Warszawa: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów - ADZP 240-41/14
Numer ogłoszenia: 160383 - 2014; data zamieszczenia: 23.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Farmaceutyczny , ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4563850, faks 22 4563875.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ifarm.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów - ADZP 240-41/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów powstających w wyniku działalności prowadzonej przez Instytut Fatmaceutyczny. Szczegółowy opis zamówienia(ilość i rodzaj odpadów oraz rodzaj opakowań) zawiera załącznik nr 7..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.12.00.00 - 90.12.00.00 90.12.12.00 - 90.12.12.00 .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj.: Wykonawca wykonał, a w przypadku umów o charakterze ciągłym/okresowym wykonuje (z zastrzeżeniem, że wykazywana umowa już została wykonana w zakresie wartości wymaganej treścią niniejszego warunku) w czasie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 zrealizowanych umów na odbiór odpadów wraz z transportem i zagospodarowaniem zawierających odpady o kodzie 070504 i/lub 070503 i/lub 160506 wskazane w załączniku nr 7 specyfikacji, o wartości nie mniejszej niż: 40 000 PLN. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) posiadają aktualne zezwolenie na transport i odzysk lub unieszkodliwianie odpadów albo zezwolenie na zbieranie i transport oraz posiadają podpisaną umowę z firmą posiadającą zezwolenie w formie decyzji na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, w zakresie kodów odpadów zawartych w opisie zamówienia 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, wobec których znajduje zastosowanie którakolwiek z przesłanek wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, wobec których znajduje zastosowanie przesłanka wskazana w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 4. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wymienionych w Rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił najpóźniej w dniu upływu terminu składania ofert. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z warunków określonych w pkt. V.1 winien spełniać, co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie. 6. Warunek określony w punktach V.2 oraz V.3 winien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie 7. Niespełnienie któregokolwiek z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1.Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2.Posiadają aktualne zezwolenie na transport, odzysk lub unieszkodliwianie odpadów lub na transport i zbieranie oraz posiadają podpisaną umowę z firmą posiadającą zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, w zakresie kodów odpadów zawartych w opisie zamówienia. 3.Przejmą obowiązki w zakresie załadunku towarów niebezpiecznych w rozumieniu umowy ADR i zapewnią by odpady były przewożone zgodnie z przepisami umowy ADR oraz stosownymi przepisami krajowymi oraz wypełnią obowiązki Nadawcy w myśl przepisów ADR. 4.Gwarantują odbiór odpadów na zgłoszenie telefoniczne, email/fax Zamawiającego w ciągu 7 dni od zgłoszenia. 5.Gwarantują odbiór odpadów w ilościach aktualnie wytworzonych. 6.Gwarantują stałą cenę, niezależną od ilości przekazywanego odpadu. 7.Gwarantują dostarczenie Zamawiającemu, na koszt własny, opakowań na odpady wskazane w załączniku nr 7 specyfikacji. 8.Cena usługi obejmuje koszt pojemników na odpady wskazane w załączniku nr 7 specyfikacji. 9.Podane ilości są ilościami szacunkowymi, określonymi na potrzeby przygotowania oferty, na podstawie ilości wytworzonych odpadów w ostatnich latach. Ilości te mogą ulec zmianie z uwagi na specyfikę prac prowadzonych w Instytucie Farmaceutycznym. Wiążąca dla Zamawiającego będzie wartość podpisanej umowy natomiast ilości odpadów według określonych kodów mogą ulegać zmianom. Gwarantowana realizacja zamówienia wynosi 60% wartości umowy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy usług - zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienie uzupełniające będzie dotyczyło przedmiotu zamówienia podstawowego i będzie stanowiło nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego dla każdego kodu odpadu będącego przedmiotem zamówienia wymienionego w załączniku nr 7 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ifarm.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Farmaceutyczny, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, budynek 35.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 11:30, miejsce: Instytut Farmaceutyczny, ul. Rydygiera 8, 01-793 Warszawa, budynek 17, pokój 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie oczyszczanie ulic, chodników, parkingów i przystanków na terenie Miasta Olkusz w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 1 czerwca 2024 r. do 31 lipca 2024 r.
- Czyszczenie separatora i osadnika oczyszczalni wód deszczowych "OWD NOWY ŚWIAT" wraz z odbiorem, transportem i przekazaniem odpadów do utylizacji
- Konserwacja urządzeń melioracji wodnych znajdujących się na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy Część I i Część II.
- Usługi sprzątania i utrzymania w czystości pomieszczeń wewnętrznych oraz terenu zewnętrznego Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu.
- usługa prania.
- świadczenie usług komunalnych.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.