin, ul. Uniwersytecka 4, pok. 106a (pierwsze piętro)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.