eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa mebli dla potrzeb urzędów górniczych.



Ogłoszenie z dnia 2014-07-23

Katowice: Dostawa mebli dla potrzeb urzędów górniczych.
Numer ogłoszenia: 160467 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższy Urząd Górniczy , ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 736 17 04, 736 19 00, faks 32 7361705.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla potrzeb urzędów górniczych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb urzędów górniczych. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: Część I dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I określa załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ. Część II dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II określa załącznik nr 1b do SIWZ. Część III dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach oraz Specjalistycznego Urzędu Górniczego w Katowicach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III określa załącznik nr 1c do SIWZ. Opis przedmiotu zamówienia wspólny dla wszystkich części przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z gwarancją udzieloną przez producenta, jednak nie krótszą niż 36 miesięcy. Okres rękojmi wynosi 36 miesięcy. Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu gwarancji niezależnie od uprawnień z tytułu rękojmi za wady fizyczne przedmiotu umowy. 2. Zamawiający w terminie 3 dni, licząc od dnia zawarcia umowy zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia spotkania z wykonawcą w celu omówienia cech fizycznych, technicznych oraz wizualno-funkcjonalnych zaoferowanych mebli. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania właściwego pomiaru, przedłożenia próbek materiałów, z których będą wykonane meble oraz do przedstawienia wizualizacji zaoferowanych mebli. Zamawiający po przedstawieniu przez wykonawcę próbek, dopuszcza możliwość zmiany koloru mebli w ramach jednej grupy cenowej. Miejsce spotkań: dla części I - Okręgowy Urząd Górniczy ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce; dla części II - Okręgowy Urząd Górniczy ul. Wilcza 46, 00-679 Warszawa; dla części III - Wyższy Urząd Górniczy ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice oraz Specjalistyczny Urząd Górniczy w Katowicach ul. Obroki 87, 40-833 Katowice. 3. Meble wchodzące w skład zestawów do poszczególnych pomieszczeń/ urzędów muszą być ergonomiczne i funkcjonalne, jednolite pod względem użytych materiałów i kolorystyki, współgrać ze sobą, tworząc estetyczny wygląd. 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia i montażu mebli, wraz z wniesieniem do miejsca docelowego - wskazanego we właściwym dla danej części szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - na własny koszt i ryzyko. 5. Dostawa i montaż mają być realizowane: dla części I - dostawa jednorazowa w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy, dla części II - dostawa jednorazowa w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy, dla części III - dostawa sukcesywna w terminie 4 tygodni od dnia zawarcia umowy zgodnie z harmonogramem opracowanym przez zamawiającego nie później niż do dnia podpisania umowy. Zamawiający planuje realizację zamówienia w 4 lub 5 dostawach, przy czym pierwsza dostawa mebli (pokoje: nr 15 + meble do 2 innych pokojów) może nastąpić w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, o czym zdecyduje zamawiający..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 Pzp.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 zamówienia obejmujące dostawę oraz montaż mebli biurowych, każde o łącznej wartości brutto minimum: - dla części I - 10 000,00 zł, - dla części II - 6 000,00 zł, - dla części III - 50 000,00 zł.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. W wykazie należy wskazać jako główne jedynie dostawy potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt VII ppkt 1 lit. b SIWZ. Zamawiający nie wymaga informacji o dostawach niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Wykaz dokumentów oraz oświadczeń, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) informacji o oferowanych produktach wg tabeli nr 2 pod nazwą opis oferowanych produktów znajdującej się w załączniku nr: 7a (dla części I), 7b (dla części II), 7c (dla części III) do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy w przypadku: a) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, b) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie zamawiającego, c) konieczności zmiany warunków realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość dostawy, d) ewentualnej zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem posiadania przez tych podwykonawców co najmniej takich samych właściwości, kwalifikacji (dotyczy przypadku, w którym wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców), e) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, z zastrzeżeniem, iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne, do realizacji zamówienia, f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, g) w sytuacji zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla zamawiającego tzn. na cenę niższą, h) zmiany parametrów materiałów, które mogą nastąpić w następujących przypadkach: obniżenia kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację, konserwację i inne, poprawienia parametrów technicznych, jakościowych, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę lub nie bez podawania uzasadnienia odmowy. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez zamawiającego jak i przez wykonawcę. Zmiany mogą nastąpić na pisemny wniosek jednej ze stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższy Urząd Górniczy, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2014 godzina 10:00, miejsce: Wyższy Urząd Górniczy - pok. 33, ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Kielcach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III dotyczy zamówienia, którego przedmiotem jest dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach oraz Specjalistycznego Urzędu Górniczego w Katowicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.